.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارشد4

هر چقدر هم بگویی :

مرد ها فلان . . . زن ها فلان . . .

تنهایی خوب . . . و از این حرفها . . .

هر چقدر هم که مغرور باشی آخر روزی قلبت برای یکی تندتر میزنه . . .

شک نکن . . .  

 

-----------------
پ.ن.1:  

خدایا شکر ک این محرم هم زنده ام و اگه شده یه قطره اشکی بر مصیبت آقام از چشام سرازیر بشه... 

دلم گرفته...قد همه ی این مدتی ک باهات درد دل نکردم و فقط غر زدم دلم گرفته... 

خدایا چقد خوبی چقد مهربونی...من غر میزدم و تو هم لابلای این بد رفتاریام بهم تلنگر میزدی ک آروم باشم... 

اینکه بی قراری نکنم و صبور باشم... 

نه خدایی نکرده مصیبتی دیدم و ن مشکلاتم قد مشکلات اطرافیانمه اما باز بد بودم بنده ی بد تو... 

حلالم کن خدا جونم... 

ب امام حسین قسم...ب حقانیت مصیبت کربلا قسم....هیچی ازت نمیخام فقط خودتو میخام 

فقط میخام تو کنارم باشی... 

تو ک نباشی همه ی زندگیم نا آرومه...همه ی زندگیم میشه بی قراری... 

خدایا خودت میدونی این حرفو از ته دل میگم:خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاخیلی خیلی دوست دارم.... 

-----------------

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل 5 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

کلک مگه جدیدا قلبت تند تند میزنه؟؟
نری دانشگاه چشم منو دور ببینی قلبت بزنه "شوخی ";-)
دیروز مرجان دیدم بازار
دراصل اون قرار گذاشت همدیگه رو ببینیم

خوش بگذره عزیز
میبوسمت

سلام گلم!قلب من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جل الخالق تو که منو میشناسی دیگه چرا این حرفو میزنی دختر خوب این متنو چند وقت پیش آجی بزرگم واسم خوند،گفت:به در میگم ک دیوار بشنوه
خوشبحالتون،دلم واسه مرجان تنگ شده
راستی دانشگاه چیکار کرد؟رفت تهران؟
میبوسمتتتتتتتتتت

عسل 6 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 02:07 ق.ظ

آره تهرانه
اومده بود خونه هفته پیش بخاطر همین قرار گذاشت ببینیم همدیگه رو
احوالت ازم گرفت گفت زنده ست؟
سر از کجا در آورد؟؟
گفتم آره زنده ست و سر از هوش در آورد
بهت سلام رسوند
موفق باشی خوشجلم
بوووووس بووووووس

بسلامتی.
ایشالا روزی خودت ک بری تهران و بعد بیای قرار بزاریم روی ماهتو ببینم.
باهاش تماس میگیرم حتما.
فدات بشم عزیزم.
بوووووووووووس

عسل 7 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
مریمی چرا نت گوشیت آفه؟؟؟
آن شو بیا واتساپ کارت دارم،،،

سلام فدات.وات ساپ رو لپ تاپم نصب بوده و چون خیلی اذیتم میکرد برا درسا و پروژه هام حذفش کردممممم
تازه از خوابگاه اومدم خونه.بزار مجدد نصبش میکنم واست پی ام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد