.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارشد3

سلام 

امیدوارم حال تمامی دوستان خوب بوده باشه و زندگی بر وفق مراد همگی....ان شاءالله 

خدارو شکر این چند روزه با باریدن بارون رحمت خدا حال مردم استانم کمی خوش و خرم شده...هر چند هوای گرم الان بعد باریدن بارون یکم حالمون رو گرفته.... هنو کولر کار میکنه 

الان داشتم جزوه پردازش گفتارمو نگاه میکردم دیدم همش از مبحث سیگنالا گفته و کتابی ک من از نت دانلود کردم(ب زبان اصلی) هیچ مبحثی از اون مث مطالب جزوه نیست

الان کتابی ک خود استاد معرفی کرده رو پیدا کردم لینک دانلودش رو پایین مطلب میزارم.  

(دوتا لینک از خود کتاب مرجع+ لینک حل المسائل)

دلم نم نم بارون میخاد....هندزفری بزارم تو گوشم و آروم قدم بزنم...   

تنتون سالم .... دلتون خوش، در پناه حق تعالی 

یا علی 

......... 

Oppenheim - Discrete Time Signal Processing    

 

Discrete-time Digital Signal Processing - oppenheim  

 

solutions manual

 

   کتاب مبانی شبکه های عصبی(Fundamentals Of Neural Networks by Laurene Fausett)

نظرات 2 + ارسال نظر
رقیه آقاپور 27 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
فارغ تحصیل رشته نرم افزارم
کاردانی IT دارم
مربی کامپیوترم و کارای هنری می کنم .
من می خوام امسال برای رشته امنیت بخونم
یکم راهنمایی می خوام
مطالبتونو خوندم
درسم خوب نیس ولی اگه همت کنم خداهم کمکم کنه می تونم ، می خواستم باهاتون در ارتباط باشم
.......
ممنون میشم کمکم کنید

سلام خانمی.تشکر بابت حضورتون و تبریک بابت شاغل بودنتون و انجام کارهای هنری.
دوست عزیز همونطور ک تو وبم نوشتم خودم دانشجوی ارشدم و درسام سنگین.در کنار همه ی اینا اصلا نمیتونم مشاوره تلفنی داشته باشم.شما میتونید از مطالب وب استفاده کنید.قبول شدن برا ارشد تلاش همت میخاد و یه زمینه درسی نسبتا خوب.
درهرصورت رقیه جان براتون آرزوی موفقیت دارم.
شما با تو کل بر خدا شروع کنید از مطالب برنامه ریزی و منابع و مصاحبه ها ک تووب گذاشتم استفاده کنید اگه سوالی داشتید همینجا کامنت بزارید درخدمتم.
در پناه حق

عسل 27 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام
مسخره چرا گوشیت جواب نمیدی هااااااااااااااااااان؟


سلامممممم!خب شما چرا جواب تلفن خونه رو نمیدید؟
گوشی طبقه بالا تو اتاقم بود بخدا حوصله نداشتم برم گوشیمو بیارم.تماسگرفتم خونه جواب ندادید
ببخشید خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد