.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارشد2

سلام 

این هفته کلاسام شروع شد بسلامتی... 

صب زود زدم بیرون ک دیر ب کلاس نرسم آخه بدم میاد بعد استاد برم تو کلاس،اما از شانسم خیلی زود ماشین تکمیل شد و زود رسیدم دانشگاه.یه راست رفتم زیارت شهدا گمنام دانشگاه،هرچند ازشون دلخور بودم اما دلم نیومد ک بدون سلام ب اونا برم سر کلاس!!! 

خلاصه کلی باهاشون درددل کردم و رفتم سرکلاس،کلاس پردازش گفتار ب دلم نشست!!!بد جور تو فکرشم ک برا تحقیق یه موضوع خوب پیدا کنم،الانم چندساعته تو نت دارم میچرخم،استاد گفته باید فقط مقالات سال 2010 تا 2014 رو بررسی کنید... 

خواهرم اومده بالا سرم میگه:تو که دوباره مث  قبلت شدی؟! قرار شد دوره ارشدتو بیخیال بگذرونی!فقط برا نمره قبولی بخون وسلاممممممممممم... 

برگشتم نگاش کردم!!!فقط همین!!! 

خداییش 14نمره پایانی اصلا برام مهم نیست اما 6 نمره سمینار و مقاله رو میخام...تمام  تلاش خودمو میکنم باقیش با خداست... 

ظهر هم کلاس شبکه عصبی داشتم اونم بد نبود... 

دوره ارشد تمام کارم با نرم افزار متلب هست و منم هیچی ازش نمیدونم.باید از صفر  شروع کنم!!! 

هرچند خوبه ک تو فکر باشم ک بعد فارغ التحصیلی قرار چیکار کنم اما فعلا نمیخام ب هیچی فک کنم... 

تو سرم غوغاست....اصلا آروم نیستم...نمیدونم با چی خودمو خوشحال کنم... 

دیشب ک شب میلاد امام هادی ع بود یه خواب عجیب دیدم ک مطمئنم بخاطر این بی ایمانی های این چند وقتمه و حرفای چرتی ک ب زبونم میاد... 

کاش سر عقل بیام یکم!!! 

ایام ب کامتون... 

یاعلی 

--------------------

 دانلود جزوه آموزشی برنامه متلب

دانلود اسلایدهای درس شبکه های عصبی دانشگاه خواجه نصیر 

 

----------------- 

پ.ن.1: 

دلم نیومد پیام تبریک امشبو ننویسم... 

فدای آقام بشم ک هرچی بشم بازم مث قبل عاشقشم....یا مولا یا علی!!!! 

عید ولایت عید غدیرخم بر تمام شیعیان و محبان مولا علی (ع) مبارک باد... 

خیلی خیلی خیلی التماس دعا... 

----------------

نظرات 4 + ارسال نظر
عسل 20 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام گلم
بسلامتی خوشت اومد
خوشحال شدم آخه بفکرت بودم
بقول بنده خدایی: اینقده خوشت میاد که نگو و نپرس
حالا ببین کی گفتمت بچه
استادا کیا هستن مریمی؟
جدیدا؟
یا قبلا باهاشون کلاس داشتم من؟

برات آرزوی موفقیت میکنم گلم
میبووووسمت

خواستم شکلک بوس بذارم قیافه همشون ۴*۳ نفهمیدم چی به چیه
نخند وگرنه این شکلک جوابتو میده

سلام فدات...مرسی گلم!
از دست تو!باید هرجور شده خوشم بیاد هههههههه!!!
اسم استادا رو بهت اس میدم،دوتاشون رو میشناسی اما یکیش جدیده.
فدات بشم منم برات بهترینا رو خواسته و خواهم خواست...بوووووووووس

زهرا یوسفی 21 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
تازه وب شما رو دیدم
یه چندتا سوال داشتم امیدوارم جواب بدید
این جوری که فهمیدم شما ارشد هوش مصنوعی میخونید
من امسال شرکت کردم ولی هیچی شد
میشه یه مقدار راجب درسا و کتاب های که خوندی برام بگی و کدوم درسو درصد بیشتری تو کنکور زدی
تو لیسانس چه درسیت قوی تر بوده
اگر جواب بدی خیلی خیلی ازت ممنون میشم

سلام زهرا جان.تشکر بابت حضورت!امیدوارم امسال با یه برنامه ریزی خوب و پشتکار عالی ب چیزی ک دوست داری دست پیدا کنی.عزیزم میتونی مصاحبه هایی ک از دوستان تو وب گذاشتم رو مطالعه کنی قبولی هوش مصنوعی بودن.
من فقط میتونم تو زمینه آزمون آی تی کمکتون کنم در زمینه کنکور هوش اطلاعاتم خیلی کمه.
موفق باشید

عسل 22 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام مهندس
خوبی گلم
خبری ازت نی خانم گل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم دارم برات
خیلی گرفتارم اما اگه رسیدم جمعه شاید بیام خونتون
برای عرض ادب و دست بوسی

سلام گلممممممممم!فدات بشم راست میگی؟؟؟؟
واااااااااااااااااای!بیا قدمت رو جفت چشام....بوسسسسس.
الان دانشگام کلاس دارم .بخدا میام خونه نمیدونم کارای خونه رو جمع و جور کنم یا ب درسا برسم.
حتما منتظرتم

زهرا 29 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 09:41 ب.ظ http://torsh-shirin.blogsky.com/

سلام خانمی خوشحالم که داری ارشد میخونی
من که فقط کاردانی دارم امسال هم بخاطر این شهرهای مزخرفی که گذاشته بودن با وجود اون همه درسی که خونده بودم نرفتم کنکور بدم
چون رتبه تهران که نمی اوردم شهرهای دیگه هم که به درد نمیخوردن
برام دعا کن سال دیگه تهران قبول بشم

سلام زهرا جان،خوشحالم ک کامنتتو میبینم.
خوبی خانمی؟
تشکر،انشالله قسمت خودت بشه بهترین مسیر پیشرفت علم و دانش و معرفت...فدات میدونم و میشناسم اعتقاداتتو پس وقتی بهش میگیم بهرتینو ازت میخاییم دیگه باقیش با خودشه.بعضی وقتا تو رو از مسیری ب سمت خواسته هات میکشونه ک بدترین مسیره از نظر توئه اما بهترین ثمر رو داره از نظر اون!...خیلی بده اینجوری!فدات بشم خیلی حواست باشه مث من نشی مث حال الان من!نمیدونم خدا رو کجا گم کردم لابلای کدوم گله و شکایتام جاش گذاشتم و ....
موفق باشی خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد