.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارشد1

سلام 

الان اومدم وبو چک کردم یکی از دوستان سوالی در زمینه ارشد پرسیده بود  هرچند با روحیه داغونم نمیتونم مث قبل آپ کنم اما سعی میکنم اگه عمرم ب دنیا بود نکات مهمی ک گاهگاهی یادم میاد رو برا دوستان بنویسم. 

برای من متاسفانه و برای خانواده م خوشبختانه از بین شبکه و هوش مصنوعی پا رو دلم گذاشتم و هوش مصنوعی رو انتخاب کردم. ............ ادامه مطلب 

---------- 

پ.ن.1: 

نه دلم حافظ باز کردن میخاد نه خوندن یه متن ادبی...دلم میخاد فقط تنها باشم تنهای تنها... 

-----------

 

اطلاعاتم در مورد این رشته خیلی کمه در حد همون هوش مصنوعی دوره ی لیسانس و درس سیستم خبره و پروژه ای ک با VPX انجام دادم اما دریغ از یه ذره عشق و تمایل ب این رشته.... 

نمیدونم با این روحیه چطور میخام درسامو پاس کنم،بابا میگه هنو اولشه با شروع رسمی کلاسا و سرگرم شدن با مقاله ها روحیه ت برمیگرده اما... 

دارم تو نت دنبال مطالب و مباحثی میگردم ک هوش و شبکه رو بهم ربط بدم و رو اونا تحقیق کنم،یادمه بعد تحویل پایان نامه م  استاد راهنمام دوتا مقاله بهم داد و پیشنهاد کرد ک روشون کار کنم و یه چیز جدید ازش دربیارم ک مطمئنم یکیش ارتباط موضوع پایان نامه م با منطق فازی بود اما متاسفانه اونموقع بخاطر جراحی خواهرم و پرستاری از اونو فکر و خیال ارشد دنبالش نرفتم و حالا هرچی دنبال فایل اون 2مقاله میگردم پیداشون نمیکنم... 

این ترم 12 واحد بهم دادن دروس: شبکه های عصبی،پردازش و شناسایی گفتار و مباحث ویژه در مهندسی کامپیوتر!!!! 

قبلا مطالب این وب در مورد ارشد IT بود اما از الان ب بعد در کنار مباحث رشته ارشدم اگه سوالی در زمینه کنکور ارشد آی تی هم بود جواب میدم. 

یکی از دوستان در مورد سطح برنامه نویسی تو ارشد آی تی پرسیده بود اگه منظورشون کنکور آی تی هست ک نیازی ب برنامه نویسی نداره بجز دروس ساختمان و طراحی الگوریتم ک دونستن برنامه نویسی برا کار با الگوریتم ها خیلی خوبه.اما در مورد خود دوره ی ارشد تو دانشگاه اطلاعاتم زیاد نیست و برنامه نویسی ها فک کنم تحت وب باشن و باید برن سراغ برنامه نویسی های تحت وب.هرگرایشی ک ب کامپیوتر ربط داشته باشه حتما برنامه نویسی نیازداره و نباید حذفش کرد.  

------- 

یادم رفته اهدافم چی بوده واسه همین الان سردرگمم برا همینه ک هیچی الان خوشحالم نمیکنه برا همینه ک ذوق ندارم واسه درس خوندن... تا چند روز پیش شیرینی میدادم بابت قبولی ارشد اصفهانم اما سر از کجا در آوردم؟!وقتی بابا بلیط اصفهانو کنسل کرد دلم یه جوری شد بابا گفت نگران نباش بسپارش دست اون بالایی خیالت راحت باشه.اما .... 

اصلا راضی نیستم چرا دروغ بگم چرا شعار بدم ؟؟؟؟ناراضیم...دلم یه عالمه گریه میخاد... 

حرف هیچکس آرومم نمیکنه... 

برا بدست آوردن چیزای مهم تو زندگیم جنگیدم خیلی سختی کشیدم اما ....  

اونشب تصادف خدا رو با همه وجودم دیدم اما الان نمیبینمش نمیبینمش...چرا جوابمو نمیده؟؟؟؟ 

یه چیز بگم؟! بعضی دوستان در جریان بودن تصادف ما درست چند روز قبل اعلام نتایج ارشد بود اون چند وقت تو خونه همش حرف ارشد بود خدا شاهده ب خود امیرالمومنین قسم وقتی ازتوماشین اومدم بیرون صورتم فقط خون بود وقتی بابا رو بیحال دیدم افتاد،اول اشهدمو خوندم بعدش یهو همه ی زندگیم مث نوار از جلو چشمم رد شد یاد نتیجه ارشدم افتادم  فقط سرمو بلند کردم گفتم خدا بحق امام علی ع بابا و داداش و نامزد داداشم سالم بمونن  دیگه هیچی نمیخام،هیچ دلبستگی تو دنیا ندارم اما اینا رو سالم نگهدار... 

روز بعدش ب مامانم گفتم خدا با این تصادف خواست دهنمو ببنده میدونم تو نتیجه کنکور یه چیزی هست...مامانم سریع گفت : حرف کنکورو نزن حرف کنکورو نزن (باگریه) 

شب قبل تصادف عسل از بچه های وب و دوستای گل دوران لیسانسم خواب دیده بود ک ارشد دولتی مشهد قبول شدم اما انصراف دادم رفتم هوش مصنوعی(همینجا ک الان رفتم) وقتی صب روز تصادف بهم گفت تا تونستم بهش بدوبیراه گفتم...اما خوابش تعبیر شد... 

این روزا میگم خدایا کاش اون شب تو تصادف مرده بودم اما اینجور بی ایمان و ناامید نمیشدم... 

شب تصادف با همه ی وجود حس میکردم خدا کنارمه با همه وجود حسش میکردم با همه وجود...اما الان حسش نمیکنم کنارم نیست... 

برام دعا کنید خیلی خیلی دعا کنید 

یاعلی

نظرات 4 + ارسال نظر
پارسا 11 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام
مریم جان امیدوارم که حالت خوب باشه
وقتی مطالبتو خوندم اشک تو چشم ،حلقه زد
امیدت بخدا باشه ،تو همیشه با ایمان بودی وانشالله خواهی بود،گاهی خدا بندگان مخلصشو با سختی امتحان میکنه ،تا میزان ایمانشونو بسنجه
پس هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشو
خدا گر زحکمت ببندد دری// ز رحمت گشاید در دیگری
از اینکه تو این راه جدید قدم گذاشتی هرچند باب میل دلت نیست بهت تبریک میگم
هوش مصنوعی رشته جالبیه
...
شاید آرزو خیلیا باشه...
برای پایان نامه میشه رو یه ایده حرفه ای طراحی یه پایگاه دانش که الان کشورهای جهان اول طراحی کردن ولی هنوز بروز ندادن کار کرد،که اگر قسمت شد میگم.
خدا لحظه آخر نزدیک تر میشه...

سلام...تشکر،شرمنده اگه مطلبم ناراحتتون کرد. نمیدونم چی بگم کاش این راه جدید راه پیشرفت و سعادتم باشه و از این راه برا رسیدن ب آرزوهام استفاده کنم ب بهترین نحو. هیچوقت هیچوقت آرزوم نبود ک ارشد هوش بخونم فقط یه بار کنکور کامپیوتر دادم اونم بخاطر بابا ک دوس داشت هوش اهواز قبول شم ک خوشبختانه نشد.اما این دانشگاه ب اندازه همون دانشگاه برام غیرقابل تحمله! فقط شهدای گمنام این دانشگاه س ک آرومم میکنن،ک بعد قبولی نرفتم زیارتشون درواقع پاهام یاریم نکردن برا رفتن اون سمت. راستی طراحی این پایگاه دانش چیه موضوعش؟؟خیلی دوس دارم درموردش بدونم.درضمن ممنون میشم شما که یه ترم ارشد جلوتر از من هستید تو این مسیر راهنماییم کنید.نکته ای اگه به نظرتون رسید ک بدردم بخوره خیلی خیلی ممنون میشم بهم بگید. باتشکر از لطف فراوان شما

محمد قاسمی 12 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام مریم خانم
امروز و امشب ، شب آرزوهاست ایشالا که به آرزویی که دار برسی و پیروز سر بلند باشی
من واسه آزمون هوش میخوندم ولی امنیت اطلاعات تهران قبول شدم دنبال مطلالب واسه امنیت میگشتم که نوشته جالب شما در باره امنیت رو دیدم خیلی مفید بود متشکرم
ایشلا که همگی اعضای خانوادتون سالم و خوش باشند
یکی از دوستام بنام صادق پاسبان ارشد هوش مصنوعی خونده و الانم دانشگاه تدریس میکنه اگه خواستین بگین تا اطلاعات تماسشو بهتون بدم
شاد باشین و به امیدوار به لطف خدا

سلام آقای قاسمی
تشکر بابت حضورتون.تبریک ویژه بابت قبولیتون،از ته دل برای شما و تمام دوستان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
التماس دعای ویژه ...حق نگهدارتون

عسل 14 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام سلام مریم گلی
حال و احوال
ای بابا کشتی منو مریم
اینقد نق نزن و راضی باش به مصلحت و حکمت خدا
ما حکمت خیلی چیزا رو نمیدونیم فدات
تو خوبه رفتی دانشگاه بالاخره
من چی بگم که امسال با قبولی تو دانشگاه دولتی و آزاد اصن نشد برم
اما شاکرم حتماحتما حکمتی داره که من نمیدونم
برات بهترینا رو آرزومندم خوشجلم

درضمن خوشحالم خوابم تعبیر شد
چون هرچی فحش دادی پس بگیر

مریمی؟؟؟ تو عمرم یه بار خواب دیدم ها؟؟؟؟؟؟؟
مریم هوشی جونم موفق باشی

سلام عسل بلا.....شانس آوردی ک دم دستم نیستی !!!!واقعا تو کار خدا موندم عسل نامرد نیومدی خونه مون هاااااااااااااااااااا ......خیل خوشحال شدم کامنتتو دیدم...عسل شبکه جونم تو هم موفق باشی

پارسا 18 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام
مریم جان ،امیدورارم که حالت خوب باشه
ببخشید اگه دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم ،بخاطر مشغله هامه
امروز یکی از اساتید که تو دانشگاهی که قبول شدی هستش ،داشت میگفت ما زور زدیم دکتری نرم رو بگیریم
واسه دانشگاهمون ،بعد رئیس دانشگاه گفت که بهتره تمام رشته ها رو درخواست بدین
یعنی معماری و هوش هم درخواست بدیم!!
این دانشگاه آزاد هم دیگه دانشجو تو مقطع کارشناسی نداره ،همش روی ارشد سرمایه گذاری کرده
اگه میدونستم اینجور میشه اصلا بیخیال درس و دانشگاه میشدم چون ارشدم داره مثله کارشناسی میشه!!!
به قول استاد فردا وقتی تو خیابون گفتی سلام دکتر همزمان از 5 نفر 3 نفر سرشونو بر می گردونن
در مورد پروژه انشالله صحبت می کنیم...
اما نکته های در مورد ارشد:
1)هیچ وقت درستونو به آخر ترم محول نکنید چون شدیدا ضربه میخوردید
2)اگر می خواهید همواره توی ارشد و مقاطع بالاتر
پیشرفت کنید زبان انگلیستون باید قوی باشه
3)همیشه دنباله نوآوری باشید،کپی ،پیست تو ارشد جواب نمیده و برعکس زمین میزنه
نکته دیگه ای یادم اومد حتما میگم....
فعلا یا علی

سلام...تشکر،خواهش میکنم.آره پنج شنبه با همین استادی ک گفتید کلاس داشتم همین صحبتای شما رو برای ماهم گفت.اما ماهشهر اصلا شبکه آی تی پذیرش نکرده.توروخدا شما دیگه اینجور نگید.روز چهارشنبه ک رفتم دانشگاه خواستم انصراف بدم یه جوری بابا اینا رو راضی کنم ببینم اصفهان اگه اجازه بده برم برا ثبت نام.اما بعد پشیمون شدم و ب خودم گفتم بسپارمش ب خدا ببینم میکشوندم تا کجا.مرسی بابت نکاتی ک گفتید.هیچ وقت دنبال کپی پیست نبودم و تمام سعی خودمو میکنم حداکثراستفاده رو از این دوره ارشد ببرم و ب قول استاد با یه تخصص مفید فارغ التحصیل بشم.یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد