.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

و...

سلام 

امیدوارم حال همگی خوب بوده باشه و زندگی بر وفق مراد!!! 

قرارم با خودم این بود ک دیگه این وب آپ نشه اما این پست رو درجواب سوال خیلی از دوستان ک کامنت گذاشته بودن و  میخواستن بدونن ارشد امسال چیکار کردم مینویسم... 

خوشبختانه یا متاسفانه ارشد دولتی شبکه اصفهان قبول شدم 

خیلی از دوستان در جریان اتفاقاتی ک تو این مدت واسم افتاد بودن بعد موضوع تصادف چندماه پیشم خانواده م بدجور بدجور حساس شدن. 

نمیدونم بعد اینهمه تلاش بالاخره سر از کجا در میارم ....میرم دنبال شبکه یا هوش مصنوعی؟! 

فقط یه خاهش از تمام دوستانی ک این مطلبو میخونن دارم اینکه از ته دل برای این حقیر دعا کنن،دعا کنن ک همیشه راضی باشم به رضای خدا و تحت هیچ شرایطی ناشکری نکنم و یادمه نره باارزش ترین نعمت سلامتیه و بس!!! 

حق نگهدارتون 

یاعلی

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا 6 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
خوبی مریم جان؟
من نمیدونستم تصادف کردی امیدوارم که حالت خوب باشه و انشالله بخیر گذشته باشه
منم امسال مجموعه مهندسی نرم افزار غیرانتفاعی سپاهان اصفهان قبول شدم
ولی چون ترم یک علوم و تحقیقات خوزستان رو تموم کردم نرفتم واسه ثبت نام اصفهان
گفتم همینجا ادامه بدم بهتره
حیفه من از مطالب وبلاگت استفاده می کردم ،کاش شرایطی فراهم بشه بتونی دوباره وبلاگتو آپدیت کنی
امیدوارم همیشه شاد باشی
با احترام فراوان

سلام..... تشکر بابت حضورتون بعضی وقتا یه اتفاقایی میفته نه میتونی براش دلیلی پیدا کنی نه هضمش برات راحته و فقط باید سکوت کنی حتی نمیتونی بگی خدایا راضیم ب رضات... دیگه قید دل خودمو زدم نمیخام بخاطر دل خودم بیخیال دلواپسی های دل پدرو مادرم بشم... بیخیال دل خودمممممممممممم.....موفق و مؤید باشید

فروزان 21 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام من امسال تازه قرار واس ارشد بخونم خیلی وقت ندارم ولی کلا تو استارت کارم مشکل دارم ولی شروع کنم خوب میخونم دقیق نمیدونم چکارکنم اگه میشه کمکم کنین راه بیوفتم
باید ارشدم بگیرم ولی تنبلی هم میکنم واس رسیدن به هدفم کمک میخوام ی جورایی ی مشاور خوب اگه کسی هست ممنونش میشم چون خیلی کارم گیر

سلام خانم...
امیدوارم موفق باشی خانمی.میتونی سری ب آرشیو وب بزنی.ولی اینکه من بخام مشاوره بدم شرمنده وقتشو ندارم اما اگه سوالی داشتی همینجا کامنت بزارید جواب میدم.شرمنده ارتباط مسنجری ندارم.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد