.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

....

مدتهاست چتر منطق را بر سر گرفته ام!!! 

تا باران عشق را تجربه نکنم... 

دیگر توان مقابله با تب و لرز برایم باقی نمانده است...!!! 

نظرات 7 + ارسال نظر
مجید 25 - فروردین‌ماه - 1393 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام
این روزها مطمئنا اونقدر گرفتاری دارید که سراغی از ما نمیگیرید . دیشب داشت جشن قهرمانی فولاد توی اهواز رو نشون میداد نا خود آگاه یاد شما افتادم گفتم حتما شما هم خوشحال هستید بهتون تبریک میگم ..

سلام
تشکر بابت حضورتون...شرمنده،آخه کم کم باید بیخیال این وب بشم
صدالبته ک پیروزی تیم فولاد خوشحالم کرد و ب همه هم استانی های عزیزم تبریک میگم.
التماس دعا

مریم 3 - اردیبهشت‌ماه - 1393 ساعت 11:47 ب.ظ http://mr2014.mihanblog.com

سلم مریم جان... داشتم پیاماتو میخوندم دیدم گفتی باید کم کم بیخیال این وب بشی!!!!!!!!!
آخه چرا ...
من دلم به این قرص بود میتونی تو این راه طولانی و استرس آور همراهم باشی
فدات منتظر برنامه درسی هستم...
عاشقتمممممممممم

سلام عزیزم
فدات بشم نگران نباش منکه بهت قول دادم باهات هستم
چند روز کسالت داشتم و یه درگیری کوچولو یه دنیا شرمنده بابت برنامه درسی...
نگران این راه استرس آور نباش خدا باهاته

مجید 12 - اردیبهشت‌ماه - 1393 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام .. در شب ارزوها آرزو میکنم هرچی که برای شما خیر باشد برایتان اتفاق بیافتد

-- 21 - اردیبهشت‌ماه - 1393 ساعت 05:56 ب.ظ

وقتی پایین ترینم خدا امید من است
وقتی تاریک ترینم خدا روشنایی من است
وقتی ضعیف ترینم خدا نیروی من است
وقتی غمگین ترینم خدا آرام جان من است

مریم 22 - اردیبهشت‌ماه - 1393 ساعت 11:48 ق.ظ http://mr2014

سلام مریم جان ... خسته کارا نباشی ..
منزل جدیدم مبارکتون باشه ایشالا
گلم خواستم رتبه ارشدتو بپرسم ..مال من که افتضاح شد
ولی امسال باید جبران کنم..
راستی مریمی دیر.ز با یکی صحبت میکردم رتبه 5 دکتری ولی رشتش کامپیوتر نبود
روش خوندنو ازش پرسیدم گفت فقط مرجع بخون مکملش کتابای موسساته..
ولی من کتابامو هزینه کردمو تهیه کردم.. همون کتابا که با خودتم مشورت کردم کافیه دیگه..نه؟؟؟؟

مریم 3 - شهریور‌ماه - 1393 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام بی صبرانه منتظر نتیجه ارشد شما هستیم خانوم

مریم 1 - مهر‌ماه - 1393 ساعت 09:32 ق.ظ

مریم جان بی نهایت ازت ممنونم..
چشم ... سوالی داشتم دوباره مزاحمت میشم ..
خیلی بهم لطف داری
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد