.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

وداع با سال92

سلام 

یادمه قبل شروع سال 92 حس خیلی خوبی نسبت ب سال 92 داشتم مث همین حالا ک حس خیلی خیلی خوبی نسبت ب سال 93 دارم.  

 ادامه مطلب

دقیق یادم نیست چندم فروردین بود،تو روزای اول تعطیلات عید همش دید و بازدید و مهمونی بود،یه شب واسه مهمونی خونه ی داییم بودیم این داییم حدود17ساله ک منتظر یه بچه ن و هنو صاحب اولاد نشدن،یه قرآن روز میز خونه شون بود یهو دلم هوایی شد برم بازش کنم،نیت کردم و قرآنو باز کردم...آیات اول سوره ی یوسف اومد...داشتم میخوندمش ک زن داییم اومد کنارم ایستاد،آروم بهم گفت:مریم دعا کن واسم،دعا کن حالا ک خدا بهمون بچه نمیده داییت راضی شه بریم از پرورشگاه یه بچه بیاریم. 

قرآنو بستم و برگشتم سمت زن داییم،بهش گفتم:زن دایی بخدا حس خیلی خوبی نسبت ب سال 92 دارم حس میکنم هرکی آرزو داره این سال آرزوش برآورده میشه(شعار وبم هم همین بود:سال 92 سال برآورده شدن آرزوها)اینو ک بهش گفتم اشک تو چشاش جمع شد.با یه دنیا ناامیدی آروم گفت:خداکنه!!! 

اول سال موقع تحویل سال برا همه دعا کردم یادمه واسه خودم دعا نکردم بجز نتیجه کنکور فکرم جایی دیگه نبود... 

واقعا امسال سال خیلی خوبی واسمون بود:اول از همه تو تعطیلات عید زیارت حرم بی بی فاطمه معصومه قسمتم شد درست روز سیزده بدر اول حرم بی بی رفتم و بعدش زیارت مسجد جمکران و موفق شدم نامه ی درددلامو بندازم چاه جمکران...مامان شدن آجی کوچیکم و اینکه خداروشکر خطر خیلی خیلی بزرگی از سرمون دور شد،تیرماه سال 92 همین زن داییم بعد 17 سال باردار شد و فروردین 93 پسر خوشکلش بدنیا میاد،دایی و داداش خودم امسال بختشون باز شد و جفت دلخواهشون رو پیدا کردن(ک واسه هردوشون معرف و واسطه من بودم!) و چند مورد کوچیک دیگه... 

موارد بد و ناراحت کننده هم واسه من داشت:نتیجه عجیب کنکورم 

درسته اون چیزایی ک من تو دلم واسه خودم میخاستم محقق نشد اما با اتفاق افتادن همینا هم خوشحال شدم. 

همه الان سرگرم خرید عید و خونه تکونی هستن...خداقوت ب همه شون!!!! 

امسال تصمیم گرفتم بجای اینکه ظاهرمو نو کنم یکم ب باطنم برسم ب دلی ک یه عالمه غبار گرفته و معلوم نیست چی ب سرش آوردم... 

من نمیگم خرید نکنید آخه هیچکی اندازه من از خرید لذت نمیبره و اینکه میبینم مردم با چه شور و شوقی تو بازار میچرخن بهم انرژی میده و دعا میکنم خدا جیب و کیف همه شون رو پر پول کنه اما یکم حواسمون ب دور و اطرافمون باشه و اینکه یه سال رفت و سال جدید رو میخایم چطور شروع کنیم؟بازم مث سال 92 یا بهتر یا بدتر از اون؟ 

چند وقت بود بدجور ناامید و کسل بودم جوری ک نماز خوندنم اصلا ب دلم نبود فقط میخاستم بخونمش بره...همش میگفتم خدایا یه راه درست جلو روم باز کن نزار اشتباه برم... 

این 2،3روزه یه چیزایی از دوستام شنیدم و بعضی برنامه های تی وی دیدم ک مخم داره سوت میکشه و مطمئنم اینا نشونه س و خودم باید درستشو تشخیص بدم... 

چی ب سر دین و ایمون و اعتقاداتمون رفته ک سر از ناکجا آباد داریم درمیاریم؟ 

یکی از دوستان هم اتاقی دوران کاردانیم دیشب بعد مدتها بهم اس مس داد و کلی تجدید خاطره از گذشته...این دوستم مترجمی زبان میخوند و برا ارشد هم اصفهان قبول شد رفت و الانم درسش تموم شده اما خروجی دوره ارشد با ورودی دوره ی لیسانس زمین تا آسمون فرق داره جوری ک خجالت میکشم بنویسم چی به سر دوستم رفته...فقط گریه میکردوالتماس ک نمیتونه سیگارو ترک کنه و بخاطر اشتباهاتش داره دنبال راه فرار میگرده...گفت ب خانواده م گفتم سهممو بدید میخام از ایران برم نمیتونم دیگه اینجا زندگی کنم..راست میگفت اونجور ک این میخاد نمیتونه اینجا زندگی کنه فقط از ته دل براش دعا میکنم ک ب راه درست هدایت شه اونم ب حرمت دل پاک پدر و مادر زحمتکشش... 

یا یکی دیگه از بچه ها 2 روز پیش اومده پیشم با چه وضعی؟!دختر محجبه و نماز و قرآن خون ب چی رسیده بود؟؟؟مشکلات زندگی و ناامیدی از زندگی از همه چی دورش کرده...دلم میسوزه ک مربی قرآن بوده اما الان میگه دلم نمیخاد نماز بخونم... 

یکی از دوستای قدیمیم ک دختر خیلی خوبی هم هست چند روز پیش باهام تماس گرفت و کلی حرف و حرف و اینکه میخام برم پیش یه دعا نویس!!!برا چی؟بخاطر اینکه سنم داره بالا میره و هنو ازدواج نکردم...اینو دیگه نمیدونستم بزارم کجای دلم!!! 

آی مردممممممممم بیدار باشین دارن کاری میکنن ک با دستای خودمون تیشه بزنیم ب ریشه اعتقادات خودمون...یکم حواسمون رو بیشتر بدیم عدم کنترل حساب شده رو ماهواره و اینترنت داره چی ب سر زندگیا میاره؟ 

ما هم ماهواره داریم چون خیلی ب برنامه های آشپزی علاقه دارم ب داداشم گفتم بعضی شبکه ها رو بجز استانی ها ک همیشه هستن و حذفشون کردیم دوباره بیاره میخام برنامه بفرمائید شامو ببینم و نمونه غذاهاشونو ببینم...چندتا از برنامه هاشو دیدم خودم کل برنامه ها غیر شبکه های خودمون رو حذف کردم...خیر سرم خواستم آشپزی یاد بگیرم همش غیبت و تهمت و پشت سرهم حرف زدن و بد وبیراه گفتن ب هم... درسته شبکه های خودمون برنامه زیادی ندارن اما بخدا ارزششو داره ک ب همینا بسنده کنیم و سمت شبکه های بیگانه و مزخرف نریم... 

ببین چقد دعا نویس زیاد شده و بیشتر از همه مردمی ک دوس دارن ب سمت اینا میرن چقد زیادن...دیروز عصر شبکه قرآن یکی تماس گرفته بود و میگفت من و شوهرم تو دوران عقدیم و خیلی باهم بگو مگو داریم رفتیم پیش یه دعانویس و با حروف و اعداد ابجد بهمون گفت شما با هم خوشبخت نمیشید و جفت هم نیستید و از حاج آقای برنامه راهکار میخاست... 

آخه چی ب اینا میشه گفت؟!بجای رفتن پیش یه مشاور خوب و کاربلد رفتن سراغ کی و کجا؟؟؟ 

یا این دوست ساده لوح من ک واسه ازدواج رفته یکی براش دعا بنویسه!!!!!!!!! میگه:مریم حرفاش راسته آخه بهم گفت تو یکی رو دوست داری!بدون اینکه من حرفی رو بهش بزنم اینو بهم گفت... 

بهش گفتم:عزیز من! وقتی بهش گفتی دانشجوی 28 ساله هستی ساکن اهواز،هرآدم ساده ای میتونه حدس بزنه دختری با شرایط تو تا این سن حتما یکی رو دوس داشته...پس خیلی هنر نکرده اینو بهت گفته...بهش گفته میتونی اینو ک میخای جذبش کنی سمت خودت(یا قمر بنی هاشم!)حدود یه میلیون خرجش میشه... 

خدا میگم این دوست منو چیکار نکنه،نمیدونم چرا باور نمیکنه حرفاش دروغه؟دوست من خیلی چیزا رو دروغ بهش گفته،منم بهش گفتم:ببین وقتی تو داری از پشت تلفن دروغ بهش میگی یه درصد احتمال بده اونم داره دروغ میگههههههههه!

من قبول دارم ک دعای بد درحق بنده های خدا کردن هست و وجود داره همونطور ک خدا تو قرآنش تو سوره ی فلق آورده" پناه میبرم از شر زنان افسونگر که با جادو در گره ها میدمند" اما خدا تو قرآنش نگفته برا باز کردن اون گره ها برید سراغ اون زنان افسونگر و دعانویس... 

خواهرای عزیزم ، برادران محترم!اگه بهت گفتن بختت بسته س ،بختت تیره و سیاهه،بختت سرده یا بختت سنگینه بفرض ک درست گفته باشن تو جای اینکه انقد پول خرج کنی بری پیش مخلوق چرا در خونه ی خالق رو نمیزنی؟ 

عزیزدلم اگه بری و ب فرض بختت باز میشه میدونی مرتکب چه گناهی شدی؟شریک قرار دادن برای خدا...خدا خودش تو قرآنش گفته اگه در خونه ی غیر من رو بزنید من شما رو ب همون واگذار میکنم...  

خواهر و برادارای خوبم!دور و بر خودمون رو نگاهی بندازیم میبینیم دختر و پسر مجرد و بیکار خیلی هست این دلیل نمیشه ک بخت همه شون رو بسته باشن یا بختشون سنگین شده باشه...شرایط این دوره ک ما توش زندگی میکنیم فرق کرده با گذشته...  

دلیل نیارید ک اینا وسیله ن چون تو اینجور مسائل تا خداهست سراغ بنده ی خدارفتن بیهوده و بیراهه ست... 

دشمن بدجور برا دین و ایمانمون نقشه کشیده....این دعا نویسا فقط یه گوشه ی کوچیک از این نقشه ن... خودتون بیشتر دقت کنید میبینید... 

توروخدا بیاید نزاریم از قرآن فقط اسمش رو زبونم و خودش تو طاقچه ها و قفسه های کتابخونه مون باشه...نزاریم فقط اسماً شیعه ی مولا علی باشیم... 

یادمون نره ک مولامون صاحب الزمان چشم انتظار دعای فرج خودنای ماست... 

اگه قراره ما ک نسل جوون و تحصیل کرده ی کشورمون هستیم طرز فکرمون و اعتقاداتمون این باشه وای ب حال فرزندان ما و نسلهای بعد از ما... 

دلمون خوشه ک داریم امانت داری دین اسلامی رو میکنیم ک پیامبر (ص) ب یادگار دست ما سپرده....دستمون درد نکنه... 

من موندم فردا روز قیامت من یکی چطور تو چشم رسول خدا و دخترش و مولا علی نگاه کنم با این وضع دلممممممممم!

بدجور هنگ کردم...ب اسم خانم فاطمه زهرا و مولا علی چه ها ک نمیکنن... 

دلم یه زیارت تک و تنهایی رو میخاد... 

انقد حرفا با خدا دارم ک داره تو دلم سنگینی میکنه... 

قبل شروع سال 93 یاید یه تکون حسابی ب این دلم بدم... 

باید با دل و جون اینو باور کنم ک هیچ کار خدا بی حکمت نیست... 

خدا گر ز حکمت ببندد دری،ز رحمت گشاید در دیگری! 

وقتی اون چیزی ک ما میخایم نمیشه حتما خیری توش هست ک خدا بیشتر میدونه... 

ببخشید سرتونو درد آوردم ...

تو این روزای آخر سال 92 این حقیر رو حلال کنید ...

محتاج دعای خیر دعای پاک دوستان خوبم هستم ...

حق نگهدارتون ...

یاعلی

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم 15 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://mr2014.mihanblog.com

چه حرفای خوبی زدی مریم..حرفایی که رو دل هممون سنگینی میکنه و نمیتونستیم به زبون بیاریمش..
دل منم یه خونه تکونی حسابی میخواد..
من هم با حرفات موافقم..تا خدا هست دعانویس چراااا؟
تو خیلی دختر خوبی هستی مریم..
من به داشتن دوست خوب و خوش قلبی مثل تو افتخار میکنم...
قبلنم گفتم خواهر ندارم ولی تو مثل همون خواهری هستی که همیشه آرزوی داشتنش رو میکردم..
انشاالله به حق پاکی خانم فاطمه زهرا خدا یه همسر خوب و خوش قلبی مثه خودت نصیبت کنه..همین سال 93 ایشالاااا

فدات بشم مریم گلی...اینا ک گفتی همه نظر لطفته عزیزم و خوبی از خود شماست. خدا شاهده تو هم مث خواهر کوچیکم واسم عزیزی.وقتی واسه امسال نشد خوب بخونی خیلی ناراحت بودم خیلی دوس داشتم کمکت کنم خدارو شکر امسال اراده تون قوی کردی واسه رسیدن ب یه هدف باارزش.فقط فراموش نکن همه چیز درس و کنکور نیست و سعی کن درکنار درس به چیزای دیگه زندگیت برس و یه بعدی ب زندگیت ادامه نده. در زمینه ازدواج تشکر عزیزم.انشالله هرچی خدا بخواد.اعتقاد من اینه ک ازدواج تقدیر و قسمت آدمه و همش دست خداست و تا اون نخواد برگی از درخت نمیفته.

مریم 18 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام مریم عزیزم..
یک دنیـــــــــــا ازت ممنونم.. خیلی بهم لطف کردی
زبان عذر ندارم.. ایشالا بتونم محبتاتو جبران کنم..
چشم مریم جان همه ی توصیه هاتو رو چشمم میذارمو انجام میدم..
ایشالا بتونم با نتیجه ی خوب جوابگوی زحمتات باشم
حتما دعات میکنم عزیزم..
بسلامت بری و برگردی
بازم ممنونم ... سفرت خوش و بی خطر

سلام عزیزم
زنده باشی خانمی
تو فکر این باش ک با نتیجه خوب تو پدر و مادرت چقد خوشحال میشن این وسط یه دعای خیر واسه من یه دنیا ارزش داره
فدات بشم عزیزم
امید بخدا
یاعلی

ن. پارسا 18 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 11:01 ب.ظ http://enfejaresokoot.blogfa.com

سلام همسنگر
با این فرمایشت ک گفتین چه بلایی داره به سر دین و اعتقاداتمون میاد موافقم...
به کجا می روم و آمدنم بهر چه بود؟:(

سلام
موفق باشید

نرگس 22 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 11:17 ب.ظ

حرف‌هایی که زدین حرف‌های دل خیلی از ماها بود ولی چه میشه کرد....
ما ماهواره رو جمع کردیم و اجازه نمیدم راش بندازن...به واقع دیدم ماهواره برکت رو کم میکنه شاید امل بازی باشه نظرم ولی بهش معتقدم....
خواندن قران آنچنان درکی نداره بهشون بگین تفسیر قران بخوانن اون لحظه معجزات قران رو در زندگیشون میبینن....
خواندن تفسیر اراده نمیخواد توفیق میخواد امیدوارم نصیب کسانی که نیاز دارن بشه.....

سلام عزیزم
با صحبتات کاملا موافقم منم اعتقادم اینه ک ماهواره برکت رو از خونه و زندگی میبره.بحث درست یا غلط استفاده کردن نیست،خداشاهده توخونه ی ما کسی ب شبکه ها نگا نمیکرد ولی همون یه لحظه سوئیچ کردن بین کانالا هم دوس نداشتم باشه.بیخیال حرف مردم بزار بگن امل بازیه یا هرچیز دیگه
در مورد قرآن باهات موافقم اما همین خوندن قرآن چنان آرامشی ب آدم میده ک نگو.تفسیر رو باید ب کسانی توصیه کرد ک مرحله روخوانی قرآنی رو همیشه تو زندگیشون دارن.من میخاستم بگم ک قرآن نباید مث یه شی تزئینی تو ویترین کتابخونه ها باشه باید بازش کرد و گذاشت نورش تو زندگیهامون بتابه.
تشکر از حضورت بانو

مریم 25 - اسفند‌ماه - 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

مریم جان سلام..از حضورت واقعا ممنونم تو وبلاگم و مرسی که میخونیشون..
ایشالا حال مادر به زودی خوب میشه و بسلامتی سفرتو میری..
با دوستم چندتا از کتابفروشی ها رفتیم سفارش دادیم تا آخر هفته میگن همشو میتونن بدن یا نه..
اگه نتونن از تهران دوستم آشنا داره سفارش بده که انشالله از وسطای فروردین یا آخراش شروع کنیم..
میخواستم زودتر شروع کنم مثلا
مریم جان من همیشه دعاگوت هستم..
تروخدا لحظه تحویل سال دعام کن...
پیشاپیش عیدتم مبارک خواهر قشنگم

سلام مریم بانو!
تشکر !
خواهش میکنم گلم
حتما دعاگو بوده و خواهم بود...
لحظه ی تحویل سال حتما ب یادت خواهم بود.لحظه ی تحویل سال خیلی خیلی ب دعای دوستام نیاز دارم
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشه امیدوارم سال 93 سال پر برکتی واسه ی خودت و خانواده ی محترمت باشه.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد