.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

التماس دعا

سلام

از تمام دوستان خیلی خیلی التماس دعا دارم

لابلای دعاها و راز و نیازاتون با خدای مهربون این حقیر رو ب یاد داشته باشید و دعا گو باشید...

... که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست!

خیلی دلم برا عموم تنگ شده...خیلی ب دعاش نیاز دارم!

مگه نمیگن شهدا زنده ن؟؟؟؟

عمو میدونم منو میبینی و با کارام خیلی ناراحتت میکنم اما تو تنهام نزار...عمو ب دعای تو و ننه جون نیاز دارم...

کاش تو خوابم میومدین...دلم تنگهههههههههههه

عمو خیلی دعام کن خیلی ...

.....

از این پست ب بعد دلنوشته هام و نوشته های غیر مرتبط با کنکور و کامپیوتر بصورت رمزدار نوشته میشه...

رمز فقط ب خواننده های اصلی وب داده میشه...

حق نگهدارتون

یاعلی

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا 24 - دی‌ماه - 1392 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.torsh-shirin.blogsky.com

سلام عزیزم من اپم خوشحال میشم بهم سر بزنی

رضا درویش 24 - دی‌ماه - 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام
مریم جان ، شهدا همیشه زنده هستن
اونا بودند که ما الان هستیم و باز ما خواهیم بود تا آیندگان باشند (تو برنامه نویسی بهش میگن حلقه)
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست //که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مَه و مهر//نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

سلام
میخام باور کنم اما برام سخته...باورم نمیشه میبینه اما جوابمو نمیده
دوس دارم تو این حلقه باشم دوس دارم ...
هیچکی باورش نمیشه چقد دلم برای عمویی ک هیچوقت ندیدمش تنگه...دوس دارم ببینمش حتی تو خواب...حس میکنم میبینه اما ...
عموم خیلی خوب بود خیلی...دلم ب دعای خیرش محتاجه...
...هرچه برسرما ما میرود ارادت اوستتتتتتتتتتتتت..یاحق
التماس دعا

عسل 24 - دی‌ماه - 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

دنیا برای مهدی(عج) مانند کف دست اوست و آیا ممکن است که مویی در کف دست کسی باشد و او آن را نبیند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***************

قطاری سمت خدا میرفت ،
همه مردم سوار شدند ،
وقتی به بهشت رسید همه پیاده شدند
یادشان رفت مقصد خدا بود نه بهشت

****************
وقتی دنبال آرزوهایت میروی

مدام به کوله پشتیت نگاه کن که مبادا سوراخ داشته باشد


و چیزهایی که امروز داری دوباره بشود آرزوی فردایت!



-تولد انسان روشن شدن کبریتی است

و مرگش خاموشی آن !

بنگر که در این فاصله چه کردی؟؟؟

گرما بخشیدی...؟

یا

سوزاندی...

میبوسمت
شبخوش

سلام عسل جان
مرسی اومدی
کاش تو این فاصله گرما بخش باشم!تو این زمونه ک همه سرگرم سوزوندن شدن کاش گرما بخش باشم
دعا یادت نره عسل بانو
منکه دعاگوی آبجی گلم هستم

لیلا 3 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام
سلام به رفیق ...... خودم.
اشلونک؟چ خبر نامرد یه زنگی یه سراغی؟ اشکال نداره وظیفه ما کوچیکترا است سر بزنیم ؟همه خوبن؟
درس میخونی؟اگه میخونی حوصله داری من اصلا یادم رفت که چی خوندیم چی پاس کردی انشالله امسال موفق بشی واقعا حق تو بهترینهاست.
به همه سلام برسون

سلام گلم
خوبی عزیزم؟
شکر خدا همه خوبن و سلام میرسونن
تو که میدونی با همین درس خوندنا زنده م...لطف داری عزیزم
محتاج دعای خیر دوستان خوبم هستم
ب خانواده سلام برسون

مجید 15 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام
خدا عمو تون رو رحمت کنه
انشالله هرچی از خدا بخواهی بهت عنایت کنه

سلام
مرسی از لطف شما

نرگس 16 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.taamaarkoz.blogfa.com

سلام ...
دیدین چطور امتحان عقب افتاد...:( !!!
امیدوارم امسال به اونچه که میخواین برسین البته اگه خدا صلاحش باشه........ :)

سلام
شکرخدا...واسه من ک مث معجزه بود
خدا میدونه چقد به این هفته مطالعه نیاز داشتم واسه مرور
انشالله واسه همه ی داوطلبین بهترینا امسال سرجلسه رقم بخوره
در پناه حق

لیلا 25 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام
خوبی؟مریم جان انشاا.. که امتحان رو خوب داده باشی
از دیشب تا حالا نگرانت بودم
امیدوارم که امسال آخرین سالی بود که آزمون داده باشی و به نتیجه ای مطلوبت برسی.
فدات.
بای

سلام عزیز دلم
من شرمنده ی دوستای خوبم هستم ک انقد تو این مدت اذیتشون کردم و حق دوستیمو ب جا نیاوردم...حلالم کن لیلا
شکر خدا خوب بود....آخرین باری بود ک کنکور ارشدو دادم ....هرچند آزاد رو هم برا خرداد سال دیگه واسه سرگرمی دارم
فدای مهربونیت عزیزم
مرسی بابت دعای خیرت....خدت میدونی ک چقد ب دعای خیرت محتاجم
سلام ب خانواده ی گلت برسون
روی ماهتو از راه دور میبوسم
یاعلی

حاج خانمی 25 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://i-love-to.blogfa.com

سلام مریم بانوی عزیززززززم
وای دختر تو کجایی؟
دلم برات تنگ شده بود....انقد مشغله هام زیاد شده فراموش کرده بودمت....یکم فک کردم تا یادم اوم کدوم مریمی
خوبی عزیزم؟
ممنون بابت تبریکت خاله مریمی
اینم رمز عکسای دخملی من البته برا یه ماه پیششه الان دیگه دخملم خیلی بزرگ شده

سلام مامان خانم مهربون
فدای مهربونیت عزیزم
منکه یه دنیا شرمنده تم
امیدوارم همیشه ی ایام کانون خانواده ت گرم و پرانرژی و پراز عشق باشه درکنار دخمل گلت
مرسی بابت رمز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد