.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

درهم و برهم نوشت...

سلام

امیدوارم ک حال تمام دوستان خوب باشه بخصوص حال دلشون...

مدتیه بدجور کسل شدم،هیچوقت فک نمیکردم روزی حتی با درس خوندن هم انرژی نگیرم !همیشه فک میکردم ته همه ی دلتنگیا و ناراحتیام خداروشکر انرژی درس خوندن رو دارم اما اینروزا خبری از این انرژی نیست...

راست گفتن ک از چیزی ک بدت میاد به سرت میاد... از درجا زدن متنفر بودم حال این چند سال اخیرم شده درجا زدن...توان حرکت کردن هم ندارم فقط یه چیزی داره هولم میده جلو...از این حالم بدمممممممممممممم میاد خداااا!

.

.

.

روز قبل از آخرین فرصت ثبت نام ارشد93 بابا اومده تو اتاقم،آروم نشست کنارم بعد گفت:بابا مگه دانشگاه چمران اهواز روزانه هوش نداره؟ ....میدونستم چی میخاد بگه!

سرم پایین بود داشتم معماری میخوندم ...

دست خودم نبود یهو اشکم سرازیر شد سرمو بلند کردم با هق هق گریه رو ب بابام گفتم: اینو ازم نخواه...فقط دعا کن دخترت تا زنده س گذرش ب دانشگاه چمران نیفته...

بابا نگران اینه ک جای دور برم و منم هوای صنعتی شریف تو سرمه...خدایا من بی انصاف نیستم بحق آبروی آقا قمر بنی هاشم جایی قبول شم ک خیال بابام از هرلحاظ تخت تخت باشه و نگرانم نباشه...

.

.

.

+ ادامه ی مطلب +
---------------
پ.ن.1:
موفقیت ایران در مذاکرات با گروه 5+1 و ب رسمیت شناخته شدن حق مسلم کشور ایران در بحث هسته ای رو ب تمام هموطنام تبریک میگم... مرسی از آقای دکتر ظریف ، آقای عراقچی و  گروه همراهشون....خداقوت 
امروز یکم انرژی گرفتم خداروشکر ک بازم نیمچه امیدی ب دل هموطنام رسیده...ایشالا همیشه امیدوارم ب زندگیشون ادامه بدن...
تا کور شود هر آنکه چش نداره سربلندی ایران اسلامی رو ببینه....
---------------

تا حالا حتما همه تون از دور و اطرافتون شنیدید ک اگه به چیزی ک خیلی دوس داری مدام بهش فک کنی و تصورش کنی و برا بدست آوردنش تلاش کنی اونو ب سمت خودت جذب میکنی چه خوب باشه چه بد(قانون جذب)...و اینکه اگه چیزی رو ک دوس داری با تلاش زیاد بدست نیاوردی ولش کن اگه سهم تو باشه یه روز به سمتت بر میگرده وگرنه اصلا سهم تو نبوده!!!

خوب فک کن از اول بچگی هات تا همین الان....چیزایی ک خواستی رو با مورد اول بدست آوردی یا با مورد دوم؟؟؟

منکه هرچیزی که خاستم از بچگی تا همین الان با مورد دوم بدست آوردم...ولش کردم به موقع ب دستم رسیده...تک تک شون .... خودم هم باورم نمیشه... اما چرا برا درسم اینجور نشد؟چرا برا آروزهایی ک برای درسم و مدارج علمیم داشتم اینجور نشد؟مگه میشد دلم صنعتی شریف بخاد اما برای رسیدن بهش تلاش نکنم؟

دارم انرژیمو جایی هدر میدم ک از راه اصلیم دور میشم...خدایا خودت کمکم کن...

.

.

.

خرید کردن دوس دارید؟؟؟؟؟

خانما ک حتما دوس دارن!!! خداییش وقتی تو بازار قدم میزنید بیشتر چشمتون دنبال ویترین چه مغازه ایه؟

لباس فروش؟لباس عروس یا لباس داماد؟یا هر لباس دیگه ای!!!

طلافروش؟

کیف و کفش فروش؟

ظروف آشپزخونه؟

تزئینات داخل خونه؟

نوشت افزاری و کتاب فروشی؟

و....

بزار یکم فک کنم!!!من بیشتر بیشتر (اما بعد کتابفروشی ) ....!!!!

دوران دانشجویی بخصوص کاردانی وقتی با بچه ها واسه خرید نادری میرفتیم،بازار امام یا پاساژ کارون اول از همه چشمم دنبال ویترین کت و شلوار آقایون همراه کروات سِت بود...خب دست خودم نبود از لباس رسمی آقایون "کت و شلوار و کروات"خوشم میاد...بچه ها میگفتن باید دنبال لباس عروس باشی نه کت و شلوار آقایون!!! ....ما اینیم دیگههههههه!

اینو خوب میدونم ک شخصیت هرکس به لباس پوشیدنش نیست اما به اندازه خودش مهمه...بنظر من لباس گرون و مارک دار پوشیدن مهم نیست مهم لباس خوب پوشیدنه متناسب با شخصیت شخص...

خیلی از زیباییها تو چیزای ساده معمولیه ،من عاشق این زیباییم...

.

.

.

براتون آرزوی تندرستی و سربلندی دارم

حق نگهدارتون

التماس دعای زیاد

یا علی

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود 4 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام
ان شاالله که هر حاجتی داری خدا به همین زودیه زود ( حتی زودتر از زمانی که خودت فکرش رو میکنی ) بهت بده

الهی آمین

حوصله داشتی برای منم یه دعایی بکن لطفا :)

سلام
مرسی از دعای خیرتون
همچنین برای شما و خانواده ی محترمتون
باشه حتما
یاعلی

بهنام 4 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://gozargahesakht.blogfa.com

سلام - الان داشتم یکی از یاد داشتای شما رو که متعلق به 1 تیر بودو میخوندم - شاید باورتون نشه ولی خدارو شاهد میگیرم تو این چن سال اخیر اولین باری بود که دلنوشته های کسی رو میخونم که همون حرفای دل منه - منم از فضای اطرافم متنفرم از حروم خوری های دنیای اطرافم از حق کشی ها از اینکه از صب تا شب درجا میزنم از اینکه راه درست مشخصه اما نمیدونم چرا نمیتونم به سمتش برم از دنیای مادی و کسل کننده و تکراری اطرافم - من نمیدون شما اهل کجایین ولی دوس دارم از طریق وبلاگ با شما در ارتباط یاشم -
منم اتفاقا برای ارشد میخونم ارشد برق . خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید

سلام
مرسی بابت حضورتون در این وب و خوندن مطالب اون...
امیدوارم در زمینه درس و زندگی موفق و سربلند باشید

سوگند 4 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 11:36 ب.ظ http://taranomjooon.blogfa.com

سلام عزیزم.
خوبی مریم جان؟ انشا...امسال خبر قبولی تو و عاطی رو بشنوم مایه خشنودی منه...
مریم جان زمانی که خسته و ناامید شدی به دو چیز فکر کن:
1-آنهایی که منتظر شکست تو هستندتا به تو بخندند.
2-آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا به تو بخندند.
پس انتخاب با خودته گلم.
و دوست من همیشه اگر بتوانی خواسته ات را در ذهن تصور کنی می توانی آن را در دنیای مادی ات متجلی کنی و جمله ای که گفتی "راست گفتن ک از چیزی ک بدت میاد به سرت میاد"
می دونی چرا این جمله در بیشتر مواقع صحت داره؟ بخاطر اینکه مدام بهش فکر میکنیم آدم به هرچیزی فکر کنه باعث جذب آن نیرو شده حالا خودت تصور کن اگه همیشه به چیزهای خوب و موفقیت فکر کنی آن را جذب می کنی و بلعکس.
شاد باشی عزیزم.

سلام عزیزم
فدات ،شکر خدا خوبم
مرسی بابت حرفای قشنگ و مفیدت...
من ب قانون جذب اعتقاد دارم و بیشتر از اون ب قدرت آفریدگار خودم
ایشالا امسال موفقیت رو جذب خواهیم کرد
مرسی بابت دعای زیبات در حق من و عاطی...
شاد و تندرست باشی عزیزم

مجید 15 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام
من میگفتم حال من اینجوریه نگو حال شما بدتر از منه .. ولی جدای از این شوخی ها توکل به خدا کن . امروز داشتم پیش خودم میگفتم . خدایا به اخلاق دم دمی مزاج من نگاه نکن . راضیم به رضای تو . اگه چیزی بهم دادی میگم خدا رو شکر و اگر هم گرفتی بازهم میگم خدا رو شکر تمام تلاشهای دنیایی برای خود دنیاست . انشالله اخرت خوبی در انتظار مون باشه .

سلام
توکل ب خدا....
همه مون همینجوری شدیم اما خدا خودش از دلمون خبر داره میدونه از ته دل نیست ک این حرفارو میزنیم و همش از دوس داشتن زیادیه...
انشالله عاقبت بخیری برای همه ی مردم دنیا

علی درویش 20 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
مطالبتون رو خوندم
اگه یادتون باشه دفعه پیش در مورد حلقه تلاش واستون گفتم
اینبار که گفتین از هرچی بدم میاد سرم میاد و از درجا زدن صحبت کردی
میخوام یه ساختار دیگه رو واست توضیح بدم به اسم ارث بری
موضوع از اونجایی شروع میشه که داخل مبحث ارث بری همیشه یه کلاس پایه هست که کلاسهای دیگه میتونن ازش مشتق بشن و صفات مشترک رو از اون کلاس پایه به ارث ببرن حتما می پرسی ربطش به موضوع من چیه
نکته اش دقیقا اینجاست که شما باید به پیشینه ات نگا کنی ببینی که همیشه تو زندگی راهی رو که خواستی بهش رسیدی فرضا خواستی همیشه معدلت بالا باشه از همون اول دبستان تا الان پس حتما شده ،به این نتیجه باید برسی که آیا دانشگاه صنعتی شریف گرایش آی تی رو میتونی از کلاس های پایه ات به ارث ببری یا نه
اگر تونستی خواصی که تو کلاسهای قبلیت داشتی اینجا استفاده کنی یعنی شما میتونید به دانشگاه صنعتی شریف تشریف ببرین چرا که پیشینت اینه خواسته و به قول برنامه نویسه ها باید اینترفیسیت(همون تقدیر الهی) که مدیر پروژه (خدا) واست رقم میزنه باید طی اون پیش بری وگرنه برنامه ای که داری می نویسی همیشه با خطا رو بروست!!!
نتیجه گیری نهایی:در زندگی به اهداف بزرگ فکر کن ولی سعی نکن فراتر از چیزی که واست رقم خورده بری و پراپرتیات با کلاس والد یا پایه ایت یکی باشه نه کم و نه زیاد
موفق باشی مریم جان

سلام آقای درویش
مرسی بابت مطالب مفیدتون
یه دنیا سپاس
صحبتهای شما کاملا درسته و قبولشون دارم بخصوص مبحث ارث بری رو...
راستش از همون اول ابتدایی برام مهم بود نمره م 20 بشه حتی اگه 19.75 میشد انقد گریه زاری میکردم ک چشام دیگه کور میشد...نمره برام یکی بود فقط و فقط 20 ...بنظرم حاصل زحمتم فقط یه نمره داشت همون20...اصلا هم کوتاهی نمیکردم
سرکلاس درسو یاد میگرفتم یکم در طول ترم تنبلی میکردم و بجاش آخرترم دوبله جبران میکردم
همیشه هرچی رو خواستم با تلاش و زحمت بدست آوردم...الان برام شریف قبول شدن دور از دسترس نیست فقط فک میکنم شاید خواست خدا بوده ک تا الان نتونستم قبول شم
وقتی ب دانشگاه های قبلی نگاه میکنم میبینم برا یه کاری یه مسئولیتی میبایست اونجا باشم الانم برا ارشد و دکترا سپردمش ب خودش...بهترینارو از خود خودش میخام
برا بدست آوردم خواسته هام هیچ کتاهی نمیکنم ک فرداروزی پشیمون شم اما نتیجه ش با خداست...تا اون نخواد برگی از درخت نمیفته ...همه ی این اصطلاحات هم ب خواست اونه هم قانون جذب یا همین ارث بری...
اینو هم اعتقاد دارم اگه شریف قبول نشم جایی قبول میشم ک برام درحد شریفه یعنی از اون مسیر هم میتونم ب اهدافم برا دکترا و باقی زندگیم برسم...سپردم ب خودش میخام ببینم منو کجاها میکشونه...این انتظار خیلی شیرینه
بازم تشکر و سپاس بابت مطالب مفیدتون
مرسی مطالب وبم رو میخونید و با حوصله کامنت میزارید
التماس دعا
یاعلی

مجید 20 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

http://footballonline.ir/News.aspx?ID=43881

سلام
تشکر

نرگس 26 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://taamaarkoz.blogfa.com/

سلام
خیلی خیلی اتفاقی وبلاگتون رو دیدم ،دنبال کتابی بودم که این یک ماه آخر فقط تستای کنکورای سال قبل رو بزنم

منم مثل شما حاجته خاصم قبولی در کنکور ارشد ولی هر جا شد و بود ،نمیخوام بهترین روزای عمرم رو بزرام برای چیزی به اسم کنکور میدونم شریف ارزش تلاش رو داره ولی من نمیتونم....

نوشته های نتیجتون که برای سال پیش بود رو خوندم ، شما که تجربه دارین بنظرتون تو این یه ماه آخر چی کار کنم که فقط قبول شم ؟؟؟؟

سلام نرگس خانم
امیدوارم حالتون خوب باشه
اگه تا الان رسیدید یه دور منابع رو با تست بخونید حالا وقت جمع بندیه
اینکه کنکورهای 10 سال قبل رو برا خودتون تست کنید
هر3روز یه کنکور....صبح ک کنکور رو با همون شرایط سرجلسه از خودتون گرفتید تا آخر همون روز کنکور همون سال رو ارزیابی میکنید و دو روز بعدش رو اختصاص میدید ب تست و مرور مطالب مهمی ک تو هر درس تو همون کنکور اومده
اگه کنکور 10 سال قبل یعنی 83 تا 92 رو با خودتون اینجور کار کنید برا کنکور سال 92 ک مطالب رو میخونید تمام مطالب رو یه دور مرور کردید همراه تست...اینجور حافظه تون از حالت استک خارج میشه و و یه حافظه درایوری خواهید داشت و دسترسی ب اطلاعات براتون راحت میشه در واقع پراکندگی اطلاعات تو ذهنتون وجود نداره...
موفق باشید

طاهره 27 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام اتفاقی اینجا رو پیدا کردم خیلی به دلم نشست عالیه منم واسه ارشد میخونم خوشحالم یکی دغدغه هاش عین منه ولی من خیلی نا امیدم که قبول شم
واسه م دعا کنید

سلام
منم خوشحالم یکی دغدغه ش مث منه اما ناامید مباش
من برعکس شما خیلی امید دارم خیلی خیلی...لطف و کرم خدا بیشتر از اون چیزیه ک ما تصور میکنیم
لایق باشم حتما دعاگو خواهم بود
التماس دعا
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد