.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

کرب و بلا

سلام

فرارسیدن ایام عزاداری اربابم اباعبدالله الحسین (ع) رو خدمت تمام دوستان تسلیت عرض میکنم و خیلی خیلی التماس دعا...

وقتی راه حق باشه...وقتی حرف حق باشه...وقتی حرکت حق باشه ...وقتی نفس حق باشه ...وقتی قدم ب قدم زندگیت حق باشه ...وقتی.... اونوقت این دل و جان آدمه ک وسط میاد...اونوقته ک ب دل میشینه...

دیدی نزدیک محرم ک میشه ناخودآگاه دلت میگیره؟اولش دلیلشو نمیدونی اما بعدش دلیلشو میفهمی...

امشب ک شب اول ماه محرمه خیلی دوس داشتم حرفای دلمو بنویسم حرفای دلی ک بدجور امشب گرفته،بدجور بغض کرده و بهانه ی باریدن اشک مهیا شده!اما نمیتونم ...

فقط خدا رو هزاران هزار بار شکر ک ماه محرم امسال زنده ام و هنو عشق مولا تو دلمه...چند روز قبل بدجور دلم هوای محرم و عزاداری آقارو کرده بود...هوای دلم ابری و بارونی بود از ته دل خدارو شکر کردم ک هنو ته ته دلم این حال و هوا هست...

خدایا محرمی ک قراره بیاد و عشق مولا تو دلم نباشه یا اینکه اومدنشو این دل حس نکنه ب آبروی عموی شهیدم  ، به چشم نبینم و ثانیه ای زنده نباشم و نفس نکشم...آمین

تو این ایام هروقت دلت گرفت و اشکی پاک از گوشه ی چشمانت از سر مظلومیت آقات اباعبدالله و قمربنی هاشم سرازیر شد این حقیر رو خیلی دعا کنید ک به دعای خیر دوستان خیلی محتاجم...

دعای گوی دوستان بوده و هستم و خواهم بود

حق نگهدارتون

یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
جدید 13 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.topseda.ir/

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد