.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

همای رحمت...

باسلام

روزگار همه تون خوش و خرم...

عید زیبا و بزرگ غدیرخم بر تمام شیعیان مبارک بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد...

" علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را....." آی جان،وقتی این شعر رو میخونم احساس غرور میکنم غرور از شیعه بودنم،غرور از داشتن شیرمردی چون مولا علی(ع) ک تا اسمشو میارم تک تک سلول های بدنم جوون میگیرن...

نمیخاستم بنویسم در واقع وقتشو نداشتم اما نتونستم لابلای وقتای این روزم زمانی رو برا نوشتن حرفای دلم برای مولا علی اختصاص ندم...بهونه ی نوشتن این مطلبم بحثی بود ک امروز با بابا در مورد شیعه بودن و سنی بودن داشتم...

نمیخام خدایی نکرده ب کسی توهینی کرده باشم اما بخدا برام قابل هضم نیست "سنی بودن"...یعنی چی آخه؟!آخه خدا وکیلی چه استدلالی واسه خودتون دارید ک ب خودتون میگید "سنی" و با تمسخر ب ما میگید "شیعه" هرچند همه تون اینجور نیستید....چطور دلتون میاد و میگید چه فرقی میکنه امام علی خلیفه اول باشه یا چهارم؟!

نمیدونم امشب باید خوشحال باشم یا واسه مظلومیت آقام غمگین و ناراحت؟!

نمیدونم عمر و ابوبکر و عثمان چی واسه خودشون فکر کردن که هنوز پیکر پاک پیامبر (ص) رو ب خاک نسپرده،تو سقیفه جمع میشن و واسه پیامبر اکرم (ص) جانشین انتخاب میکنن؟!

چطور این 3 نفر و اوناییکه حرفشون رو باور کردن با خودشون فکر کردن ک "چطور میشه کسی که اینهمه برای اسلام زحمت کشیده و عذابها تحمل کرده ،بدون اینکه فکر جانشینی واسه خودش باشه دار فانی رو وداع میگه؟؟؟؟"

فکر کنم خیلی از دوستان ده شب اول ماه ذی الحجه اون دو رکعت نمازی که باید بعد از حمد و سوره آیه 142 سوره اعراف("و واعدنا...")رو میخوندید رو خونده باشن....معنیشو خوندید؟؟میدونید ده شب چی رو تکرار کردید؟

وقتی این نماز رو میخوندم با خودم میگفتم اینایی ک به خودشون میگن "سنی" و اعتقادشون اینه ک آقا رسول الله قبل وفاتشون واسه خودشون جانشین تعیین نکردن اصلا قرآن رو قبول دارن؟این آیه 142 سوره اعراف رو نخوندن؟

خدا وکیلی با خودتون چی فکر میکنید آخه چطور ممکنه حضرت موسی واسه غیبت 40 روزه،برادرشون هارون رو بعنوان جانشین انتخاب میکنه اونوقت پیامبر که اینهمه سختی رو تحمل کرد ک اسلام رو ب اون مرحله برسونه اونوقت فکر بعد از خودش نبوده؟...فکر غیبت ابدی خودش نبوده؟

دلم آتیش میگیره بخدا....فدای مظلومیتت آقا...دلم بد جور زیارت حرمت رو میخاد امشب... دلم گرفته آقا...

یه نگاه آقا!!!!

حق نگهدارتون

یا علی


نظرات 7 + ارسال نظر
حسین+ 2 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://Omidam2.blogfa.com

سلام
وقت خوش
عید بر شما مبارک

حسین+ 2 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 12:29 ق.ظ http://Omidam2.blogsky.com

سلام
وقت خوش
عید بر شما مبارک

سلام
عید شما هم مبارک
التماس دعا

حدیث ارزومندی 5 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 01:31 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااام
میبینم که من نیستم میری تو فاز سفرنامه
پست هات هم که عالی شده کوتاه که دیگه من دق نمیکنم واسه یه نظر گذاشتن
نه بگو توروخدا بگو دیگه من که میدونم اونجوری می نوشتی که من سر به دیوار بزنم و وبت نیاااااااااااام
با معرفت معلومه کجایی؟؟؟؟
دوروزه آپ کرده اصلا ازت خبری نیستتتتتتت
میگم سفرنامه ات خیلی باحال بود اما لطفا قسمتای حدیثش رو بیشتر کن
چه حس خوبی داره یکی دیگه از ادم بنویسه و تو هم بخونی و کیف کنی که اینا در مورد تو هستش
خلاصه من نیستم خوب اینجا میپریا
مشکل انگار من بودم
میرم یه شیش ماه دیگه پیدام نمیشه فک کنم اینجا گلستون بشه
خاک به سرم این دختره چیه اینجا گذاشتی شاید بنده خدا نخواد عکسش اینجا باشهههههههه[:S07:] خوبه منم عکس اینجوری تورو بذارم رو وبم؟
اصلا یه عکست رو برام بفرستتتتت
راستی کیف کردم از اون فلش باب الجواد هر چه به قرار امسال نرسیدم اما....
خب دیگه برم که دیروقته
فعلا عزیز باااااااااااااااااااا معرفت
یاعلی


سلام
ما اینیم دیگه

سجاد 7 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 07:11 ب.ظ http://1.sajjad.ir

سلام
وبلاگ و مطالب خوبی داری
برات آرزوی موفقیت میکنم

سلام
تشکر بابت حضورتون هم استانی بزرگوار
موفق باشید

مجید 10 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام
امیدوارم روزهای روشن تر و آفتابی تر در انتظارتون باش ..

سلام
تشکر
همچنین برای شما

حدیث آرزومندی 12 - آبان‌ماه - 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
زهرمار با این جواب دادنت.. واقعا روت شد اونهمه نوشتم اینجوری جواب بدی؟؟؟؟

سلام
خب چی بگم؟من با عجله میام وب و کامنتارو تایید میکنم
در ضمن من هرچی بگم شما جوابی تو آستینت آماده داری
عب نداره من بد بد بد

نقش مهر 21 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

عزیزم کتاب فریاد مهتاب رو خوندی. اگ نخوندی پیشنهاد میکنم بخونی..

نه نخوندم...نویسنده ش کیه؟
حتما در اولین فرصت پیداش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد