.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

درد عشق!!!

سلام خدمت دوستان

در مورد این پست نمیدونستم چه اسمی انتخاب کنم آخه یه مطلبی رو خوندم تو یکی از سایتا، گفتم اینجا بزارم ایشالا ک بدرد دوستان بخوره...

چیزی در موردش نمیگم خودتون بخونید و نظر بدید!!!


فقط یلدتون نره ک :

دنیا ب آخر نرسیده!!!!

---------

باور کنید دنیا به آخر نرسیده!

می‌گویند علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد‌، اما این ایده‌آل همیشه اتفاق نمی‌افتد و گاهی با تمام هشدارها، آژیرها و تابلوهای خطر، بازهم کاری که نباید، می‌شود.

با همه‌ی ورودممنوع‌هایی که در رابطه با جنس مخالف وجود دارد‌، این همه سریال، میزگرد، داستان و نصیحت بزرگترها که عشق آسان نمود اول ولی ‌افتاد مشکل‌ها اما بازهم برخی از شما، گرفتار می‌شوید و وقتی روزهای اول دلدادگی به پایان می‌رسد و به دست‌اندازهایش می‌رسید، تازه می‌فهمید تمام این نصیحت‌ها برای این نبوده که شما را از لذت زیبای عاشق شدن محروم کنند بلکه علتش این است که چیزی که شما در آینه می‌بینید، بزرگترها در خشت خام می‌بینند. اگر عاشق شدید و بعد از مدتی بخاطر مخالفت خانواده‌ها، مشکلات موجود و یا پشیمان شدن یکی از طرفین مجبور شدید که روی دیگر سکه‌ی دلدادگی را هم ببینید، آنوقت چه باید بکنید؟ روزهای سختی را پیش رو خواهید داشت و برای بازگشت به زندگی نیاز به تصمیمات درست و منطقی دارید.

یکی از عمیق‌ترین تجربه‌های فقدان، ناکامی ناشی از فروپاشی روابط رمانتیک است. ناکامی در عشق به هر دلیلی که باشد، شما باید دوباره برای ادامه‌ی زندگی خودتان را بازیابی کنید و با اشتباه‌های بزرگ‌تر، خطای اول‌تان را پر رنگ‌تر نکنید...


  
-------------------
پ.ن.1:
عـــشــق  هــدیـــﮧ ایـــسـت ڪــﮧ خـــداونــد ســـاده بــــﮧ تــــو نـمـے دهـد ! 
بـار هــاامــتـحـانـت مـے ڪـنـد ! و در آخــــر عــشـق واقـعــے را بـــﮧ تــو هــدیــــﮧ مـے ڪند
 درســـت زمـــانـے ڪــﮧ قـــدرش را ڪامــل مـے دانـے!!!! 
--------------
پ.ن.2:
علم خداوند به نهان و آشکار، ضامن عمل به وعده‏هاى اوست، پس عجله نکنید. «متى هذا الوعد... تستعجلون... انّ ربّک لیعلم...»
---------------
پ.ن.3:
امروز رفتم کتاب فروشی واسه خرید مجدد کتابای کنکور ارشد اما چاپ جدید...واااااااای چه کیفی میده چرخیدن تو کتابفروشی و یه عالمه کتاب خریدن.....دوس داشتم یه عالمه پول داشتم تا هرچی کتاب دوس دارم بخرم...کتابای رشته ی خودم،رمان،زبان و روانشناسی و مذهبی... عشق میکنم موقع خرید کتاب!!!!!
----------------
 
در قدم اول بپذیرید که آن عشق آتشین دیگر وجود ندارد. با واقعیت رو‌به‌رو شوید. خودتان را گول نزنید. ممکن است طرف مقابل خواسته که این رابطه را تمام کنید. در این شرایط حتما حس و حال بدتری دارید‌. ممکن است به‌خاطر تفاوت‌ها و مخالفت‌ها، هر دو به چنین نتیجه‌ای برسید که در این شرایط پذیرشش برای‌تان آسان‌تر است. اما در هر دو صورت شما می‌مانید و یک احساس آتشین که باید آرام‌اش کنید.

برای فراموش کردن این رابطه به خودتان فرصت دهید‌، شما مدتی را صرف دلدادگی کردید و در یک شب نمی‌توانید او را فراموش کنید. هیجانات و احساساتی که ماه‌ها در شما وجود داشته‌، ریشه دوانده است و باید زمان کافی طی شود تا این ریشه‌ها خشک شوند.

سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل            بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران
پایان یک رابطه بر خلاف آغاز آن‌، توام با احساس طرد شدن‌، فقدان و هیجان‌هایی از قبیل اضطراب‌، خشم‌، حسادت، ناامیدی و تنهایی است. بهتر است بدانید که در حال گذر از روزهای سختی هستید. به قول معروف: درد عشقی کشیده‌ام که مپرس! پس ما هم نمی‌پرسیم اما تنها خودت می‌توانی مرهمی بر
نظرات 12 + ارسال نظر
محمد 24 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://tathira.com/khatmquran.aspx

سلام،
با قراردادن اسکریپت ختم گروهی قرآن کریم در وبلاگت شما هم در این ثواب شریک بشید.
لینک اسکریپت: http://tathira.com/khatmquran.aspx
یا علی

زهرا 24 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://torsh-shirin.blogsky.com

سلام مریم جون خوشحال شدم بهم سر زدی بازهم بیا منم شما رو لینک کردم...
منم کامپیوتر خوندم اما فوق دیپلم دارم و امروز هم کنکور کارشناسی داشتم

سلام عزیزم
خواهش میکنم
امیدوارم موفق باشی خانمی

گروه اینترنتی آلفا 24 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://hadieh.mihanblog.com

سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف کنید.تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظرخفن ترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com

خرید اینترنتی 24 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://javanbazar.com/

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

الهه 26 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 01:33 ق.ظ http://mey1391.blogfa.com/

چطور پیدام کردی ناقلا؟؟؟

منو دست کم گرفتی هااااااااااااااااااا
خیر سرم کامپیوتر خوندم...رد دوستانی ک وبم میان چه خاموش چه روشن رو دارم
خیلی خوشحال شدم وقتی مطمئن شدم وب خودته
کجا بودی دختر خوب؟

abi021 28 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://abi021.blogfa.com/

[گل]

مجید 29 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://shareshadi2010.blogfa.com

سلام
وای الان قلبم داشت میزد بیرون . خدا واقعا یه عمر جدید بهشون عطا کرده باید از این موهبت بهترین استفاده رو برای خشنود کردن خدا بکنند . صدقه زیاد بدند و اگه در توانشون هست به مناسبتهای دینی خیلی قربانی و نذر بدهند . خدا رو هزاران هزار بار شکر که سلامت هستند و انشالله دیگه همچین اتفاقات تلخی برای خانواده محترمتون اتفاق نیافته . بهرحال ببخشید من دیر اومدم از این بابت شرمندم .

سلام
شرمنده خاطره تلخی رو ثبت کردم اینو یادگاری واسه خواهرزاده م گذاشتم...
خدارو هزار هزار بار شکررررررررررررررررر
خواهش میکنم

حدیث ارزومندی 3 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

یعنی تو کلا ادم نمیشی باز همونجوری مطلب میذاری کلا باید بیام تحریمت کنم تا ادم بشیییییییییییییی
سلام عزیزم
طاعاتت قبول با تاخیر
خداروشکر که مشکلی برای خواهرت و خونوادش پیش نیومد
دیگه بکم که فرصت زیاد ندارم و باید برم و مشکل نت دارم
توی این مدت هم بامعرفتاااااااااااااا رو شناختیم!!!!
اپ کردم نمیدونم دیگه کی میتونم بیام نظراتمو تایید کنم
یاعلی
بازنگی معصومه یه هویی اومد و رفت ساعت نزدیک ده شبه و من باید زودی برم خونه
مراقب خودت باش
دعا یادت نره
راستی دهه کرامت اومداااااااااا از حیثیت خودت دفاع کن

خوشم میاد هنو یاد نگرفتی اول سلام کنی
سلامممم
طاعات شما هم قبول
ایشالا مشکل نتت حل شه و زود برگردی
باشه...مرسی اومدی
در مورد دهه کرامت: آقا خودش رو سفیدم میکنه
یا امام غریب میبینی معصومه چی میگه؟؟؟؟تو رو خدا ب آبروی خواهر بزرگوارتون رو سفیدم کنید پیش این مشهدی بزرگوار!!!

جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده 17 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده ( با موضوع امر به معروف و نهی از منکرو... ) به همراه اهدا 10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفرات برگزیده – آخرین مهلت ثبت نام 25/7/92- جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسیات sjavan.irمراجعه نمایید.

مریم 23 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 12:16 ق.ظ http://mr2014.mihanblog.com/

مریم عزیزم سلام...اگه بدونی چقدر به یادت بودم ..
دلم برات خیلی تنگ شده بود ..
با اینکه ازم دوری و نمیدونم کجایی و چکار میکنی ..
اما حس خوبی بهت دارم ..
همیشه دوست داشتم یه خواهر بزرگتر داشتمو با حرفاش آروم میشدم..
و خدارو شاکرم که شمارو سرراهم قرار داده..
باید یه اعتراف بکنم که من این رابطه رو برای اولین بار و آخرین بار تجربه کردم .
.
.
.
منو واقعا ببخش مریمی...خیلی پرحرفی کردم عزیزم..
اما آروم شدم که حرفامو یکی شنید..
دوستت دارم
مریم جان قسمتی از نظرمو نمایش بدی ممنون میشم عزیزم..اونا حرفاییه که فقط با خودت زدم

سلام مریم خانم گل
خوبی عزیزم؟
خوشحال شدم با دیدن کامنتت.
جواب حرفای قشنگت رو تو وبت واست نوشتم.
اینکه نوشتی اولین وآخرین بار اصلا درست نیست...عشق واسه زندگی ضروریه اما درست و به موقعش...ایشالا این نوعش قسمت شما و بقیه دوستان بشه بهمین زودیا...
.
.
.
من یه مریم پر انرژی میخام...یه دواطلب ارشد 93 پر انرژی....نزار هیچی تو رو از هدفت دور کنه...برا رسیدن ب خواسته هات تلاش کن ....در مورد شرایط نابشامان استخدامی باید بگم حرفاتو قبول دارم اما از کجا معلوم شرایط اینجور بمونه پس کاری ب شرایط نداشته باش تلاشتو بکن مطمئن باش وقتی با ایمان راستین تو مسیری قدم بردی محال ممکنه نتیجه سو نبینی...بعضی وقتا این نتیجه زود خاصل میشه اما بعضی وقتا رسیدن ب این نتیجه مطلوب مستلزم گذشت زمانه!مساعد شدن بعضی شرایط ک خدا خودش آگاهه و دانا ب امور...
ب خدا توکل کن عزیزم ک بهترین تکیه گاه خودشه امن و محکم و همیشگی

مریم 23 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 05:40 ب.ظ http://mr2014.mihanblog.com/

سلام مریم جان... باور کن وقتی دیدم از تو وب خودت هم تو وب من کلی واسم حرف زدی و وقتت رو گذاشتی کلی شرمنده شدم ..
من چون مطمئنم حرفامو میخونی و خودت اینقدر باارزشی که برای حرفای منم ارزش قائل میشی برات مینویسم..
واقعا بخاطر همه چی ممنون.. حرفاتو قبول دارم..چون خودتو قبول دارم ..
قول میدم مریم خوبی برات باشم ..یه مریم پرانرژی ..
جز خدا کسیو ندارم ..بخدا همیشه امیدم فقط و فقط به خودش بوده ..
.
.
.

مریم جان ممنون بخاطر وقتی که برام گذاشتی..

سلام خانمی
خواهش میکنم ...خوبی از خودت خانم!
چون امیدت فقط خداست مطمئن باش تنهات نمیزاره

مریم 24 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.mr2014.mihanblog.com

سلام مریم جان..
باز هم ازت تشکر میکنم بخاطر کمک هایی که در حقم لطف میکنی.. بخصوص کمک های فکری..
من تمام نوشته های وبلاگم از خودمه مریمی.. همش حرف دل خودمه .. اما پیشنهادت واقعا منطقیه و کمکم میکنه..
حتما اینکارو میکنم..
ایشالا شروع میکنم و بهت خبر میدم مریم جان ..
برام دعا کن خواهر خوبم ...
بازم ازت ممنونم

سلام مریم خانم گل
خواهش میکنم عزیزم...
مطمئن بودم حرف دل خودته چون حرفی ک از دل میاد بر دل میشینه
امیدوارم موفق باشی...منتظر خبرهای خوبت هستم
محتاجم ب دعا
خواهش میکنم مریم بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد