.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ب پیشوازت آمده ام...

سلام دوستان عزیز

امیدوارم ک ایام ب کام دوستان بوده باشه و روزگار بر وفق مراد...

از تیتر پستم مشخصه ک میخام از چی بگم؟!

چیزی تاآغاز ماه مهمانی خدا باقی نمونده...

  

منتظر اومدنش بودید؟

یا اینکه بخاطر گرما و مشکلات زیاد این روزا اصلا حواستون ب اومدنش نبوده؟

خدا رو شکر میکنم ک عمرم ب دنیا بوده ک ب پیشواز این ماه مبارک برم...از خدا میخام ک بازم  لطف کنه و سعادت بودن و نفس کشیدن تو شبهای قدر امسال رو قسمت من و خانواده م و تک تک دوستانم کنه...

......

خیلی دلم گرفته از اون دل گرفتگی هایی ک این روزا سراغ همه اومده...

هرکی ب نوعی دلش گرفته و جالبه ک از همه میپرسی ک دلیلش چیه؟!میگن نمیدونیم!مث من!

روزا دارن پشت سر هم میرن...ب سن ما اضافه و از عمرمون کم میشه!!!

حواسمون ب اینا هست؟!

قربون خدا برم ک انقد صبرش زیاده....

قدمی نه برای خدا بلکه برای خوبی خودمون بر نمیداریم اونوقت پشت سرهم برای خدا تکلیف تعیین میکنیم...با خودمم هستم!!!

نمیگردم ببینم دلیل اینکه انقد دلم گرفته چیه؟

اینکه اینهمه تلاش کردم برا کنکور و نتیجه نگرفتم؟

برا اینکه نتونستم کار درست و حسابی پیدا کنم و از بیکاری متنفرم؟

برای اینکه گره از مشکل کهنه م بر نمیداره؟؟؟

برا اینکه.....

یا اینکه بلد نبودم بندگی کنم؟

یا اینکه بلد نبودم بنده ی خوبش باشم؟؟؟

یا اینکه ایمانم آبکی بوده؟؟؟

یا اینکه اعتقادتام ضعیفه؟

یا اینکه صبر و تحملم کمه؟؟؟

.

.

.

خداییش برای خوشحالی خدا چیکار کردم؟؟؟؟

چقد تنهای تنهای برا خوشنودی و رضای اون قدمی برداشتم؟؟؟

چقد تنهای تنها هَم و غمم این بوده ک تنها اون ازم راضی باشه ن فقط بنده هاش؟؟؟

هیچ هیچ...

روزای جمعه ک میشه مث همه دلم میگیره...یاد غریبی و تنهایی آقام میفتم و بیشتر از همه شرمنده....

شرمنده از اینکه برای آقام...برای ظهور هرچه زودتر ایشون برای خوشحالی ایشون چیکار کردم؟؟؟

هیچ هیچ....

ب پیشوازت آمده ام نگاهم کن....

اینروزا بیشتر از همیشه دلم یه کار نو و جدید میخاد...یکی کار اساسی برای آقام!!!

نمیدونم چیکار کنم؟؟؟ بخدا نمیدونم!!!!

شاید انجام این کار حال دلمو عوض کنه...گره از دلتنگیام بر داره...شاید ک نه،حتما دلم این کارو میخاد حتما!!!

آقاجونم!!!یوسف زهرا!صاحب الامر !!!بقیه الله!ادرکنی ادرکنی ادرکنی...آقا خودت بهم نگاه کن...ب دعات خیلی نیاز دارم.

دلم برا شبای احیا تنگ شده...

برای جوش کبیر خوندنا....قرآن ب سر گذاشتنا....قرآن خوندنا...

دلم برا سحر های زیبای ماه مبارک تنگ شده....شب تا سحر بیدار موندنا ....درس خوندنا ... قرآن خوندنا و برنامه های مناسبتی تی وی رو نگاه کردنا...

دلم برای درد دلای ناب ماه مبارک رمضان تنگ شده...حال دلامون عجیب عوض میشه عجیب...

حس کردی ک حتی اگه روزه هم نباشی خوبیای این ماه خواه نا خواه نصیبت میشه و از این ماه فیض میبری؟؟؟

حس کردی کل اعضای بدنت بودن تو این مهربونی رو حس میکنن؟؟؟ میخان هرجور شده دست از پا خطا نکنن؟؟؟

.

.

.

خدایا دیدی کارای مارو؟؟؟ یه ماه خوبیم باقی ماه ها ....میشیم؟؟؟

شل کن سفت کن های مارو میبینی و بازم بهمون فرصت میدی...

توبه های آبکی مارو قبول میکنی و بازم بهمون فرصت میدی...

خدایا ب حق این ساعت های پایانی ماه مبارک شعبان خودت و تنها خودت بهمون کمک کن....

کمک کن امسال ماه رمضون واقعا تغییر کنیم ...تغییرات خوب و زیبا!!!همونی بشیم ک تو میخای!

خدایاااااااااااا دل هممون گرفته...خودت دستی ب این دلای ما بکش...

خدایاااااااااااا بهمون رحم کن...ما حواسمون نیست داریم با خودمون و این دل بیچاره چیکار میکنیم!!! پُرش کردیم از کینه و تنفر و دشمنی...دروغ و ریا ...پس جای عشق و مهربونی کجاست تو این دلای امروزی ما؟؟؟؟؟

اونوقت میگیم دلمون گرفته...دلا از همین سیاهی ها میگیره و تنگ میشه...از این صاف و صادق نبودنا...از این یک رو نبودن ها...از این مهربون و دوست نبودن ها... از این گذشت نکردن ها...

حواسمون هم نیست ک وقتمون مث برق و باد داره میگذره و هر آن ممکنه نوبت سفر آخرت ما بشه...نوبت کفن و دفن ما...نوبت ب خاک سپردن ما...نوبت سوال و جواب منکر و نکیر از ما...نوبت شب اول قبر ما....

خداااااااااااااااااا تا دیر نشده ما رو بیدار کن از این خواب غفلت!!!

.

.

.

چشاتو رو هم گذاشتی میشنوی ک میگم: حلول ماه مبارک رمضان مبارک!!! هنو ب خودت نیومدی ک صدای توپ  و جشن و شادی ک میگن:حلول ماه مبارک شوال مبارک!!!

ما بین این شنیدن ها....ما بین این دو حلول ماه های مبارک خیلی خیلی برای همدیگه دعا کنیم...یادمون نره خیلی وقتا گره مشکل ما تو دعای خیر برای دوستان و نزدیکانمونه حتی دوست و آشنایی ک ازش کینه ب دل داریم و بهمون ضربه زده ،نارو زده....

ببخشیم تا خدا هم ما رو ببخشه و از سر تقصیراتمون بگذره.....

حلالم کنید

حق نگهدارتون

یاعلی

نظرات 12 + ارسال نظر
حدیث ارزومندی 17 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

ای بابا حرف دل همه رو زدی...
چی بگیم ازین دل...
به امید مغفرت و بهره مندی ازین ماه عزیز...
یاعلی

الهی آمین
یاعلی

حدیث ارزومندی 21 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام
زنده ای؟
چرا نمیای کامنت ملت رو تاییدکنی؟
نکنه روزه داری توی روزای بلند بدجور اذیتت کرده؟؟
دعا یادت نرهههههه عزیزم
یاعلی

سلام
شکرخدا زنده ام
آمدم بانوی مهربان

مجید 22 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام
نماز و روزه هاتون انشالله مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشه و خدا بهتون قوه بده در این گرمای کشنده بتونید سی روز از برکات این ماه بزرگ و دوست داشتنی بهره مند بشید . در هنگام سحر و افطار منو از دعای خیر فراموش نفرمایید .

سلام
مرسی همچنین از شما هم قبول باشه
محتاجیم ب دعا
التماس دعای خیر

حدیث ارزومندی 24 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

ای بابا اینجا رو که تار عنکبوت بستهههههه
بیا اپ کن دیگه

باشه عزیزم

خانوم صبور 25 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:40 ق.ظ mhttp://ma-yeknafarim.blogfa.com/

سلام مهربان
برای کار در راه امام عصر عج راه های زیادی بلد هستم. لطفا زمان های خالی ات و شهر زندگی ات و انگیزه ات و هدفت از این کار را به من بگو تا بیشتر باهم در ارتباط باشیم
در پناه حضرت حق

Nasibeh 25 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://dokhtarekhorshidkhan.persianblog.ir

سلام مریم جون .. من تا دیروز که پروژه هام تموم شد هیچی نخوندم
باورت نمیشه چنان استرسی دارم که هر ثانیه که میگذره همش دلم آشوبه که عقب موندم ..
من نشستم خوب دوباره فکر کردم .. دیدم امنیت دوست دارم یا آی تی .. یعنی اول امنیت اگه بشه و بتونم خودمو بکشم بالا که قبول شم .. این یعنی نه میتونم معماری و ساده بگیرم نه مدیریتو .
نکته بعدی اینه که من این برنامه 1/3 رو انجام دادم .. نکته ای که هست حجم هر یک سوم خیلی زیاد میشه .. من خودمم تو خوندن کندم .. بعد سوالی که دارم اینه که لازمه هم مرجع بخونم هم کتابای کمکی .. اگه تکیه کنم فقط کتاب پوران یا مدرسان شریف یا اونا که گفتی مال پارسه گیر بیارم .. اگه فقط اینارو بخونم هر موقع به مشکل خوردم برم تو مرجع چی؟
میدونی حجم کتابا دیدنش فکر کنم اعتماد به نفس آدمو از ادم میگیره .. مگه اینکه بیام همه شو یک سوم یک سوم پاره کنم که هی نسنجم که اوووه چقد مونده و من نخوندم ..
بعدم من شاید بتونم زبان و یک یا نهایت دو درس دیگه تو روز بخونم .. من سال اول کنکورمه .. فکر کن تو درسا صفر صفرم .. مخصوصا" بعضیاش که تو دانشگاه اصلا" تدریس نشده .. مثل تو جنبه مرور نداره برام ..

سلام بانو
نمیدونم در مورد استرست چی بگم فقط ازت خواهش میکنم استرس رو از خودت دور کن
یادت نره خواستن توانستن است
بعدا توضیحات بیشتری میدم
التماس دعا

Nasibeh 25 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 04:06 ب.ظ http://dokhtarekhorshidkhan.persianblog.ir

کنکورا رو هم تصمیم گرفتم الان فکر نکنم .. شهریور به بعد که یکم درس خون شدم ..

انقدر حرف زدم یادم رفت درباره این پست چیزی بگم ..
بیا آرزو کنیم تو این ماه یاد بگیریم دوست داشته باشیم هر آنچه که خدا برامون دوست داشته ... این یعنی بندگی ..
یعنی غر نزنیم .. ما همیشه تو هر کاری موظف به تلاشیم .. نو هر لحظه موظفیم کار درست رو درست انجام بدیم .. باقیش با خداست ..
همین که امسالم اجازه داد که یه بینهایت کوچیک مثل ما .. با یه بینهایت بزرگ مثل خودش حرف بزنه و درد دل کنه .. گرسنه بمونه و دلش به قبولی روزه ش خوش باشه .. افطار بشه و دعاکنه .. سحر بشه و دعاکنه .. قران خاک گرفته تو قفسه رو باز کنه و هی انرژی و نور بگیره از این همه معنویت .. همین یعنی هوامونو داره .. خیلی بیش تر از اونی که فکرشو کنیم ..
ما یه قدم برداریم .. اون صد قدم برمیداره .. حالا سالهای سال داره میگذره و خدا هنوز منتظره ما یه قدم برداریم .. خدایی که هزاران هزار قدم برداشته برامون .. برای مایی که یادمون رفته چقدر عاشقانه انتظار برگشتنمونو میکشه ..
دعا کنیم حال خوب ماه مبارک رمضان رو تا ماه رمضان بعدی گم نکنیم ..

نقش مهر 27 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

خیلی وقت بود ک گوشیم ریست شده بود وهمه چی حذف شد..
همیشه توو یادم میومدی.. اما من نمیتونستم خبرتو بگیرم از خودت.
ب وبت میومدم میدیم نوشته های پارساله گفتم حتما دیگه وب نمیای واس همین برات ننوشتم.
خوبی خانم سلامتی؟
چ خبر ؟ چ میکنی.
از خودت بهم خبر بده.

سلام عزیزم
شرمنده از اینکه بی خبرت گذاشتم
منم ب یادت بودم اما سیم کارتم با شماره هاش از بین رفت
مرسی از حضورت
التماس دعا

عفت 30 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام عزیز دلم خوبی؟ اگه منو لایق بدونی موقع سحر همیشه یادت میکنم و دعاگوتم عزیزم...
من وقتی خیلی دلم میگیره قرآن رو با معنی میخونم واقعا حالم جا میاد یه چیز دیگه که حسابی بهم فاز میده و راه گشاست (از اونجا که بندگان خدا همیشه دنیال ی چیز راحت و هلو برو تو گلو هستن ) اینه که از سایت سمت خدا فایل های صوتی و متنی برنامه رو میگیرم و گوش میدم خیلی خوبه هر وقت دلمون گرفت موضوعی رو که دوست دازم فایلشو دانلود کنیمو اونا رو گوش بدیم واقعا سخنرانی ها امیدوار کننده س .برات ارزوی موفقیت میکنم
دوستت دارم التماس دعاااااااااااا
بوس

سلام عزیزم
مرسی از لطفت
التماس دعا

سارا 1 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام، خوب هستین طاعات و عبادات تتون قبول
از وبلاگتون خیلی خوشم آومد راستش منم میخوام امثال کنکور شرکت کنم ولی تا حالا موفق نشدم شروع کنم اینه که از شما خواستم کمکم کنیین من ایمیلم رو در اختیارتوتن میذارم تااگه خواستین کمکم کنین به این طریق در ارتباط باشیم
ازتون متشکرم

سلام سارا خانم
نظر لطف شماست
با آرزوی موفقیت
باعرض شرمندگی من وقت ندارم مدام نت بیام و زیاد سروکارام با مسنجر و ایمیل نیست متاسفانه
التماس دعای خیر

نرگس 1 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.nava85.blogfa.com

سلام مریم جان . خوبی خواهر ؟
ممنون بایت حضورت تو وب بنده.
مثه اینکه هم رشته ای هم هستیم.
ان شا الله ارشد یه رشته ی خیلی خوب قبول شی.
التماس دعا.

سلام عزیزم
مرسی از حضورت
بله تقریبا اما من کامپیوتر خوندم و براارشد میخام رشته شما یعنی آی تی رو ادامه بدم
مرسی
التماس دعای خیر

نرگس 1 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.nava85.blogfa.com

سلام.
ممنونم شمام لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد