.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

نحوه مطالعه دروس:ارشد93

سلام دوستان کنکوری پر انرژی

خسته نباشید!

سال گذشته تقریبا از اول آبان ماه شروع کردم و اصلا از سال قبلش خلاصه برداری نداشتم.زیر نظر یه مشاور برنامه  درس خوندنمو عوض کردم و گفتم اون برنامه رو ک امسال مجدد مشاور بهم توصیه کرده اما با تغییرات جزئی( امسال تمرکزم بیشتر و تست و مروره!!!)!قصد تغییر دادن منابعمو ندارم و میخام همونارو عمقی تر با تست بیشتر بخونم.

قبل از خوندن این پست توصیه میکنم ک دو پست قبل رو حتما بخونید ک توسط یکی از دوستان در سایت مانشت نوشته شده (با تشکر از ایشون).

اول از همه از لینک های زیر سرفصل های آزمونهای پارسه رو دانلود کنید:(چون رایگان تو سایت در اختیار همه بود برای راحتی لینک دانلودشون رو اینجا گذاشتم اما فقط برای رشته های آی تی و کامپیوتر.اگه رشته تون جز این دو رشته نیست حتما بگید ک لینک دانلود براتون بزارم یا اینکه خودتون سری ب سایت موسسه بزنید.)

سر فصل های رشته مهندسی فناوری اطلاعات(IT)

سرفصل های رشته مهندسی کامپیوتر

اگه طبق این سرفصلا جلو برید یعنی 25 درصد،25درصد جلو برید خیلی خوبه.معمولا موسسات آموزشی ک بودجه بندی مث همین فایلها در اختیار داوطلبینشون قرار میدن هر 25درصد برای 2 هفته در نظر میگیرن یعنی کل بودجه بندی میشه 8هفته!

اگه از شنبه هفته آینده یعنی 8تیرماه شروع کنید تا 29 شهریورماه شما 12 هفته زمان دارید برای دوستان سال اولی توصیه میکنم هر 25 درصد رو تو 3هفته برنامه ریزی کنن و طبق برنامه پیشنهادی من ک منطبق بر بازه زمانی 2هفته ایه تغییرش بدن.من فرض رو بر این میگیرم ک دوستان هر 25 درصد رو تو مدت 2 هفته مطالعه میکنن:

برنامه پیشنهادی من:

من برنامه رو برا 25درصد اول توضیح میدم دوستان خودشون بقیه برنامه رو طبق همین ادامه بدن.

برای رشته مهندسی آی تی دروسی ک باید مطالعه بشه عبارتند از: زبان،ریاضیات گسسته،ساختمان داده،طراحی الگوریتم،مهندسی نرم افزار،شبکه های کامپیوتری،اصول مدیریت،پایگاه داده ها،هوش مصنوعی،سیستم عامل،معماری کامپیوتر.

دوستان میتونن کل این دروس رو تو برنامه جا بدن یا اینکه مث من بعضیاشون رو بزارن برای مهرماه به بعد!

من برای تابستون دروس: ساختمان داده،مهندسی نرم افزار،شبکه،مدیریت،پایگاه داده،سیستم عامل،هوش مصنوعی رو انتخاب کردم.

گسسته ک بهتره همون مهرماه ب بعد شروع بشه.طراحی الگوریتم هم بخاطر شباهت مباحثش با ساختمان داده از دروس تابستون حذف شده و معماری رو هم دوستان میتونن بخونن یا حذف کنن ک من اصلا حذف درس رو توصیه نمیکنم.

دوستان علاقه مند ب گرایش های شبکه و امنیت باید معماری رو بخونن و مدیریت براشون اختیاری میشه!

دوستان علاقه مند ب گرایش های تجارت و آی تی باید مدیریت رو بخونن و معماری براشون اختیاری میشه!

بعضی دوستان بخاطر کمبود وقت سرجلسه ب دوستان توصیه میکنن یکی رو حذف کنن اما من توصیه نمیکنم چون اکثرا دوستان زبان رو سرجلسه بیخیال میشن میتونن از زمانش برای یکی از این دروس استفاده کنن در ضمن انتخاب یکی از این دو درس بنظرم یه ریسکه اونم با طراحان سوال سازمان سنجش!دوستی بیاد معماری رو حذف کنه و مدیریت بخونه اونوقت تو کنکور سولات معماری آسون طرح بشه و مدیریت سخت!حالا اگه دو درس خونده بشه بنظر بنده بهتره (حالا دوستان بسته ب سلیقه و وقت خودشون میتونن تصمیم بگیرن و هیچ اجباری نیست.)

حالا منابعی ک دارید با توجه ب فایل سرفصل ها مطالب مربوط به 25 درصد اول رو علامت بزنیدو جمع صفحات  مربوط ب 25 درصد هر درس رو جداگانه طبق جدول زیر یادداشت کنید.

حالا با توجه به دروس انتخابی برای تابستان و بازه زمانی 2 هفته ای ک دراختیار داریم :

هفته اول

(یک سوم اول)

شنبه: ساختمان داده،هوش مصنوعی، مدیریت

یکشنبه:مهندسی نرم افزار،پایگاه داده

دوشنبه:شبکه،سیستم عامل

.........

(یک سوم دوم)

سه شنبه:ساختمان داده،هوش مصنوعی، مدیریت

چهار شنبه:مهندسی نرم افزار،پایگاه داده

پنجشنبه:شبکه،سیستم عامل

جمعه: مرور و تست یک سوم اول و دوم

---------

هفته دوم

(یک سوم سوم)

شنبه:ساختمان داده،هوش مصنوعی، مدیریت

یکشنبه:مهندسی نرم افزار،پایگاه داده

دوشنبه:شبکه،سیستم عامل

.........

(مرور و تست یا جبران عقب افتادگی ها)

سه شنبه: مرور و تست یا جبران عقب افتادگی (ساختمان داده،هوش مصنوعی، مدیریت)

چهار شنبه:مرور و تست یا جبران عقب افتادگی (مهندسی نرم افزار،پایگاه داده)

پنجشنبه:مرور و تست یا جبران عقب افتادگی (شبکه،سیستم عامل)

جمعه: یک آزمونک آزمایشی از خودتون بگیرید

----------------------------------------------

من جدول شکل بالا رو طبق منابع خودم پر کردم و ستون آخر مربوط ب مرور و تست، هر بار ک مرور و تست مربوط ب اون سطر انجام شد باید تیک دار بشه.

چون منبع درس مدیریتم هنوز بدستم نرسیده برا همین نتونستم سطر مربوطه رو پرکنم.

بازم تاکید میکنم این جدول رو با توجه ب مطالب بودجه بندی هر 25 درصد بر اساس منابعی ک در اختیار دارید باید پر کنید.

اما در مورد مدیریت و مهندسی نرم افزار : هم میتونید تابستون شروع ب مطالعه کنید و گرنه بخاطر فرار بودن مطالبشون بزارید از مهرماه ب بعد.دوستانی ک مث من میخان از تابستون این دو درس رو شروع کنن حتما حتما خلاصه نویسی مرتب و منظمی برای این دو درس باید انجام بشه وگرنه هرچی خوندید با عرض معذرت کشک!چون مهرماه ک برسه هیچی یادت نمونده انگار اصلا شما این دو درس رو نخوندید اما با داشتن خلاصه ها کارتون راحت راحت میشه.

اما در مورد درس زبان: زبان درسی نیست ک بگم باید فلان روز خونده بشه طبق گفته اکثر دوستان تو امر مشاوره بهتره ک درس زبان هر روز خونده بشه و چیزی حدود 45 دقیقه یا 1ساعت در هرروز برای این درس تو برنامه تون اختصاص بدید.

اگه دوستان طبق این برنامه جلو برن بعد 8 هفته کل مطالب مربوط ب بودجه بندی رو یه دور مطالعه کردن.توصیه میکنم حتما خلاصه نویسی داشته باشید و خلاصه نویسی رو نزارید برا مهرماه ب بعد ک آغاز وقت طلایی کنکوره.

بعد از این هشت هفته دوستان میتونن 4 هفته باقی مانده تا مهرماه رو برای جبران عقب افتادگی ها یا تست و مرور یا نوشتن و تکمیل خلاصه نویسی ها اختصاص بدن...بعد ازاین 12 هفته یه مدت کوتاه استراحت داشته باشید و از نیمه مهرماه برنامه تون رو مجدد تکرار کنید تا یک ماه مونده ب کنکور!!!

دوستانی ک تو آزمونهای آزمایشی موسسات مختلف ثبت نام کردن میتونن بعد از پایان این 12 هفته تا دو هفته قبل از آزمون اولشون استراحت و تفریحی داشته باشن و بعد از اون برای هر آزمون طبق این برنامه جلو برن...

...............

دوستان توجه داشته باشن با توجه ب شرایط ویژه روزه داران تو ماه مبارک رمضان میتونید احتمال عقب افتادن از برنامه وجود داره ک دوستان میتونن بدون نگرانی درسشونو بخونن و از 4هفته آخر استفاده کنن....

-------

دوستان محترم بازم تأکید میکنم ک این برنامه یه برنامه پیشنهادیه ک یه دوست مشاور دراختیار من قرار داده و هیچ اجبار یا تضمینی در قبالش نیست و کاملاً اختیاریه!

امیدوارم مطالب این پست بدرد دوستان کنکوری بخوره و دعای خیردوستان ب دوست مشاورم ک این برنامه رو بهم یاد داد برسه!

سوالی بود در خدمتم...

حق نگهدارتون

یاعلی

-----------

پ.ن.1:

از بار گنه شد تن مسکینم پست

                        یا رب ! چه شود اگر مرا گیری دست ؟

گر در عملم آنچه تو را شاید، نیست

                        اندر کرمت آنچه مرا باید، هست ..

---------------

پ.ن.2:

تو آیا عاشقی کردی بفهمی عشق یعنی چه ؟
تو آیا با شقایق بوده‌ای گاهی؟
نشستی پای اشکِ شمعِ گریان تا سحر یک شب ؟
.
.
.
تو آیا قاصدک‌های رها را دیده‌ای هرگز ،
که از شرم نبود شاد‌ پیغامی ،
میان کوچه‌ها سرگشته می‌چرخند ؟
نپرسیدی چرا وقتی که یاسی، عطر خود تقدیم باغی می‌کند
چیزی نمی‌خواهد ؟؟؟؟؟

-------------

پ.ن.3:

شروع برنامه " یک سوم" از همین امروز یعنی شنبه 8 تیرماه 1392.....خدایا فقط و فقط ب امید خودت یا ارحم الراحمین

-------------

نظرات 12 + ارسال نظر
مجید 6 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
ببخشید دیر به دیر میام مانیتور خونه امون سوخته تا دوشنبه انشالله یک جدیدشو میخرم . راستی اون قضیه هم کنسل شد سن و سالم بهونه کردند و جواب رد دادند ... .. عب نداره منم حتما خدائی دارم و یک قسمتی !

Nasibeh 6 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://dokhtarekhorshidkhan.persianblog.ir

سلام عزیزم .. یه سوال این آزمون پارسه PSE , رو از کی باید شرکن کنم .. منی که هنوط هیچی نخوندم ..

سلام
اگه میخای تو خود موسسه ثبت نام کنی باید از همین الان اقدام کنی اگه اشتباه نکنم آزمون 25درصد اولش هفته ی دیگه جمعه برگزار میشه.اما اگه خودت بخوای طبق همین سرفصلا جلو بری از شنبه شروع کن.
بنظرم اگه پارسه هم ثبت نام کردی برنامه تو از شنبه شروع کن و طبق برنامه خودت از خودت آزمون بگیر بااستفاده از دفترچه سوالی ک موسسه دراختیارت قرار میده.
موفق باشی

حدیث ارزومندی 8 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام چه خبر؟ خوبی با وفاااااااااااااا؟
من یکم حال ندارم

سلام بانوووووووو
خوبی عزیزم
شرمنده یاهو اومدموقت نداشتم بمونم باید کار دفتر رو سریع انجام میدم.
فدات بشم چی شده؟

حدیث ارزومندی 8 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

چی بگم باز هم سرکار... خدا هدایتمون کنه خسته شدم از بی عدالتی از ندیده شدن ها...

فدات بشم...
یادته حال چند شب پیش منو؟؟؟ بعضی وقتا تو حکمت خدا میمونم...واقعا تو وضعیتی گیر افتادم ک نمیدونم چی درسته چی غلط!!!از خدا میخام خودش راه درستو نشونمون بده ...انشالله

حدیث ارزومندی 9 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

مریم من اعصاب درستی ندارم این روزا تودیگه بدترش نکن
ببین وقتی میای پست میذاری من باید یه عالمه برم پایین تا قسمت نظراتو ببینم و کامنت بذارم
وقتی میای پست میذاری و قسمت نظرات غیر فعاله و باید برم پست پایین اینجوری میشم
باور کن میره رواعصابم خواهشا یه جوری پست بذار که من اعصابم بدتر ازین نشه چه اصراریه خب برای همه پستات نظراتو فعال کن
مثل همین پستت همه پستا رو ببر توادامه مطلب چیه انقد طولانی شده؟؟؟؟


حالا چرا میزنی خب؟؟؟
کسی ندونه فک میکنه از کوه اومده پایین!!!
ترسیدم بخدا!!!
دلم میخادددددددددددددددد

حدیث ارزومندی 9 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

باشه هر طور راحتی واقعا حس خوبی بهم دست نمیده ...
مزاحم نمیشم
یاعلی

فدات بشم
زنده باشی
اعصابم خراب شد والیبال باخت
هرچند مقتدرانه بازی رو واگذار کرد ...آفرین ب غیرت والیبالیست های ایران

عسل 10 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام حاج خانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیستی؟
گوشی خاموش میکنی؟
دیوانه اینقد میزنگیدم نبودی دیگه خسته شدم از بس خاموشی
خب چه خبرا؟
بعد سالها دوری از نت اومدم اتفاقی هم وبتو دیدما؟؟؟؟
خب چه خبر؟
امسالم کنکور میدی ؟واس چی؟

سلام خانمی
شرمنده
موفق باشی
التماس دعا

مریم 6 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.mr2014.mihanblog.com

سلام دوست خوبم ..من میخوام از مهر شروع کنم ..خیلی دیره نه؟؟؟؟؟
البته پارسال کتابای مدرسانو خوندم اما قبول نشدم ..
روش درس خوندنمو تست زدنم یعنی اشتباهه؟؟
مصل بقیه میخونم اما نمیدونم چرا قبول نمیشم..
واقعا نگرانم..ممنون میشم کمکم کنی

سلام مریم خانم
نه اصلا دیر نیست اما از مهر ک شروع کنی باید پیوسته بخونی ک ایشالا نتیجه بگیری
اینکه فقط کتابها و جزوات یه موسسه رو تنها بخونی اصلا درست نیست چون این جزوات خلاصه هستن و تمام مطالب رو پوشش نمیدن و باید در کنارشون از کتب کنکوری و کتب مرجع استفاده میکردید...شیوه درس خوندن هم خیلی مهمه و عاملمهم دیگه نداشتن استرس سرجلسه ست....اگه تمام مراحل رو خوب پیش بری اما با استرس سرجلسه نتونی آزمونتو مدیریت کنی تمام زحماتت بر باد میره...پس با آرامش شروع کن میتونی از سرفصلای پارسه ک گذاشتم و خود برنامه ی مطالعه درسی ک نوشتم استفاده کنی بصورت امتحانی 2هفته طبق این روش جلو برو اونوقت مطابق با اون روال درس خوندن تو دستت میاد...
اصلا نگران نباش چون سال قبل خوندی مطالب تاحدودی برات آشنان فقط وقتی شروع کردی باید زمان بیشتری رو ب تست اختصاص بدی و در پایان اصلا و تحت هیچ شرایطی خلاصه نویسی برای تک تک دروس فراموش نشه.
موفق باشید

مریم 6 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.mr2014.mihanblog.com

مریم جان ممنونم از حضورت ..
واقعا خوشحال شدم که جوابمو دادی ..
راستش فکر میکردم این روزا حسابی مشغولیو به وبت سر نمیزنی ..
چشم .. همینکارو میکنم..کتابای پارسه رو دوستم داره ..یعنی هم مدرسان و هم پارسه رو بخونم ؟
و همین برنامه ای که اینجا گذاشتی..درسته؟
منو ببخش که بخاطر جواب به سوالام وقتتو هدر میدم..
موفق باشی

خواهش میکنم عزیزم
خودم هم تازه شروع کردم بخوندن و تا شروع جدی میام ب وب سر میزنم خوشحالم میشم بتونم کمکی کرده باشم.
من اطلاعی از محتوا و کیفیت جزوات مدرسان ندارم هرچند شنیدم جزوه هاش خوبن جزوه های پارسه ک چندتاشون رو خودم دارم خوبن مث شبکه و سیستم عامل و ساختمان داده و طراحی الگوریتمش...
عزیزم در کنار این جزوات ب کتابایی مث انتشارات پوران پژوهش یا گسترش علوم پایه(مقسمی) برا بعضی دروس نیاز داری...
بعضی درسا واقعا ب مرجع نیاز داری مثلا کنکور 92 من برا درس شبکه خیلی تست کار کردم و مسلط بودم اما بعضی تستاش واقعا باید کتابی مث شبکه استالینگز رو میخوندم...
برا هوش مصنوعی فقط یاد کتاب پوران پژوهش رو کامل بخون یا راهیان ارشد اصلا جزوه هارو نگاه هم نکن...
درس مهندسی نرم افزار شنیدم جزوه مدرسان خوبه براش پس همونو بخون...
پایگاه داده ک مقسمی رو نیاز داری همراه کتاب مرجمعش از دکتر روحانی رانکوهی
معماری کنکور 92 اگه کتاب معماری موریس مانو و پوران پژوهش رو باهم میخوندی میتونستی خوب بزنی...
حالا هرجور خودت میدونی فقط منابع پراکنده انتخاب نکن یه کتاب انتخاب کن همونو خوب خوب مفهومی بخون بازم میگم جزوات واقعا خلاصه ن و کافی نیستن برا درک مطالب اونم رشته ی کامپیوتر و آی تی!
راستی رشته ت آی تی بود؟؟؟؟
خوشحال بابت حضورت
موفق باشی

مریم 7 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام مریم جان
شما هم با افتخار لینک شدی ...
ممنون بخاطر جواب کامل و مفیدت ..خیلی لطف کردی ..
رشته ی انتخابی من نرم افزاره کامپیوتره .
مریم جان میشه یه خواهشی ازت بکنم؟
من شماره موبایلمو برات میذارم اگه دوست داشتی یه اس بدین بگین مریم هستین تا خودم باهاتون تماس بگیرم
چندتا سوال کوتاه دارم ازت بپرسم..
اگه دوست داشتیا..اگه همینجا راحتی که مشکلی نیست..

سلام خانمی
خواهش میکنم...امیدوارم مفید بوده باشه
در مورد شماره راستش من گوشیم مدام خاموشه و زیاد باهاش سروکار ندارم زیاد وابسته ش نیستم برا همین میترسم نتونم از این طریق به موقع کمکت کنم
فعلا از این طریق ارتباط داشته باشیم
من شماره تون رو حذف میکنم اگه بعدا نیاز ب ارتباط کلامی بود حتما شماره تو مجدد ازت میگیرم و درخدمتم خانمی...
اینجا هرسوالی داشتی بپرس من درخدمتم
شرمنده مریم خانم

مریم 8 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.mr2014.mihanblog.com

دشمنت مریم جان ..
چشم .. هر طوری که شما راحتی ..
مریم جان یه راهنمایی کوچیک ازت میخواستم..
راستش من چون بیشتر به سراسری فکر میکنم..نه به آزاد نه پیام نور..
خودتم که در جریان هستی ظرفیت نرم افزار نهایت 250نفر هستش..من پارسال خوندم..امسالم ایشالا میخونم اما یه جورایی دلم نمیخواد که فقط بخونم برا کنکور، که اگه قبول نشدم دوباره خیلی بهم سخت نیاد..
تو نظرم بود که برم مدرک شبکه به صورت حرفه ای آموزش ببینم و مدرکشو بگیرم..لااقل لیسانسی باشم که یه تخصصی دارم نه فوق لیسانسی چیزی بلد نیست..
اما خب هم هزینه بالایی داره و هم وقت میگیره ..
به نظر شما کار درستیه ..؟
و در مورد استخدامیا مثلا بانک یا دو جای دیگه شرکت کردم اما آزموناشو قبول نشدم ..با وجود اینکه به نظر خودم خوب زده بودم..
به شدت به کار فکر میکنم .
اما فوق لیسانس تو یه دانشگاه خوبم برام دغدغه شده..
نه اینکه بگم رسیدن بهشون امکانپذیر نیست ..اما نمیدونم از کجا شروع کنم که چندسال دیگه پشیمون نشم که وقتمو هدر دادم برای این راه..کاش از اون راه وارد میشدم..
در ضمن مریم جان من وارد 25 سالگی شدم ..تا الانشم فکرمیکنم هیچی نیستم... فقط زحمتم برای پدر و مادرم ..برای همین به کار خیلی فکر میکنم..
ممنون که وقتتو گذاشتی واسه من ..
هر موقع وقت داشتی جواب بده خانومی
فعلا..

سلام عزیزم
راستشو بخای تو الان جایی نشستی ک من 2 سال پیش نشستم همون فکرا و همون دغدغه ها...
منم وارد 28 سالگی شدم یکسال جون کندم ک بهترین پایان نامه رو برا لیسانسم ارائه بدم بعدش بکوب 2 ساله دارم واسه ارشد میخونم فقط بخاطر اینکه جبران مدرک لیسانس و کاردانیمو کرده باشم...تمام تلاشمو میکنم ک ارشدم از یه دانشگاه معتبر باشه و بابتش 2سال تلاش کردم و نتیجه نگرفتم و حالا باید مجدد امسال ادامه بدم راهمو...هدفم این بوده ک ارشد و دکترام رو از دانشگاه معتبر علمی کسب کنم در واقع اگه ارشدمو درست انتخاب کنم راه برا دکترام هم باز میشه...
عزیزم وضع شما نرم افزاری ها ک بهتر از ماست پذیرش من نصف پذیرش شماست...
سال اولی ک شروع کردم برا ارشد بخونم اصرار زیاد بابام بود ک برم مدرک بین المللی شبکه یا مدرک تافل زبان رو بگیرم اما متاسفانه ب حرفش گوش ندادم خداییش کلاس شبکه شرکت کردم اما از شانس من بعد از 6 جلسه دوره ش کنسل شد منم دیگه سرد شدم واسه ادامه...
از آزمونای استخدامی هم ک خودت خبر داری این یکی دو ساله اصلا خانم استخدام نمیکنن ب اصرار پدر بزرگوارم یه آزمون شرکت کردم ک بعد اعلام نتایج معلوم شد ک سهمیه خانم رو ب یه آقا دادن و خانمی استخدام نکردن برا همین از استخدامیا هم دلسرد شدم هرچند همه ی تلاش خودم اینه ک مسیر تدریس رو ادامه بدم
حالا عزیزدلم برا شرکت کردن تو دوره شبکه اگه نظر منو میخای بهت میگم از مهر تا بهمن ماه ک 6ماه میشه رو اختصاص بده ب کنکور ارشد اما ب محض دادن کنکور حتما برو دنبال مدرک شبکه ت چون از بهمن تا شهریور سال بعد وقت داری مدرک شبکه تو بگیری و تا هرکجاش ک پیش رفتی میتونی ایشالا بعد قبولیت همزمان با اون ادامه ش بدی...
هرچند مهم تصمیم خودته و هیچ اجباری نیست ک ب حرف من گوش بدی در ضمن خودت بهتر از ظرفیت و توانایی خودت خبر داری و اگه میتونی همزمان با دوره شبکه واسه ارشد بخونی میتونی بری اما انرژی و وقت زیاد میخای ...
اینکه ب فکر تخصص و بار علمی هستی بهت تبریک میگم همین راهتو ادامه بده و تمام سعیت این باشه ک تو این مسیر علم و دانش چیزی یاد بگیری و مفید واقع بشی و تنها مدرک واست مهم نباشه...
خیلیا بهم تیکه انداخته ن،سرزنشم کردن و هزار حرف دیگه ک چرا تو این مملکت ک فقط مدرک بدرد میخوره نوع دانشگاه و تخصص بدردت نمیخوره داری خودتو از بین میبری اما من از راهی ک طی کردم و هدفی ک دارم پشیمون نیستم برا همین برا شما دوست عزیز هم آرزوی موفقیت دارم...
اما میتونی اگه در طول روز وقت اضافه پیدا میکنی بصورت آزاد خودت تو خونه یه زبان برنامه نویسی رو یادبگیری یا اینکه کلاس زبان شرکت کنی اینجور زمانت تنها ب کنکور اختصاص داده نشده اما برا شبکه چون انرژی و وقت زیاد نیاز داری مطمئنم کنکورتو از دست میدی اما حتما بعد کنکور برو سراغش،خودم هم همین تصمیم رو دارم ایشالا ک شرایط برام جور بشه و بتونم برم
امیدوارم حرفام بدردت خورده باشه خانمی

مریم 8 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.mr2014.mihanblog.com

مریم جان واقعا نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم که وقتتو گذاشتی و مثل یه خواهر دلسوزانه جواب میدی ..
خیـــــلی مـــاهی
خیلی حرفای خوبی بهم میزنی ...واقعا استفاده میکنم عزیزم...
راستش مریم جان من کلاس زبان رو دارم میرم ..الان 8،9 ماهه که شروع کردم..
پس با شبکه موافق بودی ..فقط اگه بخوام شبکه برم باید برم چه شاخه ای که یه جورایی آینده شغلیشم تضمین بشه ؟ همون شبکه بین المللی که خودتم گفتی؟
مگه شما خودتم نرم افزار نیستی؟
یجا خوندم فکر کنم گفته بودی هم آی تی هم نرم افزار میخوای شرکت کنی..
بازم بابت راهنماییت و زمانی که برای جواب میذاری یک دنیا ازت ممنونم

فعلا تا نیم ساعت دیگه نت هستم دنبال مطلبی میگشتم ک متاسفانه پیدا نکردم هنو
نظر لطفته خانمی
آره من نرم افزار خوندم اما کنکور آی تی شرکت میکنم بخاطر اشتراک دروس آی تی با دروس هوش ب احتمال زیاد هوش مصنوعی هم شرکت میکنم اما بصورت امتحانی...فقط میخام امنیت اطلاعات یا شبکه های کامپیوتری تو دانشگاه صنعتی شریف بخونم اولویت بعدیم امیرکبیره
در مورد دوره شبکه: دوره مهندسی شبکهMCSE ،MCITP، دوره امنیت شبکه یا دوره CISCO و ... هست هرجا رفتی بگو از پایه میخای شروع کنی ک با + Network شروع میشه دوره های برنامه نویسیMCPD هم داره....بپرس بعد برو...بهشون بگو چه چیزایی رو دوس داری تو این دوره یاد بگیری خودشون راهنماییت میکنن کدوم دروه رو از اول شرکت کنی بهتره...
اینکه زبان میری خیلی خیلی خوبه عالیه خانمی
من همون 6جلسه ک رفتم بهشون گفتم ک خودم نت ورک پلاس رو میخونم فقط دوس دارم عملی شبکه رو یاد بگیرم 2جلسه تئوری نت ورک رو کار کردن 4جلسه عملی کار کردن واقعا خوب بود حیف ک کنسل شد در ضمن کلاس رفتن سرجاش خودت هم باید تو اینترنت دنبال مطالب بروز این رشته باشی....
برات بهترینا رو آرزومندم خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد