.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دلم برایت تنگ شده آقای من...

سلام آقا

تولدتون مبارک

انقد دلم گرفته و حرف داره ک نمیدونم ازکجا شروع کنم؟!

دلم برات تنگ شده آقا،برای خودِخودت...آقای مهربون خودم

دلم گرفته...از آدمای دور و برم....از دنیایی ک توش زندگی میکنم...از این روزای خودم!!!

دلم از خودم گرفته ک تکلیفم با خودم هم مشخص نیست...نمیدونم چی میخوام؟!میخوام چیکار کنم؟!

بندگی کردن رو بلد نیستم...

آقای من!دلم از هوای دور و برم گرفته...بوی دروغ و غیبت و تهمت  حالمو داره بهم میزنه!

چرا انقد بد شدیم؟

چرا از دنیای بعد مرگمون غافل شدیم؟

چرا راحت مث آب خوردن دل میشکنیم؟

چرا مث آب خوردن دروغ میگیم؟

مث آب خوردن تهمت میزنیم؟

مث آب خوردن آبرو میبریم؟

مث آب خوردن غیبت میکنیم؟

اما سخت واسه مون دل کسی رو بدست بیاریم؟

چرا سخته واسمون دست کسی رو بگیریم بجای اینکه تو سرش بزنیم؟

چرا سخت واسمون حفظ آبروی کسی بجای اینکه راحت آبروشو ببریم؟

چرا راحته واسمون  قضاوت کنیم؟

راحت بد دهنی کنیم!

راحت ....

دلم داره میترکه آقا!!!!

این روزا نمیدونم چم شده؟ حوصله هیچکی رو ندارم

دلم غصه داره!دلم گرفته ....هیچکی جنس داتنگی منو نمیفهمه!

دلم تنهایی میخواد تنهای تنها....

دلم زیارت حرم امام رضا میخاد....

دلم زیارت شلمچه میخاد....

دلم زیارت شهدای گمنام دانشگاهمو میخاد...

دلم زیارت مسجد جمکران و میخاد....

دلم یه دل سیر گریه و هق هق بلند میخواد....

آقا جونم! دلم ظهور شما رو میخواد...دلم ظهور شما رو میخواد بخدااااااااااااااااااااااا

بیشتر از همیشه دلم برا اومدنتون تنگ شده...

بیشتر از همیشه جای خالیتون رو حس میکنم...

با کوله باری از گناه منتظرتونم...

نمیدونم عمر من ب ظهور شما و دیدن روی ماه شما قد میده یا نه؟!

نمیدونم چند وقت دیگه زنده م...

امشب میخام از ته دلم برای اومدنتون دعا کنم...

خدایااااااااااااااااااا هیچ آرزوی دیگه ای برای خودم ندارم...فقط آقامو برسون!


نظرات 9 + ارسال نظر
حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

خوبه که ادم یه وقتایی این حسو حال بیاد سراغشُ شاید حرف های بقیه باعث بشه ما یه وقتایی فراتر از خودمون فکر کنیم....
اونوقتی بهت گفتم خوشبحالت که این حالو داری بذار یه مدت بگذره به این حرف من میرسی اون موقع میگی عجب حالی بود...

منتظر عدل و عدالت خدا هستم
برام دعا کن

حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

از دست تو مریم وقتی لج کنی دیگه ول کن نیستی
آآآآآآآآآآآآی ملت من بعد مدتها دارای نت شدم!! اونوقت هر شب این مریم از شب قبل بدتره شما بگید بهش یه کم هوای دل ما رو هم داشته باشه خودش خوب خبر داره توی این دل چی میگذره خودش مرهم روزهای سختیه که گذروندم...

انقد حالم بده ک خودت بهتر میدونی
نمیدونم چی بهت بگم
لج نکردم فقط بی حوصله م و خسته

حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

منتظر باش اونروز دور نیست...

خیلی وقته منتظرم
ب این صبر و انتظار هم ایمان دارم
از ته دلم برا همه دل دعا میکنم
بیشتر از همه برا سلامتی آقام و تعجیل در فرجش

حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

خب بخاطر من یکم خوب باش تلقین کن که خوبیییییییییییییییبیییی چرا دیگه اون مریم سابق نیستی
یادته میرفتم وب بقیه و اونجا کل کل می کردیم؟؟‌یادش بخیر عجب روزایی بودااااااااااا

ای خدا
خیلی چیزا عوض شده
خیلی دلم میخاد مث سابق باشم ولی نمیتونم
دعا کن حال و روزم بهتر شه بتونم شروع کنم بخوندن درسا

حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

حال و روزت هم خوب میشه البته اگه خودت بخای
تو اینطور باشی پس دیگه من باید برم بمیررررررررررررررم
خودمون باید به خودمون کمک کنیم خدا بزرگه یادت نره که خدا از مشکل من و تو بزرگتر نیست...

خدا نکنه عزیزم
تو بزرگی خدا و کوچیکی غصه ها و مشکلات ما هیچ شکی نیست
این وسط بحث من توانایی خداست با ضعف خودم و عنایت خدا!

حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

راستی از فهیمه خبر نداری؟ همونکه ادرسش تو وبت هست و میگفتی برم بخونم بعد مدت ها رفتم دیدم خیلی وقته اپ نکردده..

وب فهیمه جون؟
یادم اومد...فهیمه جان فعلا تشریف آوردن ایران و تا اطلاع ثانوی آپ نمیکنن... اونم درگیر زندگی خودشه
ایشالا ک همیشه شاد و تندرست باشن

حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

اونو که میدونم اخ منظورم یاسمینه

خودم هم از یاسمین خبر ندارم بعد خبر بارداریش دیگه خبری ازش ندارم
خودم هم ک نت نبودم بیشتر ازش دور شدم
نشد سری بهش بزنم
فک کنم دیگه آپ نکنه....امیدوارم بیاد و خبر سلامتی خودشو و کوچولوشو بده

حدیث ارزومندی 2 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

اوکی ممنون
من برم کم کم خوابم میاد
شبت خوش نبینم گرفته باشیا
من منتظر اجابت دعات هستم البته با لبخندت
شبت بخیر
یاعلی

مرسی عزیزم
منکه گفتم منتظر باش
وعده ی ما دهه ی کرامت....باب الجواد!!!
یادت ک نرفته؟؟؟؟
شبت خوش عزیزم
یاعلی

حدیث ارزومندی 3 - تیر‌ماه - 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام
نه یادم نرفته
مشهد، حرم، ورودی باب الجوادتان...
آی که حالی میده یعنی اون سری رفتم ازون فلش عکس گرفتم!!!! دیوانه شدم رفت!!!

سلام
آفرین دختر خوب!!!
مشهد ... حرم....ورودی باب الجوادتان!!!
دلم برای اون فلش تنگ شده... چه داستانی شد این فلش!!!
کاش همه ی دیوانگی ها اینجور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد