.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

اعیاد شعبانیه مبارک مبارک!!!


نیازی نیست ادبیات عالی داشته باشی

امشب فقط از ته دلت

بگو: یا حسین(ع)

بگو:یا قمر بنی هاشم (ع)

بگو: یا سید الساجدین(ع)

----------

ما رو هم تو لحظه های ناب درد دلت با خدای مهربونت حتماً یاد کن!

خیلی خیلی ب دعای دلای پاک و مهربونتون نیاز دارم

یا علی

--------------

پ.ن.1:

چقدر زود یک سال گذشت ... فاصله ش فقط 4 تا پست قبلتر...اما یه سال از عمرم رفت!!!

( خدایا شکرت! از خودم راضی بودم تو این یه سال)

تو این شب عیدی بدجور دلم برای خودم تنگ شده...

-------------

پ.ن.2:

خدایا خودت میدونی چقد آقا قمر بنی هاشمو دوس دارم...امشب خیلی دلم گرفته خداااااااااااااااااااااااااا!

--------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد