.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

یادآوری

بی بهانه سلام

نمیخاستم باشم و بنویسم...

آمدم اما موقت...

در مورد ختم سوره واقعه چیزی شنیدید؟

هروقت اول ماه قمری روز دوشنبه باشه برا رواشدن حاجات این ختم سفارش شده...

این هفته روز دوشنبه با اول ماه مبارک شعبان یکی شده و بهانه ی برا شروع این ختم زیبا!!!

اینکه قبل شروع این ختم این مطلب رو دیدی ب فال نیک بگیر!!!

دوست داشتی یه بار دیگه فقط یه بار دیگه امتحان کن فقط یه بار...

با هرنیت و خواسته ی قلبی ک داری ب حرمت ماه مبارک شعبان، ب آبروی عزیزانی ک میلادشون تو همین ماه مبارکه...

ختم سوره واقعه:

روز اول: (دوشنبه همین هفته) یکبار خوندن سوره واقعه

روز دوم :دوبار

روز سوم :سه بار

.

.

.

روز چهاردهم: چهارده بار (روز قبل از میلاد یوسف زهرا حضرت مهدی (عج))

ایشالا شب عید همه تون عیدیتون رو از خود آقا بگیرید

-----------------------

سوره واقعه سوره ی زیبایه...

سفارش شده هرشب قبل خواب این سوره خونده بشه...

دوستان میتونن این ختم رو اخرین ساعات روز بخونن ک بشه قبل خوابشون!

دوستان میتونن این ختم رو هدیه کنن ب آقا صاحب الزمان،ب نیت سلامتی آقا و تعجیل در فرجش...ب این امید ک خود آقا واسطه بشن و عیدیتون رو عید میلاد آقا همین امسال بگیرید....الهی آمین

.

.

.

یادمون نره برای همدیگه خیلی دعا کنیم...

یاعلی

------------

پ.ن.1:

من اینجا بس دلم
تنگست ...
و هر سازی که می بینم
بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت
بگذاریم ...
ببینیم آسمان هر کجا
آیا همین رنگ است؟!

--------------

پ.ن.2:

خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم
در دانستن تو آرامشیست؛
و در ندانستن من تلاطمها
تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز!!!

--------------

پ.ن.3:

منطق؟!

دل منطق سرش میشود؟!...آتش ب دلم زدی...

چند سال ست ک میخاهم دلم را منطقی بار بیاورم اما نمیشود بخدا نمیشود...

--------------

پ.ن.4:

بخدا دست خودم نیست...نامت آرامم میکند!!!

--------------

پ.ن.5:

من دلم می خواهد ساعتی غرق درونم باشم!!

عاری از عاطفه ها تهی از موج و سراب ...

دورتر از رفقا...

خالی از هرچه فراق!!

من نه عاشق هستم ؛ و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من!!!

من دلم تنگ خودم گشته و بس!!!

---------------

نظرات 12 + ارسال نظر
مجید 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
اعیاد شعبانیه رو خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم
واقعا خوشحالم که مجددا می نویسید. این روزها من هم بدجوری بی حال و بی حوصله شدم . نمیدونم چه بلائی سرم اومده .
در مورد سوره واقعه واقعا سوره بسیار پرمعنی و انسان را به تدبر در خلقت وا میداره . ... بسم ... الله الرحمن الرحیم . اذا وقعت الواقعه ... لیس لوقعتها کاذبه .. من اکثرا این سوره رو میخونم ... انشالله چشمان دل مان به حقیقتهای پنهان قرآن باز بشه ..

سلام
اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک(پیشاپیش)
همه ب نوعی با این بی حوصله گی دست وپنجه گرم میکنن.
الهی آمین
موفق باشید

الف 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام
خوبین؟
می بینم که دوباره برگشتین مریم خانم
انشالله به تمام ارزوهاتون برسین
التماس دعا

سلام استاد
آره موقت برگشتم
همچنین شما و بقیه دوستان
محتاجیم ب دعا

مجید 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام مریم خانم
مطمئنا نحوه زندگی کردن ما مشکل داره ولی یه سری مشکلات هم هست که دست ما نیست . در تمام کشورهای پیشرفته اکثریت مردم امکان سفرهای تفریحی به کشورها و مناطق دیدنی دنیا دارند ایا ما میتونیم داشته باشیم با این اوضاع اقتصادی؟ اصلا چقدر امیدواریم که بتونیم بریم به سفرهای سیاحتی؟ مشکلات درامدی هم که بماند معزلی هست که اکثر کاندیداها بهش اعتراف کردند . مشکلات ازدواج هم که قربونش برم روز به روز سخت تر میشه . سطح توقعات مدام بالا میره . توی این شرایط باورت نشه من تمام راهها رو امتحان کردم ولی حکم مسکُن داره و موقتیه . حرف بسیاره که گفتنش تکرار مکررات هست . هر مسئولی هم قول حل این مشکلات رو میده که بدتر میشه بهتر نمیشه

سلام
با تمام حرفاتون موافقم
فعلا همه بلدن حرف بزنن...مرد عمل نداریم
مشکلات جوری شده ک هم مرد هم زن در گیر شدن
من ب شخصه هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی خودم هم درگیر این مشکلات شم...برای من یکی الان بدترین مشکل نبود کار و شغل مناسبه

حدیث آرزومندی 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

مثل ادم میری واسه اون پست جدیدت نظرات رو فعال می کنی وگرنههههههههههه
دیگه نمیاماااااااز من گفتن

خوشم میاد سلام نمیکنی
اول سلام
دوم منظورت پست انتظاره؟
پست انتظار پست ثابت وبمه و کامنت نداره

حدیث آرزومندی 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

ضمنا بیخود که موقتا برگشتیییییییی
دفه آخرت باشه که این حرفو می زنی
اما مریم خیلی خسته ام و ...، خوب شد که اومدی...
دوست دارم از همه چی بنویسی همه چی . بعدم جان من بیا بلاگفا من نت ندارم فقط وبهایی که اپ میشه میفهمم و میرم سر میزنم اینطوری از وب تو نمیتونم مطلع بشم
افرین دختر خوب منتظر ادرس جدیدت هستمممممممم

خدا شاهده ب خاطر تو برگشتم
قبل اینکه این وبو آپ کنم صددفعه خواستم وبی با اسم مستعار درست کنم و بیخیال این وب شم اما نمیدونم چرا نتونستم؟!
عب نداره هروقت آپ کردم خودم بهت خبر میدم بانووووووووووو

حدیث آرزومندی 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 02:14 ب.ظ

می بینم که اینجا من عقب موندم و دوستان زودتر اومدن !!!
خب پس یه قالب خوشگل براش بذار و اون پست های قبلت کلا توی صفحه اول نباشهههههههه

بله دیگه! شما اولی خبر دار شدی اما دیر تر تشریف آوردی!عب نداره چون میدونم نت نداری میبخشمت!
به چشم حتما!

خانوم صبور 19 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 08:41 ب.ظ mhttp://ma-yeknafarim.blogfa.com/

سلام
یادآوری به جایی بود-سوره واقعه-
از اینکه من را میخوانی ممنونم .... هرچند که من بلد نیستم درس صبر بدهم

سلام عزیزم
خیلی خیلی خوشحالم کردید تشریف آوردید
مث همیشه براتون صبر و آرامش و تندرستی رو از خدای مهربون میخام
مرسی خانم صبور

یسنا 21 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

با اسم مستعار یسنا براتون کامنت میزارم منو فراموش نکنید دوستتون دارم خدانگهدار.

باشه یسنا جان...
راستی در مورد خودت هیچی نگفتی؟
برای درس و ارشد میخای چیکار کنی؟از کی شروع کنی؟

یسنا 21 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

این ماه کتابهای منبع نظریه وهوش و معماری و مدارمنطقی سیستم عامل و گرفتم با پک کامل کتابهای مدرسان و با چند تا از کتابهای پوران پژوهش همون جور که قبلا گفتم من دانشگاه آزادیم پایم ضعیفه ولی آرزوی بزرگ دارم نمیدونم بهش برسم یا نه ولی شروع کردم دارم تلاش می کنم شده واسه یک صفحه 3 یا 4 ساعت وقت میزارم تا بفهمم موضوع چیه.صبحا تا ساعت 3 شرکت برنامه نویسی میرم برنامه نویسی مو قوی کنم . بعداز ظهرا حدودا 4 ساعت می خونم به اضافه یک ساعت زبان.

برای درسهایی ک گفتی چه منابعی گرفتی؟
از حالا شروع کنی با روزی 4 ساعت خوبه اما برا مهرماه ب بعد باید تا 7 ساعت برسونیش.
در کنار درس شرکت میری خیلی خوبه اینجور روال زندگیت از یکنواختی در میاد.برا کنکورت برنامه نویسی بدردت نمیخوره اما برا بعدش خیلی خیلی مفیده.
حواست باشه باید آهسته اما پیوسته جلو بری
در پناه حق

یسنا 21 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

هوش راسل ترجمه راحتی نظریه پیترلینز ترجمه صراف زاده سیستم عامل سیلبرشاتز ترجمه پریسیما آتاماژوری

خدانگهدار

هوش خوبه اما در کنارش حتما کتاب پوران پژوهش یا راهیان ارشد رو میخوای حتما.
نظریه ت خوبه در کنار کتاب مدرسان
سیستم عامل بنظرم باید ترجمه پدرام رو میگرفتی در کنارش حتما کتاب پوران پژوهش نوشته ی موسوی رو بگیر( کتاب پوران سیستم عامل با سیستم عامل پارسه تقریبا مث هم هستن)
موفق باشی یسنا جان
یاعلی

یسنا 22 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام مریم جون
حرف زیارت آقا امام رضا شد دلم خواست برم پابوس اما حیف که نمی شه.
مریم جون می تونی راهنماییم کنی برای پیدا کردن مقاله مرتبط با موضوع رشته ی خودمون باید کجا سرچ کنم می خوام به همراه اینکه روی زبانم کار می کنم مقاله ترجمه کنم فکر می کنم کمکم کنه و اگه بتونم مقاله بنویسم.

سلام خانمی
راستی چند سال داری یسنا جون؟
اگه بخوای برا ارشد بخونی باید چند ماه کار مقاله رو بزاری کنار
برا جواب سوالت تو آرشیو مطالب وبم پست " نوشتن مقاله علمی(2)" رو بخون.قبلش نوشتن مقاله علمی (1) رو هم بخون.

http://nooavari.blogsky.com/1390/12/17/post-166/

Nasibeh 23 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://dokhtarekhorshidkhan.persianblog.ir

سلام مریم جان .. کنکور 92 چطور بود؟ با چه رتبه ای قبول شدی؟
من الان میخوام شروع کنم ، اما انگار همه قبول شدن و همراه ندارم برا برنامه ریزی و درس خوندن

سلام خانمی
کنکور 92 بهترین کنکوری بود ک تا حالا دادم درصدام هم عالی بودن اما با یه بی احتیاطی خودم سرجلسه برا پاسخنامه مجبورم امسال هم بخونم.فعلا روحیه درس خوندن ندارم امید بخدا جور بشه میخام از اوایل تیر شروع کنم اما با ساعات کم...
کمکی از دستم بربیاد خوشحال میشم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد