.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

میلاد من...میلاد آقا قمر بنی هاشم

میلاد با سعادت یل ام البنین،ماه بنی هاشم،ابالفضل العباس باب الحوائج مبارک

------------------------------------



اولای سال91 وقتی متوجه شدم امسال روز تولدم با تولد "آقام عباس (ع) باوفا" یکی شده انقد ذوق کردم ک نگوووو!

میتونم بگم عاشق آقام بوده و هستم اما متاسفانه نتونستم رهرو خوبی واسه شون باشم...

نتونستم اون چیزی باشم ک آقام می پسنده...

کاری رو بیشتر انجام بدم ک آقام دوست داره...

کاری رو انجام ندم ک آقام رو رنجیده خاطر کنه و از من نا امید...

آقاجون کاری ب این همه سالایی ک گذشت ندارم امشب جواب میخام،عیدی میخام...امشب ک شب تولدمه و مصادف شده با شب تولد شما...

میگن شب و روز تولد اگه آرزویی کنی برآورده میشه....

خوش بحال خودم ک شب تولدم با شب تولد آقام قمر بنی هاشم یکی شده...

من حتما امشب ازتون عیدی میخام همونی ک خودتون بهتر میدونید...

آقا نمیخام امشب شما رو ب آقا اباعبدالله قسم بدم...

نمیخام شما رو ب بانوی دوعالم زهرای اطهر قسم بدم...

نمیخام شما رو ب ناله های خواهر صبورت زینب کبری قسم بدم...

نمیخام شما رو ب اشکای رقیه و سکینه قسم بدم....

میخام امشب خودتون رو ب خودتون قسم بدم...

قسم ب وفاداریتون...ب غیرت و جوانمردی تون.... دستای خالی ک امشب در خونه ی شما میاد رو تحت هیچ شرایطی خالی بر نگردونید...آمین

آقاجون! امشب بهترین شب عمر منه...هیچ کس باور نکنه خودتون باور دارید...

آقای باوفای من! نمیدونید چقد منتظر همچین لحظه ای بودم...

آقای باوفای من! ب دل تنگم نگا کن....

آقای مهربونم!امشبی رو بهم نگا کن...

آقاجونم!!!درسته تو کوله بارم فقط گناه دارم اما باهمین کوله بار گناه امشب ازتون عیدی میخام...از آقای باوفام مهربونی میخام ...یه نگاه...

آقاجون امسال نمیخام روز تولدم آهنگ "تولد" امین حبیبی رو گوش بدم....چون شادم شاد شاد...

آقاجونم!!! امسال تولدم مبارکِ مبارکِ مبارکه

تولدمه و تولد آقام ابالفضل

تولدمه و تولد ماه بنی هاشم

تولدمه و تولد باب االحوائج

..............

بخدا دنیا رو نمیخام بی ابالفضل

........

هر ساله شب تولدم درست در اولین لحظات روز چهارم تیرماه تفألی ب حضرت حافظ میزنم...

اینم از تفأل ب حضرت حافظ من در چهارم تیرماه 91 همزمان با شب تولد ماه بنی هاشم...وقتی خوندمش اشکم سرازیر شد...ممنون خداجونممممممممممم(ادامه ی مطلب)

دوستان میتونن نیت کنن و جواب تفال امشبشون رو برن در ادامه ی مطلب بخونن...



-------------------------------------

پ.ن.1:

میلاد با سعادت سید الساجدین،علی بن الحسین زین العابدین(ع) مبارکککککک

-------------------------------

ادامه ی مطلب....


بیا ک رایت منصور پادشاه رسید / نوید فتح و بشارت ب مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت / کمال عدل بفریاد داد خواه رسید

سپهر دور خوش اکنون کند ک ماه آمد / جهان بکام دل اکنون رسد ک شاه رسید

ز قاطعان طریق این زمان شود ایمن / قوافل دل و دانش ک مرد راه رسید

عزیز مصر ب رغم برادران غیور / ز قعر شاه برآمد ب اوج ماه رسید

کجاست صوفی و جال فعل ملحد شکل / بگو بسوز ک مهدی دین پناه رسید

صبا بگو ک چها برسرم درین غم عشق / ز آتش دل سوزان و دود آه رسید

ز شوق روی تو شاها بدین اسیر فراق / همان رسید کز آتش ببرگ کاه رسید

مرو بخواب ک حافظ ب بارگاه قبول / ز ورد نیم شب و درس صبحگاه رسید

نظرات 17 + ارسال نظر
فهیمه 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام عزیزم
تولدت مبارررررررررررررررررررک عزیز دلم
ایشالا هزار ساله شی عمر باعزت و پربرکت با سلامتی در کنار خانواده محترمت و با موفقیت رو افزون و هر روزت بیشتر از دیروزت شاداب و سرزنده باشی ایشالا هر انچه رو که از صاحب امروز خواستی بهتون عطا کنه
خیلی پستت قشنگ بود خیلی خوشم اومد
مطمئنم حضرت ابالفضل به دل پاک و مهربون دوست خوبم نگاه کرده و میکنه و جوابش رو میده
واقعا برات عزیزم امشب بهترینها رو از خدا خواستارم
ایشالا به حاجت دلت برسی
بازم میلاد قشنگت رو که مصادفه با میلاد حضرت عباس تبریک میگم
دوستت دارم یه دنیا بوس بوس بوس



سلام عزیزم
یه دنیا ممنون بابت تبریکت...
انشالله انشالله انشالله...
ایشالا آقا عیدی فهیمه مهربونم رو هم همین امروز بهش بده
فدای مهربونیت عزیزم

مریم 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 08:54 ق.ظ

تو کوره راه زندگــــی به بهتـــــــــرینا برسی
خوبی برات کمه به هر چی میخوای برسی

فرستنده:دوست
مدرک:رفاقت
دلیل:دوست داشتن(والبته تبریک تولد)
هدف:یاد کردن
گیرنده:مریم گلی

از ته ته دلم روز شکفتنت رو تبریک میگم،امیدوارم به هر چی که دل پاکت می خواد تو این روز عــــزیز برسی

روی صفحه ی سیاه کلیک کن
بازهم کلیک کن .هر چه بود ، تقدیم به شما....
http://www.procreo.jp/labo/flower_garden.swf

یه دنیا سپاس مریم جون

طلوع 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟؟؟
تولد تولد تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی...
ایشالا بهترین هدیه امروزت رو از خود آقا ابوالفضل بگیری گلم
می بوسمت عزیزم

سلام عزیزم
یه دنیا سپاس طلوع جان
مرسی

امین منصوری 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام مریم خانوم
تولدتون مبارک
روزهای شاد و پر باری رو براتون آرزو میکنم.

سلام آقای منصوری بزرگوار
یه دنیا سپاس...مرسی

حدیث آرزومندی 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

اااااااااا به همه گفتی یه دنیا سپاس پس من چی؟؟؟؟
.
.
.
.
.

درد تنم....تو اصلا تبریک نوشتی اینجا ک بهت بگم؟!
دوستان کامنتی از حدیث اینجا می بینن؟؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

ای بشکنه این دست ناقصم که نمک نداری من که اختصاصی برات پیام فرستادم نامرد اگه می خواستم کامنت بدم همون دیشب به جای پیام کامن میدادم....

خدا نکنه...این چه حرفیه...
بابا منم دیشب همون موقع تشکر کردم ک

حدیث آرزومندی 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

پس چی واسه من قشون کشی می کنی که دوستان کامنتی از حدیث اینجا می بینین!!!!!!! ای روزگار بیا و دوست بزرگ کن...

حدیث آرزومندی 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

فدات بشم الهی که همیشه بخندی امروز حرم هر چند کوتا ه بود ولی برات دعا کردم عزیزم

مرسی عزیزم...اینم یه نوعشه دیگه آقا اینجوری ما رو میطلبه

شادان 4 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام مامان جون
امسال هم گذشت ولی تو همچنان..............بگم یا نه خودت گرفتییییی
ولی خودمونیم عجی تولدی عجب شبی
هیچ وقت ندیدم شانس داشته باشی ولی امشب شانس بزرگ توی زندگیته.
همیشه شاد وخوش وخرم باشی.
تولدت مبارک


سلام سقه سیاه
خوبی با نمک؟ ...آره گرفتم...همچنان مجردم
بازم خوبه من این یه شانس رو داشتم
مرسی عزیزم

زری 5 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 02:34 ق.ظ http://yezendegi-rangekhoda.blogfa.com

تولدت مباااااااااارک خانووووم
چه تقارن زیبایی
تولد امسال منم با میلاد امیرالمومنین یکی شد

مرسی عزیزم
پس با تاخیر تولد شما مبارک

یاسمین 5 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 08:29 ق.ظ http://yasaman1350.blogfa .com

سلام مریم جوووووووووووووووونم وای فدای تو بشم ببخش دیر اومدم خیلی خیلی خیلی شرمندتم تولدت مبارک انشالاه زیر سایه خدا وپدرمادر عزیزت باشی برات هرچی خوبی هست و آرزو میکنم مواظب خودت باش.مریم جون از explorerبازکنی میشنوی خانتمی

سلام عزیزم
دشمنت شرمنده این چه حرفیه عزیزم
مرسی از لطفت عزیزدلم
اوکی

یاسمین 5 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

مریم جوووووووووونم متاسفانه ندارم لینک دانلودش قربون دلت بشم۴۲

مرسی عزیزززززززززززززززززززززززززززززم
حیف شد خیلی زیباست

ملیحه 5 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://lotfkhoda.persianblog.ir/

سلام خانوم تولدت مبارک(ببخش با یه روز تاخیر)
انشالله 100 سال زنده باشی و به تمام آرزوهات(البته اونهایی که به صلاحته )برسی عزیزم و این تقارن برات خوش یمن باشه عزیزم
امسال تولد من روز عاشورایه به نظرت خوبه یا بد

راستی این اعیاد بر شما هم مبارک

سلام عزیزم
مرسی از لطف شما...این چه حرفیه همینکه لطف کردید و تشریف آوردید یه دنیا برام باارزشه...
انشاللههههههههههههه
هرروز محرم متبرک ب نام آقا ابا عبدالله ست...حتما خوبه عزیزم
اعیاد برشما دوست عزیزم هم مبارک باشه

حدیث آرزومندی 5 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

ای بابا

فهیمه 6 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 04:33 ب.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

سلام مریم جون یعنی چی که دیگه نمینویسی
اخه چرا یعنی دیگه نمیای سرمون هم بزنی
نگو که گریم میگیره
خواهش میکنم نرو اگه میخوای درس هم بخونی کمتر بنویس اما دیگه نرو
دلم گرفت نرو نرو نرو نرو نرو نرو

فهیمه 6 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

سلام مریم جون یعنی چی که دیگه نمینویسی
اخه چرا یعنی دیگه نمیای سرمون هم بزنی
نگو که گریم میگیره
خواهش میکنم نرو اگه میخوای درس هم بخونی کمتر بنویس اما دیگه نرو
دلم گرفت نرو نرو نرو نرو نرو نرو
بگو که میای خواهش میکنم

ملیحه 6 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://lotfkhoda.persianblog.ir/

سلام خب چرا خداحافظی
دلیلت رو بگو عزیزم
تازه باهات آشنا شدم خیلی ازت خوشم اومده
از دست دادن دوست خوبی مثل شما ناراحتم میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد