.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

عاشقان عیدتان مبارک باد

میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) برتمامی دوستان مبارک

-------------------

میخام برم کرب و بلا بی قرار و بی تاب

نماز حاجت بخونم زیر پای ارباب

یا حسیــــــــــــــــــــــــن! کربلات آرزومه

یا حسیــــــــــــــــــــــــن! کنیزیت آبرومه


-------------------

پ.ن.1:

اشک هایم را برای چشمانم می نویسم،چشمم می خواندش و دلم گوش میدهد و قدری آرام میگیرم...پس هنوز هم چاره ای هست ک دوری ات را تحمل کنم...تا اشکی هم نباشد....خدا بزرگ است....

--------------------

پ.ن.2:

روزی اگر نبودم

آرزویم این است که....

زیر لب بگویی

یادش بخیر...

---------------------

پ.ن.3:

خیلی دلتنگم بخداااااااااااااااا...از فاصله بدم میاد....از غربت بدم میاد...از ....

آن سفر کرده ک صد قافله دل همره اوست

هرکجا هست خدایا ب سلامت دارش

----------------------

نظرات 13 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

آخ جوووووووووون
سلام
خوبی؟
عیدت مبارک
انشالله توی این عیدای خوب یه عیدی قشنگ بگیری
برا منم دعا کن که خیلی محتاجم
یاعلی


سلام
مرسی ب خوبی شما
عید شما مبارک باشه
انشااللــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
حتما حتما...ما که یه آبجی حدیث بیشتر نداریم

حدیث آرزومندی 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

فدات بشم باشه بخاطر تو می خندم
توهم دیگه دلت نگیره بخاطر من

خندیدن دست خودمونه اما باور کن دلتنگیامون دست خودمون نیس
اما سعی خودمو میکنم...

حدیث آرزومندی 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

دلتنگی دست خودمون نیست اما اگه حرف طرف مقابلت برات مهم باشه حتما می تونی... فدای دلت بشم دوست ندارم تو شبای عید و شادی اینطور ببینمت. ببینم لااقل حرفم برای تو مهم هست یا نه

قربونت برم ک یه عالمه برام عزیزی

حدیث آرزومندی 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

فدات تو هم برای من عزیزی
مواظب خودت باش گلم
فعلا هستم نت دارم کارای فردا رو انجام میدم اخه صبح باید برای کارای ثبت موسسه برم.

حدیث آرزومندی 2 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

قیافه شو نگاه کن حالا نمیخواد سرخ و سفید بشی من حدیثمممممممممم


قربونتتتتتتتتتتت

مجید 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.shareshadi2010.blogfa.com

سلام اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک باشه .. انشالله امسال زیارت اقا اباعبدالله و اباالفضل العباس قسمتتون بشه ...

سلام
عید شما هم مبارک باشه...
یه دنیا ممنون بابت این دعای قشنگتون...خوشا ب سعادت شما ک قسمتتون شد

حدیث آرزومندی 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

چرا اقا مجید ازین دعاها برای ما نکرد؟؟؟؟؟؟؟

ایشالا دعای ایشون در حق حدیث گلی و بقیه دوستان گلم مستجاب بشه

حدیث آرزومندی 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

اگه پی نوشت دو رو یه بار دیگه توی این وب ببینم دیگه نه من نه تو خیلی هم جدی گفتم شب عیدی ببین اعصابمونو چیکار کردی....

واسه چی؟

حدیث آرزومندی 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

کامنت قبلیم کو؟؟؟؟؟؟ واسه چی؟؟؟!!!

کدوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه تایید شد بجز اون...ببخش منم منتظرتم بیا

فهیمه 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 02:11 ق.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی عزیزم
اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک میگم
این روزای قشنگ برا ما هم دعا کن

سلام عزیزم
اعیاد برشما هم مبارک
محتاجیم ب دعا....حتما خانمی

شادان 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام
عیدتون مبارکککککککککککککککککک

سلام
عید شما هم مبارککککککککککککککک

زری 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://yezendegi-rangekhoda.blogfa.com

عیداااااااتون مبارک

سلام
عیدای شما هم مبارکککککککککک

مجید 3 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.shareshadi2010.blogfa.com

حدیث خانم من که همیشه برای شما دعا میکنم . اونی که باید دعوتنامه بفرسته یکی دیگه است من فقط دعا میکنم . از خدا میخوام که هرچه زودتر این دعوتنامه بدست شما و مریم خانم برسه به اتفاق همدیگه تشریف ببرید کربلاونجف و سامرا و کاظمین . ما رو هم دعا کنید .

مرسی ... این نظر لطف شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد