.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دلتنگم خدا جونم...

سلام

دوس ندارم بنویسم اما چیکار کنم آخه خیلی دلتنگم خیلی...

دلم تنگ شده برا درس خوندن ، تست زدن ،جزوه ها رو برگ برگ کردن...

کتابامو وا میکنم و بوشون میکنم دلم غش میره واسه بوی کتاب...

اما دوس ندارم واسه کنکور درس بخونم مرگم کنکور دادنه اما فعلا باید بگم خدایا شکر و راضیم ب رضات...

از کوچیکترین فرصتی استفاده میکنم و میپرم تو اتاقم و گوشه ی تختم میشینم و با یه آهنگی ک دوسش دارم گریه کنم(بعضی وقتا گریه میکنم)...

نمیدونم شمایی ک داری این مطلب رو میخونی تاحالا شده  دعای معراج رو بخونی؟

منکه تو کیفم یه عالمه دعا دارم (دعاهای پرس شده) و یکیشون هم دعای معراج...

شنیده بودم و از نوشته های اولش میدونستم کسی اونو همراه خودش داشته باشه چه خوبی هایی داره اما خوندنش از همراه داشتنش با فضیلت تره...

راستش یه بار از تو وب یاسمین جون ،جذب متن دعای معراج شدم اما بازم  نخوندمش تا...

اعتکاف امسال بدجور دلم هوای خوندنش رو کرد...از ته دل خوندمش و واقعا آرومم کرد(حتما امتحان کنید)

بازم دلم هوای خوندنش رو کرده...

من باایمان و خیلی بااعتقاد نیستم اما آرزومه با ایمان بشم و ب ایمان و اعتقاد قلبی برسم  و خدای مهربونم رو پرستش کنم اونجور ک سزوار و شایسته ی مهربونی و کریمی و بخشندگی و خدایی اونه... اما فعلا فقط بلدم اذیتش کنم

با خودم میگم وقتی خدایی ب مهربونی خدای مهربونم دارم چرا باید دلتنگ بشم؟ چرا باید از غم و غصه های این دنیا گله کنم؟

اما منم آدمم و دل دارم...

دیروز زبانکده خیلی بهم خوش گذشت و کلی خندیدم با دوست خوبم مریم گلی...

اما الان اصلا حسش نیست ک تعریف کنم بعدا مینویسم فعلا دلتنگم و میخام چشامو ببندم و یه جای ساکت و آروم تنها باشم....

اما....

اما وقتی چشامو میبندم دلتنگیم بیشتر میشه...

خداجونم!خدای خوبم!منو ببخش انقد اذیتت میکنم

------------------------

اما جواب خدای مهربونم(اتفاقی تو یه وب الان دیدمش):

می دانم هراز گاهی دلت تنگ می شود.
همان دلهای بزرگی که جای من در آن است
آنقدر تنگ میشود که حتی یادت می رود من آنجایم.
دلتنگی هایت را از خودت بپرس.
و نگران هیچ چیز نباش!
هنوز من هستم. هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است!
اما من نمی خواهم تو همان باشی!
تو باید در هر زمان بهترین باشی.
نگران شکستن دلت نباش!
میدانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.
و جنسش عوض نمی شود ...
و میدانی که من شکست ناپذیر هستم ...
و تو مرا داری ...
برای همیشه!
چون هر وقت گریه میکنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد ...
چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای ...
چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم،
صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام!
درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم!
دلم نمی خواهد غمت را ببینم ...
می خواهم شاد باشی ...
این را من می خواهم ...
تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا.
من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم)
و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود ...
نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.
شبها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟
اما، نه من هم دل به دلت بیدارم!
فقط کافیست خوب گوش بسپاری!
و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن!
پروردگارت ...
با عشق !
نظرات 18 + ارسال نظر
فهیمه 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

سلام مریم جون
ممنون از این همه خوبی و مهربونیت
ایشالا به زودی فرا میرسه فرج مولامون ایشالا
منم دوستت دارم قربونت برم
ایمان یعنی تسلیم خدا بودن واین کاملا در شما هویداست
همین که میگی راضیم به رضای خدا همین که میگی دلتنگ خدام بسه .خانوم با ایمان برا ایمان من حقیر هم دعا کن
برات بهترینها و هر انچه رو میخوای ارزومندم

سلام عزیزم
قربون دل مهربونت از راه دور
ایشالا ظهور هرچه زودتر آقا مون
من کجا و با ایمان بودن خدا....اگه واقعا ایمانم قوی بود نباید از سختیا روزگار دلگیر و دلتنگ بشم...دلی ک مهر و عشق خدا توش باشه هیچوقت تنگ نمیشه و همیشه شاده
محتاجیم ب دعا عزیزماما اگه لایق باشم حتما دعاگوی دوستان خواهم بود
منم برای خودت و همسر محترمت بهترینا رو آرزو دارم...ایشالا ب زودی ب آرزوت میرسی

الف 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام
خوبین؟
من امروز بهترم. بالاخره بعد چند روز و شب بی خوابی کتابمو تموم کردم.
دلتنگی بعضی وقتا خوبه واسه آدم. مخصوصا اگه بکشوندت سمت معبودی که ارامش دهنده است.
امیدوارم دلتنگی شما هم از این جنس باشه و هر روز دلتنگ تر بشین و به خدا نزدیک تر...
ضمنا خیلی چیزا هست که زیاد خوشایند ادم نیست ولی راهیه واسه موفقیت های بزرگ.
اگه دیگه بخواین دلتنگ بازی در بیارین سفارشتون رو به آبجی حدیث میکنم. فکر کنم خوب از پس دلتنگی تون بر بیاد... اگه به راه راست هدایت نشدین میگم دعوت تون کنه مشهد و دستپختش رو بهتون بخورونه

سلام
مرسی از لطف شما
واقعا درست میگید استاد
تورو خدا منو دست آبجی حدیث ندین...یا خدا

[ بدون نام ] 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

مریم گلی این جناب استاد چی گفت؟ الان اینا که گفتن فحش بود؟ یا تعریف؟؟؟؟ دست پخت من مگه چشه؟؟؟؟؟
اما خوب گفتن از پس دلتنگیت بر میامممممممممم
مریم خانوم حساب توروهم می رسم بیخود دلتنگی. پس من اینجا بوغم؟ کشکم یا برگ چغندر؟؟؟؟ من که امسال اعتکاف نشد برم دقیقا توی همون روزا مریض بودم اون چه مریضی ای.....

والا نمیدونم اما مطمئناً تعریف بوده...
هیچی بابا دستپخت شما حرف نداره
دخیلت من مشهد نمیام....فعلا آقا مارو نطلبیده حتما حکمتی داشته
عب نداره عزیزم بججاش من همش دعات کردم

حدیث آرزومندی 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

اره اونم چه تعریفیییییییییی
اصلا مشهد راهت نمیدم نه تو رو نه بقیه رووووووووووووووووو

اوکی...
در ضمن آقا بطلبه زائراشو هرجور شده راهشونو باز میکنه...اونموقع ک توخوابی ما میام داخل
بطلبه خودش کارا رو جفت و جور میکنه....
درضمن تو دلت میاد جلوی راه زائرای آقا رو بگیری؟؟؟؟اونوقت من که هر قرن یکبار منو میطلبه

الف 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

ببینم می تونم جنگ جهانی سوم رو اینجا راه بندازم یا نه
ضمنا خانما فقط خودتون از پس خودتون بر میاین.
من که احتمالاً اول ماه رمضون میرم مشهد. اگه آقا بطلبه.
شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین برین بی سر و صدا باشه که حدیث خانم متوجه نشن وگرنه دستپخت و اینا...

نه بابا جنگ جهانی کجا بود...من همین الان میگم کوچیک آبجی حدیث بوده و هستیم....گردن مارو بزنه حرفی توش نیست
اما دستپخت رو نمیدونم.......شاید غذا فریز شده از اینجا با خودم ببرم و قایمکی بخورم

حدیث آرزومندی 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

در این زمینه من فقط حرف می زنم اخه دلم نمیاد راه ندم اگه اخرش نتونستم تحمل کنم خودم میذارم از مشهد میرم

قربونت برم من راضی به زحمت شما نیستم اما در مورد بقیه نمیتونم نظر بدم

حدیث آرزومندی 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

نخیرم بین منو مریم گلی جنگی راه نمی افته عزیز دلمه مریم.
مریم خانوم به این استاد محترم بفرمایید که میرم صحبت می کنم می گم راهشون ندنننننننننننننننننننا
چه گیری دادید به این دستپخت من. ضمن اینکه دستپخت من لیاقت میخواد که بخوریدش
مریمییییییییییییییییییییی


من این وسط چیکارم آخه؟خودت بگو ایشون میخونن و کوبنده جواب میدن
نکنه آشپز حرمی ک دستپختت لیاقت میخاد

طلوع 25 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم جونم
حیف نیست تو رو خدا بهترین دوران زندگی تو با این فکرا خراب کردن؟!
عزیزم خدا رو شکر کن که سالمی و هیچی کم نداری ... و می تونی تلاش کنی و به آرزوهات و خواسته هات برسی و همه چیز رو مثل همیشه بسپار به خدا و بیخیال شو به همین سادگی به همین خوشمزگی
ما انتظار مطالب شاد و امید دهنده از این وبلاگ داریم هاااااااا
بدون در اوج غم هم که باشی میتونی با تکیه به داشته هایی که داری غم ها رو فراموش کنی
یا علی بگو و از این پس تا جایی که امکان داره بخند و شاد باش ..
.مریم گلی قبلا هم گفته بودم هر چی ترانه غمگین داری رو گوشیت پاک کن میتونی بجاش زیارت عاشورا و یا مکالمه زبان انگلیسی گوش بدی
بدون برام خیلی عزیزی که اینا رو بهت میگم امیدوارم که حرفام ناراحتت نکرده باشه
الان به خاطر دل من از ته دل بخند
راستی نرم افزار روبی رو از که تو وب گذاشتم استفاده کن خیلی با حاله

سلام عزیز دلم
مرسی از حرفای دلنشینت....
برای چی ناراحت شم ب دیده ی منت...بعضی وقتا میزنه به سرم
من شرمنده ی تو دوست گلم و بقیه ارشدی ها هستم...تمام سعیمو میکنم از اینجور مطالب تو وبم نباشه و فقط امید امید امید
میخام گوشیمو بدم مامانم و یه نوکیا ساده بگیرم دستم ک بشه باهاش تماس گرفت و اس رد و بدل کرد
قربون دل مهربون طلوع خودم...ب روی جفت چشام
حتما الان میام دلنلودش میکنم...
برام خیلی دعا کن عزیز دلم
خیلی دوست دارم و برام عزیزی و خودتم خوب میدونی

طلوع 26 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:02 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام گلم
دشمنت شرمنده این چه حرفیه فقط من و تمام دوستان دوست داریم همیشه ی خنده شیرین روی لبای قشنگت باشه
قربونت شبت پر از *

سلام عزیزم
یه دنیا ممنون از تو و بقیه دوستان....
منم دوستتون دارم

طلوع 26 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریمی
نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای موبایل تو وبلاگ گذاشتم دوست داشتی دانلود کن
البته بگم به خاطر تو این پست رو گذاشتم خانم گل...

سلام عزیزیم
مرسی حتما دانلودش میکنم

حدیث آرزومندی 26 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

بله دیگه وقتی طلوع و یاسمن و دوست دیگه ات باشن دیگه حدیث کیلو چند. دیگه حدیث کجای کاره... دیگه اصلا حدیث مگه مهمه... نه که مهم نیست ....

یاسمن 27 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:49 ق.ظ http://yasaman1350.com

اپم

آمدم

الهه 27 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://elahe11014.blogfa.com

باشه مریم جون!خنده داره ما متاهلا راحت نیستیم و راحت نمیتونیم تصمیم بگیریم؟؟؟؟؟؟

میگم شما الان کلاس تافل داری میری؟؟؟
قبلش چه دوره هایی رو رفتی؟؟؟
قبل از شروع کلاس ازتون امتحان ورودی گرفتن ؟؟
کنکوری باهاتون کار میکنن یا اسپیکینگ؟؟؟
میشه برام توضیح بدی؟؟؟
ممنون میشم

این لینک وب سایتو که گذاشتی رفتم دیدم عجب سمت چپی داشت!!! عجب وسطی داشت
عالی بود حیف که نمیوتونستم درست استفاده کنم ازش کاش فارسی بود بهتره بگم کاش یکم زبانم بهتر بود!!!!

سلام الهه جونم
خوبی خوانمی؟
واقعا راست میگم....خداییش متاهلی محدودیت نمیاره؟واسه هردوطرف..
آقا بالا سر نخواستیم ...یار بی سفر نخواستیم...یه سر و هزار سودا داره ما درد سر نخواستیم....
خوشم میاد کامپیوتری هستی و مث من کیف کردی
واقعا سایت توپیه...عزیزم اینجا میتونی رو زبانت کار کنی خیلی خوبه

الهه 27 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://elahe11014.blogfa.com

میگم مریم جان چرا هرکاری میکنم حدود دوهفته اس وب طلوع برام باز نمیشه؟؟؟؟
از اینجا به طلوع عزیزم سلام میکنم. ببخش دیگه نتم سرعت مورچه ای داره یکم حجمشو کم کن مثلا آهنگ رو از روش بردار که ما فقیر بچاره ها هم بتونیم بیایم به وبت دیگه.....!!!

مرورگرتو عوض کن از کدوم مرور گر استفاده میکنی؟
اگه IE استفاده میکنی عوضش کن و بجاش موزیلا یا اپرا بزار خیلی سرعتت رو بالاتر میبره و میتونی وب طلوع گل گلاب رو باز کنی....
من بجای طلوع عزیزم میگم:سلاممممممممممم باشه درستش میکنم

الهه 27 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

ممنونم بابت توضیحاتت..
حالا فکر میکنی برا ترجمه کردن یه متن لاتین راحت تر نسبت به قبل از کلاس رفتن؟؟؟
الان چند وقته که میری کلاس؟؟؟

وقتی دامنه لغاتت افزایش پیدا کنه و برخی گرامرا رو یاد میگیری خیلی رو ترجمه متون لاتین تاثیر داره...باید در کنار این لغات لغات و اصطلاحات کامپیوتر رو هم حفظ کنم...
خیلی تاثیر داره اما با تمرین زیاد...
اگه اشتباه نکنم یه ماه یا یکم بیشتر هست ک میرم و فعلا ترم اول آمادگیش هستم
وضعیتم خوبه فقط باید بیشتر لغت کار کنم...درکنار کتاب 504 رو تو برنامه گذاشتم ک ازاین هفته شروع میکنم
میخام بزور خودمو ب زبان علاقه مند کنم...اما واقعا شیرینه

طلوع 27 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام به مریم گلی و الهه جونی گل گلاب
چرا زودتر نگفتی همش میگفتم این الهه خانم ما بی وفا شده باش خانم گلی من آهنگ بی کلام رو از وبم بر میدارم بازم مشکلی بود تو این وب که پل ارتباطیمون هست مطرحش کن
Mind how you go! i love U

سلام طلوع گل خودم
قربونت برم با این خوبی و مهربونیت
I Love You...Very...

یسنا 22 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام مریم جون
خوبی؟بچه ها حرف زیارت آقارو زدن دلم پر کشید دوست دارم برم ولی موقعیتم اصلا جور نیست.
مریم جون بابت مقاله های رشته ی خودمون به زبان انگلیسی باید کجا برم سرچ کنم می خوام زبانم و قوی کنم در کنارش مقاله ام ترجمه کرده باشم که اگه امکانش بود درمورد یک موضوع مقاله بنویسم لطف می کنی راهنماییم کنی؟

سلام عزیزم
زیارت از راه دورت قبول.
یسنا جان اگه میخای برای ارشد بخونی فعلا ب فکر مقاله و ترجمه نباش این توصیه یکی از اساتیدم بود چون منم میخاستم همینو دنبال کنم.اما مقاله دادن بمونه ایشالا بعد قبولی ارشد.فعلا بچسب ب برنامه درسی ارشدت.

یسنا 22 - خرداد‌ماه - 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

مرسی حالا که فکر می کنم می بینم راست میگی.

آفرین دختر خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد