.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

برای ارشدی های ۹۲(۳)

سلام خدمت همه ی دوستان

امیدوارم حال تمامی دوستان خوب باشه و روزگار بر وفق مراد...

نمیدونم ارشدی های ۹۲ تا حالا برای خودشون برنامه ریزی کردن با نه؟!...

در هرصورت اگه تصمیم به استفاده از تابستون برای درس خوندن و آمادگی ارشد۹۲ دارن بهتره هرچه زودتر شروع کنن...

دوستانی ک میخان همزمان با من و مطالب این وب جلو برن باید بگم خودِ من از اواخر همین هفته شروع میکنم و در ابتدا با ۲ درس معماری کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری ک بهشون علاقه بیشتر دارم شروع میکنم در واقع یه درس تخصصی در کنار یه درس از دروس مشترک...(زبان

بقیه دوستان از هر رشته ای ک هستن میتونن متاسب با تسلطشون و اشکالات مربوط به دروس اونا رو انتخاب کنن و برای استارت میتونین فاکتور علاقه به دروس رو نیز درنظر بگیرید مث من ک الان تو این شرایط خیلی علاقه ب درس بهم کمک میکنه و مثلا اگه بخوام با درس گسسته شروع کنم مطمئناً لنگ لنگان جلو میرم ...

با توجه به دروس انتخابی خودتون در محله بعد کنابع مورد نیاز چه منبع مرجع و چه جزوات و تست و ... رو جمع آوری کنید

تذکر تذکر::

تا قبل از مهرماه دوستان ارشد92 سعی کنن تمامی منابع مورد نیازشون رو جمع آوری کنن... دروسی ک از پایه باهاش مشکل دارن رو در طول تابستون حتما رفع اشکال کنن چون قبلاً هم گفتم بعد از مهرماه اصلا وقت رفع اشکال ندارید و انقد زمان تند میگذره که واقعا دوستان نمیدونن وقتشون رو برای تست بزارن یا رفع اشکال...پس اینجاس ک دواطلب هایی ک از تابستون شروع کردن موفق ترن...

خب دوستانی ک مث من میخان با معماری کامپیوتر و شبکه شروع کنن همونطور ک خودشون بهتر میدونن منابع مورد نیاز برای این 2 درس بصورت زیر:

معماری کامپیوتر: مرجع اصلی موریس مانو،پترسون،تست معماری کامپیوتری پوران پژوهش و جزوه ی پارسه

شبکه:مرجع اصلی شبکه ی گارسیا،مهندسی اینترنت احسان ملکیان،انقال داده استالینگز و تست مقسمی،کتاب 3000 مساله حل شده(ک بنظر من ک استفاده ش کردم مفید نیس) و جزوه ی شبکه پارسه از دکتر حقیقت(اگه گیرتون بیاد واقعا عالیه چون تقریبا منطبق بر مطالب کتاب گارسیا هست ک اکثر سوالات از همین کتاب گارسیا آورده میشه و همش مبحث ریاضیات شبکه رو در نظر گرفته)...تست پوران پژوهش اصلا اصلا بدرد نمیخوره

من خودم در کنار این 2درس حتما زبان میخونم چون سال گذشته 2ماه تابستون رو خوب خوب زبان خوندم و بقیه ش خیلی سستی کردم و برا کنکور نتونستم و زمان نداشتم زبان بزنم...هرچند زبان برای بچه های آی تی زیاد مهم نیس و بیشتر بدرد بچه های کامپیوتر میخوره پس بچه های کامپیوتر حتما حتما باید از تابستون برای زبان برنامه ریزی کنن و از بعد مهرماه فقط برا افزایش دامنه لغاتشون کار کنن یعنی تابستون هم گرامر هم لغت اما از مهرماه بیشتر بیشتر لغت و مرور مختصر گرامر !!!

زبان: برای درس زبان میتونید برای بحث گرامر از کتاب گرامر تافل استفاده کنید و برای لغت از کتاب 504 و ورد تافل ....

-------------------

دوستان عزیز از شبکه ی آموزش تلویزیون برنامه صعود بعدازظهرها همه روزه پخش میشه و دوستان ماهانی بهتر میدونن ک صعود زیر نظر موسسه ماهان هست و تو این برنامه خیلی نکات مهم برای دواطلبای ارشد92 گفته میشه و اگه اشتباه نکنم از امروز کار برنامه ریزی درسیشون برای ارشد92 شروع شد و احتمالا تا روز کنکور ارشد92 بچه ها رو همراهی میکنن...

پس دوستانی ک نت کمتر تشریف میارن میتونن از طریق تی وی این برنامه رو دنبال کنن

درضمن هرسوالی درمورد رشته و منابع و روش درس خوندنتون دارید میتونید ب شماره 30000709 پیامک بدید و حتما مشاورین برنامه جواب سوالاتتون رو میدن

--------------------

پ.ن.۱:

حالم خوبه و آرومم بخاطر خواب دیشبم....دلتنگیام یکم کمتر شد

--------------------

پ.ن.۲:

موفقیت در زندگی، مرهونِ اراده است، نه مغز.     "اقبال لاهوری"

--------------------

پ.ن.۳:

ب قول مجری برنامه صعود " موفقیت از آنِ کسانی ست ک تسلیم نمیشوند..."

--------------------

پ.ن.۴:

نازنینم!
این همه فاصله را چگونه تاب بیاورم؟
این همه روز را چگونه به تنهایی دوره کنم؟
این همه شمع را با چه رنگی از امید، روشن نگه دارم؟
این همه فصل را تا به کی، خط بزنم؟

"شعراتو آتیش میزنم تا دوباره از سر بنویسم و باز دلتنگت بشم"

-----------------------

پ.ن.۵:

بعضی از آدمها‌‌
پر از مفهوم اند...
پر از حس های خوبند...
پر از حرف های نگفته اند...
چِه هستند...هستند و

چه نیستند ، هستند...

یادشان...
خاطرشان
...
حس های خوبشان
...
سکوتشان هـم پر از حرف است...

--------------------

نظرات 10 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 20 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام
خوبه که میدونی مقصری وگرنه...
نخیرم سرماخوردگی نبود یه چیزی فراتر از سرماخوردگی. همین بود یه هفته نگفتی معصومه زنده است یا نه. کارم شده بود آمپول و سرم. برای اولین بار اینهمه امپولو سرم خوردم!!!!!!
بعدم خانوم مریم خانوم فکر کردی صبح تا شب سرکارم غذا بلد نیستم!!! اتفاقا خوب خوب هم بلدممممممممم.
ضمنا در توانم همون الویه بود بیشتر نمیتونستمممممممم واقعا حالم بد بود
فکر کردی الان من خیلی از دستت خوشحالم؟

سلام
نمیدونم چی بگم والا...
والا از زبونت معلومه حالت خیلی خیلی از من بهتره
فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه
نوش جونت دختر
دیوار مریم ک همیشه کوتاه ترین دیوار بوده و هست اما نخواهد بود

طلوع 20 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم گلی خوبی؟
دلم واست تنگ شده بود هاااااااااااااا
خیلی راهنمایی های خوبی بود من که استفاده بردم اگه خدا بخواد منم هستم...

سلام عزیزم
بخدا منم دلم واست تنگ شده
خواهش میکنم....ما درخدمتیم
پس یاعلی

حدیث آرزومندی 20 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

ماشالله رو که نیست...
دختر خوب معلومه الان خوبم خداروشکر هر چند هنوز ضعف عمومی رو دارم
بیجاره اخی دیوار کوتاه اونم مریم!!!!!!!!!!!


در کل چون ریزه میزه هستم معمولا مظلوم واقع میشم

حدیث آرزومندی 21 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

ممنون گلم عزیزم خداخیرت بده
من که امسال نتونستم اعمال ام داوود رو انجام بدم ولی خب ممنون ازت
برج زهر مار؟ دلت میاد بگی ؟ من به این خوبیِیییییییییییییییی

خواهش
مگه خودت بگی

یاسمن 21 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 07:49 ق.ظ http://yasaman1350.com

سلام مریمی واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکرکنم دوست دارم الهی فدات شم منم همیشه دعاگو هستم قربونت

سلام عزیزم
قربونت برم عزیزدلم

الهه 21 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

آره مریم جون دیدی؟منم همش تو فکر تو اون سه روزم، انگار یه خواب بود، مخصوصا لحظات اذانش. چقدر همه چیش عالی بود.
کیف کردم حظ بردم.

ممنونتم منم یادت کردم.
با کی رفته بودی؟ خواهرت؟


نه عزیزم تنها بودم

فاطمه 21 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

باسلام
من کارشناسی نرم افزار دارم و میخوام برای ارشد آی تی بخونم
منابع را میدونم چی بخونم ولی میخوام یه آزمون هم برم
در مورد چند موسسه تحقیق کردم ولی هرکسی یک چیزی میگه!
یکی خیلی راضی است و جالبه یکی دیگه از همون موسسه فوق العاده ناراضی.
لطفا راهنمایی ام کنید که برای قبولی ارشد آی تی آیا واقعا نیاز به آزمون هست؟ و اگر هست آزمون چه موسسه ای استاندارد تر است؟

سلام عزیزم
در مورد موسسه من یه پست قبلا نوشتم...عزیزدلم قرار نیس یه موسسه خاص برات معجزه کنه و یا سوالای یه موسسه خاص تو کنکور بیاد...هرکدوم خوبی و بدی دارن
من خودم سال گذشته ماهان بودم و امسال هم دوباره ماهان میرم...خیلیا بهم گفتن مگه چه خیری ازش دیدی ک دوباره میخای بری اما من آزمونا رو برای تسلط بر استرس و اضطرابم میخام و با برنامه و هدف درس خوندن...
اگه آزمونا رو شرکت کنی چون برای هر آزمون یه بودجه بندی در اختیارت میزاره دیگه برای دوهفته ت یه برنامه داری و خودتو توجیه میکنی ک باید این دوهفته این قسمت از دروس و منابع رو حتما بخونی...بعضیا نیازی ب آزمونا ندارن و میتونن خودشون درس بخونن اما من یکی با توجه به شرایطم حتمانیاز ب آزمونا دارم حالا عزیز دلم اگه واقعا میخای با برنامه جلو بری بدون توجه به خوب یا بد بودن یه موسسه آزمونا رو شرکت کن....
موفق باشید

پوریا 21 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

با سلام خدمت شما
من فارغالتحصیل 90 رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعت نفتم ، علاقه زیادی به ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری کامپیوتر دارم . من علاقه زیادی به بررسی تخصصی سخت افزار کامپیوتر دارم و از این رو میخواستم بپرسم چیزی که من میخوام واقعا در ادامه تحصیل در این رشته نهفته ؟ و اینکه لطفا من رو راهنمایی کنید . در حالی که من تصمیم گرفتم برای کنکور ارشد معماری کامپیوتر شرکت کنم ، همه اطرافیان و دوستان و اشنایان با گفتن اینکه تو میتونی مهندسی شیمی رو ادامه بدی و در عین حال به چیزی که میخوای برسی و اینکه تو داری الان اشتباهترین کاررو میکنی واقعا من رو به شک و تردید انداختند و الان من سربازم و اگر الان بخونم ،برای کنکور 93 امید وار خواهم بود به هر حال لطفا من را راهنمایی کنید . واقعا ممنونتون میشم .

سلام
اینکه ب رشته ی معماری کامپیوتر علاقه دارید خوبه اما شما علاقهتونبه سخت افزار کامپیوتره و توی دانشگاه این بحثا یاد داده نمیشه....یادمه یکی از دوستام بهم گفت ک استادشون ارشد معماری کامپیوتر داشته و بهشون درس میداده و بهشون گفته ک بعد اینهمه درس خوندن بلد نیست یه کامپیوتر رو درست و حسابی ببنده...بچه های کامپیوتر واقعا از لحاظراینکه تو دانشگاه عملی کار نمیشه اذیتن و باید خودشون اینا رو بیرون از دانشگاه یا با تمرین و دستکاری سیستماشون و مطالعه کتابا یاد بگیرن و گرنه منکه دانشجوی کامپیوتر بودم همچین چیزی تو کتابامون نبود و بهمون یاد ندادن...
من به شما پیشنهاد میکنم همین رشته ی خودتون رو ادامه بدید و برای یادگیری سخت افزار کلاسهای آزاد بیرون دانشگاه هستن ک خیلی بهتر از دانشگاه این موضوعات رو کار میکنن و عملی و مفید میتونید یاد بگیرید و اصلا بخاطر این علاقه تون رشته تون رو عوض نکنید چون معماری کامپیوتر همش این چیزی نیس ک شما ازش تصور دارید درضمن برای کنکورش باید درسایی بخونید ک مطمئنا شما اصلا نخونید و زمان زیادی نیاز دارید ک این دروس رو بخونید ک حتی برای گرایش نرم افزار هم خوندن این دروس سخته.
موفق باشید

یاسمن 21 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://yasaman1350.com

سلام قربونت برم مریمم کپی مرتضی هستواسه همون زیاد دوسش دارم

سلام
خدا حفظش کنه واسه خونواده ش
همچنین آقا مرتضی رو برای شما

یاسمن 21 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://yasaman1350.com

مریمم توروخدا مواظب باش ها قربونت خدا خواهرت رو هم فرج خیر کنه

مواظب چی عزیزم؟؟؟؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد