.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

گپی با ارشدی های 92...

سلام خدمت تمام دوستان

در ابتدا جا داره یه خسته نباشید و خداقوت به بچه های ارشد91 بگم و امیدوارم ک نتیجه زحماتشون رو گرفته باشن و مهرماه همین امسال سرکلاس درسشون حاضر بشن با خوشی وسلامتی...

اما بچه های ارشد 92:

برای دوستانی ک تو فکر قبولی اونم با رتبه خوب هستن دوره ی تابستون شروع شده و تقریبا اکثر بچه ها شروع کردن وخیلیا هم میخان از تیرماه شروع کنن اما یادتون نره اونایی موفق ترن ک از تابستون شروع میکنن هرچند استثنا هم وجود داره...

امیدوارم مطالب دو پست قبل رو کامل خونده باشید...

اگه مطالب خیلی از سایتا رو در زمینه ارشد خوندید متوجه شدید ک برای شروع چه چیزایی نیاز دارید...

تعیین هدف و یه برنامه ریزی عالی،اراده و پشتکار در طول مسیر و ناامید نشدن،مطالعه درست و مفهومی در کنار حل تستهای سالهای گذشته و....

اما میخام در ابتدا ی مسیر یه چیز رو بهتون بگم که اگه تمام اصول رو رعایت کردید و به نتیجه نرسید مث حال الان من نشید...

طبق نوشته ی پست قبل در ابتدا مغزت رو پرکن از انرژی های مثبت...

یه هدف برای خودت مشخص کن و برای رسیدن به اون شروع به تلاش و کوشش و تحمل سختیا کن...

مسیر سختی پیش رو داری ک نیاز ب یه حامی و تکیه گاه داری و اون به انتخاب خودت هرچیز یا هرکسی میتونه باشه مث خدای مهربون ک ثانیه ثانیه از اون بالا هواتو داره چه وقت بیداری چه وقت خواب...

خب اگه تکیه گاهت روخدا و لطف و کرمش در نظر گرفتی یه یاعلی بگو و شروع کن...

اما عزیز دل من! در کنار همه ی انرژی های مثبت واسه خودت جا بنداز ک من تمام تلاش خودمو میکنم ....

برای بدست آوردن رتبه مورد علاقه م و درس خوندن تو دانشگاه و رشته ای ک دوس دارم هر تلاشی انجام میدم و سختیا رو بجون میخرم...

اما نتیجه شو از ته دلت به خدا واگذار کن...

این نتیجه ممکنه چیزی باشه ک خودت میخوای ممکنه اصلا اونی نباشه ک منتظرش بودی و براش جون کندی...

مخاطب این نوشته های من دوستانی هستن ک از دل و جون درس خوندن رو دوس دارن و برای خودشون هدفها و آرمانهای باارزشی در نظر گرفتن پس مطمئناً برای رسیدن به اونا ناامید نمیشن...

یادت باشه رقیبای الان تو تنها کسانی نیستن ک الان همزمان با تو از تابستون شروع کردن ....

هستن دوستانی ک به هر دلیلی سال گذشته موفق نشدن الان میخان محمکتر ادامه بدن...

پس خودت رو در کنار تلاش و کوششت برای هر نتیجه ای آماده کن...

رسیدن ب هدفت برات مهم باشه چه در زمینه درس چه هر زمینه ی غیر درسی...

یادت هم باشه قبولی کنکور نه به بچه زرنگ بودن نه تنبل بودن،امکانات داشتن یا نداشتن،محیط آرام بودن یا نبودن،معدل بالا داشتن یا نداشتن...ریظی نداره!!!

انقد بودن داوطلبایی ک با معدل کم بهترین رتبه ها رو آوردن...

انقد داوطلبایی ک در بدترین شرایط درس خوندن چه تو خونه چه در زمان سربازیشون اما بهترین رتبه ها رو آوردن...

اما دوستانی هم بودن ک با معدلهای بالا،تو بهترین دانشگاه ها درس خوندن و بهترین امکانات رو داشتن اما هیچ...

اینا رو گفتم ک بدونید نتیجه با خداست و هر چی بخواد همون میشه تو تلاش خودت رو کن باقیش با الباقی...

منم یه داوطلب سال گذشته بودم ک برای ارشد91 با تمام وجود تلاش خودمو کردم و تنها فکرم رتبه ی تکرقمی بود برام اصلا غیر قابل دسترس نبود و میدونستم با تلاش بهش میرسم اما خواست خدا با خواست من یکی نبود...خواست خدا مطمئناً هزاران برابر بهتر از خواست من بوده و هست و خواهد بود...درسته الان خیلی روحیه مو از دست دادم اما خوشحالم ک لااقل در خودم میبینم یه سال دیگه برای رسیدن به هدف و آرمانم تلاش کنم...

تو این مرحله س ک معلوم میشه چقد به تکیه گاهمون ایمان داریم و هدفمون برامون مهمه...

شاید باور نکنید اما من یکی یه حس عجیب و غریبی به مورچه ها دارم و الان ک داشتم این مطالب رو مینوشتم تو ذهنم جرقه خورد...

همیشه وقتی راه میرم خیلی دقت میکنم مورچه ای زیر پام نباشه ک خدایی نکرده له بشه...بعضی وقتا اذیتم میکنن اما باهاشون کنار میام بعد ک از سر راهم رفتن کارمو انجام میدم...

خیلی مورچه ها رو دوس دارم و دلیل اصلیش اینه ک برام سعی و تلاششون خیلی قابل ستایشه...یادمه قبل نتایج با خانواده بیرون بودیم یهو کناری چشمم افتاد به دسته ای از مورچه ها ک هرکدوم یه چیزی برمیداشتن...یکیشون یه تکه از یه دونه ی تخمه رو بر میداشت ک خیلی بزرگتر از جثه ش بود...بلندش میکرد یکم میرفت بعد میافتاد اما ول کن نبود تا بالاخره با هر سختی بود به محل مربوطه رسوندش...انقد قربون صدقه همون مورچه رفتم ک نگو...

پس مریم گلی،الان به چیزی ک خودت تازه نوشتی دقت کن و قدری تأمل!!!

مث همون مورچه باش...

درسته نتیجه ی دلخواهت رو بدست نیاوردی اما امیدت رو از دست نده و مث همون مورچه دوباره دونه تو بردار و ادامه بده....

برای خودم و دوستای گلی ک دوباره میخان از اول شروع کنن و ارشد 91 نتونستن نتیجه دلخواهشون رو بدست بیارن:

برای من هم سخته اما هدفم برام از همه چیز مهمتر...حتما خیری در این کار بوده ک ما ازش بیخبریم...

ممکنه به قول بابام و بعضی دوستان سال بعد نتیجه م ازاینی ک امسال گرفتم بدتر بشه و شایدم خیلی بهتر اما برای خودم مهمه ک میدونم تلاش خودم رو کردم و تا حدی ک توان داشتم و برام مقدور بود تلاش کردم و سختی کشیدم...

لااقلش یاد گرفتم همه چی درس و دانشگاه نیس...درسته درس و دانشگام از همه چیز مهمه تره اما چیزای مهمتری بعدش هست ک برای اونا زندگیمو ادامه بدم و تلاش کنم...

آرزو میکنم ک تمام دوستان تو این مسیر موفق و تندرست باشن و به نتیجه ی دلخواهشون برسن در کنار بقیه امور

----------------------------------------------------------

پ.ن.1:

23اُمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)رو خدمت تمامی دوستان تسلیت عرض میکنم.

--------------------------

پ.ن.2:

بعد آپ کردن خبری شنیدم ک هنو هنگم...

بابا خبر فوت خانم دکتر هم محلیمون رو بهم داد...بیچاره سنی نداشت حدود سی سال!!یهو و بی دلیل سکته کرده!!!

بابا بهم گفت:بابا مریم ببین انقد تهران درس خوند و زحمت کشید و تازه مطب زده بود ک نتیجه زحماتش رو ببینه ک...دنیا ارزش اینهمه غصه رو نداره...تلاش کردی نشد بیخیال اگه واقعا ایمان داری پس ناامیدی معنا نداره بازم تلاش...خدا رحمتش کنه

----------------------

پ.ن.3:

تو را برای این روزهایم میخاستم تا باشی... 

تو این همه دلتنگیام کجا دنبالت بگردم؟؟؟

---------------------------

پ.ن.4:

گاهی به لطف خداوند خود را همچون عقابی
بر فراز آسمان می یابم.اما ناگاه فقط به خاطر لذت خوردن موشی،
‌ به سوی زمین خاکی شیرجه می زنم و
آسمانی بودنم را به موشی می فروشم...

----------------------------

پ.ن.5:

آغاز ایام البیض ماه مبارک رجب رو خدمت تمامی دوستان تبریک میگم....

التماس دعا از تمامی دوستان

---------------------------

پ.ن.6:

میلاد باسعادت شیرمرد تاریخ اسلام،عشق پاک زهرای اطهر(س)مولا امیر المومنین علی (ع)رو خدمت تمامی دوستان تبریک میگم...

آخ جوووووووووووووون شب میلاد آقا چقد عزیزه و دوست داشتنی...مارو از یاد مبرید

---------------------------

نظرات 11 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 14 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

باز داری چرت و پرت میگیا. گفته باشم اینجوری بگی من دیگه مریم گلی نمیشناسما عووض اینکه بیاد بگه معصومه تنهایی بیام برات غذا درست کنم مریضی بیام کمکت کنم خبر مرگم میاد میگه منم .... شیطون بد رفته تو جلدت ضمنا عمرا بذارم به این زودیا از شر من راحت شی فدای تو خدا بزرگه. به خاطر قرص و امپول تا الان خواب بودم!! حالا هم باید پاشم خبر بفرستم هم غذا درست کنم تازه ظرفارو هم داداشم شسته!!!!
به مامان نگفتم مریضه که نگران نشه ای خدا مامان چه نعمتیه که ما فقط غذادرست کردن و کارکردنشو تو خونه می بینیم انشالله همه اونایی که مادرو پدرشون در قیدحیاتن سالم باشن و سایه شون رو سرشون باشه و اونایی هم که از دنیا رفتن قرین رحمت و مغفرت الهی باشن. وای اول صبحی چه حرفی زدمممممممم

سلام عزیزم
خوبی؟بهتری؟
بخدا دیشب یه بساطی داشتم ک نگو اما خدارو شکر ب خیر گذشت
نترس تا تو رو نکشم جایی نمیرم هرچی گفتم چرت و پرت بود بیخیال
خدا مامانت رو حفظ کنه تمام مامان بابا های دنیا رو...
والا اگه من یه ساعت خونه نباشم همین حال و روز خونه ی شما پیش میاد...شوهرخواهرم میگه:مریم نباشه چند خونه گشنگی میکشن
یکم خجالت بکش...نمیخای آشپزی یاد بگیری دیگه؟؟؟خیلی شیرینه و با حال...بهت آرامش میده...
حالا میخای واست سوپ مخصوص خودمو درست کنم پستش کنم بیاد
ایشالا بهتر شی

طلوع 14 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مرسی از این همه نوشته های قشنگ و امید بخشت...
این داستان مورچه و تلاشش برای بردن دونش به خونش رو همیشه وقتی نا امید میشم داداشم برام تعریف میکنه ...
------
خدا رحمت کنه خانم دکتر همسایه تون رو
------
برای ثبت نام تو برنامه ریزی بیشتر راهنماییم کن
برات آرزوی موفقیت میکنم گلم

سلام عزیزم
خواهش میکنم
منم داستان مورچه رو میدونستم براهمین خیلی دوسش داشتم و انروز با چش خودم دیدم
خدا تمام رفتگان ب اون دنیا رو بیامرزد
اگه عضو مانشت هستی برو قسمت درس خوندن گروهی...
اونجا عضو باش تا بهت بگم...برا تابستون خودمون برنامه میریزیم و کاریب مانشت نداریم اما اونجا هم سرمیزنیم و میگیم چقد جلو رفتیم...
راستی واسه جزوه شبکه پارسه حقیقت چیکار کردی؟

طلوع 14 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام
واسه جزوه از بچه ها پرسیدم گفتن که چاپ جدیدشو باید از موسسه پارسه بخرید البته فکر نکنم به دیگران بدن! ولی میاد تو بازار حتما

سلام
یعنی این جزوه شو تنهایی میدن بخرم یا باید پک کامل رو بخرم؟
من جزوه ی سیستم عامل و شبکه ی حقیقتش رو میخام میتونی برام از موسسه تون بپرسی ببینی تکی بهم میدن یا نه؟!
پک کاملش بدردم نمیخوره من کتابای پوران و مقسمی رو دارم کلی جزوه پرینت شده هم دارم در ضمن پک کامل ماهان رو هم دارم ...نمیخام مث پارسال بشه میخام یه منبع رو ک باتوجه به مطالعات پارسالم مسلط ترم بخونم هرچند نمیدونم دیگه چی از این کتابا مونده ک من نخوندم؟؟؟؟
چون معماری رو دوس دارم میخام از معماری شروع کنم....امید بخدا

حدیث آرزومندی 14 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

سوپو بفرست ولی فکر کر

حالا چرا با خشونت؟

مجید 14 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
منم میلاد امیرالمومنین رو خدمت شما بزرگوار تبریک و تهنیت عرض میکنم .. انشالله همیشه دلتون شاد باشه ..

سلام
عید شما هم مجدد مبارک

شادان 15 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
عیدت مبارک

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک

طلوع 15 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:39 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام
با تبریک میلاد امام علی (ع) خدمت شما و دوستان عزیز
در جوا ب سوالت مریم گلی:
پارسه پک کامل میده مگه اینکه از کتاب فروشیا گیر بیاری
معماری ! چی بگم هر که به چیزی علاقه داره من یکی که فقط مدار منطقی رو از درسایی با این عنوان دوست دارم...

سلام
منم با تاخیر تبریک میگم
نه بابا؟!...ژک کامل میخام چیکار؟!
عشقم معماری و مدار منطقیه...اما هوش و سیستم عامل و شبکه هم خیلی شیرینه

طلوع 17 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام مریمی
دیگه به سلامتی خاله جونی و زنداداش جونی شدی ما رو فراموش کردی پاک...
ایشالا روزای خوبی رو در کنار خانواده بگذرونی
دوستت دارم
در پناه حق

سلام عزیزم
مگه میشه فراموشت کنم؟! انتفاقا این روزا بدجور ب یاد تو و عسل بودم

دانشجو 19 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://aghazi-bi-payan0.blogfa.com/

والا واسه بالایی هرچی گشتم پیدا نککردمنظر بزارم!
الان هم که اینجا رو پیدا کردم یادم رفت ی میخواستم بگم!

سلام عزیزم
اشکال نداره همینکه تشریف آوردی کلی باارزشه

الهه 19 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:57 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

باشد قرار و وعده ما جنه الحسین(ع)
اینجا برای سینه زدن جایمان کم است

قبول باشه عزیزم
ایشاله قسمت بشه سال دیگه این ایامو با هم کربلا باشیم

قبول حق عزیزم
انشالله

یاسمین 19 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام مریم نگران نباش زندمالهی قربونت برم دوست دارم

سلام عزیزم
ایشالا هزاران سال عمر با عزت داشته باشی و درکنار آقا مرتضی با عشق و آرامش زندگی کنی
قربونت برم خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد