.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

چی بگم؟!...

سلام

خوبید؟

امیدوارم در پناه خدای مهربون و بخشنده شاد و تندرست باشین...

میلاد با سعادت میوه ی دل امام رئوف،جواد الائمه (ع) رو به همه ی دوستان گرامی و محترم تبریک عرض میکنم...

4شنبه رفته بودم آبادان پیش شیوا گلی امروز برگشتم....زیاد نموندم اما همین هم برام کلی بارزش بود...

دیروز همین موقع بیرون بودیم نمیدونم چطور گرمای آبادان رو توصیف کنم...میگفتم خدا!!!هنو تو فصل بهاریم بهمون رحم کن تیر و مرداد و شهریور رو هنو داریم...

امروز با یه سواری برگشتم...من جلو بودم و سه تا آقا عقب دوتاشون هم عرب زبان بودن...

از آبادان تا خود اهواز حرف زدن....منم متوجه نمیشدم چی میگن اعصابم خط خطی شده بود...تصور کن اونا عربی حرف میزدن و آهنگ ماشین هم میخوند:" عشق باید پا در میونی کنه ...تا آدم احساس جوونی کنه" جلوی خنده ی خودمو گرفتم تا رسیدم و تو ماشین بابا سیردلم خندیدم...وقتی رسیدم اهواز تازه متوجه شدم هندزفریم تو کیفم بوده ک لااقل آهنگای گوشی خودمو گوش بدم

بعد نتیجه ی کنکور کلی ناراحت بودم ک نتونستم بابا اینا رو خوشحال کنم خداییش بعد نتایج اتفاقای خیلی خوبی افتاده ک یکم آروم شدم...تو ماشین تا رسیدن ب خونه، بابا کل اتفاقات رو برام تعریف کرد...یکم گریه کردم اما بابا آرومم کرد

نی نی آجیم یه گل پسر نازه...آخ جووووووون میخان اسمشو بزارن "عباس"...جان دلمممم

خواهرزاده م حدیث ک بیشتر بچه ها میشناسنش سر از پا نمیشناسه...همش میگه:خاله چند وقت دیگه داداشم از پیش خدا میاد...من یکی فداش بشم که یه تار موش هزارتا پسر رو می ارزه


نظرات 7 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 12 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

به سلامتی مبارک باشه شازده پسر انشالله به سلامتی و خوشی پا بذاره توی این دنیا. البته به خاله اش نره که بچه حیف میشه...
بابا مگه داداشت چند سالش بود؟؟؟ میگم تو چه جور دوستی هستی؟ یعنی دیگه انقد حدیث حدیث می کنی خب یه کاری کن دیگه ای بابا بیا و دوست بزرگ کن... هنوزم دیر نشده ها... ازما گفتن بود بعد نگی نگفتی حدیث...
(البته فعلا درگیر کار هستم به هیچی نمیخام فکر کنم اصلا اصرار نکن که جا نداره)

قربونت عزیزم
از اونجاییکه اولین نفر منو بودم ک حدس زدم بچه شون پسره و خواب هم دیده بودم شوهر خواهرم قول داد درصورتی ک درست دربیاد و پسر باشه بدهی خط دائممو پرداخت کنه...حالا بهش گفتم 200هزار تومن بدهی رو بهم بده خودم بلدم چیکارش کنم فعلا خطمو نمیخام...
والا داداشم متولد 66هست و بابا اینا عجله دارن بهش زن بدن وگرنه ب من باشه دوس ندارم تا سی سالگی ازدواج کنه...همه ی پولشو داره میده بابت قسط...شرکت میره و کارای مغازه شو هم انجام میده اصلا خونه نیست...
الهی قربونت بره مریم گلی خیلی حرف منو قبول داره چرا چند شب پیش میخاستم یه کاری کنم گفتی نه؟؟؟؟؟؟؟...هنو هم دیر نشده

حدیث آرزومندی 12 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

ای درد نگیری تو. چند شب پیش رو فراموش کن. نقد رو ول کنم بچسبم به نسیه؟؟؟؟؟ بیخود دست دست نکن. راستی به ما هم شیرینی بدین دیگه.

الکی حرف رو عوض نکن ..چه فرقی میکنه...تو بی خود دست دست نکن
شیرینی آقا عباس و شیرینی داداشمو ایشالا یه جا بیام پابوس آقا تقدیم میکنم

حدیث آرزومندی 12 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

من دست دست نمیکنم یه دوست ندارم به فکرم باشه وگرنه الان...
تا تو بیای مشهد من دیگه نیستممممممممم

حدیث آرزومندی 12 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

بزرگترین لطفی که خدا بهم کرده همین همجواری با اقا امام رضاست نمیدونم اگه اقا رو نداشتم چه می کردم . بدون اقا سخته یه وقتایی تصور می کنم که بخوام برم یه شهر دیگه... وای خدا من و این درد فراق.... کاش تا وقتی زنده ام و مجاور اقام لیاقتش رو داشته باشم و دل اقام رو نرنجونم.
خب دختر بیا مسنجر دیگه دیوونه شدم هی ازین وبلاگ به اون وبلاگ پیام فرستادم بیا یاهو دیگهههههههههههههه

واقعا...اما جدای از مجاوری آقا خدا نعمتای دیگه هم بهت داده ک متاسفانه انگاری یادت رفته
ایشالا همیشه تنت سالم باشه و در کنار خانواده ت چه پدر و مادر و چه حاج آقای آینده تون شاد زندگی کنی...
توکه میدونی مسنجر ندارم و حوصله یاهو رو هم ندارم...ازش بدم میاد...بخیال یاهو حسش نیس

حدیث آرزومندی 12 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

یا باب الحوائج

طلوع 13 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم گلی
پس حسابی با شیوا جون خوش گذروندی بلا...
ایشالا که قدم نو رسیده و وصلت هنوز نرسیده مبارک باشه
یه دعا واسه این داداش ما هم کنید یکم از این خواسته هاش کوتاه بیاد والا ما که دختر خارجی تو دز براش پیدا نمیکنیم البته هر کی با داداشم ازدواج کنه خوش بخت ترین دختر دنیاست(اخه داداشم مثل خودم گله...)

سلام عزیزم
مرسی گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
وای گفتی طلوع...کلی آروم شدم...انقد خندیدیم ک حد نداشت اون از من جک تر من از اون جک تر....یکی اون میگفت یکی من تا صبح میشد
ایشالا قسمت داداش تو هم میشه...البت ک طلوع جواهــــــــــره
راستی یعنی چی ما دختر خارجی تو دز براش پیدا نمیکنیم؟یعنی دنبال یه دختر خارجی میگردین؟؟؟؟

طلوع 13 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم جونی
ممنون به پای شما که نمیرسیم خانم گلی
یعنی یه دختر شبیه به دخترای خارجی قد بلند ابرو کمند ; باربی و سفید با موی بلوند... فکرشو بکن

سلام عزیزم
خواهش میکنم
شما ک از ما بدترید حالا ما هرچی بگیم داداشم بیشتر از ما رو این چیزا حساسه....حور و پری میخاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد