.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

اعلام نتایج ارشد91

با سلام

واقعا الان نمیدونم بگم چه حسی دارم

فقط میتونم بگم خدایا راضیم به رضای خودت

اون چیزی ک میخاستم نشد...دلم میخاست انقد گریه کنم تا راه نفسم باز شه

برای همه ی دوستان آرزوی موفقیت دارم

خوشحال میشم خبر خوش قبولی دوستان رو بشنوم

.

.

خدا چی بگم دلم آروم شه؟

باورم نمیشه این نتیجه زحمات من بود....

در مورد رتبه م نپرسید فقط درهمین حد میگم که روزانه قبول نمیشم پس هیچ....

------------------------

خدا رو شکر میکنم تنم سالمه...

انقد گریه کرده بودم ک کارم کشید بیمارستان...

دیگه کارای دنیا واسم مهم نیس...

همینکه خدا رو دارم برام بسه....

خدا گر ز حکمت ببندد دری،ز رحمت گشاید درهای دیگری....

برام خیلی دعا کنید...حالم اصلا خوب نیست...

به بچه های ارشد92 هم قول میدم تا چند روز دیگه که رو فرم اومدم مطالبمو ادامه بدم...

هیچکار خدا بدون حکمت نیست...

چند روز دیگه میرم پیش شیواگلی خودم آبادان، تا حال و هوایی عوض کنم...

از تیرماه درس خوندنمو شروع میکنم...

زبانکده و باشگاهمو میرم و درکنارش درسمو ادامه میدم...

به بابام قول دادم دیگه گریه نکنم چون حالم بد بشه دیگه....

اما یه چیزی رو دلم نشسته و سنگینی میکنه که ....

هنوز فکر میکنم خوابم...

کاش قسمتم بشه امسال برم اعتکاف...

بدجور دلم غصه داره بدجور...کاش برم اعتکاف یکم به خودم بیام...

به خودم بیام تا قدر چیزایی که خدا بهم داده رو بدونم و همینکه سایه پدرم بالای سرمه روزی هزار بار خدا رو شکر کنم...

هیچی نمیخام خدا...فقط منو به حال خودم رها نکن...

نمیدونم چی واسم میخای؟ چه خیری تو این بوده که یه سال زحمت من جوابش این بشه؟

میدونم هرچی هست خیره خیره خیره...

دیگه خودمو برای این دنیا و آدماش خسته و اذیت نمیکنم...

خدا بزار گریه کنم تا سبک شم بزار...

گریه من بابت یه سال خون خوردنمه...یه سال با جون کندن درس خوندن...

خدا باورت نمیشه انقد دلم میخاست الان پیشت بودم...

دارم خفه میشمممممممممممممممممم...

هیچ حرفی آرومم نمیکنه فقط میخام تنها باشم و با خودت حرف بزنم...

هیچکی نمیتونه درک کنه مریم الان چه حالی داره پس همدردی فایده نداره...

فقط برای مریم دعا کنید تا آروم شه همین...

---------------------------

پ.ن.1:

یکی از دوستان وب قبل نتایج بهم گفت:فکر کردی اگه نتیجه اون چیزی  نبود که میخای،چیکار میکنی؟؟؟

بهش گفتم :اصلا نمیتونم تصور کنم اصلا....تصور اینکه یه سال دیگه بخونم واسم غیرممکنه!!!

بهم گفت:یادت باشه شکست پل پیروزیه!!!

ای خدا کمک کن با تمام وجود درک کنم با تمام وجود....

چطور شده راضی شدم یه سال دیگه بخونم؟؟؟؟خداااااااااااااااااااااااا

----------------------------

پ.ن.2:

انقد دلم گرفته الان دارم آهنگ مهدی احمد وند رو گوش میدم....

خیلی دلم گرفته

از این همه جدایی

گذشت قدیما حالم

من کجا تو کجایی؟؟؟؟؟

خیلی گرفته س حالم

همش دلم میگیره

انقد قدم میزنم

تا نفسم بگیره

.

.

هرجا میرم به فکرتم

فکرت برا دلم بسه

میخام همش صدات کنم

اسمت برام مقدسه...

نظرات 29 + ارسال نظر
مریم 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام مریم خانم تورو خدا اینجوری نگین دلم می گیره من اصلا از ظرفیتها خبر ندارم مگه تا رتبه چند می تونه روزانه قبول شه ؟
یعنی .....

سلام عزیزم
خدا نکنه دلت بگیره...به خودم قول دادم تسلیم خواست خدا باشم
من فقط واسه روزانه تلاش کردم اما...
امید بخدا از تیرماه شروع میکنم به خوندن واسه ارشد۹۲
شما چیکار کردید؟
منتظر خبر خوشتون هستم
یاعلی

رفیعی 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

زبان تخصصی سفید
دروس مشترک /ساختمانهای گسسته -ساختمان های 34/10
اصول ومبانی مدیریت 56/5
پایگاه 10/11-
هوش 67/16
سیستم عامل 67/16
معماری سفید
--------------------------
رتبه 6954
مجاز نشدم............................اه لعنتــــی

براتون آرزوی موفقیت دارم
نمیدونم چی بگم
اما ناامید نشید
یاعلی

مجید 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام

منم دارم کم میارم

از بس شوکه ام که به جای گریه میخندم

رسما باید برم سربازی

کاش میشد همین بچه هایی که نظر میدن ی جا جمع میشدیم بلکه بتونیم راحت هضمش کنیم

هعییییی

میخوام ی کیسه بکس گیر بیارم تا میتونم بهش بزنم

سلام

حدیث آرزومندی 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

از دست تو
از صبح هم کار داشتم هم یه ضدحالی خوردم که نگو بهت زنگ زدم حالتو بپرسم که دیدم گوشیت هم خاموشه فقط اگه پیشم بودی من می دونستم و تو. دختره بد.
راستی هنوز جواب ارشد داداشم رو نگرفتیم!! اونکه می گفت نخوندم انتظاری ندارم ولی حالا بیاد نتیجه اش رو نگاه کنه ببینیم هر چی خدا خواست
مریم منم یه گیری تو کارم پیش اومده دعا کن به خیر بگذره
نبینم دیگه اینطوری باشیا
توکل یادت نره
یاعلی

ببخش بیمارستان بودم و خاموشش کردم
اصلا حالم خوب نبود

مجید 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام
من شرایطت رو کاملا درک میکنم . من همیشه این اتفاقات که برای دوستان میافته برم میگردونه به ده سال پیش و اون لحظه که مسیر زندگیم رو عوض کرد . ولی توکل به خدا کن . هضم این قضیه ممکنه تااخر عمر نشه هضم کرد ولی زندگی ادامه داره . خدای نکرده کار بی عقلی نکنی اونقدر اتفاقات ناگوار بر سر راهت هست که اگه محکم نباشی با کوچکترین مشکل از پا در میایی . تو راهی رو رفتی که من ارزوی شروعش رو دارم خودش خیلیه . مهم اینه که تلاشتو کردی و پیش وجدانت و ما دوستان قبول شده هستی چون مهم تلاشت بود که کردی حالا اگه نشد حتما بقول خودت حکمتیه . همیشه قوی باش . حتی بدتر از این اتفاقها هم قوی باش . اگه به خدا ایمان داری بدون که خدا در هرجایی که شده برات جبران میکنه . اگه اینهمه درس خوندی به این باور نرسیدی که خدا بهترین تقدیرها رو برای بنده هاش قرار میده باید دوباره از اول شروع کنی درس بخونی یعنی از کلاس اول چون ما از کلاس اول یاد گرفتیم که همه چیز دست خداست ولی باید تلاش مون رو بکنیم . از امروز بشین تصمیم بگیر میخواهی برای سال بعد ادامه بدی یا فکر دیگه ای داری؟ شاید خدا میخواد تو به چیزهای دیگه هم فکر کنی و تمام ذهنت ارشد نباشه . حالا هم بخند هرچند سخته بخاطر وجود سایه پدر و مادر و اعضای خانواده ات بالای سرت برای اینکه احساس خوشبختی میکنی که تکیه گاهی محکم داری بخند هرچند میدونم خیلی سخته . حتما مسافرت برو . برو مشهد بخدا جدی میگم یه چند روز به خودت استراحت بده .

سلام
مرسی
نمیدونم چی بگم اما دارم به حرفای شما فکر میکنم...
تنها چیزی ک الان دارم بهش فکر میکنم اینه که شرایطم جوری بشه بتونم دوباره شروع کنم...برام جور بشه میخام برم سرکار...هرچندکاری که بهش علاقه دارم بامدرک لیسانس نمیشه اما ....
انتخاب رشته مو انجام میدم و زندگی مو ادامه میدم
خدارو شکر میکنم بخاطر سایه پدر و مادرم....همه ی ناراحتیم از اینه نتونستم خوشحالشون کنم...نتونستم جواب زحماتشون رو بدم....
نمیدونید چقد این یه ساله با زجرکشیدن و درس خوندن من زجرکشیدن بخصوص بابام...
نمیتونم به قفسه ی کتاب تو اتاقم نگا کنم اشکام سرازیر میشه...خط ب خط این کتابا رو با جون و دل خوندم و درکشون کردم....من درس خوندن رو دوس دارم فقط اینکه دوباره استرس و کنکور و....داغونم میکنه
من از خدامه برام جور بشه برم مشهد...آقا بطلبه با کله میرم
بازم ممنون از لطف شما

حدیث آرزومندی 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

پاشو بیا پیش خودم درمونت کنم گلم پاشو دوای دردت پیش خودمه حدیثو ببینی همه این ناراحتیات فراموشت میشه. فدات بشم اینطوری نباش مریمی خدا بزرگه حتما خیری هست توکل کن و صبر... واستعینو بالصبر والصلوة

آقا بطلبه حتما میام...فعلا میرم پیش شیوا گلی...خیلی دلم براش تنگ شده.میخام سیر دلم پیشش گریه کنم شیوا میدونه من چی کشیدم و الان چه حالی دارم
هروقت آقا بطلبه با کله میرم با کله...
یا ایها الذین آمنوا استعینوا بالصبر و الصلوة ان الله یحب الصابرین
راضیم به رضای خودش

فهیمه 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

سلام مریم جووووووون
چرا با خودت اینجوری میکنی عزیزم چرا این همه گریه
تو اینقدر خانمی این همه به دیگران دلداری میدی .............
مریم جون نگو گریه میکنی منم میزنم زیر گریه
دنیا که به اخر نیومده میدونم خیلی زحمت کشیدی و یه انتظار دیگه داشتی اما بعضی وقتا اونجوری که میخوای پیش نمیره
برو خدا رو شکر کن به خاطر خیلی چیزای دیگه ................
و اینکه دوباره فرصت هست عزیزم
مواظب خودت باش
گریه نکن و غصه نخور و فکرش رو هم نکن
جانم من یکم بخند بخند دیگه نشد یکم بیشتر
بخند بخند بخند بخندبخند

سلام عزیز دلم
بخدا گریه نکنم از غصه میمیرم...
انقد خسته م که نگو...
بازم راضیم به رضای خودش
قربونت برم ممنون بابت دلداریت...ایشالا همیشه خنده رو لبت باشه و از ته دل بخندی...
برام دعا کن عزیز دلم

مریم 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام دوباره
ان شالله که حالتون خوب بشه
اگه لایق باشم براتون دعا می کنم
راستی اینم در نظر داشته باشین چیزای خیلی مهمتر از ارشد تو زندگی وجود دارن...میدونم خودتون بهتر از من میدونین .....محض یاداوری بود فقط
رتبه من:200
جای امیدواری هست؟؟؟؟؟
خواهش می کنم جواب بدین
از دوستایی که اینجا میان کسی میدونه میشه به این رتبه امیدوار بود؟

سلام خانمی
خواهش میکنم
خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم...رتبه ت خوبه که عزیزم تبریک میگم
چون احتمال افزایش ظرفیتا وجود داره حتما قبول میشی
اگه اشتباه نکنم عضو ماهان بودی پس حتما واسه انتخاب رشته با ماهان مشورت کن.
انتخابای اولت رو روزانه بزن بعد برو سراغ شبانه و غیر انتفاعی اگه روزانه نشد حتما شبانه قبولی عزیزم...دعا میکنم حتما روزانه قبول شی یه دانشگاه عالی عزیزم
امیدوار باش

دختر کوچولو 6 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

سلام مریم جون
منم کلا نالمید شدم رتبم خوب نشد
ایشالله سال دیگه عزیزم

سلام عزیزم
در ناامیدی بسی امید است...
امید بخدا عمری باشه منم از تیرماه با برنامه شروع میکنم...
انشالله

مریم 7 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

مریم خانم ممنون واسه راهنماییتون، آره ماهانی بودم
ولی معمولا تو آزمونای ماهان رتبه ام تک رقمی بود انتظارشو نداشتم ولی بازم شکر
آنچه دلم خواست نه آن می شود ....هرچه خدا خواست همان می شود.
خدایا راضییم به رضای تو

قربونت عزیزم
منم آزمونای ماهان تک رقمی شدم و مسئولای ماهان ازم انتظار تکرقمی داشتن اما...
بیخیال
خدایا راضیم به رضای خودت که هیچکس به اندازه ی خودت خوبی منو نمیخاد...
واسه انتخاب رشته خیلی مشورت بگیر و با دقت انتخاب رشته کن ایشالا حتما قبولی و جواب زحماتت رو میگیری...
نامید نشو...

دانشجوی ارشد 7 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام
بابت نرسیدن به نتیجه دلخواهتون متاسفم ولی گاهی پیش میاد
من پارسال رتبمم 120 شد ،آی تی دانشگاه خواجه نصیر قبول شدم
البته آزمون شرکت نفتم قبول شدم
حالا باید یکشونو انتخاب می کردم ، انتخاب سختی بود
من ارشد رو انتخاب کردم و شرکت نفت به تاریخ پیوست
حالا امسال از انتخابم پشیمونم چرا که امسال رتبم 30 شد و فکر کنم دانشگاه شریف میارم ولی چه فایده...

سلام
مرسی
من یکی که تو کارای خدا موندم...
حتما حکمتی داشته...راضی باشید
براتون آرزوی موفقیت دارم هم تو درس هم کار هم زندگی
موفق باشید

الهه 7 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:20 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

مریم جون تو رو خدا خودتو اذیت نکن!
اینجور که نوشتی اشک تو چشام جمع شد
ایشاله سال دیگه
اگه خدا بخواد وقت که هست!
فدات شم من مطمئنم خیری توش بوده!مطــمئـــنم!
توکل برخدا

سلام عزیزم
حتما خیری هست حتما...
برام دعا کن دعا دعا دعا

الهه 7 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:26 ق.ظ


لینک منو پاک کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه عزیزم
بقیه لینکا رو باید از قسمت آرشیولینکهای روزانه ببینی

شادان 7 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام گلم.
فدای سرت.ولی حق تو بیشتر از همه اینهاست.
من که مجاز شدم با بالاترین نمره و بهترین نمره از آخر.
مریم من که دفترچه رو بسته بدم جواب دادم .هوش شدم 56/55 .مبانی مدیریت 11/11 سیستم عامل سفید.
زبان .1/1 ولی معماری منفی بقیه هم ......
ولی به خودم امیدوار شدم که در آزمونهای بعدی دفترچه رو ببندم وبا دقت پر کنم .حتما رتبه خوبی میارم.
با با بیخیال.
راستی طلوع جون چکار کرد؟

سلام عزیزم
قربونت شادان جان
از دست تو شادان
طلوع ایشالا خودش میاد نتیجه شو میگه

طلوع 7 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم عزیزم
بالاخره کابل تلفنمون درست شد و تونستم دوباره بیام پیشت...
این خرابی کابل تلفنمون خیلی برام سود داشت لابد تعجب میکنی از حرفم ... ماجرا از این قراره که چون تلفنمون قطع بود نشد نتیجه رو از خونه نگاه کنم منم رفتم پیش آنجل جون و با هم کد ها رو وارد کردیم و صفحه نتیجه ظاهر شد (جلوی چشم اهل خونه!!!) اول ی نیگاه به پایین صفحه انداختم دیدم ->> مجاز خدا رو شکر کردم بعد رتبه ام رو دیدم و یه جیغ بلند نه نه نه... اونی نبود که انتظار داشتم!!! درسته آزمونم رو خوب نداده بودم ولی انتظارم این نبود
خیلییییییییییییییییییییییییی دلم گرفت

تنها چیزی که آرومم کرد حرف زندایی عزیزم بود :

درس بخشــــــــــــــــــــی از زندگـــــــــــــــــــــــی

من:با آه میگفتم حالا چیکار کنم هم چی تموم شد!!!
زنداییم: شکـــــــــــــــــــــــــــر خدااااااااااا کن!

واقعا شاید راهی دیگه پیش رو مون باشه که خودمون از حکمتش خبر نداریم الان که دارم برات کامنت میذارم یک ذره هم ناراحت از نتیجه ام نیستم
مریم جونم من بارها بهت گفتم خودت رو انقدر اذیت نکن دنیا محل گذره ... اگه به این فکر کنی که ما انسان ها برای هدف والاتری خلق شدیم مطمئنا نگرشت به زندگی عوض میشه
زندگی آدما ساخته خواسته هاشونه مطمئن باش اگه خواسته ی تو در این برهه زمانی رفتن به مقاطع بالا تر باشه با تلاش بیشتر بهش میرسی
امیدوارم حرفام برات مفید بوده باشه
دوست دارم

سلام عزیزم
وضعیت منو تو تقریبا شبیه منه با این تفاوت ک تو دلت به شبانه و غیرانتفاعی هست اما اگه یادته من از اول بهت گفتم فقط روزانه...
رو حرفم هستم و کوتاه نمیام
میدونم راه سختی درپیش دارم اما توکل برخدا...
مرسی از حرفای قشنگت...
حتما این رو بسته درهای دیگه رو به روم باز میکنه منم منتظرم...
به قول حدیث جونم:خدا ما رو با چیزاییکه دوس داریم و برامون باارزشه امتحان میکنه...سعی میکنم ازاین امتحان سربلند بیرون بیام سخته اما شدنیه
دوست دارم

نقش مهر 7 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com



سلام مریم جانم..


من با بقیه ی بچه ها موافقم و قبول دارم که بعضی وقتا اونطور که میخوایم پیش نمیره حتی اگه همه تلاشتو کرده باشی ..
حکمت خداست
شاید نفعت درین بوده مریم جان
خودتو اذیت نکن چون تو خودتم قبول داری که تلاشکردی در حد توانت ..
مگه خودتو صلاح امورتو نسپردی دست خدا .. تو گامهاتو برداشتی و تلاش کردی حالا اگه اونطور نشد که انتظار داشتی.. خوب اینجا دیگه دست تو نیست دست اونیه که نفعتو اینطور دیده..

مریم جانم !

باید به خدا اعتماد داشته باشیم اعتماد قلبی..

چون :

" باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور.."

بازیهای پنهانی که ما ازش بی خبریم ..

راستی مریم از دیروز خواستم بهت پیام بدم شارژ نداشتم.. نت اومدم اما نمیشد پیام بزارم برات.
کل دیروز به فکرت بودم..
من حتی مجاز هم نشدم. چون تلاش نکرده بودم انتظار هم نداشتم..

برای آرامشت دعا میکنم عزیزم..

سلام عزیزم
یه دنیا ممنون بابت حرفات
عزیزم منم قبول دارم...باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
از دیروز دارم با خودم تکرار میکنم تا آروم شم اما یه لحظه یاد اون روزا میفتم داغون میشم و قلبم درد میگیره...
نمیدونم چی بگم
مرسی از لطفت...همینکه به یادم بودی دنیایی برام ارزش داره

مجید 8 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام
آفرین دختر خوب مهم همینه که از زندگی لذت ببری . خودم بعضی وقتها فکر میکنم اگه در دوران مدرسه سفر میرفتم تفریح میکردم شاید خیلی اوضاع روحیم بهتر از الان بود . قول میدم با کمی تفریح و لذت در کنار درس خوندن هم روحیه ات تغییر میکنه و هم به درس خوندنتون کمک میکنه .

سلام
مرسی

فهیمه 8 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی مریم جون
خیلی خوشحالم که حالت بهتره
مریم جون همه چیز دست خداست با توکل به خودش انتخاب رشته کن
ایشالا موفق میشی امیدت رو از دست نده

سلام عزیز دلم
ممنون که به فکرمی
همه چیز دست خداست
حتما...انتخاب رشته میکنم
من از وقتی کنکورو دادم خودمو سپردم دست خودش...الان منتظرم ببینم چی واسم رقم زده و چه ها واسم درنظر گرفته
مرسی از لطفت

امین منصوری 8 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://axamin.blogfa.com

سلام مریم خانوم
میخوام بگم خسته نباشی اما با این مطلبی که گذاشتی راستش جرات نمیکنم. بهر حال خسته نباشی.
من نمیدونم نتیجه برات چجوری بوده اما از لابلای حرفات متوجه شدم که روزانه رو نمیاری. خوب شبانه ها رو که میتونی بزن. آخه چه فرقی میکنه!
ضمنا خدا همین نزدیکی هاست. خیلی دور و دست نیافتنی بهش نگاه میکنی. کافیه به درون خودت بیشتر توجه کنی.
راستی منم اصلا مطابق انتظارم نتیجه نگرفتم اما...

امید من امیدواری شما

سلام آقای منصوری
می بینید آقای منصوری اینم از نتیجه ی من!!!!
باورم نمیشه دارم شاخ درمیارم...
نمیدونم چی بگم بخدا این چند روزه خسته شدم از بس گفته والا بلا من شبانه نمیرم دوست ندارم....میدونم اشتباه فکر میکنم اما چیکار کنم لجبازم...
اما...اما چی؟برای شما هم باورم نمیشه....برای طلوع هم باورم نمیشه...
شما که نامبر وان کلاس بودید و تلاش کردید...
واقعا نمیدونم چی بگم واقعا هرچی خدا بخواد همون میشه....
موفق باشید

الهه 8 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://elahe11014.blogfa.com

چی شده عزیز دلم؟
خطایی ازم سر زده؟

مریم 8 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

ایرادی نداره زیاد سخت نگیر انشالله سال دیگه نتیجه خوبی میگیری از من میشنوی شبانه هم بزن مهم درسه نه دانشگاهش

حدیث آرزومندی 9 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

بیخود بیخود لازم نکرده ما اینجا کشک و بوقیم که نفست بگیره؟؟؟ نمیگی حدیث بی مریم گلی ش چه کنه؟؟؟ ای بدجنس
منم دلم گرفته مریمی......

لااله الا الله از دست تو حدیث
قربونت بره مریم گلی...اخه دنیا پره از مریم گلی این نشد یکی دیگه
قربون دلت برم بیخیال دنیا بابا...منم دیوونه م آهنگ غمگین گوش میدم

الهه 9 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:31 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

آخه دختر خوب چرا منو میذاری تو آرشیوووو؟؟؟؟؟؟؟
نمیگی ممکنه بیام خودمو اندر وبت نبینم دلم بگیره؟؟؟؟


نه بابا چه خطایی؟؟شوخی بید!!
ما از دست هرکس دلخور بشیم از دست شما نمیشیم.
مریم گلی بیا حرف خواهر کوچیکتو گوش کن. شبانه هم بزن.منم با آقای منصوری موافقم. درست میگن فرقی نمکنه که!

بهر حال خودت تصمیم نهایی رو میگیری ولی رو نظرای دوستات فکر کن
ایشاله عاقبت بخیر شی گلم
میبوسمت

قربونت برم دست خودم نیست ب دلیلی تعداد زیاد لینکا لینکای دوستانی که جلوتر اد شدن در قسمت آرشیو قرار گرفته
ببخشید...
ممنون ازت الهه جون
منم حرف شما و آقای منصوری و طلوع و بقیه دوستان و بخصوص خانواده مو قبول دارم اما بخدا بخدا بخدا بخدا دست خودم نیس اصلا نمیتونم خودمو راضی کنم برم شبانه یا....بااین وجود از خدا خواستم بهترین راهو جلوم بزاره و ازش خواستم حالا که شرایط اینجور شده خودش به دادم برسه که راهو اشتباه نرم
بازم ممنون از لطفت الهه ی ناز

حدیث آرزومندی 9 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

ای حدیث و زهرمار. بیخوداهنگ غمگین گوش میدی دفعه اخرت باشه ها. من دوست مریم گلی یعنی حدیث خانوم به همه توصیه اکید می کنم وقتی دلتون گرفته نه اهنگ غمگین گوش بدید نه توی وبلاگتون اهنگ غمگین بذاریدددددددددددددد
(این حکم از همین لحظه قابل اجراست)

دست ننه م درد نکنه

رفیعی 9 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام ، خوبین ؟! میخواستم بگم واسه یه دفعه هم شده با شهامت بگوووو که رتبه ات چند شده...!!!!؟؟؟؟؟ محکم و باغرور بگید لطفا ،

سلام
ترسیدم
خیلی مهمه؟؟؟؟؟؟؟
وقتی شانس روزانه م نزدیک صفره خودت رتبه مو تصور کن
من رتبه های آزمونای آزمایشیم رو به خانواده م نمیگفتم فقط تکرقمی ها رو میگفتم
الان هیچکی رتبه مو نمیدونه حتی والدین محترم و عزیزم
شمابجای رتبه ی من در مورد برنامه ریزی سال دیگه م سوال بپرسید....اگه اشتباه نکنم شما قصد داشته باشید برای سال دیگه درس بخونید و شانستون رو امتحان کنید
موفق باشید

طاهره 9 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام.خوبی؟؟
مرسی!شکال نداره
والا عزیزم یک سری کتاب جمع آوری کردم.یکی دیگه از دوستامم پارسال قبول شد قرار شد کتاباشو در اختیارم بزاره
مرسی عزیزم !ایشالله!راستی چه کار کردی ارشد رو؟؟به نظرت کجاها قبول میشی؟؟
شاد باشی و موفق
یا حق

سلام عزیزم
بازم شرمنده
اگه تونستی لیست کتابایی رو که در کل داری برام بفرست...تو یه کامنت جداگانه
منم چند روز دیگه مجدد لیست کتابای مورد نیاز رو تو وب میزارم هرچند از آرشیو مطالب میتونید مطالعه کنید...
فک کنم این پستای اخیر رو نخوندی...متاسفانه رتبه م چیزی نبود که میخاستم
منم مث شما برای ارشد92 تلاش خودمو میکنم
شاد باشی و موفق
یاحق

یاسمین 10 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام الهی فدای مریم جوووووووونم بشم خودم اصلا غصه نخوری ها اصلا.....هرچی خدا صلاح بدونه همون میشه

سلام عزیزم
خدا نکنه عزیز دلم
هر چه خدا بخواهد

رفیعی 10 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 04:09 ب.ظ


سلاااااااام، ببخشید قصد جسارت نداشتم یه وقت
یه جورایی واسم مهم بود ...ولی الان...
خواستم سر به سرتون بذارم یه کم
ایشالله که در این راه سخت و دشوار موفق و موید باشید
..........................
در ضمن ، من هروقت پای نت باشم یه سری به وبلاگتون میزنم ،البته اگه یادم نرود
.....................
به نظرم یکسال دیگر وقت گذاشتن واسه ارشد اونم رشته ی آی تی کار اشتباهی است ، البته انتخابتون قابل احترامه و قصدجسارت ندارم،بهرحال جز رشته های شناوره ،اگه میخوای وقت بذاری حداقل کامپیوتر امتحان بدید.............چون پذیرشش بیشتره
من امسال یه ریسک بزرگی کردم و از کامپیوتر پریدم به رشته عمران اونم واسه ارشد آزاد....تقریبا هم راضی هستم از کنکوری که دادم...

سلام
خواهش میکنم این چه حرفیه منم شوخی کردم.
یه جورایی مهم؟؟؟؟؟...
تو این چند روزه اتفاقایی افتاده ک مطمئن شدم دارم امتحان میشم...
همیشه خدا ما رو با چیزایی ک دوس داریم امتحان میکنه...تمام تلاش خودمو میکنم ک سربلند بیرون بیام...
ممنون بابت بازدید از وب...
چرا اشتباهه؟؟؟؟
مهم علاقه و آینده ی شغلیه...الان عصر عصر فناوریه و گرایشهای شبکه و امنیت و حتی تجارت رشته ی آی تی خیلی خیلی عالی هستن...
من از دوران کاردانی علاقه ی شدید ب شبکه و مباحث امنیت داشتم و اگه رشته ی آی تی رو انتخاب کردم فقط و فقط بخاطر دو گرایش "شبکه های کامپیوتری" و " امنیت اطلاعات" بوده و هست...
واقعا دوس داشتم خود رشته ی کامپیوتر رو ادامه بدم اما من در طول دوره ی کارشناسی دروسی مث محاسبات عددی،نظریه،کامپایلر رو نخوندم و واقعا نیاز ب کار دارن...
من رشته ی ریاضی بودم و بخش ریاضی کنکور کامپیوتر برام مشکلی نداره اما برای مباحثی ک اصلا نخوندی واقعا زمان نیازه...الان دیگه برای من زمان پریدن از یه شاخه ب شاخه ی دیگه نیس ...من یه سال رو این دروس تمرکز کردم
در مورد آزاد من امسال آزاد کامپیوتر گرایش معماری شرکت میکنم ولی آزاد آی تی نمیرم...
موفق باشید

الهه 11 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

خوش بگذره بهت!
به شیوا خانم سلام برسون!

مرسی عزیزم
خیلی خیلی بهم خوش گذشت...
سلامتون رو رسوندم ...شیوا هم به تمام دوستان سلام رسوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد