.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

قاصدک خوش خبر...

سلام

فک کنم از تیتر پستم متوجه موضوع این پستم شده باشین؟!

نمیدونم چقد این قاصدک رو باور دارید؟

نمیدونم چقد حواستون بهش بوده یا هست؟

اصلا چی در موردش میدونید؟!

یادم نمیاد از چند سالگیم به این قاصدک زیبا علاقه داشتم؟!هروقت قاصدکی رو تو حیاط خونه مون یا جایی دیگه میدیدم حس خوبی بهم دست میداد...

میگن قاصدکا با خودشون خبر میبرن و میارن...

میگن قاصدکا سلام ما رو میبرن و میارن...

من فقط باور دارم ک این قاصدک فقط و فقط خبر خوش میبره و میاره...

دلتنگی های مارو میبینه و پیامشو میرسونه حالا به هرکی که باید برسه...

شما وقتی یه قاصدک میبینید چیکارش میکنید؟

ساده و عادی از کنارش رد میشید؟انگار نه انگار قاصدکی دیدید؟

یا نه...اونو به دست میگیرید و باهاش حرف میزنید و به حرفاش گوش میدید؟

من قاصدکا رو خیلی خیلی دوس دارم...

وقتی قاصدکی سر راهم سبز میشه آروم اونو به دست میگیرم و دستمو به حالا مشت میزارم و آروم آروم با قاصدک حرف میزنم و گوش میدم ک چی میخاد بگه...

حالا شما میگید مریم دیوونه شده!!!!!

بهش میگم:

هان!ای قاصدک خوش خبر!!!

از کجا از که خبر آوردی؟؟؟

گرد بام و در من پر ثمر میگردی

انتظار خبری هست مرا...یاد مهدی اخوان ثالث گرامی!!!

دیروز غروب داشتم تو حیاط قدم میزدم ک یه باد آروم و خنکی می وزید...یهو چشمم به قاصدکی افتاد ک با وزش باد این ور و اونور حیاط میرفت...

آروم برش داشتم و تو مشتم گرفتم اما به آرومی... یه قاصدک بزرگ بود که چند قاصدک کوچیک بهش چسبیده بودن...

یهو دلم گرفت...

بهش گله کردم ک چرا چند باره میاد اما هیچ خبری واسم نمیاره...

بهش گفتم داره کم کم باورم میشه دوسم نداری و به حرفام گوش نمیدی...

بهش گفتم امشب امام علی(ع) یاس کبودش رو تو غربت به خاک میسپاره...امشب آقا صاحب زمان دلش غصه داره...برو و سلام منو بهش برسون و تسلیت بگو...

بعد مشتمو باز کردم و با وزش باد قاصدک پرید...هنوز چند گامی جلو نرفته بودم ک حس کردم چیزی به لباسم چسبیده...نگاه کردم دیدم همون قاصدکه...

دلم غصه ش گرفت...بهش گفتم چرا نرفتی؟؟؟

یهویی حس کردم این قاصدک رو کسی فرستاده و خودش حامل خبره...از کی نمیدونم؟؟؟؟؟

منم بیخیال قاصدک شدم و خودم رو ب قبله ایستادم و حرفامو به آقام گفتم...

.

.

.

دلم یه خبر خوش میخاد....در واقع دو تا خبر خوش میخاد...منتظرم و امیدوار

تا نتایج کنکور اعلام بشه شاید آپ نکنم شاید...میخام این قاصدک تو این پست بمونه تا خبرای خوشی از دوستان موقع اعلام نتایج واسم بیاره وخبر خوش خودم رو هم برسونه ب دوستان گلم!

شما دوستان هم  این قاصدک زیبا و خوش خبر رو باور کنید...

حق نگهدارتون

یاعلی

التماس دعا

--------------------------

پ.ن.1:

بازم شب جمعه و دلتنگی...اللهم عجل لولیک الفرج

آقاجون یه دنیا شرمنده تم...حلالم کن آقا...بگذر از خطاها و بدی هام آقا...

دانلود کن حتما

--------------------------

پ.ن.2:

با تاخیر تولد دوست و خواهر گلم شیوا گلی رو بهش تبریک میگم...

یه دنیا شرمنده شم که دیروز تولدش بود و من فراموش کردم....شیوا گلی ایشالا تولد صدسالگیت در کنار عشقت

شیوا گلی تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک

---------------------------

پ.ن.3:

Persian Gulf


خلیج همیشه فارس


---------------------

پ.ن.4:


روزت مبارک...ممنون بابت تمام کمک ها و راهنمایی هات

روز معلم و استاد برتمام اساتید ومعلمان دلسوز دنیا بخصوص ایران عزیزم مبارک

---------------------

پ.ن.5:

فقط میتونم بگم دلتنگم...دلتنگ دلتنگ دلتنگ....

برای.....

بیخیال

---------------------

پ.ن.6:

میلاد بانوی دو عالم خانم فاطمه ی زهرا (س) رو به همه ی دوستان تبریک میگم....

روز زن رو به تمام بانوهای گل ایران زمین تبریک میگم....

مادرای گل دنیا!!!!روزتون مبارک....

---------------------

پ.ن.7:

به یاد داشته باش که

انسانها در کنار هم عاشقند

و

دور از هم عاشق تر....!

هرکجا که باشی

هرکجا که باشم

"دوستت دارم..."

----------------------

پ.ن.8:

با گذشت زمان چیزا قدیمی میشن اما نمیدونم چرا با گذشت زمان دلتنگی های من تر و تازه میشن....

پروتکلSSL رو خیلی خیلی دوس دارم...

-----------------------

پ.ن.9:

تسبیحی بافته ام

     نه از سنگ...

نه از چوب...

     نه از مروارید...

بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام

                                      تا برای شادمانیت دعا کنم ...

------------------------

پ.ن.10:

هوای کوی تو از سر نمیرود آری

غریب را دل سرگشته با وطن باشد....

28/02/1391

------------------------

پ.ن.11:

در حد المپیک اعصابم بهم ریخته...ویندوز لپ تاپم یهو پرید چندروز بود هی میخاستم از اطلاعاتش بک آپ بگیرم و سرویسش کنم اما....دعا کنید اطلاعات مربوط ب پایان نامه از دستم نره هیچ بک آپی ازشون ندارم!!!چه اشتباهی کردم!!!نمیدونم چرا واسه فرمت درایوام ارور میده؟؟؟خدا کمکم کن مث همیشه خودم از پس مشکلم بر بیام...یا باب الحوائج

خدارو شکر یه بک آپ از نسخه ی پایانی پایان نامه تو جیمیلم دارم...

اطلاعاتم دود شد رفت هواااااااااا!...هاردو کلا فرمت و از نو پارتیشن بندی کردم

------------------------- 

پ.ن.12: 

بغض دل خویش را هویدا کردند
خون بر جگر شیعه زهرا کردند
یک عده حرام لقمه بی سر و پا
توهین به امام هادی ما کردند

خدا لعنتتون کنه ک مظلوم تر از ائمه گیر نیاوردید.... 

------------------------

پ.ن.13:

بالاخره اردیبهشت ماه هم تموم شد و رفت... نوبت خردادماه رسید

------------------------

پ.ن.14:

دوستان خوزستانی عزیز جهت ثبت نام در استخدامی جدید استانداری خوزستان تا 7خردادماه وقت دارید به آدرس زیر مراجعه کنید و جهت ثبت نام اقدام نمائید:

استانداری خوزستان

-------------------------
پ.ن.15:
متاسفانه 3خردادماه نمیتونم با تیم ایروبیک واسه مسابقات برم  ب مربیم قول دادم سری بعد حتما باهاشون برم
--------------------------
پ.ن.16:
این الرجبیون!!!
حلول ماه مبارک رجب بر تمامی دوستان مبارک
التماس دعا
----------------------
پ.ن.17:

لیلة الرغائب
امشب شب آرزوهاس...بهترین آرزوها رو برای تمام دوستانم دارم
امشب همدیگرو فراموش نکنیم...برای برآورده شدن آرزوهای هم دعا کنیم
دست از طلب ندارم تا کام دل برآید
-----------------
شهادت امام مظلوم،امام هادی النقی(ع)رو تمام دوستداران آن حضرت تسلیت عرض میکنم
حتما سری به این سایت بزنید: هادی نت
-----------------------
پ.ن.18:
ب احتمال زیاد نتایج اولیه کارشناسی ارشد1391 روز شنبه 6 خردادماه اعلام خواهد شد

نظرات 60 + ارسال نظر
طلوع 8 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم گلی
حرف رفتن و آپ نکردن رو نزن که من دلم بی تو این دنیای مجازی میپوسه..
چه جالب منم عاشق قاصدکم و همیشه قاصدک برام پیام آور شادی و نماد خوش خبری بوده ایشالا که خبر های خوشی برات با زبون بی صداییش اورده باشه و به زودی تو وب برای خوندن ما بذاری
دوستت دارم

سلام عزیزم
نه اینکه بخوام برم...هستم اما حوصله آپ ندارم بخدا...
مرسی عزیزم...ایشالا ایشالا ایشالا
دوستت دارم عزیز دلم

ملیحه 8 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 04:31 ب.ظ http://lotfkhoda.persianblog.ir/

سلام خانوم
انشالله برات خوش خبر باشه و به حاجت و آرزوهات برسی عزیزم
یه چیزی بگم فکر نکنی الکی دارم میگم که دلت خوش باشه برای من هم قاصدک نماد خوش خبریه و امروز توی یه مجلس داشتم دعا میکردم که یه قاصدک اومد روی چادرم توی دلم گفتم انشالله حاجتم براورده میشه

سلام عزیزم
مرسی از لطفت خانمی
الهی فدات...جانم ایشالا حاجتت روا میشه...واسه منم پیش اومده یه سال روز نیمه شعبان یه قاصدک یهو اومد نشست رو دستم شوکه شدم
ایشالا واسه خوش خبره....
التماس دعا

طلوع 8 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی فایل صوتی زیبا و پر معنایی بود عزیزم از کدوم سایت دانلودش کردی؟

سلام عزیزم
میدونستم خوشت میاد
خداییش یادم نمیاد از کدوم وب گرفتمش...شب جمعه ای دیدمش و تو وب گذاشتمش آدرس اون وبلاگو هم گم کردم

fatemeh 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

maryam joooonam salam
azizam ye upi kardam
maryami montazere natije konkooretam
age teh nayavordi asan narahat nabashia
inja halva pakhsh nemikonan
hichkiam nis hale khareto beporse
beshin hamoonja too shahre khodetoon pa nasho bia inja
inja hame marizan
hame

سلام عزیز دلم
خوندم حرفاتو آبجی مهربونم.
خداشاهده مشکل من تهران رفتن یا نرفتن نیس و هیچوقت آرزوی رفتن تهران رو نداشته و ندارم چون حالم ازش بهم میخوره...آرزوی من شریف یا امیرکبیر درس خوندنه و با وجود این علاقه ی زیادم از خدا خواستم اگه خواستش تو این نیس و به صلاحم نیس اصلا اصلا نمیخام...
من از خدا بهترینا رو میخوام ک به صلاحم باشه همین...
راستی عزیزم خوزستان رشته ی منو نداره وگرنه من از خدامه ک راه دور نرم و خانواده مو دلواپس نکنم...
قربون دل مهربونت برم خیلی دلم واست تنگ شده اگه شد یه بار میام تهران سری بهت میزنم ...

fatemeh 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

merc az harfat maryam joonam
kheili khooob bood
be dardam khord azize del
man hatman roo khodam kar mikonam azizam
hatman!!!

خواهش میکنم عزیز دلم
آرزو میکنم همیشه خنده رو لبات باشه و از ته دلت بخندی و از زندگیت و درس خوندنت لذت ببری....ایشالا دکترات آبجی گلم

یاسمین 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام مریم جون خیلی خوشحال میشم که اینجوری صمیمی با آدم حرف میزنی ولی خوشبحالتون ایرانین

سلام عزیزم
خواهش میکنم
عزیزم غصه نخوریااااااااااااااا چشاتو رو هم گذاشتی این چند سال تموم شده و برگشتید

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

یادمون می مونه دوستی هم دوستی های قدیم دوستی هم دوستی های .......
قاصدک خوش خبر؟؟؟ اره خب خیلی حس خوبیه بیای ببینی رفتی ته لیست لینک های وب دوستت .... خیلی ادم ذوق زده میشه ببینه اینهمه تازه وارد رفتن تو پیوندای روزانه اما یه دوست قدیمی میره اون ته انقد که دیده نمیشه. باشه مریم خانوم شما هم ما رو بذار اون ته و اخر وبت. اصلا چه ارزشی داره خدا میدونی وقتی دیدم اسمم کجاست اشکام....
سهم من همین بوده همیشه مریم و نفس و .... فرقی نداره سهم من از این دنیا و محبت و دوستیاش هیچ بوده هیچ

اولا سلام
در ثانی مگه تقصیر منه ک اسمت رفته آخر؟؟؟
بلاگ اسکای به ترتیب زمانی لیست میکنه اونی ک تازه اضافه میشه مید اول لیست...
ای خدا قربونت برم ک همین گله کردن رو هم به ما یاد ندادی
مرسی اومدی و ناراحتم کردی....خوشحالم ک میبینم نت اومدی
امیدوارم روزگار بروفق مرادت باشه

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

روزگار بر وفق مراده؟؟؟ اصلا از حدیث یادته؟ یادت رفته حدیث چقد بیتاب بود؟؟؟ یادت رفته اشکاش؟؟؟ اگه یادت رفته بدون الان دارم اشک می ریزه و می نویسه.....
باشه خفه میشم دیگه چیزی نمیگم
هیج کس تنهائیم را حس نکرد....

یعنی چی حدیث؟؟؟؟؟
منکه علم غیب ندارم کی نت میای...تو که از وبلاگ نویسی استعفا دادی و رفتی و پست خداحافظی نوشتی؟؟؟؟
خدا منو بکشه ک دستم نمک نداره...برا هیچکی نداشته و نداره

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

خبر مرگم استعفا دادم نباید بیای بگی چه مرگت شده استعفا دادی؟ خوبه شمارمو داری کاش شماره مو نداشتی و میگفتم خب شمارمو نداری .... بی وفا شدی بی وفاااااااااااااااااااااااااا
کاش بمیرممممممممممممممممم

بخدا خیلی بی انصافی خیلی خیلی
من تماس نگرفتم؟؟؟؟مگه خودت نگفتی سرت خیلی شلوغه و کارای سه نفر رو انجام میدی و نمیرسی نت بیای؟؟؟؟خداییش خودت نگفتی؟؟؟
خوبه من تک میزنم اس میدم اما شما چی؟؟؟؟
خفه شم حرفی نزم بهتره

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

یعنی واقعا فکر کردی وبو بخاطر کارم قطع کردم؟؟؟ یه روز ساعت ده صبح تو اوج کار زنگ زدی اونوقت میگی من گفتم کار دارم؟؟؟؟؟ تو بی انصافی همه تنهام گذاشتن حتی اونایی که فکر می کردم...........

ای خدا چی بهت بگم؟؟؟
ببخشید بد موقع مزاحم کارتون شدیم بازم خبر نداشتیم وگرنه مزاحم نمیشدیم...
نگاهی به این باکس و لیست تماسات بندازی میفهمی کی یاد کی هست کی نیست...ببین چه تاریخی بهم اس دادی؟
کی تک زدی؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

یادت رفته تک دادم اس دادم اخر شب بهم جواب دادی؟ مثل این کسایی که مزاحمن؟؟؟؟؟ حالا تو بمن میگی؟ من گفتم مزاحمی؟ چرا تو اینجوری شما؟ چرا شماها اینجوری شدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
از دنیا خسته شدم ای خداااااااااااااااا

اگه بگم اشتباه از من بود تموم میشه و آروم میشی؟منو میبخشی؟
همیشه اشتباه از من بوده و این بار هم روش....من اشتباه کردم ببخشید به بزرگواری خودتون...

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

نه اشتباه از حدیث بود که فکر کرد بیاد پیش مریمش اروم میشه اما اشتباه کرد.....

من معذرت میخام

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

گآهـی دِلَـت از سن و سالت می گیرد، می خواهی کودک باشی ،
کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد و آسوده اشک می ریزد
بزرگ که باشی باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی...

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

هرکسی حالمو پرسید گفتم روبه راهم ولی کسی نفهمید رو به کدام راهم....

نمیدونم یادت میاد یا نه...من چند روز پیش باهات تماس گرفتم اگه یادت باشه حدودای ساعت10 شب بود ک گفتی تازه از سر کار برگشتی اومدی خونه...اگه یادت باشه خیلی دلم گرفته بود و باهات حرف زدم...اگه یادت باشه در مورد همون مشکل تایپیست اشتراکی دفترتون حرف زدی...
یه روز بعد تماس من بود ک دیدم پست خداحافظی گذاشتی منم واست کامنت گذاشتم و باخودم گفتم بخاطر کار سنگین دفتر ک خودت گفته بودی نمیرسی آپ کنی...
در هرصورت برات آرزوی موفقیت میکنم

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

اونهمهگله نکردم که اخرش مثل غریبه ها با من حرف بزنیییییییییییی

خدا منو بکش این حدیث از دستم راحت شه...

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

نخیر منو بکشه که مریم از دستم راحت شههههههههههههههههه

طلوع 10 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام عزیزم
آدما بعضی موقعا دلشون میگیره کاریشم نمیشه کرد! ایشالا که همیشه شاد ببینمت سعی کن تو جمع باشی اینطوری کمتر غصه میاد سراغت...
عزیزم منم دلم برات تنگ شده منم مشتاق دیدارتم
قبل اومدنت هماهنگ کن که پروژه های کاریم رو لغو کنم
راستی مگه بهم قول نداده بودی بری باشگاه مریم جونم باور کن حیلی روی روحیه تاثیر داره برو دیگه... باشه؟؟؟؟

سلام عزیزم
آی امان از دل....
حتما هماهنگ میکنم...
بخدا از خدامه برم...هی میگم امروز میرم فردا میرم...اگه تونستم امروز میرم

فهیمه 10 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

ایشالا همیشه قاصدکای زندگیت خوش خبر باشن وبه هر چه میخوای برسی

قربونت عزیز دلم
همچنین برای شما و بقیه دوستان بزرگوار

الهه 14 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 01:42 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

ایشاله اوایل خرداد قاصدک خوش خبر خبر خوش قبولیت رو بهمون بده
انشاله

مرسی عزیزم
ایشالا برای تمامی دوستان عزیزم

طلوع 14 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم گلی دلمون پوسید تک و تنهااااااااااااااا
کــــــــــــــــــــــجاییییییییییییییییییییی؟؟؟

سلام عزیزدلمممممممممممم
همین جام در خدمت شما

طلوع 17 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم گلی خدمت از ماست
آنچه می خواهیم نیستیم وآنچه هستیم نمی خواهیم ، آنچه دوست داریم نداریم و آنچه را داریم دوست نداریم ، وعجیب است هنوز امیدوار به فردایی روشن هستیم ساعت ها را بگذارید بخوابند بیهوده زیستن نیازی به شمردن ندارد
بیشتر دلیل نارحتیمون بی تکلیف بودنمونه!

سلام طلوع جان خودم
خوبی عزیزم؟
مرسی از نوشته ی زیبات
واقعا بلاتکلیفی بدترین درده
خدایا خودت کمکمون کننننننننننننننننننننننننننن

یاسمین 17 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:33 ق.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام الهی فدات شم مریم جونم مرسی بابت دعاهات قربانت

سلام عزیزم
خواهش میکنم
این حداقل کاریه ک از راه دور برای هموطنای عزیزمون از دستمون برمیاد
امیدوارم همیشه ایام روزگار بروفق مرادتون باشه و خدا پشت و پناهتون

یاسمین 19 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 07:54 ق.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

قربان شما

طلوع 20 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام دوست عزیز
یک ختم قرآن تو وبلاگ گذاشتم دوست داشتید شرکت کنید

سلام عزیزم
قربونت برم....ممنون تلفنی بهم خبر دادی و منو هم شرکت دادی
امیدوارم خودت و بقیه شرکت کننده ها بحق آبروی حضرت زهرا حاجت روا شین

رها 20 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

قاصدک
شعر مرا از بر کن
برو آن گوشه ی باغ و بخوان در گوشش
که کسی اینجا لحظه ای یاد تو را از یاد نخواهد برد
تقدیم به دوست بسیار عزیزم مریم
مریم جان میشه یه صبح از خواب بیدار بشم و ببینم همون روزیه که من وتو و امل و لیلا با هم حرم دانیال نبی رفتیم و یا شبی که محرم بود وخونه ی لیلا رفتیم و هر کدوم به نیتی ظرف های نذری اون شب رو شستیم.دلم برای اون روزها خیلی تنگه خیلی خیلی تنگه
دیگه خاطر های گذشته بر نمیگرده یا اگر یه روز بهم رسیدیم دیگه مثل اون روزها نیستیم چون هر کسی غرق زندگی شده
مریم جان هنوز جواب نیتی رو که اون شب کردی نگرفتی انشاا... به همین زودی
لطف خدا بیشتر از جرم ماست نکته ی سر بسته چه دانی خموش

اشکام مجال نمیده بیشتر از این برات بنویسم
به امید بهترین روزها برای تو و همه ی همکلاسی ها

سلام عزیز دلم رهای گلم
الان شناختمت..قربونت برم...خیلی خوشحالم کردی
قربونت برم ک وقتی شعراتو میخونم دلم آروم میشه...مرسی از شعر زیبات
اشکمو درآوردی...
خودت ک میدونی همچنان منتظرم....منتظر منتظر
قربونت برم این بیت شعر از حضرت حافظ رو خیلی دوس دارم و الان ک نوشتیش آرومم کرد....لطف خدا بیشتر از جرم ماست
واقعا هرکدوم دغدغه ی خودمون رو داریم....از ته دلم دعا میکنم تو ودامل و لیلا لحظه لحظه ی زندگیتون سرشار از شادی و تندرستی باشه...
رها جان قربون دل مهربونت برم....برام خیلی دعا کن ب دعات خیلی نیاز دارم
راستی معلم کوچولوی خودم....با تاخیر روزت مبارک
پیشاپیش روز زن هم مبارک

یاسمین 21 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 09:57 ق.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

بدو بیا توفلدمو تبلیک بگو

الهی فداتتتتتتتتتتتتتتتتتت
با صد سبد پرازگلای یاس و میخک....یاسی جونم تولدت مبارک

یاسمین 22 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام مریمی واقعا از لطفت ممنونم منم روز زن رو بهت تبریک میگم خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم موفق باشی

سلام عزیزم
مرسی خانمی
منم همین طور عزیز دلم
درپناه حق

حدیث آرزومندی 22 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

تو که خیر سرم اصلا به روز نمیکنی بیام که چی بشه؟؟ ضمنا من تقریبا هر روز یا یه روز در میون میام اما اپ نکردی چی بگم؟؟؟ تازگی ها بی وفا هم که شدی نگو دیگه بدتررررررررررررررر

خدا ب داد شوهرت برسه
هرکاری واست انجام بده آخر سر دعوا میکنی....خیرسرمون شب میلاد هااااااااااااااااااااا

حدیث آرزومندی 22 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

تو به شوهر من چیکار داری؟؟؟ عاشق همین دعواکردنامه .. ای بابا همش میاد تو زندگی ما دخالت می کنه


آخه دلم واسش کبابه

نقش مهر 23 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 10:02 ق.ظ


سلام مریم گلی خوبی؟

سلامتی؟

ببخشید دیر بهت سر میزنم. آخه چند وقتی نبودم و ..

امروز و بهت تبریک میگم امیدوارم سلامت باشی و به آرزوهات برسی عزیزم.

التماس دعا داریمااااااااا

سلام عزیزم
مرسی خوبیم
امیدوارم زندگی بر وفق مرادت باشه خانمی...
منم این روز بزرگ رو بهت تبریک میگم...
در پناه حق

مجید 23 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن رو خدمت شما بانوی گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم . همیشه دلتون شاد و زندگی تون سرشار از شادی باشه .

سلام
مرسی
منم میلاد بانوی دو عالم رو خدمت شما تبریک میگم...
همچنین.

فهیمه 24 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://manozendegi904.blogfa.com/

سلام عزیزم منم میلاد باسعادت حضرت زهرا رو به شما تبریک میگم
ایشالا همیشه شاد باشی و هر چی از خدا میخواهی بهت بده عزیزم

سلام عزیزم
منم بهت تبریک میگم
همچنین
موفق باشی عزیزم

مریم 25 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام خوبی
یه سوال:
کدوم کلید می تونه NULL باشه؟
Hash
کلید خارجی
"مقسمی میگه کلید خارجی ولی پوران پژوهش گفته hash"
------------------------
یه سوال دیگه :
به نظرم عنوان وبلاگ باید باشه :
Master Volunteer
چون Master یه جوری صفته Volunteer و باید قبل از Volunteer بیاد.
اینطور نیست؟؟؟؟

سلام عزیزم
خوبی خانمی؟
تااونجایی ک من میدونم کلید خارجی میتونه Null باشه.ب نظر من واسه پایگاه داده منبع مقسمی درستتره.
تو کتاب پایگاه داده دکترروحانی رانکوهی نوشته:
صفتAدررابطهRکلیدخارجی ست و مقدار Nullیا هیچمقدار دارد به شرطی ک جز تشکیل دهنده ی کلیدR نباشددر غیر اینصورت باید دارای مقداری باشد ک در رابطه ی مرجع وجود داشته باشد....اگه یادت باشه درمورد قاعده جامعیت ارجاعی بود درمورد کلید خارجی
......
حرفت درسته عزیزم اما من دنبال واژه ای بودم ک معنی "داوطلب کارشناسی ارشد" رو بده ک volunteer master این معنی رو میداد..
master هم میتونه فعل باشه هم اسم هم صفت

طاهره 25 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟؟
خانمی می خواستم بدونم واسه کنکور ارشد چه برنامه ریزی کلی داری؟؟
منم دارم واسه ارشد می خونم اما فناوری اطلاعات میخوام شرکت کنم!
به نظرت واسه هوش چی بخونم؟؟
من گسسته بلد نیستم اصلا به نظرت چه کتابی خوبه واسه فهمیدن پاییه؟؟
به وبلاگ منم سر بزن:
http://tkingaking.blogfa.com

سلام عزیزم
عزیز دلم من کنکور دادم و منتظر اعلام نتایجم.برنامه ریزی درسیمو تو پستای قبلی نوشتم و اگه آرشیو مطالب قبلی وبو مطالعه کنی حتما میبینی.
بهترین منبع برای هوش اول مطالعه منبع اصلیش یعنی هوش مصنوعی راسل هست و تست پوران پژوهش.
برای گسسته بهتره اول منبع اصلیشو یعنی گریمالدی ک چند جلدیه بخونی و کتاب گسسته ی دکتر بهروز قلی زاده هم بد نیست.برای تست هم تست پوران پژوهش خوبه و هم تست راهیان ارشد
موفق باشید

طاهره 25 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://tkingaking.blogfa.com/

مرسی عزیزم از کمکت
من شما رو تو پیوندای وبلاگم گذاشتم
خوشحال می شم بهم کمک کنی
انشالله که قبول بشی

خواهش میکنم عزیزم
شما هم لینک شدید.
هرکمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم.
ان شالله

الهه 26 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 02:15 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام مریم گلی
خوبی عزیزم؟؟؟
چند روز دیگه مونده تا اعلام نتایج؟؟؟
توکل برخدا

عید بر شما هم مبارک. روزت هم مبارک.
پست جدید نمیذاری؟؟؟جریان چیه؟؟؟

این پروتکل چی هست؟؟؟مال شبکه های بیسیمه؟یا از کشفیات جدیدته؟؟؟

سلام عزیزم
شکرخدا
شمارش معکوس شروع شده....10...9...درواقع 10 روز مونده تا نتایج
عید برشما هم مبارک باشه عزیزم و روز شما مبارک...
باور کن حس آپ کردن و پست جدید نیست...ایشالا بعد اعلام نتایج
.
.
.
نه بابا کشفیات چیه والا این پروتکل ک به اسم لایه اتصال امن هم میشناسن در واقع برای امن کردن پروتکلهای ناامنی مث Http ک الان تو مرورگرت ازش استفاده میکنی استفاده میشه...
این پروتکل واسه من یه ماجرای شیرین داشته...یادش بخیر

شادان 26 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
خوبی گلم ؟
دیشب همش به تو فکر می کردم .نیدونم چرا یه دفعه یادت افتادم.
ولی انشالله هرچی هست خیر باشه.
ا

سلام عزیزم
قربونت...تو کجایی؟
ان شالله

حدیث آرزومندی 26 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

یه بار دیگه بیام ببینم آپ نکردی دیگه اصلا وبت نمیام گفته باشم.
پ.ن: این تهدید کاملا جدی است

سلام

نمیدونم چی بگم

یاسمین 26 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام مریمی چطولی؟؟بهم سربزن نیستی چلا؟؟

سلام عزیزم
شکرخدا خوبم
عزیز دلم اومدمممممممممم

الهه 27 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 03:07 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

ممنونم از محبتت!
ایشاله ده روز دیگه شاهد بهترین خبرها باشیم.
من حتما اونروز میام ببینم چیکار کردی!!!
خوب و درست و دقیق بنویسی مثل همیشه!
آفرین دختر خوب!

خواهش میکنم
ان شالله
منتظرت هستم
مرسی از لطفت الهه جون

طاهره 27 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام.خوب هستی؟؟
خانمی من نت کم میام الانم چون مهمونی بودم زیاد میومدم!
میشه شماره امو بدم در صورت نیاز مزاحمت بشم؟؟
..........
میشه بهم اس بدی؟؟
مرسی عزیزم.منم کارشناسی کامپیوتر گرفتم!
مرسی حتما!
تشکر که بهم کمک میخوای بکنی
منتظرم

سلام عزیزم
اینکه نت کم میای خیلی خوبه و واسه درس خوندن بهت کمک میکنه.سعی کن هرچی سوال داری دراین زمینه یه دفعه بپرسی و من قول میدم سریع جواب بدم .سعی کن از مطالب این وب یا وبای دیگه کپی بگیری و رو سیستمت ذخیره کنی و درصورت نیاز استفاده کنی.
اما درمورد شماره:یه دنیا شرمنده عزیزم
از طریق وب هرکمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم...اما شماره نه!!!
اینکه رشته ت کامپیوتر بوده عالیه و پایه ت قویه....نگران نباش حتما جز قبولیای ارشد92 هستی

طلوع 27 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام گلم خوبی؟؟؟
دلتنگی...
همیشه تو را در میان قلبم میفشارم تا حس کنی تپشهای قلبی را که یک نفس عاشقانه برایت میتپد

از وقتی آمدی بی خیال تمام غمهای دنیا شدم و تو چه عاشقانه شاد کردی خانه قلبم را

از وقتی آمدی گرم نگه داشتی همیشه آغوشم را ،

عطر تنت پیچیده فضای عاشقانه دلم را

همیشه پرتو عشق تو در نگاهم میتابد ، همیشه دلم به داشتن تو می‌بالد،

دستانم دستان را میخواهد و اینجاست که گلویم ترانه فریاد عشق تو را میخواند ،

دلم تو را میخواهد، دلم تو را میخواهد به عشقت تکیه کرده ام سالها ، نترسیدم از جدایی و اشکها ،

عشق را آنگونه که هست دیدم و تو را آنگونه که بودی خواستم ، تو را همین گونه که هستی میخواهم ،

چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی ، همینگونه مرا اسیر عشق و محبتهایت کردی از وقتی آمدی ،

آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام بود،

گرچه میترسیدم از پایان راه اما همسفرت شدم تا اینجا که رسیده ایم در کنار ماه….

چقدر برای داشتنت سختی کشیدم ، چقدر با دلتنگی‌هایت سر کردم و اشک ریختم ،

چقدر لحظه شماری میکردم که تو مال من شوی ، حالا مال من هستی و من بی نیاز ،

برای داشتنت شب و روز کارم شده بود راز و نیاز … نگاهم مال تو هست ، دلم گرفتار تو است ،

من تو را دارم و به هیچکس جز تو نمی‌اندیشم مال من هستی و همین است که من زنده هستم ،

در قلبم هستی همین است که همیشه شاد هستم جنس نگاهت درخشان بود

که قلبم عاشق چشمانت شد، و اینگونه همه روزهایم فدای یک روز با تو بودن شد،

و حالا میخواهم تمام عمرم را فدای عشق بی پایانت کنم….

تو مثل و مانندی نداری ، تو فرشته ای و در قلبت جای تاریکی نداری

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی….

سلام عزیزم
مرسی از مطلب قشنگت...
دلم تو را میخواهد، دلم تو را میخواهد به عشقت تکیه کرده ام سالها ، نترسیدم از جدایی و اشکها ،

عشق را آنگونه که هست دیدم و تو را آنگونه که بودی خواستم ، تو را همین گونه که هستی میخواهم ،

چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی ، همینگونه مرا اسیر عشق و محبتهایت کردی از وقتی آمدی ،

آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام بود...
.
.
خیلی قشنگه طلوع

طلوع 27 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام عزیز جویای کار
خوبی؟؟؟
این استخدامی مال کدوم شهره؟؟؟چیزی تو آگهیش نزده !

سلام عزیزم
جویای کار چیه؟!خدا شاهده اصلا علاقه ای ب اینکارا ندارم و فقط و فقط تدریس....واسه سرگرمی فرم رو پر کردم یهو یاد تو افتادم.
اتفاقا بابا هم بهم گفت وقتی شهرش معلوم نیس نزن چون غیر اهواز(داخل خوزستان) محاله بزارم بری
پرش کن ضرر نداره...بابا با عصابنیت بهم گفت:تا ارشدتو نگیری نمیخاد دنبال کار بگردی

یاسمین 28 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام مریم جوووووووووووووووووووووونم مرسی فدای توبشم هی بد نیست

سلام عزیزدلم
ایشالا همیشه شاد و خندون باشی عزیزممممممممممم

ملیحه 29 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://lotfkhoda.persianblog.ir/

سلام عزیزم خوبی؟؟ چرا آپ نکردین؟؟
راستی منم شما رو با افتخار لینک کردم
نتایجتون کی میاد؟؟
منم وسوسه شدم برای ارشد بخونم ولی میترسم بخونم و قبول نشم چون از لحاظ روحی داغون میشم

سلام عزیزم
راستش اصلا حس آپ نیست
خواهش میکنم
در این هفته ای ک درپیش داریم نتایج اعلام میشه یا 4شنبه یا 5شنبه
اینو نگید...توکل کنید و یه یاعلی بگید و شروع کنید
ارشد اصلا سخت نیست بخدا اگه درست و با برنامه از تابستون شروع کنید میتونید بهترین رتبه رو بیارید...
خوشحال میشم شما هم جز بچه های ارشد92 مطالب این وب رو دنبال کنید و درکنار بقیه دوستان واسه ارشد 923 خودتون آماده کنید....
براتون آرزوی موفقیت دارم

یاسمین 29 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام مریم جون انفاقا آشپزی زیاد میکنم ولی ۲-۳تا مغازه ایرانی هست شروع کردم به ختم قرآن فدای تو بشم الهی..

سلام عزیزم
خیلی خوبه....منم عاشق آشپزی کردنم بخصوص وقتی دلم گرفته یا عصبانیم خودمو با آشپزی سرگرمک میکنم اما هیچکی نباید نزدیکم آفتابی شه
عالیه عزیزم دلم...قربو.ن این دل پاکت برم منو هم خیلی دعا کن

طلوع 1 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام مریم گلی خوبی؟؟؟
وقتی میام میبینم انقدر انتظار خرداد ماه و زمان اعلام نتایج رو میکشی حسابی حسودیم میشه... نگم بهتره چون خودت می دونی چرا!!!
ی جایی مشغول به کار شدم خداییش سرکار رفتن هم دردسر داره هاااااااااااااااا آرامش رو باید ببوس بذاری کنار
ایشالا همیشه موفق باشی بووووووووووووووس

سلام عزیزم
الهی فدات شم من واسه همه مون منتظرم...منکه بهت گفتم حتما قبولی...خوشبحال خودت ک حواستو ب نتایج نمیدی و مث من زندگی رو برای خودت جهنم نمیکنی....
ایشالا ارشد قبول میشی و بعدش سرکاری ک بهش علاقه داری مشغول میشی...لیاقتت خیلی بیشتر از اون چیزیه ک تصور میکنی
باآرزوی موفقیت واسه طلوع گلممممممممممم

یاسمین 1 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

مریم جووووووووووووووووووونم سلام خوشگلم بعضی وقتا حرص لازمه میرفت هوا وقتی اسم نی نی میاوردم

سلام عزیزم
عزیز دلم اذیتش نکن گناه داره بیچاره...
الهی

طلوع 2 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام خانم گلی
مرسی که خبر دادی
ی سوال دراین خصوص داشتم فقط میتونیم یک دستگاه اجرایی را موقع ثبت نام انتخاب کنیم...این طوری که خیلی شانس قبولی پایینه!چرا این کارو کردن!!!
نگاه به رشته ها انداختم چند تا از ادارات ۱ نفر میخوان و یکیشونم ۲ نفر خانم میخوان فکرشو بکن...
من پارسال تو ازمون آموزش و پرورش قبول شدم فقط چون جزء خانواده های بزرگوار جانباز و ایثارگر نبودم رد شدم... بعدش چند نفر با پارتی قبول شد از اونوقت خیلی تمایلی به این آزمون ها ندارم!!!

سلام عزیزم
آره واقعا
منکه بابا آب پاکی روریخت رو دستم...بعضی ادارات رو قبول نداره بعضیا رو ک قبول داره اونا رشته ی منو نمیخان
خدا ب دادم برسه ک باید ارشد قبول شم
من نمیدونم زدن 1نفر یا 2 نفر اینهمه داوطلب چطور میخان قبول کن اونم وقتی اولویت با خانواده ی محترم شهداس...
در مورد آموزش پرورش ک واقعا حقتو خوردن و اون دنیا باید جواب بدن...منم گول آموزش و پروش رو خوردم بهم گفتن شهرمون رشته ی ما رو میخاد درصورتی ک بعد آزمون معلوم شد اصلا نمیخان...قربون خدا برم آموزش و پرورش ومدارس ما کمبود معلم ورزش داشتن انقد زیاد پذیرش کرده بودن ک نمیدونستن کجا مشغول ب کارشون کنن اونوقت فنی و حرفه ای دخترانه اینجا یا کارو دانش دبیراشون با مدرک فوق دیپلم درس میدادن و ب قول دانش آموزا اصلا تسلط نداشتن و ....
بیخیال خواهر

یاسمین 2 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://yasaman1350.blogfa.com

سلام مریم جوووووووووونم دیروز که داشتم قرآن میخوندم یادت افتادم به قول خودت ندیدمت ها ولی خاطرت عزیزه کلی دعات کردم که از ارشد قبول بشی ...شادباشی

سلام عزیزم
قربونت برممممممممممممممممممممممم
یه دنیا ممنون از لطفت...
امیدوارم هرچه زودتر درس آقامرتضی تموم شه و خوشحال و سرحال و سربلند برگردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد