.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

برگزاری آزمون استخدامی وجذب 3 هزار نفردر اردیبهشت‌ ماه(خوزستان)

قابل توجه خوزستانی عزیز و بزرگوار

---------------

معاون توسعه مدیریت و  منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: کار مقدماتی استخدام سه هزار نفر جهت استخدام در 40 سازمان و اداره در سطح استان برنامه‌ریزی شده که در اردیبهشت‌ماه آگهی استخدام آن‌ها از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
 
سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: مجوز استخدام این سه هزار نفر به استان داده شد و قطعی است و اکنون در حال بررسی پست‌های خالی ادارات و سازمان‌های مربوطه هستیم تا با برگزاری یک آزمون در اردیبهشت‌ماه این تعداد نیرو مشغول به‌کار شوند.
 
وی با اشاره به این‌که بیش از 3 هزار مجوز تبدیل وضعیت کار یعنی نیروهای شهرستانی و کسانی که از اهواز به شهرستان‌ها منتقل شده‌اند دریافت شده است، که با برگزاری یک آزمون عملی خواهد شد، افزود: سال گذشته کار آزمون حدود 500 نفر انجام و تبدیل وضعیت آن‌ها اجرایی شد و مابقی آن‌ها که حدود 3 هزار نیرو هستند در آینده نزدیک با انجام یک آزمون عملی خواهد شد.
 
معاون منابع انسانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: فعلا مجوز استخدام سه هزار نفر گرفته شده و امکان دارد با پیگیری‌های آینده در طول سال، مجوزهای جدیدی نیز دریافت کنیم. تاکنون به غیر از این سه هزار نفر، مجوز استخدام 248 نفر برای دانشگاه علوم پزشکی را دریافت کرده‌ایم و در حال پیگیری مجوز استخدامی برای ارگان‌های آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی نیز هستیم.
 
حسینی در خصوص قانون 25 درصدی افزایش حقوق بدی آب و هوا نیز اظهار کرد: طبق آیین‌نامه 20 تا 25 درصد افزایش حقوق را برای رشته‌های مختلف کاری خواهیم داشت؛ البته با توجه به درجه‌بندی شهرستان‌ها امکان دارد این میزان چند درصد پایین‌تر باشد.

لینک این خبر

-----------------------------

توجه توجه:

دوستان عزیز از طریق سایت اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان خودتون پیگیر باشید که تا چند روز دیگه ثبت نام دانشگاه های علوم پزشکی شروع میشه...