.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

اندروید و کامپیوترهای شما...

سلام 

مطمئناهمه ی شما دوستان و کاربران محترم بااندروید آشنایید وتاحدودی درموردش میدونید

پس کار من راحتتر میشه و میرم سراصل مطلب...

اندروید رو همه بعنوان سیستم عامل در موبایل ها و تبلت ها میشناسن و به اندازه ی کافی واسه خودش طرفدار داره...

اندروید همونطور ک میدونید یه سیستم عامل متن باز بحساب میاد و همین باعث کم بودن امنیتش درمقابل سیستم عامل هایی چون iOS و Windows Phone شده.اما بااین وجود برنامه های متنوع زیادی درحدود 500هزار برنامه برای این سیستم عامل درنظر گرفته شده ک همین محبوبیت این سیستم عامل رو بیشترکرده.

دراین پست قصد دارم دوستان بزرگوار رو با چگونگی اجرای برنامه های اندرویدی روی دستگاه های خانگی(PC) آشنا کنم و مطمئنا طرفداران این سیستم عامل خیلی دوستان دارن بتونن علاوه بر موبایلها و تبلتها برروی کامپیوترها و لپ تاپ های خود این سیستم عامل رو داشته باشن...

پس اگه واقعا مشتاقید دراین باره بدونید برید قسمت ادامه ی مطلب...

دوستان عزیز اگه کسی دوس داره اندروید رو روی لپ تاپش نصب کنه مث ASUS  و Dell...میتونه بگه تا لینک دانلودش رو واسش بزارم...

--------------------------- 

پ.ن.1: (مطلب غیرکنکوری)

قابل توجه دخترخانمای گلی که پوست صورتشون واسشون مهمه(مث خودم): 

واسه تفریح بیرون تشریف میبرید حتما گلهای بابونه ی زیبا رو دیدید؟! میتونید واسه دو مورد که من ازش خبر دارم استفاده کنید(فایده های زیادی داره ک میتونید با ی سرچ تو گوگل مطلع بشید) 

1.میتونید گلهای بابونه رو خشک کنید و برای "بُخور"استفاده کنید(واسه شادابی پوست صورتتون) 

2.خشک و آسیاب شده ی اون  با حنا رنگ روشن و زیبایی به موهای سرتون میده!!!(نظر یه آرایشگر بوده!!!)بجای استفاده از رنگهای مضر شیمیایی 

درضمن اگه بفکر تقویت و زیبایی موهای سرتون هستید میتونید همراه حنا از پودرمیخک و زرده ی تخم مرغ استفاده کنید و برای اینکه رنگ موهاتون تیره شه میتونید از چند قاشق قهوه  هم استفاده کنید... 

۳. از طلوع عزیزم: 

میشه دم کردشو بذاری تو یخچال سرد شه بعد با پنبه به دور چشمها زد تا سیاهی دور چشم برطرف شهو این دم کرده رو می تونیم تا یک هفته تو یخجال نگهداری کنیم 

--------------------------------- 

پ.ن.۲: 

قابل توجه دوستان کنکور ارشد آزاد: 

جزوه ی مناسب برای درس هوش مصنوعی  

جهت شرکت در آزمون ارشد دانشگاه آزاد 

"جزوه ی هوش مصنوعی دانشگاه آزاد قزوین"  

میباشد. 

---------------------------------- 

پ.ن.۳:  

پیامبراکرم(ص) میفرمایند: 

"هرکس به هرآنچه می داند عمل کند خداوند دانش آنچه را نمی داند به او ارزانی میکند." 

----------------------------- 

پ.ن.4:  

شهادت بانوی دوعالم خانم حضرت زهرا(س)رو خدمت تمام دوستان تسلیت عرض میکنم.(آغاز ایام فاطمیه...التماس دعا از تمامی دوستان بزرگوار)

-----------------------------------

برای خوندن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کن

سه مورد مهم وجود داره ک باید درموردش بهتر بدونید.... دونستنش خالی از لطف نیس

اما مورد اول ،درابتدا برای اینکه بتونید این سیستم عامل رو روی سیستم های خودتون داشته باشید نیاز به یه شبیه ساز دارید...همونطور ک برای نصب نرم افزار شبیه سازی شبکه به نام NS2 بروی سیستم عامل ویندوزتون نیاز به شبیه ساز لینوکس به نام Cygwin دارید برای اینکار نیز همینجوره...

Youwave یه شبیه ساز برای سیستم عامل اندروید بحساب میاد که اون رو بااستفاده از اجزای VirtualBox  ک یه برنامه برای مجازی سازیه، استفاده میکنن و درحال حاضر از نسخه ی2.3.4 اندروید پشتیبانی میکنه.

برای نصب برنامه های اندروید کافیه فایل نصب اونها ک با پسوند PSK هست رو در پوشه ی پیش فرض این برنامه ک همون My Document هست،کپی کنید.برای مثال در ویندوز 7 پوشه برنامه تو این مسیره:

C:\Users\<Your Username>\ youwave

بعد از کپی کردن فایلهای نصب با پسوندPSK در پنل سمت چپ برنامه فهرست برنامه های شما آورده میشه و میتونید هرکدوم از اونها رو ک دوست دارید روی شبیه سازتون نصب کنید.وبرای حذف اونا کافیه برروی آیکون مربوطه اون برنامه در پنل سمت چپ راست کلیک کنید و گزینه ی Uninstall رو انتخاب کنید تو از لیست حذف بشه.

برای آشنایی بیشتر این شبیه ساز و همچین دانلود این برنامه میتونید به این آدرس مراجعه کنید:

http://youwave.com

اما مورد دوم آشنایی با Android x86  هست.

هدف از توسعه این پروژه انتقال اندروید به پردازشگرهای x86 هست ک همونطور که شما دوستان بزرگوار میدونید اندروید برای پردازشگرهای ARM طراحی و توسعه داده شده و با انتقال اون به سمت x86 ما میتونیم به راحتی یه نسخه از اندروید رو برروی یه PC معمولی اجرا کنیم.

راستی دوستان عزیز اگه اگه نمیخوایدد که اندروید رو بطور کامل روی لپ تاپ تون نصب کنید میتونید اون رو بصورت یک ماشین مجازی نصب کنید و ازکار کردن بااون لذت ببرید(مثلا نصب اون برروی WMware ).

برای دانلود و آشنایی بیشتر با این سیستم عامل سری به آدرس زیر بزنید:

http://www.androidx86.org

ومورد سوم Android SDK هست ک شما دوستان میتونید بادانلود کردن اون و استفاده از شبیه ساز اون،برنامه های اندرویدی روروی یه شبیه ساز اجرا کنید.این برنامه مانند  Youwave هست و برای نصب برنامه میتونید از خط فرمان استفاده کنید.

برای آشنایی و دانلود این برنامه میتونید سری به آدرس زیر بزنید:

http://developer.android.com


نظرات 10 + ارسال نظر
طلوع 10 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام خانم دکتر عزیزم
مرسی واسه مطلب خوبت
منم یه فایده دیگشو میدونم :میشه دم کردشو بذاری تو یخچال سرد شه بعد با پنبه به دور چشمها زد تا سیاهی دور چشم برطرف شه
و این دم کرده رو می تونیم تا یک هفته تو یخجال نگهداری کنیم

سلام عزیزم
خواهش میکنم....این فعلا پی نوشت بود مطلب اصلی بعدا نوشته میشه
چه جالب!!!!...من اینو نمیدونستم...عالی بود طلوع جوووووووونم

مریم 11 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام خوبین؟
می دونین مرجع هوش واسه ارشد آزاد چیه؟
و اینکه یه سایتی باشه بتونم نمونه سوالای ازادو واسه رشته IT پیدا کنم.
ممنون میشم کمکم کنین.

سلام مریم خانم
سال نو مبارک
در مورد دانشگاه آزاد نمیدونم میپرسم بهتون میگم.
بنظر من مجموعه سوالات کنکورای ارشدمقسمی رو بگیرید خیلی خوبه هم سوالات دولتی داره هم آزاد83 تا 87
سری به وبلاگ ارشدخان بزنید میتونید چیزایی در این زمینه گیر بیارید
http://konkorearshad.blogfa.com/cat-13.aspx
موفق باشید

حدیث آرزومندی 11 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
برید کنار که حدیث اومددددددددد
عیدتون مجدد مبارک
ما برگشتیم خونه
حالا هم در خدمت شما
مریمی کجایی؟ این چندروز خیلی بی معرفت بودیا
تنهاکسی که یادی ازم نکرد و بهم زنگ نزد تو بودی اتفاقا خیلی هم منتظر تماست بودم بی معرفت
مریمی وای نمیدونی این 10 روز سفر بدجور باعث اضافه وزنم شده حالا که اومدم خونه خودم حس می کنم حالا چیکار کنممممممممممممممممم

سلام عزیزمممممممممممممممممم
خوش اومدی
عید شماهم مجدد مبارک
بی انصاف تو که خبر داری تو خونه چه اوضاعی دارم و چه اتفاقاتی افتاده؟!...اما شرمنده م بخدا بخدا تواین مدت خبری از گوشیم ندارم اصلا حوصله شو ندارم
من برعکس تو...بعد عید هم باشگاه میرم
حالا واسه کاهش وزن باید رژیم بگیری اونم فشرده...منکه لب به آجیلا نزدم

مریم 12 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام
شرمنده تبریک سال نو پاک یادم رفته بود.ممنون از کمکتون.

سلام
خواهش میکنم
قابل شما رو نداشت..در اولین فرصت در مورد منبع هوش آزاد واستون میپرسم
موفق باشید

الهه 13 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:08 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام خوشکلم!
نکته خوبی بود استفاده میکنم


عزیزم استرس چرا؟ تو که سپرده بودیش دست خودش...
ایشاله هرچی برات بهتر باشه پیش بیاد. این استرس داشتن یا نداشتنت، تو روند تصحیح سوالا و ترازت فرقی نخواهد شد. اون روندی که باید طی بشه طی میشه.
هرچی خدا بخواد....

سلام عزیزم
قابل شما رو نداشت
درست میگی عزیزم اما وقتی سراغم میاد داغونم میکنه...از ته دل میگم ک خدایا تنها خودت و خودت و خودت

شادان 13 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام به دکترای عزیز.
امان از بیکاری اون هم از نوع دختراش که مواقع بیکاری یاد پوست ومو و..میفتن.

حالا چطور شد به این رشته رو اوردی خانم دکتر؟

سلام عزیزم
ااااااااااااای چه کیفی میده...واسه اینکه به چیزای چرت فکر نکنی عالیه منکه کار همیشگیمه
راستش این چند وقته از بخور رازیانه استفاده میکردم بیرون رفتیم مامانم گف بخور بابونه هم خیلی واسه پوست صورت خوبه خودش واسم جمع کرد آورد خونه و منم زحمت خشک کردنشو کشیدم...امسال خیلی بابونه ندیدم واقعا سرسبزی امسال خیلی کمتر از سال گذشته بود بارون میخان این زمینای خشک..امید بخدا این روزا یه بارون درست حسابی بیاد تا گرمای جنوب خشکترشون نکرده....
از امروز کولر ها روشن شدن خیلی گرمه

مریم 15 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

خیلی ممنون مریم خانم گل

سلام
خواهش میکنم...اگه لینک دانلود جزوه رو پیدا کردم در اولین فرصت واستون میزارم
موفق باشید

[ بدون نام ] 15 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

بنظرت به شکل مجازی درس خوندن میتونه برای آینده آدم مفید باشه، یعنی اون نتیجه ای رو که یه دانشجو باید در پایان تحصیلاتش بگیره با این روش میتونه بگیره؟؟

سلام
راستشو بخوایین من اطلاعات کافی در مورد شکل مجازی آموزش ندارم همیشه فکر میکردم که کلاسا و امتحاناش باید غیر حضوری برگزار شه اما یکی از دوستام دانشگاه خواجه نصیر مجازی رشته کامپیوتر قبول شده بود اما کارشناسی و خیلی راضی بود و میگفت کلاس تشکیل میشه حتی چند وقت چند وقت تهران میموند.
در مورد ارشد اونم با تعداد واحدای کم نمیدونم چطور میشه.هرچی باشه بدتراز پیام نور که نیست؟!همش خودخوان!!!!اینو هم درنظر بگیرید دانشگاه داریم تا دانشگاه....مجازی همین امیرکبیر شاید از روزانه دانشگاه های دیگه برتری داشته باشه...
اینو هم درنظر داشته باشید ک رشته داریم تا رشته...رشته های فنی ک نیاز ب حضور درکلاس هست نمیدونم چطور میشه....هرچی باشه بهتر از روزانه و شبانه و غیر انتفاعی نیست...
هرچند وقتی دانشجو میشی باید دانش بجویی و نباید منتظر باشی سرکلاس استاد یا معلمت چیزی یادت بده و نباید انتظار داشته باشی همه چیزو سرکلاس یاد بگیری...اینجور دانشجو تنبل میشه و دنبال درس و علم رو نمیگیره...کاش یکم یاد بگیریم لااقل خودمو میگم که یادمون نره این چند سال دانشجو بودیم یا دانش آموز؟!یکم به خودمون بیایم و درست فکر و عمل کنیم تا عمرمون هدر نرفته...
اگه میخوایید شرکت کنید حتما با اساتیدتون در مورد آموزش مجازی سوال بپرسید بعد اقدام کنید.
موفق باشید

مریم 16 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام
دلم از این سازمان سنجش و طراحاش پره..
چند مدت بود فراموش کرده بود ولی از زور بیکاری بازم سوالای کنکور اومد جلوی چشمم آخه منی که اینقدر سیستم عامل خونده بودم مقسمی و پارسه رو چند بار با تستاش خونده بودم با این وضع سوالات با کسی که کلا سیستم عاملو گذاشته بود کنار چه فرقی داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در مورد گسسته هم صادقه حرفام...

سلام خانمی
منم مث خودت
من عادت ندارم درسی یا مطلبی رو حفظ کنم باید مفهومی یادش بگیرم...خداییش سیستم عامل و معماری رو نسبت به بقیه عمقی و مفهومی خوندم واسه کنکور تا اونجا که تونستم واسه تخصصیام وقت گذاشتم و روشون فکر کردم اما به ضررم شد بخصوص سیستم و بعضی از معماریا ک بجواب نرسیدم و ۵۰ به ۵۰ گزینه انتخاب کردم...وقتی به خودم اومدم دیدم ساعت ۱۱ شده و هنوز دروس مشترک هیچی نزدم اصلا حواسم به دروس مشترک نبود...
فقط خداباید بهمون کمک کنه وگرنه با این آزمونی ک گرفتن بین کسی که چندماه خون جیگر خورده بود و تست کار کرده بود با کسی که از سر سرخوشی اومده بود سرجلسه فرقی نبود...
باهمه وجود اعتقاد دارم ک خدا جای حق نشسته و جواب زحماتمون رو میده و اگه چیزی ک میخایم نشه حکمت خدا بوده و خواست خدا تو همون بوده....
من تا همین الان حدود ۷ کنکور رو پشت سرگذاشتم و واسه کاردانی و کارشناسی بهم ثابت شد خدا منو جایی میبره ک خیر و صلاحم اونجا باشه نه باب کیف خودم باشه چون خودم اول دعاهام بهش گفتم هرچی تو میخای....هرچند بعدش خودم از کار خدا لذت میبرم
نگران نباش خانمم!مطمئن باش نتیجه زحماتت رو بایه رتبه عالی میبینی...منتظر خبر خوشت هستم بی صبرانه...یادت نره بعد نتایج اینجا بیای هااااااااااااااا

مریم 17 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام مریم خانم
یکم حرفاتون آرومم کرد
منم توکلم به خداست هر چی اون می خواد بهترینه...
راستی من هر روز به وبلاگت سر می زنم امیدوارم روز اعلام نتایج خبرهای خوبی هم از ت بشنوم
ای شاا..

سلام خانمی
همین و با جون و دل قبول کنیم که خواست خدا بهترین بهترینه دیگه تمومه
امیدبخدا...واسه خرداد ماه لحظه شماری میکنم ایشالا وبم خبرخوش بارون میشه اولین خبرخوش هم خبر خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد