.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دانلود دفترچه سوال ارشد۹۱ بهمراه پاسخنامه تشریحی وکلید اولیه(IT)

با سلام 

دفترچهC ارشد 91 مهندسی IT روبهمراه کلید از لینک های زیر دانلود کنید... 

دانلود دفترچه  

کلید اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ) سال 1391

 

 

--------------------- 

پ.ن.1: 

دانلود پاسخنامه درسهای زبان و ریاضیات گسسته از آزمون ارشد آی تی 91: 

ریاضیات گسسته 

زبان 

----- 

دوستان بزرگوار لینک دانلود این دو پاسخنامه در سایت اکثر موسسات آموزشی موجوده اما از دوستان میخوام تا 7 اسفند ماه ک کلیداصلی آزمون توسط سازمان سنجش توزیع میشه منتظر بمونن... 

---------------------- 

پ.ن.۲:  

دانلود پاسخ تشریحی کنکور ارشد 91: 

شبکه 

ساختمان داده ها 

مهندسی نرم افزار 

طراحی الگوریتم ها 

زبان عمومی و تخصصی 

....... 

در صورتی ک لینکای دانلود مشکل داشته باشن حتما اطلاع بدید....خداییش خودم این فایلا رو دارم اما عمرا تا اعلام نتایج نگاشون کنم....بعد نتایج ایشالا سرفرصت میخام با کمک چند نفر حل تشریحی آزمون ۹۰ و ۹۱ رو انجام بدم و در اختیار دوستان خوبم قرار بدم...امید بخدا 

------------------- 

پ.ن.۳: 

دوره ای ست که همه
حتی در نهایت حیرت تو
دوست داشتن را با خط کش هاشان
سانت می زنند
تا مبادا یک جایی
یک چیزی
کم باشد
فدای سرم که
کارت به جایی کشید
که خط کش به دست
مقایسه ام می کنی با این و آن
همان دو سه تا باران
همان یک قلب شکسته
همین که شاعر شده ام حالا
عمری را کفایت می کند...

نظرات 19 + ارسال نظر
ali 30 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://LuxeSoft.ir

سلام دوست خوبم وبت خیلی قشنگه لطفا به سایت منم سر بزن اگه میل به تبادل لینک داشتید لطفا سایت بنده را با عنوان سایت فروشگاه پارس دیتا لینک کنید و به ما خبر دهید ممنون . . . یادت نره ها سر بزنی LuxeSoft.Ir سایت فروشگاه پارس دیتا
راستی دوست گلم با توجه به پورسانت های عالیه محصولات ما می تونی از سایتت درآمد خوبی به دست بیاری و برای ثبت نام از مبلغ 5000 تومان به عنوان هدیه دریافت کنید . امتحان کن :*

مجید 30 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام
من الان فقط در مورد این عکس میتونم نظر بدم خیلی قشنگه ...

سلام
مرسی بابت نظرتون...قابل شما رو نداره

حدیث آرزومندی 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

من کلا نظر نمیدم شاکیمممممممممممممممممممم
قهرررررررررررررررررررررررررم اعصاب ندارمممممممممممممممم بعد هم اصلا حوصله ندارممممممممممممممممم پس دورو بر من نپلکید

اولا سلام
چه خبره؟؟؟؟؟
چی شده؟؟؟؟؟

طلوع 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام عزیزم...
سه چیز در زندگی هیچگاه باز نمی گردند: زمان، کلمات و موقعیت ها.
سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش، امید و صداقت.
سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رؤیا ها ، موفقیت و شانس .
سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند: عشق، اعتماد به نفس و دوستان، البتهواقعیش

سلام عزیزم
مرسی از نوشته های قشنگت....

مجید 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
انشالله شما و حدیث خانم از این دلتنگی و افسردگی بیاین بیرون ...




سلام
مرسی

شادان 1 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام
اول از همه بت بگم آهنگی که گذاشتی قشنگه.
تازه یاد مسافر از یاد رفته مون افتادم.
ای کاش به همین زودیا بگیم که مهدی آمد...
این روزها ازم خبری نبود به خاطره اینه که دندون درد امونم رو برده بود
امروز رفتم عصبی کشیش کردم الانم با خیال راحت نشستم
توچطوری چه کار میکنی ؟

سلام عزیزم
قابل شما رو نداره عزیزم
اللهم عجل لولیک الفرج
از دلممممممممممممممممم
تبریک بابت عصب کشی....
وای میدونم دندون درد چیه؟!چشمت روز بد نبینه چندماه پیش دندون عقلم بد فرمه اذیت میکرد کشیدمش
.....
والا مثلا خواهر عروسم باید چیکار کنم؟؟؟؟!!!

محمد 2 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام خسته نباشید سوالاتو داشتیم ولی جواب ها رو از کجا گیر بیاریم لطفا جواب ها رو هم بزارید که مردیم از دلشوره
اگه کسی جوابا رو داره ممنون می شم برام میل کنه
mohammad.moradi444@gmail.com

سلام
شما هم خسته نباشید
باورکنید منم منتظر جوابا هستم تا دراولین فرصت دراختیار دوستان بزارم...مطمئن باشید هنوز کلیدا توزیع نشده
دلشوره واسه چی؟!بفرض ک جوابا رو دیدید دیگه تموم شد رفت
موفق باشید

فاطمه 3 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.harfedel72.blogfa.com

سلام آبجی جونم
ممنون که به فکرمی و میای وبم
شرمنده من سر نمیزنم سرم شلوغه
البت برا شما که باید وقت داشته باشم آخه آبجی بزرگمی
عروسیم به کامت شیرین باشه ایشالا

مخلصتم زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

سلام عزیز دلم
قابل شما رو نداشت
ایشالا قسمت بقیه دوستان
ما بیشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

مریم 3 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

http://s2.picofile.com/file/7310780963/zaban_it.zip.html
سلام
اینم پاسخنامه ربان

سلام
مرسی از شما دوست عزیز
ولی برا من باز نشد میگه فایل موجود نیس...
منم منتظرم تا پاسخنامه ماهان دستم بیاد تا رو وب بزارم

مریم 3 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

http://s2.picofile.com/file/7310784836/gosaste_it.zip.html
پاسخنامه گسسته

یک دنیا سپاس
ولی باید منتظر کلید سازمان سنجش بود ک مطمئن ترینه

حدیث آرزومندی 3 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

اصلا حوصله ندارممممممممممممممممم

واسه چی آبجی جونم؟!

طلوع 4 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام دوست من
زیبایی زندگی در آنچه بدست آوردیم نیست...زیبایی زندگی به راهیست که رفته ایم. ما در هیچ سرزمینی زندگی نمی کنیم، ما حتی بر کره زمین هم زندگی نمی کنیم، منزل حقیقی ما قلب کسانی است که دوستشان داریم...دوستت دارم

سلام آبجی کوچیکه گلم
مرسی از نوشته ی زیبات...مث همیشه قشنگ نوشتی
من دیگه بهت نمیگم چون خودت میدونی ک چقد دوسِت دارم

مجید 5 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام
خوفید؟

سلام
مرسی شکر خدا خوبیم

هومن 7 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام به مدیر محترم
راستش من کلید ها رو نگاه کردم ، اکثرا درست زده بودم ، فقط یکی شبکه و یکی مهندسی نرم افزار غلط زدم ، یعنی باتوجه به این کلیدها .
میگم احتمال دارد که کلیدهای سنجش با این کلیدهای موجود در وب تفاوت داشته باشد ؟؟؟؟
آخه با این کلیدهایی که گذاشتین من حدود 2.2 درصد منفی میخورم

سلام
خداییش خودم فقط گسسته رو نگاه کردم و از ۶ سوال فقط ۲تارو جواب داده بود و بقیه بی جواب بودن و بدرد من نخورد.
بنظر من از رو کلید سازمان سنجش چک کنید بهتره چون بیشتر مواقع جواب طراحان سوالات کنکور با جوابای اساتید مختلف فرق داره.
باید امروز کلیدا رو سازمان سنجش میداد اما هنوز خبری نشده...
نگران نباشید.توکل به خدا

هومن 8 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام ، کلید ها اومد روی سایت سنجش

سلام
مرسی از خبرتون

malmal 8 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
اول از همه ممنونم از سایتتون.جواب تشریحی بعضی دروس کنکور IT 91 رو که گذاشتید مربوط به کنکور90 هست! ممنون میشم اگه تونستید تصحیحش کنید :)

سلام
مرسی از لطف شما
من جوابا رو نگاه نکردم و چون عضو موسسه ماهانم اونا این جوابا رو در اختیارم گذاشتن...یکی از دوستان چک کرده و در این مورد چیزی نگفته.
بازم ممنون بابت گوشزدتون
موفق باشید

نقش مهر 9 - اسفند‌ماه - 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com


سلام مریمی خوبی؟

چه خبر؟

آپ نمیکنی؟

سلام عزیزم
شکر خدا خوبم
بابا منکه آپ میکنم اما بعضی پستام موقتن و حذف میشن ...
بخاطر شما چشم دوباره آپ میکنم

behroz 14 - دی‌ماه - 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام

میشه همه این پاسخنامه هارو یه جای دیگه آپلود کنین؟

مرسی از لطفتون

انیس 16 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

لینک های پ.ن. دو خرابن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد