.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

لحظه ی دیدار نزدیک است...

سلام 

الان که این مطلبو مینویسم خداشاهده از استرس چه غوغایی تو دلم برپاست 

من بعنوان مدیر وبلاگی که واسه بچه های ارشد مینویسه ب خودم حق نمیدم که بانوشته هام باعث تضعیف روحیه دوستان بشم .... پس استرس بی استرس...تنها خدا خداخدا و خدا!!! 

اینطور ک شنیدم کنکور بچه های آی تی هفته ی دیگه 5شنبه برگزار میشه و روز بعدش بچه های کامپیوتر باید سرجلسه کنکور حاضر بشن اونم با ی کنکور یه مرحله ای! 

تو این وقت باقی مونده نمیدونم سفارش کنم چی بخونید ک بهتره.... 

اگه تست کم کار کردی سعی کن این چندروز تست کار کنی... 

اگه مث من مخت هنگ کرده بیخیال تست شو و سعی کن نکات نوشته شده رو مرور کنی که همون مطالبی که تسلط داری فراموشت نشن....

دروسی مث پایگاه و سیستم عامل و هوش مطالب حفظیاتیشون باید حتما قبل کنکور مرور بشه...  

روز جمعه روز عید میلاد بهترین بنده و فرستاده ی خداست...و آخرین آزمون آزمایشی ما! 

خدای مهربونم رو به آبروی حضرت رسول،محمدامین (ص) قسم میدم بهترینا رو واسه بچه های ارشد91 رقم بزنه... 

خودت بهتر میدونی چقد زحمت کشیدی و لحظه لحظه ی این روزا خدااز بالا ناظر اعمالت بوده...پس رک و راست باهاش حرف بزن و هرچی دلت میخاد ازش درخواست کن ک هرچی ببخشه چیزی از خوان لطف و کرمش کم نمیشه... 

بقول دوست عزیزم طلوع:ما درحد توان خودمون تلاش کردیم و باقیشو میسپاریم به خدای مهربون !!! 

"انما امره اذا اراد الشی ان یقول له کن فیکون

 

---------------- 

پ.ن.۱: 

میگن هیچ چیز تو زندگی ما اتفاقی نیست و حکمتی توش نهفته ست... 

الان داشتم کانالای تی وی رو عوض میکردم ک رو یکی موندم و داشت فیلمی نشون میداد...این جمله ی کلیدیشو دارم باخودم زمزمه میکنم: 

" گاهی وقتا لازمه که بزاریم زندگی مسیر خودشو طی کنه...حالت افسردگی ما نشونه ی نبودن ایمان بخداس...خدابرای بنده بس و کافیه!!!همه چیزو بسپار بخودش و ب دنیا بخند  

-----------------

پ.ن.2: 

با تشکر ازایمیل زیبای آبجی فاطمه ی عزیزم 

......... 

پسر کوچک مدتی بود که کلاس پیانو می رفت و یاد گرفته بود چند قطعه را بنوازد .مادرش برای این که او را در یاد گیری پیانو تشویق کند بلیت یک کنسرت پیانو را تهیه کرد و پسرک را با خود به کنسرت برد.

زمانی که به سالن وارد شدند و روی صندلی خود نشستند. مادر یکی از دوستانش را دید و پیش او رفت تا گفتگو گویی بکنند زمانی که آنها گرم صحبت بودند پسرک با کنجکاوی به سمت پشت صحنه رفت مادر که از گفت و گو بادوستش فارغ شده بود به سمت صندلی خودشان برگشت و با تعجب دید که پسرک سر جایش نیست در همین حین پرده کنار رفت و همه با تعجب پسر کوچکی را دیدند که پست پیانو نشسته و قطعه کوتاهی را می نوازد.

در این زمان استاد پیانو روی سن و به کنار پیانو آمد و به ارامی به پسرک گفت نترس ادامه بده و خودش نیز در کنار او قرارگرفت و در نواختن گوشه هایی از قطعه به پسرک کمک کرد .

او بدون هیچ ترسی به نواختن قطعه ادامه داد. این صحنه تمامی حاضران را تحت تاثیر قرار داد و شرایط بسیار هیجان انگیزی در سالن به وجود آمد.

حضور در این صحنه درست مثل حضور در عرصه زندگی است وقتی که احساس می کنیم مورد توجه هستیم سعی می کنیم نهایت تلاش خود را بکار گیریم اما هنگامی که احساس می کنیم دست قدرتمندی از ما حمایت می کند با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری از زیبایی های زندگی استفاده می کنیم .

بار دیگر که در مسیر زندگی دچار دلهره و هراس شدید خوب گوش فرا دهید...حتما صدای او را می شنوید که می گوید: نترس ادامه بده.... 

----------------

پ.ن.۳: 

داشتن هدف، و رفتن به دنبالش، خوب است ولی عاشق هدف بودن و گرفتار شدن چیز دیگری است(از: پروفسور حسابی

نظرات 5 + ارسال نظر
نقش مهر 19 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

سلام دوست خوب و مهربونم.
آماده ام؟.. نه . فکر نمیکنم. آخه دو ماه برای کسی که بخواد گرایش حقوق خصوصیو امتحان بده خیلی خیلی کمه.
همه ی رشته ها سختی خودشو داره . تو رشته ی ما هم این گرایش مشکل تره و داوطلبش خیلی زیادو رقابت خیلی فشرده س..
من استرس ندارم.. آمادگی که باید داشته باشمو هم ندارم به اندازه ی دو ماه خوندم نیمی از کتابامم مونده..
قبلا هم گفتم انتظار قبولی ندارم .. اما همیشه امید دارم.. به اندازه ی تلاشم سپردم به خدا .

توکل بر خدا.. اگه امسال نشد بازم تلاش میکنم ..

ازت ممنونم که به من و وبم لطف داری..
برات دعا میکنم عزیزم. استرس نداشته باش.. زیاد فکر نکن.. من امید دارم که امسال قبول میشی..

به خدا میسپرمت..

سلام عزیزم
خوشحالم کردی....امروز گوشیت خاموش بود نگرانت شدم
امیدوارم هرچی خیر و صلاحمونه همون واسمون رقم بخوره
بابت نظرلطفی ک نسبت به این حقیر داری ی دنیا ممنون
به مهربانترین مهربانان عالم میسپارمت

شادان 19 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام
مریم ان باور کن امروز بعد از ظهر نشسته بودم ب
از ته دل تو آرزو و دعا کردم اول اینکه برا آزمون ارشد پش هم بشینیم دوم اینکه مریم گلی تو آزمون قبول بشه.توی بهترین دانشگاه ایران .
چون دوتاشون به نفع من چون من هم آزمون ارشد قبول میشم.
خدای آرزو ودعام رو مستجاب کن.

سلام
مارا بخیر تو امید نیست شر نرسان
منم آرزو میکنم پیش هم باشیم چون خیلی دلم واست تنگ شده و این بهانه ای میشه واسه دوباره دیدنت...
در مورد دعای دومت:الهی آمینننننننننننننننننننننننننننننن
آخه خدا خیرت بده هرچی تو دانشگاه دل تقلبی داشتم اینجا هم دارم...من مث تو پر دل و جرات نیستم شیرزن

شادان 21 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام
من هم این عید بزرگ بت تبریک میگم/
در سایه سار امن ایمان پیروز باشید و همیشه خرم.
راستی 22 بهمن هم به شما و تمام بر وبچه های ارشد 91 مبارک باد.

سلام عزیزم
همچنین واسه شما و خانواده ی محترمت

حدیث آرزومندی 22 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

[:S001:]

اولا سلام
دوما چرا انقد غمگین؟؟؟؟
کتک میخایااااااااااااااااااااا

حدیث آرزومندی 22 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام
غمگین نه دلتنگم ...
کتک نمیخام نفس میخام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد