.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

خدا....

بسیاری مشتاقند به فضا سفر کنند
به ماه برسند
یا بر مریخ فرود آیند
روح من آرزومند ورود به حریم درون است
آنجا که خدا خویش خویش من سکنا دارد
  

-------------------- 

پ.ن.1: 

روزگار قرار نیس اینجور بمونه.... 

چرخ این روزگار بالاخره بروفق مراد ماهم خواهد چرخید.... 

میمونم فقط بخاطر قولی که ب خدای خودم دادم.... 

خدارو دارم هیچ غمی ندارم.... 

هرغمی هست بهانه ایه برای نزدیک شدن به خود ِ خدا.... 

خدای مهربون من همه ی بنده هاشو دوس داره.... 

نگرانمونه ک تو راهی که انتخاب کردیم زمین نخوریم....  

کنارمونه ک هروقت زمین خوردیم دستمونو بگیره.... 

بفکرمونه ک یه دفعه ازش ناامید نشیم...

با خدا باش پادشاهی کن....بی خدا باش هرچه خواهی کن 

ب امید لطف و کرم بی حد و اندازه ت 

پ.ن.۲: 

امشب شب سالگرد عموی شهیدمه....داشتم باعکسش حرف میزدم که یادم اومد 

عمو جونم!دعام کن...برای عاقبت بخیری برادرزاده ی سرتاپا گناهکارت دعا کن 

ی تیکه از وصیت نامه عموم رو خیلی دوس دارم و همش باخودم زمزمه ش میکنم: 

" خدایا!میخواهم با تکه تکه شدن بدنم،بندگی خود را ثابت کنم..."...روحت شاد عمو جونم 

یاد شهید چمران عزیز افتادم...ارادت خاصی نسبت به این شهید عزیز دارم 

.......... 

نظرات 8 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
منم حالم خوب نیستم شرایط روحی خیلی خوب ندارم داغونم الانم که دارم اینارو می نویسم اشکام....
راستی اس نیم ساعت پیشم نرسیدبهت؟؟؟

سلام عزیزم
تازه دیدمش...ج دادم

حدیث آرزومندی 18 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

خدا عموی بزرگوارتون رو رحمت کنه و درجاتشون رو متعالیتر. عجب جمله کاش یکی بیاد اینو بمن بگه که چطور با تکه تکه شدن بندگی کردن ولی تو با نفس کشیدن معمولی هم نمیتونی بندگی کنی....

مرسی عزیزم...
همین جمله ی عموم بخدا آرزوی قلبی خودمه...شایدواسه همینه آرزومه با مرگ مغزی و اهدا اعضام این دنیا رو با دوستدارانش تنها بزارم

حدیث ارزومندی 18 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

ببین حالم خوش نیست یه بار دیگه بیای پیش من حرف از مردن بزنی میام همونجا که هستی می زنمتا واقعا اعصاب ندارم

حالا خیلی مردن رودوست ندارم اما خداییش دنیاارزش طرفداری نداره

علی 18 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

ممنونم آبجی ..خدا سایه پدر و مادر رو از سرتون کم نکنه..دعا می کنم بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول بشید و همه ما رو خوشحال کنید..

ممنون از لطف شما

علی 18 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام خوب هستین
اکه امکانش هست پاسخ تشریحی کنکور ارشد 90 مهندسی کامپیوتر را برام ایمیل کنین

سلام
شرمنده منکه پاسخ تشریحی ارشد ۹۰ رو ندارم و خودم دارم واسه خودم سوالاشو حل میکنم...
کلید سوالا رو داشته باشید میتونه واسه حل کمکتون کنه
موفق باشید

فاطمه 18 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام آبجی بزرگم
خوبی؟
دیدی چه دل به دل راه داره منم بودم
منم همین الان داشتم ی کلیپ از شهدا میدیدمو زار میزدم
بی خیال
با همیناس که دلم باز میشه
من همیشه یادتم
فقط نمیخوام مزاحمت بشم
اگه خدا هم قابل بدونه مارو،چشم حتما دعا می کنم

موفق باشی درپناه بی پایان و زوال خدا

سلام آبجی کوچیکه خودم
ایشالا همیشه شاد باشی و صدای شاد و پرانرژی تو بشنوم
قربونت برم عزیز دلم
حق نگهدارت باشه

طلوع 19 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام گلم
مریم گلی خواست خدا بالا تر از این حرفاست اگه بخواد قبول میشیم اگه نخواد خودمونم بکشیم قبول نمی شیم ...
خدا واسه همه ی بنده هاش خوبی می خواد من امیدم فقط به خودشه دعام کن

سلام عزیزم
باهمه ی وجود ب این حرفت ایمان دارم...
خداخودش شاهد بود که هرتلاشی ک از دستمون برمیومد انجام دادیم
ب قولی از ما حرکت بود و با تمام وجود منتظر برکتش هستیم....
راضی هستیم ب راضی خودش
برای تو و عسل و فاطمه و نقش مهر عزیزم آرزوی موفقیت دارم
دعا یادت نره مهربونم
این استرس لعنتی نباشه همه چی حله

شادان 19 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام نامرد
چرا نگفتی آپ کردی.
خیلی خیلییییییییییییی......................

دلم برا همه چیز تنگیده
اون روز با خودم میگفتم الان کنکور ارشد رو میدیم و مثل قبلا تو نت می چرخیم.
راستی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیز دلممممممممممممم
توکه انقد خودتو مشغول کردی جرات ندارم بهت اس بدم
بخدا خ دلم واست تنگ شده...برای امل و زینب !!!
بعدکنکور بچه هارو جمع میکنم جرات داری نه بیاری بخدا با دستای خودم خفه ت میکنم
راستی خوبم شکر خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد