.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

تقویم آزمونی کارشناسی ارشد 91 اعلام شد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تقویم آزمونی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 91 از آغاز ثبت‌نام این آزمون از 17 آبان ماه خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا 25 آبان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد 91 در روزهای 26 تا 28 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون کارشناسی ارشد، گفت: داوطلبان می‌توانند در روزهای 29 آبان تا اول آذر ماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از 26 بهمن ماه 90، تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 23 تا 26 بهمن ماه توزیع می‌شود.

معاون سازمان سنجش در خاتمه در خصوص چگونگی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 91، افزود: فرایند برگزاری آزمون این دوره نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

منبع:ایسنا

نظرات 12 + ارسال نظر
تکاردگر 8 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام
من دنبال کتاب سیستم عامل استاد حقیقت انتشارات پارسه میگردم!
اگه میشه کمکم کنید که ازکجا می تونم بگیرم!
باتشکر

سلام
حتما ایمیلتون رو چک کنید.
موفق باشید

مهدی 9 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

میخواستم در مورد ارشد ای تی به به من کمک کنی الان دانشجوی مهندسی کامپیوترم

سلام دوست عزیز
من نمیدونم چه کمکی باید به شما بکنم؟
کمک من به همه ی دوستان برای آزمون ارشد همین مطالب وبلاگ ارشد۹۱ هست و اگه بعد از مطالعه مطالب وب از آرشیو مطالب بازم براتون سوالی بود بپرسیرید و اگه در توان بنده باشه از هیچ کمکی در زمینه راهنمایی دریغ نمیکنم.
منم مث شما دانشجوی کامپیوتر بودم و الان داوطلب ارشد آی تی.برای ادامه دادن هیچ مشکلی نیست چون تقریبا تمام منابع رو درطول دوره کارشناسیتون خوندید.
براتون آرزوی موفقیت دارم.
یاعلی

مریم 9 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام من کتاب 3000 مسئله حل شده در شبکه های کامپیوتری رو می خوام کسی میتونه کمکم کنه؟

سلام دوست عزیز
من خودم این کتاب رو از کتابفروشی تهیه کردم و بخاطر حجم زیاد مطالبش بهتره کتابش رو تهیه کنی.از کتابفروشی های منطقه و شهرخودتون پرس وجو کن یا از طریق کتابفروشی های اینترنتی که میتونی اینترنتی سفارش بدی این کتاب رو تهیه کن.
موفق باشید

طلوع 10 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 08:32 ق.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــلام مریم گلی
مرسی از از اینکه گفتی باید رتبه ات زیر 100 باشه(می دونم خواستی روحیه بدی) من زیر صد هستم ولی از نظر من زیر 20 خوبه ، باید واسش تلاش کرد آخه من به این رتبه ها عادت ندارم همیشه باید نامبر وان باشم متاسفانه یا خوشبختانه!
موفق و موید باشی التماس دعا

سلام عزیزم
روحیه دادن نبود حقیقت بود...تو همیشه نامبر وان بوده و هستی و خواهی بود
آزمون دوم باید حتما نامبر وان بشی هااااااااااااااااا

باران 10 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
من جزوه دست نویس سیستم عامل حقیقت رو میخوام
با voice جلسه پنجمش، چون voiceاین جلسش آخرش ناقصه اونیکه دارم
ممنوم میشم کمکم کنید

سلام
برای دانلود جزوه ی دست نویس دکتر حقیقت به سایت یادمانه مراجعه کنید....
http://www.yadmane.com
میتونید جزوه و صدای مربوط به کلاسای دکتر حقیقت رو از مطالب گذشته این سایت دانلود کنید.
موفق باشید

e30 10 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

پاسخ تشریحی سولات کنکور ای تی 86 تا 90 رو اگه بذاری خوب میشه
توام امسال کنکورداری؟
موفق باشی عـــــــــــــــــــــزیز

سلام
فعلا که برام جور نشده اگه وقت کردم حتما.
پیشنهاد میکنم از کتابای مقسمی یا پوران که مجموعه کنکورای چندسال گذشته رو دریک کتاب دارن استفاده کنید.پوران پژوهش اواخر آبان ماه اطلس جامع ارشد مهندسی آی تی رو وارد بازار میکنه(اگه اشتباه نکنم) میتونید از این کتاب استفاده کنید.مقسمی که این کتاب رو برای دو رشته ی کامپیوتر و آی تی داره.
سری به این آدرس بزنید:
http://konkorearshad.blogfa.com/page/key.aspx
اگه خدا بخواد منم امسال کنکور دارم.
موفق باشید
یاعلی

حدیث ارزومندی 11 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

اااااااااااااااااااااااا
شماها به مریم من چیکار دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بذارید مریم گلی درسشو بخونه هی می گن این کتابو می خوایم اون جزوه رو می خوایم
نبینم کسی رو این دورو بر
مریم خوب بود؟؟؟ هواتو داشتم؟؟ میشه 500 چوب/ شماره حساب بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اااااااااااااااااا
چیکارشون داری حدیث؟
اگه کمکی از دستم بربیاد که خوشحال میشم انجام بدم اونم درحد توانم....لابلای درس خوندنم که میام نت جواب دوستانو میدم.
در ضمن در مورد حساب کتاب...حساب حسابه کاکا برادر...
اینو فعلا از حساب خودت کم میکنم ...حسابت خیلی بیشتر ازایناست دختر...میدونی چقد تعریفتو دادم و خرج بالا رفته؟؟؟؟؟

حدیث ارزومندی 11 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

باور کن حاضرم قسم بخورم مطمئن بودم جوابمو این میدی..........................................
هر چی بین من و تو بود از همین الان تموم شد
تموم
.
.
.
.
.

حالا قبل تموم شدن اینو داشته باش
ذهنی که توکل کند تردید نورزد


سخن پایانیت در حد المپیک تاثرگذار بود

طلوع 12 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام گلم حالت خوبه؟؟؟؟؟
کم کم دارم نگرانت میشم عاشــــــــــــــــق شــــــــــــــدی؟؟؟!!! شعرای عاطفی... ترانه های معنی دار تو این اوضاع و احوال درسی ... سوال برانگیزه هاااااااااا، نگو که حدسم اشتباهه

سلام عزیز دلم

وای مردم از خنده وایییییییییییییییی طلوع جان
خیلی جالبه...آخه خوندن هوش و سیستم عامل و گسسته و مهندسی نرم افزار و معماری مخ واسه آدم میزاره که بره سراغ عاشقی؟؟؟؟
اینا رو واسه عوض شدن فضای وب میزارم تا یکم از استرس کنکور خودمم کم شه...
این آهنگ هم یکی از آهنگای مورد علاقه خودمه خیلی دنبالش گشتم تا کدشو بزارم ولی فردا پس فردا برش میدارم
در ضمن اگه نگاهی به مطالب گذشته وبم بندازی من از همون اولاش ازاین مطالبا میزاشتم
نترس من عاشق نشدم
فکر کنم محاسبات زیادی خوندی زده به کله ت
برو استراحت کن

طلوع 13 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــلام خسته نباشی مریم گلی
چه مسابقه هایی جدیدا تو مدارس برگزار میشه زمون ما که از این خبرا نبود
راستی رشته ما رو هم امیرکبیر داره خدا کنه که هر جفتمون اونجا قبول شیم
دعــــــــــــــــــــــــــــــــا یادت نــــــــــــــــــــــــــــــره

سلام عزیزم
شما هم خسته نباشید
واقعا زمان ما که ازاین مسابقه ها نبود
عیب نداره پس قرار ما سال دیگه همین موقع دانشگاه امیرکبیر...واییییییییییییی چه کیفی بده

شادان 13 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام
خوبی گلم؟
چند باور سر زدم و کامنت هم گذاشتم ولی دریغ از جواب .من هم سر لج ولجبازی دیگه سر نزدم.
من خوبم وخوش وخرم در حال گذراندن زندگی .

سلام
خجالت هم خوب چیزیه؟
خدارو شکر که زنده ای

طلوع 14 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

ســــــــــــــــــــــــــلام مریم گلم
بابت این مدت ازت خیلی ممنونم، واقعا مطالب وبلاگت عالی و امید بخش بود امیدوارم.
که همه ی بچه های کنکوری از جمله مریم جون به خواسته های دلشون (دانشگاه مورد علاقه و ...) برسن . آرزوی من قبولی تو ی دانشگاه مشترک با مریم جونه (انشاءالله) ...
i take u in my arm strongly and tell u ،I LOVE U very much

سلام عزیز دلم
خواهش میکنم
بخدا هرکاری انجام دادم هرچند ناچیز بوده ولی وظیفه بوده و بس...
هدفم کمک بوده نمیدونم چقد موفق بودم
امید بخدا اگه عمری بود حتما ادامه ش میدم واسه موفقیت دوستان بعدی...
امیدوارم مطالب بعدیم تجربه های موفقیت خودم باشه
طلوع جان خودت میدونی که آرزومه باهات هم دانشگاهی بشم...
امیدوارم خداهم به دل پاک تو نگاه کنه و آرزوی مشترک هردوتامون رو برآورده کنه
برای تو و همه ی دوستان دیگه آرزوی موفقیت دارم
حق نگهدارت
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد