.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

تجربه 1(۶/۸/۱۳۹۰)

سلام 

امروز اولین آزمونم بود و خواستم مفصل در مورد این آزمون بگم و تجربه های این آزمونم ولی واقعا حسشو نیست... 

الان که دارم این مطالبو مینویسم یکم از ناراحتیم از نتیجه آزمونم کمتر شده... 

اعصابم بهم ریخته که چرا منی که اینهمه زحمت کشیدم باید اولا درست و کامل سوال رو نخونم و در ضمن گزینه ها رو درست چک نکنم؟! 

چرا وقتی بین دو گزینه ۵۰ به ۵۰ شک دارم میام سرخود سرخود با اعتماد به نفس کامل گزینه انتخاب میکنم اونوقت یکی مث من که تجربه ثابت کرده تو این زمینه اصلا شانس ندارم....؟؟؟؟  

چرا منکه جواب سوال رو بدست آوردم اینهمه بی دقتی....؟؟؟؟

بعد آزمون رفتم پیش عسل ،خداییش خوش گذشت....برگشتنی...خدااااا! 

بیخیال!قراره من از این آزمونا درس عبرت بگیرم برا آزمون اصلیم... 

خداروشکر حتما حتما حتما آزمون دوم جبران میکنم ... 

خواهرم گفت:این چند آزمون وقتی اشتباهاتتو مث همین بی دقتی و حل تستای شک دار رو دیدی و اعصابت بخاطرشون خراب شد دیگه عمرا برای آزمونای بعدیت و یا کنکورت تکرارشون کنی!!! 

امید بخدا!!!! 

.......... 

نمیدونستم فردا چه روزیه الانه زیر نویس تی وی رو دیدم ....وای خدا چقد فراموش کار شدم!!! 

یادش بخیر...فردا سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت زهرا(س) ست... 

انقد این روز رو دوس دارم...   

براهمین نمیخوام امشبمو با فکر بیخود به کار انجام شده و سپری شده خراب کنم...اگه راس میگم باید درس عبرت بگیرم و دیگه تکرار نکنم 

دورانی که دانشجو بودم شیرینی بچه های سوئیت رو تو این روز خودم میدادم.. 

چه کیفی میداد... 

کاش میشد برای امشبم شده برگردم به همون روزا واسه یه لحظه.... 

خدایا!بحق آبروی این دو عزیز بزرگوار خودت به همه ی کنکوریا کمک کن.... 

خیلی خیلی دلم میخاست امشب میرفتم سرمزار شهدای گمنام دانشگاهمون...خیلی دلم براشون تنگ شده..."السلام علیک یا انصار ابی اباعبداللهدلم براتون تنگ شده بخدا!!! 

میگن گذشته ها گذشته...یه جای دیگه میگن:اونایی که گذشته رو فراموش کردن،محکوم به تکرار اون هستن... 

خدای خوب خودم! خودت کمک کن گذشته مون چه خوب چه بد، پلی برای آینده ای روشن و زیبا باشه...  

...... 

پ.ن.۱: 

خدای مهربونم چیزی دیگه تا محرم آقام نمونده...دلم واسه نوحه ها و سینه زنی های آقام تنگ شده

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 6 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام مریم خانم ، منم امروز آزمون داشتم ولی وقتی تعداد شرکت کننده ها رو دیدم خیلی ناامید شدم آخه تو شهر ما بجز ماهان موسسه دیگه ای نیس منم مجبور شدم همون جا ثبت نام کنم . الانم میگن این رتبه ایی که آوردی واقعی نیست چون جامعه آماریه پایینی داره..

سلام
اشکال نداره...حالا برعکس شما ناراحتی من از بی دقتیهامه که میترسم تا روز کنکور نتونم این عادت بدمو تغییر بدم...دوران مدرسه و دانشگاه هم همینجوری بودم وقتی میرسیدم به آخرین سوال بعد جواب دادن بدون چک کردن جوابا برگه رو میدادم.انقد میشد که یادم میرفت اسممو رو برگه م بنویسم و استاد و معلم شاکی
آدم حرصش میگیره بلده و جوابو درست حل کرده ولی بی دقته....
شما نگران آمار ماهان یا هرموسسه ای نباشید.شما برای آزمونا تمام تلاش خودتون رو بکنید که طبق بودجه بندی پیش برید و خوب خوب درحد کنکور و رقبای کنکوری ارشدتون خودتونو بالا بکشید نه در حد داوطلبای ماهان یا پارسه یا مدرسان شریف یا اکسین یا هر موسسه دیگه...
ولی اینجور که من شنیدم جامعه آماری ماهان بالاست...مهم دوآزمون آخر شبیه سازیشه که خیلی داوطلب داره....
در ضمن آزمون اول و دوم آموزشیه باید اشکالا رو رفع کرد واسه آزمون سوم و ششم که سنجشی هستن و بعدش شبیه سازیا...
توروخدا ناامید نشید چون ناامیدی و یاس واسه ما داوطلبا سمه و یه آتو دست شیطون بدیدم که دیگه دست از سرمون برنداره...
ایشالا جبران میکنیم.
یاعلی
موفق باشید

[ بدون نام ] 7 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام مریم جون خوبی؟من تازه بلاگتو دیدم.راستش خوشم اومد. واسه کسی که تازه میخواد شروع کنه چه پیشنهادی داری؟امیدوار باشه؟؟؟ صادقانه بگید.(البته پارسالم خوندم اما نتیجه خوبی نگرفتم!!!)ممنون.یا علی

سلام
هیچوقت ناامید نباش...اگه به خدای خودت ایمان داری و توانایی های خودت باور داری ازهمین الان شروع کن...چون میگی سال گذشته خوندی پس شروع کن هنوز تقریبا ۴ ماه وقت هست...یاعلی بگید و شروع کنید لااقل بعد ۴ماه وجدان خودتون آرومه که تلاش خودتونو کردید و با چه کنم چه کنم ۴ماه رو نگذروندید.
منابع و کتابایی که داری رو جمع کن و بایه برنامه ریزی درست شروع کن و فقط به این فکر کن بهترین بهره رو از این مدت باقی مونده ببری..خیالت راحت اگه با ۸یا ۹ ساعت در روز شروع کنی حتما میرسی...فقط باید مفهومی درس خودندنت در کنار تست زدن باشه...
چون قبلا مطالب رو خوندنی بیشتر رو تست زدن کار کن بخصوص درسایی که باهاشون مشکلی نداری.اما درسایی که مشکل داری اول مطلب رو خوب خوب بخون بعد تست کار کن...
از حالا تا بهمن وقت تست زدنه پس حداکثر استفاده رو از وقت باقیمانده ت ببر...
خیالت راحت خیلیا مث شما ازهمین الان شروع کردن پس برای اینکه عقب نمونی امروز و فرداش نکن.
براتون آرزوی موفقیت دارم

حدیث ارزومندی 7 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

مریم جان چرا می گی سرسنگین؟؟ یه کم سرم شلوغ بودعزیزم
تو خوبی؟؟؟ حالت چطوره؟؟؟

سلام
مرسی خوبم
شوخی کردم ببخشید...ایشالا موفق باشی عزیزم

طلوع 8 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام گلم خوبیییییییییییی؟
بابا یه آهنگ پس زمینه شاد بذار بچه ها روحیه بگیرن(مث آهنگ پیشوازت)
موفق و موید باشی

سلام عزیزم
شرمنده بخدا
والا سلیقه ی من برا آهنگ گذاشتن خوب نیس باید به ایرانسل بگم برام یه آهنگ بزاره
باشه سعی میکنم چند روز دیگه عوضش کنم.
یاعلی

حدیث ارزومندی 8 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

اول سلام
حالا چی شده؟چرا اینقد خشونت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد