.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

از خدا پرسیدم...

از خدا پرسیدم چطور می توان بهتر زندگی کرد؟ 

گفت: 

"گذشته ات را بی هیچ تاسفی بپذیر

"بااعتماد زمان حال را بگذران" 

"بدون ترس برای آینده آماده شو" 

"ایمان را نگه دار "

"ترس را به گوشه ای بینداز "

"شک هایت را باور نکن" 

"هیچگاه به باورهایت شک نکن

زندگی شگفت انگیز است فقط اگر بدانی که خدا با توست...!!!  

................. 

پ.ن.۱: 

وای خدای من! امروز اولین بارون پاییزی ۹۰ رو دیدم ....آخ چقد بوی بارون رو دوست دارمممممممم!  

پ.ن.۲: 

شهادت نهمین نجم آسمان امامت،عزیز دل امام رئوف ، جواد الائمه(ع)رو خدمت همه ی دوستداران آن حضرت تسلیت عرض میکنم. 

بچه های ارشد 91 از تک تک دوستان التماس دعا دارن...

نظرات 4 + ارسال نظر
طلوع 5 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام گلم
این سخن از امام حسین (ع) خیلی زیباست:

خدایا ! آنکه تو را گم کرده چه به دست آورده و آنکه تو را یافته چه از دست داده.

یکی از بزرگترین خواسته های من از خدا اینه که منو آنی به حال خودم رها نکنه،خیلی خواسته بزرگـــــــــــــــــــــیه!!!

سلام عزیزم
مرسی از حدیث زیبات...
واقعا!خدایا مارو آنی به حال خودمون رها نکن
طلوع جان دعا یادت نره..

حدیث ارزومندی 5 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

احوالات مریم گلی ما چطوره>؟؟؟؟؟؟؟
سلام
میبینم که داداشتون عازم سفر هستن خوش به حالشون...
کجایی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
شکرخدا خوبیم
خیلی سرم شلوغه...
آره ...ایشالا سفرشون بی خطر باشه و من و بچه های ارشد۹۱رو از دعای خیرشون بی نصیب نزارن...

فاطمه 6 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

مریم خانم سلام
حالتون خوبه؟
وبلاگتون رو دوست دارم و گاه گاهی که بیام نت بهش سر میزنم
حس خوبی بهم دست میده مطالبتون رو میخونم
امیدوارم امسال همه کسانی که کنکور ارشد میدن،موفق بشن.ازجمله خودم
سلامت وشاد وموفق باشین

سلام
مرسی از لطف شما
منم برای شما و تمامی داوطلبین ارشد آرزوی موفقیت دارم

نقش مهر 6 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

سلام مریم جان

اما اینجا نزدیک به یه هفتس شب و روز بارون میباره.

امیدوارم نتیجه ی آزمونت خوب باشه. انشاالله..

آزمون دوم من ۱۲ یا ۱۳ آبانه. میدونم این هم مثه اوله. اینبار واقعا سرمون شلوغ بود و نتونستم خوب بخونم. امیدوارم آزمون سوم جبران کنم.
فردا رو بهت تبریک میگم عزیزم.

همیشه موفق باشی.

روزگار خوش

سلام عزیز دلم
طرف شما بارون نباشه قراره طرف ما بارون باشه؟!
ما جنوبیا واقعا عاشق بارونیم چون یار بی وفاییه و دیر به دیر بهمون سر میزنه
ایشالا این بارون که داره رو سرت میباره باخودش یه عالمه برکت واسه شما و بقیه هموطنای عزیزم بیاره
عزیز دلم مهم این نیست که خودتو به آزمون برسونی .مهم اینه که از مطالب اون آزمون بتونی مطالب مهمشو خوب خوب بخونی و دلنگرانشون نباشی.ایشالا همین آزمون دومتو هم خوب میدی چون هنوز وقت داری و آزمون سوم به بعدتو بدون کوچکترین مشکلی عالی عالی بخونی.
منم بهت تبریک میگم...
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد