.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

بخون ...

سلام 

امیدوارم حال همه ی دوستان بخصوص دوستای کنکوری خودم خوب بوده باشه... 

دیروز و پریروز آزمون اول بعضی موسسات برگزار شده و امیدوارم دوستان خوبی که آزمون دادن از آزمون اولشون راضی بوده باشن و ازش تجربه کسب کنن... 

وقتی آزمون اولتو دادی حساب کار دستت میاد که برا آزمون اولت کجاها کم گذاشتی و جبران میکنی...اگه احیانا بعضی مطالب رو برای آزمون اول نرسیدی بخونی نگران نباش چون میتونی تو آزمون سنجشی که مرور آزمون اول و دومته میتونی جبران کنی 

چند وقت پیش یه جلسه بودم که یکی از رتبه های برتر کنکور ارشد اونجا بود..به بچه ها توصیه کرد که درکنار درس خوندن حتما تفریح رو داشته باشن حالا هرچیزی که برای خودشون تفریح حساب میشه...یکی بیرون رفتن،ورزش کردن،آهنگ گوش دادن،نت اومدن و یا هرگونه کاری با کامپیوتر براش تفریح و سرگرمیه...پس لابلای برنامه تون حتما یه ساعتی رو به این برنامه ها اختصاص بدید... 

بخصوص اونوقتایی که انقد حجم سنگین مطالب بهتون فشار میاره که هرچی جای مطالعه تون رو عوض میکنید و کتابا رو ورق میزنید فایده نداره..دلت میخاد خدایی نکرده کتابتو بکوبی به دیوار 

ولی اینکارو نکن و بجاش آروم کتابتو ببند و بزارش کنار و برو همون کاری رو انجام بده که بهت آرامش میده...نگران زمانش نباش هروقت سرحال اومدی برگرد تو اتاقتو و درستو ادامه بده...مهم اینه که ساعات مطالعه بعد از اون حتما جز ساعات مفید مطالعه ت خواهند بود...  

براتون آرزوی موفقیت دارم....حق نگهدارتون!!!  

توصیه خواهرانه و دوستانه: 

در مورد درس زبان یه صحبت کوچولو داشتم...نمیدونم چند نفر از شما دوستان به زبان و خوندن این درس علاقه دارید یا برعکس... 

تقریبا تمام آزمونا درس زبان رو دارن و نمیشه منکر این شد که دونستن این درس برای هرکدوم از ما مفیده... 

هررشته ای که هستی حتما حتما از مشاوری کمک بگیر و یا با سرچی تو گوگل در مورد رشته ت و بررسی کارنامه قبولی های رشته خودت ببین اهمیت درس زبان واسه رشته ت چقده... 

تا اونجایی که متوجه شدم واسه رشته ی مهندسی کامپیوتر واقعا مهمه و بچه های آی تی هم نباید اونو نادیده بگیرن... 

تابستون خیلی خوب و با ذوق و شوق درس زبان رو میخوندم ولی متاسفانه چندوقته خیلی از این درس فاصله گرفتم...تصمیم گرفتم روزی یه ساعت انتهای برنامه مو اختصاص بدم به خوندن زبان همراه با گوش دادن یه آهنگ ملایم... 

حواستون باشه آهنگ جوری نباشه که حواستون رو از مبحث و درس دور کنه!!!...روش خوبیه واسه اینکه کم کم به سمت این درس کشیده بشیم....

...............................  

بعد نوشت:

بنویسم یا ننوشته خودت میدونی؟!

حرف بزنم یا حرف نزده حرفمو میخونی؟! 

نگاهت کنم یا نگاه نکرده نگاهمو میخونی؟!  

صدایت کنم یا نشنیده حرفمو میخونی؟! 

برای گذشت اینهمه سال ازت ممنونم.... 

برای گذشته های رفته ازت ممنونم... 

برای آینده ای که میاد ازت ممنونم... 

برای فرداهای زیبا و روشنم ازت ممنونم.... 

تخلیه انرژی منفی....آخ جووووووووووووووووووووووون! 

آهای تموم زندگیم ،بی تو تمومِ زندگیم 

آهای تموم زندگیم...با تو بهشته زندگیم 

.............. 

خداوندا ! دستانم خالیند و دلم غرق آرزوها ، یا با قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را از آرزوهای دست نیافتی خالی کن ... 

.............. 

پایان همه داستان ها شیرین است ، اگرپایان داستانت تلخ بود بدان هنوز به پایان نرسیده است...   

پ.ن.۱:

+++ آی خدای خوبم!!! وای که چقد دلم تنگه ... خدااااااااااااااا 

سال۸۶ یادش بخیر !!!......آی خدای مهربونیااااااااااااااااااااا!

نظرات 18 + ارسال نظر
مجید 30 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام آبجی خانم گل
خوبید ؟ سلامتید؟ این روزها میدونم بدجوری سرتون توی کتاب و جزوه و ... است انشالله با موفقیت این مراحل رو می گذرونید . راستی یه تصمیم گرفتم هر روز صبح بلند شم برم بالا پشت بام دانه برای گنجشک ها و کبوترها بریزم . نمیدونم اجازه میدن یا نه میخوام انشالله اگه لیاقت داشتم و خدا قسمت کنه برم توی حرم آقا علی بن ابیطالب و اقا ابوالفضل و اقا امام حسین گندم ببرم و بین پرنده های اونجا پخش کنم . خدا یعنی میشه این سعادت رو داشته باشم؟ نمیدونیداین چند وقت چقدر استرس دارم! . بخدا هنوز نرفتم برکت اومده توی زندگیم شاید اینقدر که شوق نجف و کربلا و سامرا و کاظمین رو دارم شاید شوق حج نداشته باشم هرچند هرگلی بوی خودشو داره .

سلام
شکر خدا ماهم خوبیم ودرسا رو میخونیم...برامون دعا کنید.
چه تصمیمی!اگه قسمتتون شد و برای کبوترای حرم آقا امیرالمومنین دونه ریختید حتما یه دونه به نیت من و همه ی بچه های ارشد۹۱ بریزید که آقا وساطتت کنه و امسال همه ی دوستان با رتبه های عالی قبول شن...
وای اسم امام علی ،امام حسین و قمر بنی هاشم رو میارید دلم ...ایشالا قسمت همه بشه
خوشا بسعادتتون...ایشالا سفر حج هم قسمتتون میشه بهمین زودیا!
مارو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید

حدیث ارزومندی 30 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

اقای داداش، شما به این مریم یه چیزی بگید منو که کجل کرده گوش نمیده همش لجبازی می کنه داروهاشو نمیخوره

حدیث ارزومندی 30 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

نیشتو ببند دختره لجباز

وای وای ترسیدم
ایشالا با استراحت بهتر میشم...خودت و اذیت نکن بادمجون بم آفت نداره عزیززززززززززززززززز

حدیث ارزومندی 30 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

تا وقتی داروهاتو به وقتش نخوری همینه

حدیث ارزومندی 1 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

چی بگم از دست تو مریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدیث ارزومندی 1 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

از دست تو این دفه اگه پات به دکتر برسه به دکتر میگم دیگه نه قرص بهت بده نه دارو


حدیث جات خالی بود....
اسم دکترا رو نبر که ...شیطونه میگه...
خودم یه پا دکترم...مگه تجویزای من یادت رفته؟!

حدیث ارزومندی 1 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

این دفه خودم میاد ازون تجویزات برات اعمال می کنم

تجویزای خودم به درد خودم نمیخوره
شما مواظب خودت باش که به تجویزای من نیازت نشه

حدیث ارزومندی 1 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

منم دوست دارم مریم لجباز

[ بدون نام ] 2 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام مریم خانم خوبین.ممنون به خاطر وبلاگ خوبتون . منم واسه ارشد آی تی میخونم . می خواستم ازتون خواهش کنم یه کم در مورد درس خوندنتون و برنامه ریزیتون بنویسین.متاسفانه من تو شهری هستم که امکان استفاده از اساتید یا مشاوره رو ندارم . اگه کمکم کنین ممنونتون میشم.میخوام بدونم تو مسیری که هستم مسیر درستیه یا نه(منظورم مطالعاتی)
مرسی و موفق باشید.

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم...
اما در مورد برنامه ریزی درسیم:چون داوطلب یه موسسه هستم طبق برنامه ریزی آزمونای اون درس میخونم(منظور مباحثی که باید بخونم)
من منابع رو به دو گروه تقسیم کردم باتوجه به سختی و آسونیشون و همچنین تسلط خودم به مطالب اون منبع(فقط دوستان هرروز کمتر از ۳یا ۴ منبع نخونن و ساعت مطالعاتیشون از آبان تا روز آزمون کمتر از ۸ساعت نباشه!!!)...چون برای هرآزمون ۲هفته وقت دارم تقریبا۱۳روز که روز ۱۳ رو گذاشتم واسه مرور نکات نوشته شده...از ۱۲ روز۷روز اول رو فقط دوگروه رو بصورت مفهومی و کمی تست بعنوان تمرین تشریحی میخونم و در ۵روز باقیمونده فقط تست و نوشتن نکات مهم از دوگروه...درضمن درس زبان رو میتونید طبق متن این پست جلو ببرید...فقط روزی یه ساعت کافیه!!!!
شما و همه ی دوستان میتونید بودجه بندی آزمونای ماهان یا پارسه رو از سایت خودشون دانلود کنید و اگه براتون مقدور نیست آزمون بدید فقط از بودجه بندیش استفاده کنید و روزای آزمون رو بزارید واسه مرور مطالبتون.استفاده از بودجه بندی بهتون کمک میکنه با برنامه جلو برید و دیگه استرس اینکه میرسید مطالب رو دوره کنید رو ندارید...
اگه احیانا نتونستید بودجه بندی رو دانلود کنید کامنت بزارید همراه با آدرس ایمیلتون تا خودم براتون ارسال کنم.
من هراز چند گاهی برای آنتراک بین درس خوندنم نت میام...اگه سوالی در مورد نحوه ی مطالعه تون دارید بنویسید حتما در توانم باشه جواب میدم.فقط برنامه تون رو بگید که چطور میخونید...
براتون آرزوی موفقیت دارم
التماس دعا
حق نگهدارتون...یاعلی

[ بدون نام ] 2 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام مریم جونم خوبی؟
ایشالا که درس خوندنت خوب پیش میره؟
دعا واسه من فراموشت نشه .بوووووووووووس

حدیث ارزومندی 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام خانوم درس خون
خوبی؟؟؟؟ چه خبر؟؟؟؟؟؟ خوش می گذره؟؟؟؟؟؟
باز نگی حدیث نیومد به من سر بزنه!!!!

سلام
مرسی...شکرخدا خوبیم...با درسا مگه میشه خوش نگذره

محمد 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

طراحی الگوریتم نمیدونم چیکار کنم

سلام
بهتون پیشنهاد میکنم کتاب clrs رو به زبان اصلیش از اینترنت دانلود کنید بهمراه حل مسائلش مطمئن باشید مشکلتون حل میشه...
من خودم در طول ترمی که طراحی الگوریتم داشتم دست و پاشکسته از این منبع استفاده کردم خداییش خیلی کمکم کرد...بعد حل تمرینای این منبع از کتاب پوران پژوهش این درس استفاده کنید....
از همین الان شروع کنید و نگران نباشید....زبان این منبع روانه و پیشنهاد میکنم اصلا از کتابای طراحی الگوریتم با ترجمه فارسی که تو بازار هست استفاده نکنید.
موفق باشید

حدیث ارزومندی 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

مریم خیلی بدیییییییییییییییییییییی
در جواب اینا رو اینهمههههههههههههههه جواب می دی اما واسه من

لا اله الا الله
خدا خیرت بده اینا در مورد درس سوال میپرسن و من جواب میدم...
میخوای از حالا به بعد در جواب کامنتات از مسائل معماری و هوش و ساختمان و گسسته و طراحی الگوریتم و یا مهندسی نرم افزار استفاده کنم؟
چقد خشونت!!!!!!!!!!!!!
حالا واسه چی گریه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدیث ارزومندی 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

خب بالاخره باید یه فرقی بکنم با بقیه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دیگه مدیریت تو رو میخاد که بمن چی بگی که جوابات کوتاه نباشه

حدیث ارزومندی 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

آها می خواستی بگی حدیث بی سواده هیچی از معماری و هوش و ساختمان و الگوریتم و اینا سرش نمیشه..... دستم درد نکنه با مریم گلی تربیت کردنم

این چه حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا منو بکشه که هرچی میگم تو برعکس برداشت میکنی!!!
دختر حالا من از رشته ی دانشگاهیت یا همین خبرنگاریت چی سرم میشه؟؟؟؟؟؟
دوستت دارم
یکم بیشتر دوستت دارم
یکم بیشتر بیشتر دوستت دارم
یکم بیشترتر دوستت دارم
یکم بیشترش کن بازم دوستت دارم
.
.
.
الانه که لوس بشه

حدیث ارزومندی 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

طلوع 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام مریم گلم...
چند جمله روحیه دهنده برای کنکوری های عزیز

انسان ها شکست نمیخورند بلکه تنها تلاش کردن شان را متوقف می سازند(ارنست همینگوی)

اگر فکر می کنید که موفق می شوید یا شکست می خورید،در هر دو صورت درست فکر کرده اید.
(آنتونی رابینز)

کسی که می‌ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.
(ناپلئون بناپارت)

مردم از ترس شکست، می‌بازند.
(ناپلئون بناپارت)

تنها شرط رسیدن به پیروزی داشتن اراده قوی است شرایط دیگراهمیتی ندارد.
(گوته)

پس همه خودتون رو از حالا تو نبرد کنکور پیروز فرض کنید.با آرزوی موفقیت برای تک تک دوستان

سلام طلوع عزیزم
امیدوارم حالت بهتر شده باشه...
یه دنیا ممنون از این حرفای قشنگ و دلنشینت...
پس یادمون نره:
؛کسی که می‌ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد...؛
با آرزوی موفقیت واسه تو دوست عزیزم و بقیه دوستان بزرگوار

[ بدون نام ] 3 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام مریم خانم ، ممنون به خاطر راهنماییتون. منم آزمون ثبت نام کردم .تا دو هفته قبل از آزمونم اینجوری درس می خوندم که:روزهای زوج دو تا درس یکی مفهومی(حلی) و یکی خوندنی وروزهای زوج هم دوتا درس دیگه بازم یکیش مفهومی(حلی) و یکیش خوندنی.ولی برای دو هفته ایی که آزمونا وقت دارم از روی سرفصلهای اون آزمون می خونم .تا حالا هم خوب پیش رفتم و می خوام دو روز اخر رو مرور کنم.چون فکر می کنم با مرور بیشتر مطالب تو ذهنم می مونه و عمق پیدا میکنه.
زبان سعی می کنم هر روز بخونم ولی بعضی وقتا تنبلی می کنم.یه مشکل دارم اونم اینه که هر چقدر سعی می کنم نمی تونم بیشتر از 6 تا 7 ساعت بخونم(!!!).واینکه می گن باید 1.5 ساعت درس بخونی و 0.5 ساعت استراحت ولی من بیشتر از 45 دقیقه یا1 ساعت نمی تونم بخونم چون فکر میکنم بعد از یک ساعت دیگه مطالعه ام مفید نیس.

سلام
خواهش میکنم
ببینید اینکه من بگم برنامه ی منم خوبه و برنامه شما بد اشتباه محضه...برنامه هرکس خاص خودشه...
فقط حواستون باشه که تست زدن رو ترک نکنید بخصوص لینکه برنامه ی روزانه شما شامل دو درسه...اولویت رو بزار رو دروس مشترک...
این چیزی که شما ازش بعنوان مشکل حرف میزنید حل شدنیه باید سعی خودتون رو بکنید...بعضی از دوستان که باهاشون درتماسم همین جورن و بیشتر از ۶ یا ۵ ساعت نمیتونن بخونن...اوایل مهرماه منم همیجور شده بودم و هرکاری میکردم از ۵ساعت بیشتر میشد نمیتونستم یه کلمه بیشتر تو مغزم فرو کنم ولی مجبور بودم تا قبل شروع آزمونا رو خودم کار کنم تا ساعات مطالعه مفیدمو تا ۸یا ۹ برسونم...
من هرروز کمتر از۴ درس نمیخونم و همین تنوع درسها و پرش از یه درس به درس دیگه خودش روحیه رو عوض میکنه و از فضای درس دیگه دور میشی...
در مورد مرور کردن باهاتون موافقم..از اونجایی که برنامه ی دوهفته خودش برای مطالعه درست منابع بعضی وقتا کمه من فقط یه روز بهش اختصاص دادم...
اگه جمعه آزمون دارید براتون آرزوی موفقیت دارم و همچین برای تمامی دوستانی که جمعه آزمون دارن
حق نگهدارتون
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد