.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

خدا....

آهای تمام زندگیم! 

بی تو تمام ِ زندگیم  

 

پ.ن.۱: 

بازم شب جمعه و دل گرفته و آه و غم...و یه عالمه گناه و یه خدای مهربون و بخشنده!!! 

دوستای عزیز فردا روز زیارتی مخصوص آقا امام رضاست(با تشکر ازیادآوری آبجی حدیث جونم!)...دوستای کنکوری عزیزم خیلی خوبه در کنار درس و تست و جزوه هراز چندگاهی با خودمون و خدای خودمون خلوت کنیم...فردا به بهانه ی آقا حتما با خدای خودت خلوت کن...خدا رو به آبروی امام رئوف قسم بده و هرچی که دلت میخاد ازش بخواه... 

این حقیر گناهکار رو از دعای خیر خودتون بی نصیب نزارید.... 

.  

"السلام علیک یا علی بن موسی الرضا مرتضی(ع)"

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی؟! 

اونقده رضا میگم تا دردمو دوا کنی...اونقده رضا میگم تا دردمو دوا کنی....  

حسرت زیارت جد تو مونده بردلم 

چی میشه اگه منو راهی کربلا کنی؟! 

.

دلمو گره زدم به پنجره ت دارم میرم... 

پ.ن.۲: 

روز ۲۵ ذی القعده ،روز دحو الارض یعنی پهن شدن زمین از زیر خانه کعبه به روی آب... 

در شب 25 ذی القعده حضرت ابراهیم(ع) و حضرت عیسی(ع)متولد شده اند و زمین از زیر کعبه پهن شده است...پس هرکه این روز را  روزه بدارد چنان است که 60 ماه را روزه داشته باشد...دراین روز حضرت قائم(ع)قیام خواهد کرد.... 

این روز یکی از چهار روز است که در تمام سال به فضیلت روزه ممتاز است... 

التماس دعا

نظرات 19 + ارسال نظر
شادان 26 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام
هر وقت برام اتفاقی میفته.
اون موقعه است که میگنپم خدا کجایی.!!!!!
وقتی که مسئله باب دلم حل نمیشه میگم صدای من رو که نمیشنوه .اما اخرش چرا... چون اگه اون نبود وفریاد هام رو نمیشنید بدتر از این برام اتفاق می افتاد.
خدایا شکرتتتتتتتتت
برا همه چیز شکر

سلام
واقعا درست میگی....
ولی اگه همین خدانباشه حساب کتابمون با کرام الکاتبینه
ایشالا آخر عاقبت هممون ختم به خیر شه...آمین یا رب العالمین
خدایا شکررررررررررررررررررررررررررر

حدیث ارزومندی 26 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

چته دختر بد؟؟؟

نمیدونی چمه؟...فکر کنم داره حرف خودت میشه...نتونستم یه کلمه بخونم...گیجم

حدیث ارزومندی 26 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

حالا باز به حرف من گوش نده.... ببین این دفه تا وقتی که به فکر خودت نباشی دیگه از حدیث خبری نیست. حالا هر طور خودت دوست داری باش
واسه حرف ما که تره هم خورد نکردی....

سهیلا 26 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام عزیزم
میخواستم بپرسم برای ساختمان داده کتابclrs رو باید زبان اصلیشو خوند یا ترجمشو؟ترجمه کیو؟تمریناشو چی؟لطفا جواب بدید آخه برام خیلی مهم و ضروریه.قبلام پرسیده بودم اما جوابی نگرفتم.

سلام عزیزم
اگه نظر منو میخوای .اگه زبانت خوبه یا درحد متوسط حتما زبان اصلیشو بخون آخه من از هرکی هم پرسیدم زبان اصلی رو پیشنهاد کرده.
تو اینترنت سرچ بزنی حتما پی دی اف خود کتاب و حل مسائلش گیرت میاد.
اگه از زبان اصلی استفاده کنی واسه زبانت هم خوبه و دامنه لغاتت قوی میشه.
اصلا واسه درس طراحی و ساختمان ترجمه ی فارسی خوب تو بازار نیست و بهترین منبع clrs به زبان اصلیه.
شرمنده اگه قبلا پرسیدید و جواب ندادم به بزرگواری خودتون عفو بفرمائید...
ایمیلتون رو چک کنید...
موفق باشی عزیزم

سهیلا 26 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

ممنون از راهنمایی و جوابتون.درساتون خوب پیش میره؟یه سوال دیگه دانلودهایی ک تو وبتون گذاشته بودید رو دانلود کردم اما تو لب تاپ من باز نمیشند چیکار کنم؟میشه شما برام میلشون کنید؟

خواهش میکنم عزیزم
شکر خدا دارم میخونم...
عزیز دلم واقعا با سرعت فوق العاده پایین اینجا برام سخته بخوام واست میلشون کنم.من خودم دانلودشون کردم مشکلی نداشتن...
حالا سری به این آدرس بزن و ازاینجا دانلود کن:
http://free.bshams.ir
تو گوگل سرچ کن:نمایشگاه دائمی بنیاد شمس
جزوه های بهترین اساتید تهران تو این سایت واسه دانلود هست...
موفق شدی دانلود کنی حتما بهم خبر بده...
اگه بتونی تو این وقت باقیمونده ت از کتابای پوران پژوهش و مقسمی استفاده کنی بهتره...چون این جزوه ها برا رفع اشکال بدرد میخورن و خلاصه ن...

شادان 27 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام
چون میدونم زنده ای سرغت رو نمیگیرم.
آره تماس گرفتم 20 درصد بود.حال میل خودته.باید بری تو سایت ثبت نام کنی.

سلام
از رو که نمیری؟!
بابا بیخیال...۲۰ درصد بخوره تو سرش

مجید 27 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 05:47 ق.ظ

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه . چه خبرا ؟ امیدوارم خدا در همه حال کمکتون کنه این روزها رو با موفقیت پشت سر بگذارید....

سلام
مرسی

حدیث ارزومندی 27 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
خوبی؟ بهتر شدی؟
هی با بزرگتر بد صحبت می کنی هیچی نمیگم و بهت رو میدم میشی این دیگه!!
ایشالله توی لجباز بهتربشی... بالاخره دیشب کی خابیدی؟
راستی امشب میرم عروسی دوستم!!

سلام
چه عجب حال مارو پرسیدی!!!
چیکار کنیم ما اینیم دیگه
دیشب دقیق ساعت ۱:۳۰بامداد خابیدم...
خوش بگذره عزیزم..ایشاالا عروسی خودت...
اگه برنامه ی منم جور بشه فردا شب میرم عروسی دختر خاله م وگرنه هیچ

مسعود 27 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام
با کجا بودن خدا چیکار داری؟
اگه کاری داری بگو میشنوه.
باور کن...

سلام

مرسی

حدیث ارزومندی 27 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

خوبی دختر؟؟ تازه از عروسی اومدم

آره خوبم...خوش گذشت؟
ایشالاااااااااااااااااااااا روزی خودت بهمین زودیا
الان آنتراک درس هوش مصنوعیه...چند مین دیگه باید برم تمومش کنم زود بخوابم

حدیث ارزومندی 28 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

ای بابا کشتی ما رو با این هوش مصنوعی.پس کی تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب بود. خب چون دوستم یتیم بود بیشتر واسه دلش رفتم
یه چیز بگم بخندی!!
رفتم در حد وسعم یه سکه پارسیان گرفتم حالا مبلغشو نمیگم اما قطعا از ربع سکه کمتر بود. وقتی می خواستن کادومو بگن گفتن از طرف دوست عروس خانوم یه ربع سکه!!!!!!!
اقا ما رو بگی کلی حال کردیم که جلوی دوست و همکار و اشنا کلاسمون رفت بالا حالا بعدا بهش می گم مال ما چی بوده اما این خانومه خیلی باحال بود که همچین هم ابروی ما رو حفظ کرد هم یه کلاسی واسه عروس خانوم شد که دوستش براش ربع سکه اورده!!
انشالله قسمت شما مریم خانوم

قرار نیس که هوش تموم بشه...دلت میاد انقد درسشو دوست دارم
ایشالا قسمت ما شد به سکه پارسیان راضی نمیشم هااااااااااا..یه تمام بهار آزادی میخوام...از حالا پولاتو جمع کن...

ایشالا نوبت خودت شد تلافی میکنم حتما
...شوخی کردم
ایشالا مبارکش باشه و امیدوارم سالهای سال کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنن...

حدیث ارزومندی 28 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

انشالله
اتفاقا از دیشب همه دوستام دیگه ازم سکه تمام می خوان باشه می رم با همونی که قراره کادوها رو بگه صحبت می کنم مال شما را اصلا بگه یه شمش طلا خوبه؟؟؟

تقلب نداشتیمااااااااااااااااااا
من این حرفا سرم نمیشه....حالا که خودت اسم شمش رو آوردی توقع ما هم بالا رفت....

حدیث ارزومندی 28 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

خب دختر با این حالت مجبوری چیپس بخوری؟؟ شکمو....

حدیث ارزومندی 28 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

شمش!!!!!
از دست تو دختر

حدیث آرزومندی 28 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

خوش به حالت
یه کم حالم بده از دیشب حالم اینجوری شده خیلی دوست دارم فردا لایق رفتن به حرم اقا باشم اما نمیدونم می طلبه یا نه
اگه زنده بودم و رفتم واسه همه دعا می کنم علی الخصوص تو

ایشالا حتما میطلبه...فقط سفارش من فراموش نشه عزیزم

حدیث ارزومندی 29 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

چته دختر؟؟؟؟ چرا اینجوری شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم گرفت......

شادان 30 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام
بخت کی باز شده؟امل که بعد از کلی نامزدی آخرش رفت .زینب هم به قول باباش رفت کربلا دست به دامن آقا امام حسین شد تا بختش باز شده.
الان 6 ماه میگی میدونم بختت الان باز میشه.چته ؟کدوم بخت؟
شوخی کردم هر چی قسمته همون میشه.
انشاا.. به همین زودیا همه عروسی کنن.
هر کی نخواد عروسی کنه مثلا مریم گلی .براش دعا میکنیم عاقبت به خیر بشه.


سلام
خب همین میشه بخت بازشدن دیگه...
نگران نباش...به حرف من ایمان داشته باش...بهمین زودیا تو هم رفتنی هستی
برا ما هم دعا کن کنکورمون رو عالی بدیم

حدیث ارزومندی 30 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

نبینم مریم گلی با حدیثش قهر کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

حدیث ارزومندی 30 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

وای خدا از دست شما!!!!!!!!!!!!!!!!
من با مامان 25 سال با بابا32 سال حدودا اختلاف دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد