.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

بی بهانه...

 

 

 

   وقتی نگاهت 

              در وسعت سادگی قلبم جاریست 

                                              سکوت واژه ها 

                                                        لبریز تمناست 

        و تنها 

                    تبسم معصومانه ی یک نگاه 

                                                   در ازدحام سرد 

                                         دیروزهای رفته 

                                                              تمام معصومیت فردا را 

                                                                                        به انتظار 

                                                                                             نشسته است.... 

نظرات 18 + ارسال نظر
حدیث ارزومندی 22 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

مریم این حرفا چیه توی این بحبوحه درس و ارشد؟؟؟؟؟
نبینم دیگه اینجوری پست بذاری و تو این فکرا باشیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باشه عزیز دلم؟؟؟
افرین دخترم خدا همیشه کنارمونه
یاعلی

بی بهانه ست دیگه

حدیث ارزومندی 22 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

مریم خیلی بدیییییییییییییییییییی

واسه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدیث ارزومندی 22 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

بدی چون بیخبر میای وب...... درد تن چیه دختر؟؟؟ توهمی؟؟؟؟ بعدم دوست دارم که هی تک طولانی بدم بعد بیای گوشی برداری فکر کنی کار دارم و می خوام حرف بزنم بعد یه هو قطع کنم!!!!

این یه تیکه ست بین من و شیوا
منم بلدم چطور تلافی اینکارتو سرت خالی کنم

حدیث ارزومندی 22 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

کلا زیاد ازت خطا سر می زنه ولی من به بزرگواری خودم می بخشمشون........

مجید 22 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام
به به می بینم ابجی ها چطوری از تکنولوژی استفاده نادرست میکنند؟!! راستی اهنگ وبلاگم رو تغییر دادم ..

سلام
مگه چیکار کردیم؟

حدیث ارزومندی 22 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

استفاده نادرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجبا.... مریم به احترام شما هیچی نمی گم

دلت میاد داداشمو دعوا کنی؟
داداشی شوخی گفت

حدیث ارزومندی 22 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

بله که دلم میاد دعوا نکنم؟؟؟؟؟؟؟؟ انقد دعوا کیف داره!!!

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همینجا...زیر سایه شما

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

زنده ام. در خدمت شمام صبحانه تو گلو!!! همین جا جواب بده نمیخواد وب من بیای اونجوری خیلی طول می کشه...

زنده باشی....
ایشالا مث من لقمه صبحونه بپره تو گلوی مبارککککککککککک

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:01 ق.ظ

اتفاقا دارم می خورم و باهات هم حرف می زنم گفتم الانه که اه مریم بگیره و لقمه بره تو گلو...!!!!!!!!

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

خوبی شما عزیزم؟؟؟

قربونت...حدیث حواست به گوشیت باشه بهت اس میدم...سرعت نت وحشتناک پایینه...برم به درسا هم برسم و باهات حرف میزنم...
گوشیتو داشته باش...

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

اره قهرم نه دیگه باهات تماس هم نمیگیرم...
چی اورده؟؟

اگه قهری دیگه نمیگم....

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

خب حالا بگو

یه راهنمایی!!!
ظهر یه سوال ازت پرسیدم....

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

باشه روش فکر می کنم ببینم می تونم ببخشمت یا نه

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

بابا جذبه... این جذبه ات ما رو کشته
هر چی فکر می کنم می بینم نمیتونم ببخشمت...

حدیث ارزومندی 24 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

برو هوش مصنوعی

حدیث ارزومندی 25 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

مرضیه و شیوا و شادان و فاطمه !!!!!!!!!!!!!
نخیرم مریم گلی مگه نمیدونی من حسودم، من با بقیه فرق می کنم مگه نه؟؟؟

بهله.....

محمد 27 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد