.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

مصاحبه....

سلام 

اینم بخاطر گل روی دوست عزیزم "طلوع" که مطمئنم امسال تک رقمی میشه و قول دادیم هردوتامون تهران قبول شیم... 

............. 

مصاحبه با رتبه ۳۵ نرم افزار  

1-دوران کارشناسی را در کدام دانشگاه وبا چه کیفیتی گذراندید و نتیجه این دوره چه بود؟
در دانشگاه پیام نور بودم خیلی از درسها را استاد خوب نداشتیم تایم کلاسها هم کم بود ولی در کل معدلم متوسط بود۸۲/۱۵ که برای دانشگاه پیام نور برا این رشته میشه گفت خوب.
۲-می دانیم یکی از سختترین مراحل برای هر کاری استارت آن کار است .از کی وچطور و با چه درسهایی شروع کردید؟من امسال برای سال دوم بود که امتحان میدادم پارسال( کنکور ۸۹) از مهر شروع کردم و کتاب منبع نخوندم فقط کتاب های تست بود که نتیجش هم ی رتبه تقریبا ۵۰۰ بود (دقیقش را یادم نیست)که دانشگاه پیام نور تهران قبول شدم و نرفتم امسال هم باز از مهر شروع کردم ولی امسال یکسری کتاب منبع که از مصاحبه های پارسال مانشت لیستشون را فهمیدم به کتابام اضافه کردم و اول هم با درسهای مشترک شروع کردم
۳-منابع درسی وکنکوری خود را براب هر درس جداگانه بیان کنید ونقش کتابهای مرجع وکتابهای کنکوری در قبولی شما چقدر بوده است؟
ساختمان داده clrs انتشارات خوارزمی و تست پوران پژوهش
نظریه لینز و تست پوران پژوهش
منطقی تست پوران پژوهش (کتاب منبع نخوندم همین کتاب کافیه چون من همه ی سوالای این درس را هم تو کنکور جواب دادم)
معماری موریس مانو و تست پوران پژوهش
سیتم عامل استالینگ و تست مقسمی
ریاضی مهندسی کتاب پارسه
آمار کتاب پارسه(البته من تو کنکور های پارسه شرکت نکردم و فقط همین ۲ درس کتابش را از دوستام گرفته بودم )
محاسبات راهیان ارشد(یک سری نکته گفته که برا زدن یک تست کافیه خوندنشم وقت زیاد نمیگیره)
گسسته تست پوران پژوهش
الگوریتم کتاب clrs و تست مقسمی
کامپایلر تست پوران پژوهش
طراحی پیاده سازی کتاب پرات
پایگاه داده تست مقسمی (البته من سال قبل کتاب رانکوهی هم خونده بودم و یادم بود امسال نخوندم اگه وقت دارین بخونین چون درس سختی نیست )
۴-در صورت امکان روش درس خواندن خود را برای دروس مختلف بیان کنید(زبان -ریاضیات- دروس مشترک- تخصصی ها)
زبان ی ۱۰تا درس از ۵۰۴ را خوندم ولی بعد تصمیم گرفتم زبان نزنم و نخوندمش ولی اشتباه کردم و خوندن ۱ ساعته زبان در هر روز خیلی خوبه حتما تو برنامتون بزارید
مشترکا را تقریبا نصفی از وقتم را گذاشته بودم ولی در کل تقسیم بندی کتاب ها به ۴ قسمت که خیلی از موسسه ها اینکار را کردن البته من برا خودم سخت بود به روش پارسه درس بخونم چون باید کتابها به ترتیب پیش نیاز خونده می شد و کنار گذاشته میشد من خودم برنامه ریزی کردم و چون میخواستم کتابهای مشترک را باهم از اول پیش ببرم کتاب ها را به ۴ قسمت تقسیم کردم و در پایان قسمت اول ی دوره ۱ هفته ای داشتم برا ۲۵ درصد اول بعد دوباره پایان ۲۵ درصد دوم اول قسمت اول را (یعنی ۲۵ درصد اول )تو یک هفته مرور کردم بعد ۲۵ درصد دوم تا اخر
دروس ریاضی به خاطر کمبود وقت (چون من وقت مفید درس خوندنم کم بود )را مثل مشترکها نتونستم کامل بخونم مثلا ریاضی و امار را تقریبا دو /سوم را خوندم و محاسبات را دو ماه آخر از کتاب راهیان ارشد خوندم در حد حفظ کردن چند تا نکته( ۱ سوال هم جواب دادم تو کنکور) گسسته را کتاب پوران را کامل خونده بودم و با دروس مشترک همزمان پیش برده بودم ولی ۱ سوال بیشتر نشد جواب بدم و سر کنکوراصلا راضی نبودم
تخصصی ها را از قبل بیشتر تسلط داشتم و تقریبا ۴/۱از وقتم را براش گذاشتم
۵-فکر می کنید کدام درسها را بیشتر مسلط بودید واین تسلط را مدیون چه چیز بودید؟نظریه که همه سوالاش را جواب دادم و مدیون کتاب لینزم
منطقی را هم همه سوالا را جواب دادم و تسلطم خوب بود
سیستم عامل هم خوب بودم ولی امسال سوالاش خیلی بد بود و نتونستم خوب جواب بدم
ریاضی مهندسی را هم بخشی که خونده بودم خوب بودم
پایگاه داده چون کتاب رانکوهی را قبلا خونده بودم خیلی خوب بود استادم هم خوب بود
معماری هم خوب بود
6- در مورد برنامه ریزی درسی خود (یک روز درسی خود+ برنامه ریزی کلی ) صحبت بفرمایید.
من در ابتدا یک برنامه ریزی برای درس خواندم کردم ولی در طول مدتی که درس میخوندم هر روز وقت کم می آوردم منم برای جبرانش از تایم درسهای ریاضی و تخصصی میزدم ولی در کل میتونم بگم یک برنامه ریزی که در یک روز چند تا درس مختلف باشه حتی اگه مثل من دقیق به آن عمل نکنیم خوبه
۷- در طول دوره ای که می خواندید شده بود دچار عقب افتادگی از برنامه تان شوید این عقب افتادگی ها را چطور جبران می کردید؟خیلی زیاد و همین باعث شد که درسهای ریاضی و طراحی پیاده سازی از تخصصی ها را کامل نتونم بخونم در ابتدا برنامه ام را طوری مشخص کرده بودم که در ۳ هفته آخر درسی برای خوندن نداشته باشم
و وقتی از برنامه ام عقب می افتادم مدام برنامه ام را به جلو شیفت می دادم و این شد که در اخر فقط یک هفته آخر را (که اصلا کار عاقلانه ای نیست برای درس جدید خوندن )فقط درس نخوندم و مرور کردم همینطور که در بالا گفتم من در طول این مدت مدام مرور داشتم و به نظرم وقتی زمان کم میاری مرور و تثبیت مطالبی که قبلا خوندی بهتره تا مطلب جدید و برای این که بعضی کتاب هام کامل نشده بود استرس نداشتم چون قرارم نبود همه سوالا را جواب بدم

۸- به نظرتان درس خواندن جزیرهای(تک نفره )بهتر است یا چند نفره؟و همچنین در خانه درس می خواندید یا جای دیگر ؟کدام به نظرتان بهتر جواب داد؟
نمیدونم ولی من که تنها درس خوندم البته دوستمم میخوند ولی با هم نه و برنامه جدا داشتیم و هر دفعه ای اگه مشکلی بود رفع میکردیم من در خانه درس میخوندم و یکی از علت های اصلی وقت کم آوردن من هم همین بود من با کتابخونه مشکل دارم نمیتونم تمرکز بگیرم ولیاگه بتونید کتابخونه درس بخونید فکر کنم کتابخونه بهتر باشه
۹- در طول دوره ای که می خواندید شده بود دچار یاس و نا امیدی از برنامه تان شوید برای رفع آن چه می کردید ؟بله اول میرفتم سراغ خدا و دعا خوندن این به من خیلی کمک میکرد تا دوباره آرامش بگیرم البته همیشه به یاد خدا بودم و لی این موقعه ها ی طوری ویژه و ازش کمک میخواستم برای آرامشم و بعد برنامه ام را عوض میکردم
۱۰-کلاسها وکنکورهای آزمایشی جقدر به شما کمک کردند؟شما اصولا موافق هستید که در همه آزمونها شرکت کنیم یا فقط در آزمونهای جامع؟آیا شرکت در همه آزمونها برای همه مفید است؟
در هیچ کلاسی و کنکور آزمایشی شرکت نکردم البته تو بهمن یک سری کنکورای امسال پارسه را از دوستم گرفتم و از خودم امتحان گرفتم و همین امیدم را بیشتر کرد چون از درصدام راضی بودم و حتی از کنکورمم هم بهتر بود ولی بعضی از آزمونهاش غیر استاندارد بود و به بچه ها توصیه میکنم در این مواقع اصلا به خودشون استرس وارد نکنند
من سال اول چون هیچ آزمون و کلاسی شرکت نکرده بودم ی کم نگران بودم ولی نتیجه ی سال اولم باعث شد سال دوم اصلا این نگرانی را نداشته باشم چون خیلی ها هستن حداقل کنکور آزمایشی را میرفتن ولی نتیجه کمتری گرفته بودن و شرکت کردن و نکردن در این آزمونها و کلاسها هیچ دلیلی برای قبول نشدن و قبول شدن نمیشه مهم خودتونین که درست درس بخونین
۱۱-دوره ها وجمع بندی را چطور انجام می دادید؟من ی مشکل بزرگ که داشتم خلاصه نویسی نمیکردم یعنی بلد نبودم ولی حتما به دوستان توصیه میکنم خلاصه نویسی کنن و برای دوره هاشون از این خلاصه ها استفاده کنند چون من خودم برای دوره مجبور بودم کتاب ها را بخونم و سخت بود در کل در مراحل مختلف دوره زیاد داشتم
۱۲- در مورد روز اول و دوم کنکور بگویید و اینکه در آن روز چقدر توانستید از تواناییهاتان بهره ببرید.روزه اول یک سری درس ها سخت بود من خودم به خاطر استرسم که داشتم چون سال دومم بود و میخواستم از پارسال نتیجه بهتر بگیرم سوالای ساختمان داده را هیچ کدامش را نتوستم حل کنم ولی ۵ دقیقه ای به سوالا نگاه نکردم و بعد خدا کمک کرد و اعتماد به نفسم را به دست آوردم اول بقی سوالا را حل کردم بعد دوباره برگشتم سر سوالای ساختمان داده که ۳ تاش راحل کردم و ۲ تاش درست بود پس اگه لحظه ی اول نتونستید اولین سوالا را جواب بدید مثل امسال که ساختمان به نظر من سخت بود خودتون را نبازید و با ذکر" الا باذکرالله تطمئن القلوب " سعی کنید به آرامش برسید وقتی به خونه برگشتید اصلا به امتحانتون فکر نکنید و بدونید که روز دومم خیلی مهمه این تجربه از سال قبل داشتم که درصد روز دوم کمکم کرد
۱۳-به نظر شما بهترین راهکار در هنگا م برخورد با سوالاتی مشکل وخارج از عرف همیشگی کنکور مثل سولات امسال بعضی از دروس (مثل داده وسیستم) چگونه است؟ هم از نظر برخورد روانی وهم برخورد علمی با این گونه مسائل؟سوال قبلی جوابش را دادم در کل وقت نزارید رو این سوالا و در آخر اگه وقت زیاد آوردید برگردین سرشون و این را بدونید که تقریبا ۵۰ درصد کافیه و لازم نیست همه را حل کنید شاید درسهای دیگه سوالای اصولی تری داشته باشن و با استرس این سوالا اونها را هم خراب کنید

۱۴-درصدهایتان را ورتبه کسب شده را بگویید و بگویید که با این رتبه کجا قبول شده اید؟ می شوید؟زبان ۱۰-ریاضی ۵۶/۲۴ –مشترک ۱۵/۴۸ –نرم افزار ۵۰ –معماری سفید – هوش ۷۷/۸
رتبه نرم ۳۵ –الگوریتم و محاسبات ۳۰ – هوش و معماری ۲۰۲
دانشگاه صنعتی شریف قبول شدم .
۱۴- در نهایت اگر بخواهید یک توصیه خاص که فکر می کنید با تمام موفقیتهایتان در شما ریسکی بوده که می توانسته موفقیتتان را تحت الشعاع قرار دهد آن را بیان کنید(تجربیات تلخی که اگر برگردید عقب تکرار نخواهید کرد ویا نیازش را عمیقا احساس میکردید.)من سال اول کتاب ها را نمیدونستم چی بخونم و این باعث شد که یک سال عقب بیافتم ولی پارسال  لیست کتابام را پیدا کردم و از آقای تنهایی و دوستان به خاطر زحماتشون متشکرم و همینطور از بچه ها میخوام اگه مثل من اطرافشون کسایی هستن که هر دفعه ابی انرژی منفی میفرستن اصلا بهشون اهمیت ندن و همیشه با یاد خدا به ارامش برسند و خودشون را خسته نکنن من خودم هیچ وقت حاضر نشدم از خوابم کم کنم برای درس خوندن چون اینطوری سرم درد میگرفت و از درس خوندن هم خسته میشدم به خودتون فشار نیارید ی جسم و روحی که خسته باشه کمتر میتونه موفق باشه و آخراشم کم میاره و از درس خوندن زده میشه .

نظرات 14 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 11 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

خوشبحال دوستتون طلوع

طلوع 12 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام گلم
مرسی بابت متن مصاحبه
بابا اعتماد به نفست منو کشته پیاده شو با هم بریم
حالا که این جوریاست من که صنعتی شریفیم تو رو نمی دونم!!!!
به دور از شوخی ایشالا که قبول بشیم

سلام عزیزم
خواهش میکنم
ما اینیم دیگه
من که امیر کبیریم....عشقم فقط امیر کبیرررررررررررررررررر
انشاالله

حدیث آرزومندی 12 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

هفت روش غلبه بر اضطراب بدون نیاز به دارو

اضطراب و افسردگی دو وضعیت خاص روانی هستند که بر چگونگی نگرش ما نسبت به دنیای اطراف تاثیر می‌گذارند.

به گزارش ایسنا اگرچه بروز این حالت‌های روانی گاهی اوقات در زندگی انسان امرعادی و طبیعی هستند اما اگر استمرار پیدا کرده و دائمی شوند، توان لذت بردن از زندگی را از انسان سلب می‌کنند.

افسردگی از پیامدهای اصلی ناکامی در روابط، امور مالی و سلامتی است. آمارها نشان می‌دهد که بیش از 120 میلیون نفر در جهان به افسردگی مبتلا هستند.

از آنجا که بسیاری از مردم برای غلبه بر اضطراب و افسردگی به ساده‌ترین راهکار یعنی مصرف داروهای شیمیایی ضدافسردگی متوسل می‌شوند، در این مقاله متخصصان علوم روانشناسی در امریکا چند روش حیاتی و به خصوص طبیعی را برای مقابله با این اختلالات توصیه می‌کنند.

بنا برگزارش جدید سایت اینترنتی کامن هلت، این هفت اقدام ساده و طبیعی برای غلبه بر اضطراب و افسردگی عبارتند از:

1- حتما هر روز برای مدت زمانی در تماس با نور طبیعی و در فضای آزاد قرار بگیرید. از آنجا که الگوی زندگی مدرن امکان فعالیت در فضای باز را از انسان سلب کرده است، اگر بتوانید حدود 20 دقیقه بدون عینک آفتابی در معرض نور طبیعی روز قرار بگیرید، تفاوت فاحشی را در حال روحیه خود شاهد خواهید بود.‌

2- رژیم غذایی را انتخاب کنید که از همه نظر مناسب باشد. مطالعات نشان می‌دهد که افراد افسرده بیشتر از شیرینی و نوشیدنی‌هایی مثل قهوه و الکل استفاده می‌کنند، بنابراین دو دستورالعمل ساده را برای یک تغذیه سالم انجام دهید:

-‌ مصرف غلات سبوس‌دار، میوه و سبزی و ماهی و مرغ را افزایش دهید.

- خوردنی‌های بسیار محرک مثل قهوه و الکل را حذف کنید.

3- با افراد مثبت اندیش ارتباط بگیرید. در واقع صحبت کردن با کسی که روحیه مثبت دارد، در این زمینه موثر است اما تاثیر بیشتر و عمیق‌تر زمانی حاصل می‌شود که شما در یک اجتماع شاد قرار بگیرید و از حمایت خانوادگی بهره‌مند شده و در لذت‌های خود سهیم شوید.

4- فعال باشید و روزانه ورزش کنید. نیم ساعت فعالیت بدنی منظم به شما کمک می‌کند به اضطراب و افسردگی غلبه کرده و خواب بهتری داشته باشید.

5- مواد مغذی بهبود دهنده خلق و خوی را به رژیم غذایی خود بیفزایید. صرفا مرغوب بودن وعده غذایی شرط کافی برای رساندن تمام ریزمغذی‌های ضروری به بدن نیست مگر اینکه بتوانید با یک انتخاب مناسب، تعادل هورمون‌های بدن را برقرار سازید. بنابراین توصیه می‌شود که ویتامین D و مکمل‌های زیر را در برنامه غذایی خود بگنجانید:

-‌ روغن ماهی امگا -3 حاوی EPA وDHA که به بهبود خلق، افزایش سطح سروتونین، تعادل هورمونی و درمان افسردگی کمک می‌کند.

-‌ ویتامین ب کمپلکس که برای سلامت اعصاب ضروری است اما نکته مهم اینکه ویتامین‌های گروه ب با مصرف الکل، کافئین، نیکوتین، با استرس و مصرف غذاهای فرآوری شده و قندی تخریب می‌شود.

-‌ ویتامین C همراه با بیوفلاوونوئیدها که میزان آن در بدن افراد افسرده 30 درصد کمتر است. بعلاوه استرس، سیگار، ‌آسپرین، داروهای ضدبارداری و بسیاری از داروهای دیگر نیاز ما را به ویتامین C افزایش می‌دهد.

- مولتی ویتامین و املاح مختلف بویژه کلسیم، منیزیم و روی که خلق را تثبیت می‌کنند و کمبود آنها موجب عصبیت، تحریک پذیری، نوسانات خلقی و افسردگی می‌شود.

- استراحت و خواب کافی داشته باشید. مصرف کافئین و محرک‌ها خواب خوب را از شما سلب می‌کند. به علاوه توصیه می‌شود برای خواب مناسب دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به آن را یاد بگیرید.

7- تمرکز روی جنبه‌ها و موضوعات مثبت را یاد بگیرید. این کار نیاز به تمرین، استمرار و مداومت دارد اما اگر به یک عادت تبدیل شود، می‌تواند برای همیشه زندگی شما را بهتر و زیباتر کند.

مرسی عزیزم
حتما به توصیه هاتون عمل میکنم

شادان 12 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام
مریم جون بابات کار امروز واقعا ممنونت
از عموم جون تشکر کن البته از طرف من.
برا مصاحبه هم خوب بود..ما که میخواییم آی تی شرکت کنیم وکارمون راحتر

سلام
انجام وظیفه بود....
بابا هم میگه قابل گل روی دخترعزیزمو نداشت
هرچند آی تی راحتر از کامپیوتره ولی پذیرشش کمتر ار کامپیوتره...حواستو خوب جمع کن الکی نیس هااااااااااااااا

فاطمه 12 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم
من هم انشاءالله امسال کنکوری هستم،البته در رشته اقتصاد
براتون آرزوی موفقیت میکنم

سلام
موفق و موید باشید عزیزم

فاطمه 12 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.harfedel72.blogfa.com

سلام

مسعود 16 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام
همگی خدا قوت
می بینم که رقبا تصمیم گرفتن تک رقمی بشن.
پس بزارید خیالتونو راحت کنم واسه دوم به بعد تلاش کنید.
تا بعد

سلام

۹تا جا داریم هرکی میخاد بیاد جلو...
موفق باشید

مجید 16 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام ابجی خانم گل
میلاد آقا علی بن موسی الرضا(ع) خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم . انشالله هرچه زودتر به زیارت آقا نائل بشید ..

سلام
مرسی
انشالله

mehdi 17 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا
تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی
تکرار قشنگ بچه آهو آقا

عیدتون مبارک

سلام
مرسی از شعر قشنگتون
عید شما هم مبارک

طلوع 17 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

با سلام و تبریک میلاد امام رضا (ع)
حضرت امام رضا (ع) فرمودند : روزگاری نخواهد گذشت که سرزمین طوس محل رفت و آمد شیعیان و زائران من میگردد ، هرکس مرا در غُربتم ( سرزمین طوس ) زیارت کند ، گناهانش آمرزیده میشود ، و در قیامت همراه و هم رتبه من خواهد بود.

انشاءالله زیارتش نصیب هممون بشه

سلام عزیز دلم
عید تو هم مبارک
ایشالا بحق آبروی امام رئوف زیارت این حضرت بعد کنکور و شادی قبولیش نصیبمون بشه...البته دوستانی که مشتاقترن قبل کنکور و بهمین زودیا نصیبشون بشه
عزیزم دعا یادت نره هاااااااااااااا

شادان 17 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
خوبی؟دیشب خوش گذشت؟
عیدت مبارک همیشه لبت خندون ودلت شاد شاد باشه.

سلام عزیزم
خوب خوب...الان از همایش اومدم
دیشب جات خیلی خیلی خالی بود....ایشالا بهمین زودیا قسمت خودت بشه
عیدمیلاد آقا بر تو و خانواده ی محترمت هم مبارک باشه....ایشالا به همه ی دلخواسته هات برسی

عادله 17 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

سلام دوستم. عید مبارکت باشه.

خوبی؟
چه خبر؟

ما که تازه درسا رو شروع کردیم. امیدوارم جدی بگیرم.

دعام کن.

سلام عزیزم
عید تو هم مبارک
شکرخدا ...
برنامه ی آزمون اول منم از فردا شروع میشه...
امیدمون به خدا باشه...
محتاجم به دعا...توهم دعاگوی این حقیر باش

امین منصوری 18 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://axamin.blogfa.com

سلام مریم خانوم
عید شما هم مبارک. آرزو دارم موفق باشید.
ما رو هم دعا کن

امین منصوری 18 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://axamin.blogfa.com

سلام مریم خانوم
عید شما هم مبارک. آرزو دارم موفق باشید.
ما رو هم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد