.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

چهل بهانه ی رایج در توجیه تنبلی

۱. نا خوشایند است.

۲. دیر شده است.

۳. زیر فشار بیشتر،بهتر کار میکنم.

۴. اگر صبر کنم احتمالا خود بخود برطرف میشود.

۵. خیلی زود است.

۶. امروز که خیلی دیر شده است.

۷. یادداشتهایم راباخود ندارم.

۸. دشوار است.

۹. حالا میلی به انجامش ندارم.

۱۰. سرم در میکند.

۱۱. دیرتر هم انجام بدهم اتفاقی نمی افتد.

۱۲. ممکن است مهم باشد اما اضطراری نیست.

۱۳.  ممکن است مرا ناراحت کند.

۱۴. دلم میخواهداینکار را انجام بدهم اما فراموش میکنم.

۱۵. صبر میکنم ممکن است سایرین انجام بدهند.

۱۶. ممکن است خجالت بکشم.

۱۷. نمی دانم از کجا باید شروع کنم.

۱۸. اول باید تمرکز کافی را پیدا کنم.

۱۹. بیش از حد خسته ام.

۲۰. فعلا سرم شلوغ است.

۲۱. کار خسته کننده ای است.

۲۲. ممکن است موثر واقع نشود.

۲۳. اول باید مرتب کنم.

۲۴. باید درباره اش خوب فکر کنم.

۲۵. وقت بیشتری میخواهد.

۲۶. نمیدانم چگونه اینکارا انجام دهم.

۲۷. تلویزیون برنامه جالبی دارد.

۲۸. تاشروع میکنم،مزاحمی از راه میرسد.

۲۹. به مطالعه بیشتری نیاز دارم.

۳۰. طالع من نشان میدهد که زمان مناسبی نیست.

۳۱. تاحالا که کسی شکایت نکرده است.

۳۲. اگر همین حالا اینکارا انجام بدهم،فورا کار دیگری به من واگذار میشود.

۳۳. هوای بدی است.

۳۴. حیف روز به این خوبی نیست که آن راصرف کار کنم.

۳۵. قبل از شروع باید کمی استراحت کنم.

۳۶. تا مقدماتش رافراهم سازم ،بعد اینکار را انجام میدهم.

۳۷. در حالت خوبی نیستم.

۳۸. هرچه زودتر عقب بیفتم،فرصت بیشتری برای پرداختن به آن دارم(با عجله کارمو بهتر انجام میدهم).

۳۹. از شنبه شروع میکنم.

۴۰. حالا که کار از کار گذشته است. 

................................... 

همیشه وقتی همت میکنیم که کاری رو شروع کنیم این بهانه رو واسه خودمون ردیف میکنیم.همه همینجورن پس نگو فقط من این مشکلاتو دارم مهم اینه که با تنبلی خودمون مبارزه کنیم.... 

هیچکس  بیشتر از خودمون به فکرمون نیست...به فکر ثانیه و دقیقه ها و ساعتها و روزها و در پی اون سالهایی باش که با این بهانه ها هدرشون میدیم. 

ماه رمضان با همه ی خوبی هاش تموم شد... 

تنبلی بسه دیگه....یا علی بگو و شروع کن... 

حق نگهدارتون

نظرات 10 + ارسال نظر
مهندس ق 10 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

3ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ/\ o______

ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی شادکامی دوستان ، سلامی دوباره دارم ( بعد از یک ماه ) و از خدای مهربان بهترینها رو برایتان آرزو میکنم ...


() int main
}
همه بدیها رو // ;()clrscr
به نیت 14 معصوم // (14)while
}
آرزویم برای شما // ; "خوشبختی ">>cout
{
;0 return
{

سلام
عید شما هم مبارک...طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق تعالی
مرسی

مجید 10 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

خدا انشالله روح حسین اقا رو شاد کنه و بهشت برین جایگاهش باشه . چه خوبه انسانها خاطرات خوبی در ذهن همدیگه داشته باشند تا خاطرات بد . من که واقعا خاطرات بد از بعضی اقوامم دارم . یه جورایی دلاشون پاک نیست . خدا انشالله دلهای همه مردم رو عاری از هر کینه و دلخوری از همدیگه کند و هر روز دلها بیشتر بهم نزدیک بشند...

دختر کوچولو 10 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

خیلی عالی بود مریم جان...

بابت راهنمایی مرسی.

در ضمن کتاب گارسیا حقیقت داره متاسفانه

B.H 10 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

باعرض سلام وخسته نباشید:
ببخشید اگه منابع ارشد91 رو دارید برام ایمیلش کنید ممنون میشم رشته های علوم اجتماعی ومدیریت کلیه گرایشهاشونو

سلام دوست عزیز
ضمن عرض تبریک عید فطر و قبولی طاعات و عبادات باید خدمت شما و دوستان دیگه که چه خصوصی و چه عمومی کامنت گذاشتن و درخواست کردن منابع ارشد رشته های مربوط به خودشون رو واسشون ایمیل کنم باید به عرضتون برسونم که من فارغ التحصیل رشته ی مهندسی کامپیوترم و اطلاعاتم در مورد رشته ی تحصیلی خودمه و اطلاعای در مورد منابع رشته های دیگه ندارم.
دوستان عزیز اگه قدری تو سایتهای مربوطه در زمینه ارشد جستجو کنن میتونن اطلاعات مربوط به رشته هاشونو پیدا کنن.
اگه منابع رشته ی شما دوست عزیز رو پیدا کردم حتما واستون ارسال میکنم اگه نشد باید به بزرگواری خودتون عفو بفرمائید.

مسعود 11 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

دوستانی که می خاستن از شنبه شروع کنن بسم الله فردا شنبه ست

حدیث آرزومندی 11 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

هستی؟؟؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 11 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

ما رفتیم
گوشی هم که جواب ندادی...
معلوم نیست کجایی
خسته شدم الکی پای نت نشستم

بهار 12 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.pastoo-e-khial.blogfa.com

سلام اگر بخوایم از شهریور شروع کنیم باید چه کنیم... میشه لطفا راهنمایی کنین؟

سلام عزیزم
خیلی خوبه ولی سعی کنید از همین الان شروع کنید.
باتوجه به رشته تون و منابعی که دارید و تسلط شما رو منابع آزمون ارشدتون سعی کنید شهریور و مهرماه رو فقط منابع رو مرور کنید و از آبان ماه تا بهمن ماه منابع رو بصورت کاملتر و مفهومی تر همراه با تست مداوم بخونید.از مهرماه یا آبان باید تست رو شروع کنید.
براتون آرزوی موفقیت دارم

حدیث آرزومندی 13 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

قهرم..................

E.F 13 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام گلم
ما که درس خوندنمون تعطیل شده فعلا
از همه ی بچه های دلداده ی ارشد می خوام با دلای پاکشون دعام کنم ..............بچه ها شدیدا التماس دعای دارم

سلام عزیز دلم
چی شده؟نگرانت شدم
ایشالله هرچی که هست خیر باشه...نگران نباش امیدت به خدای بالای سرت باشه همه چی حله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد