.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

راز.....

با سلام 

با خودم فکر میکردم چه مطلبی واسه پست جدید بنویسم که بدرد دوستان بخصوص دوستای کنکوریم بخوره؟؟؟!!! 

حدود یه سال پیش یکی از دوستان که تاحدودی به روحیات و مشکلات و هدف هام آشنایی پیدا کرده بود بهم پیشنهاد کرد که "مستند راز " رو حتما نگاه کنم...همش تو ذهنم بود که از دوستان و آشنایان سراغی بگیرم و این مستند رو نگاه کنم ببینم چیه؟! 

تو این مدت تو سایتا و وبلاگای زیادی سرچ میکردم و چند بار به نام "مستند راز " برخورد کردم... 

خلاصه تصمیم گرفتم حتما این برنامه رو ببینم... 

تا اینکه پیداش کردم... 

حالا منم مث بقیه دوستانی که این برنامه رو دیدن به همه ی دوستانی که این مطلب رو میخونن پیشنهاد میکنم حتما این مستند رو ببینن...واقعا شاهکاره واقعا.... 

.... 

داوطلبای عزیز کنکور ارشد91 بهتون پیشنهاد میکنم حتما حتما این مستند رو ببینید....از دوستان و اطرافیانتون در شهر و محلی و ناحیه ای که زندگی میکنید سراغ بگیرید... 

امیدوارم گیرتون بیاد.... 

------ 

موفق باشید 

در پناه حق

نظرات 27 + ارسال نظر
شادان 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://shadanlearing.blogfa.com

سلام
خوبی؟
پیشاپیش ماه مبارک رمضان رو بت تبریک میگم امید است که بهترین استفاده رو از این ماه ببری.
ومن الله التوفیق

سلام عزیزم
مرسی
منم تبریک میگم...
با اون دل پاک و مهربونت ما رو از دعای خیرت بی نصیب نزار...

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

لام عزیزم خوبی؟ خب از صبح نیومدم پای نت. منکه صبح اس هم دادم اما از تو خبری نشد!!!!!

نقش مهر 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

سلام مریم جان !

من و فراموشی؟!

اینطوریام نیست.

خیلی ممنونم که بهم سر میزنی و محبت داری.

من هم بهت تبریک میگم.

ماه مبارک رو خیییلیییی دوست دارم.

مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند . . .

راستی

من هم کنکوری ارشدم .. البته اگه درس بخونم ..

التماس دعا...

امین منصوری 10 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://axamin.blogfa.com

سلام مریم خانوم.
امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه.
به نظر من راز تا زمانیکه خودمون رو باور نکنیم همچنان یه راز باقی می مونه. موفق باشید

مجید 11 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام
روزه دار به من میگن فکر کنم توی 13ساعت روزه داری 8ساعتش خواب بودم ... بازم خدا رو شکر فکر نمیکردم طاقت بیارم توی این گرما . بیچاره یه بچه دوازده سیزده ساله افغانی داشت تلف میشد .. بگذریم خودت چطوری انشالله نماز و روزه هاتون قبول حق باشه ..

سهیلا 11 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

با سلام
از مطالب مفیدتون ممنون.منم یکی از داوطلبای ارشد رشتهit هستم.من از لینکای دانلودی که گذاشته بودید جزوءها رو دانلود کردم اما توی سیستم من باز نشد می خواستم ازتون خواهش کنم اگه براتون ممکنه جزوءهای ساختمان داده/هوش/پایگاه/سیستم عامل و معماری رو برام میل کنید.ازتون خیلی خیلی ممنون میشم.
ممنون.

مهمانکده ی خدا 15 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

مریم جونی من فیلم سکرت رو دیدم. قشنگه ولی اگه گیر نیاد کتابشم هستا. اون دفعه دست دوستم دیدم. دقیقا مث فیلمشه.
اینو واسه دوستایی گفتم که کنجکاون از سکرت بدونن.

یه دوست 16 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام
مریم جان من الان مشهدم خواستم بگم نائب الزیاره هستم
التماس دعا

نقش مهر 16 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

کجایی مریم خانوم؟

دختر کوچولو 17 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

سلام عزیزم...

ممنون که بهم راهنمایی کردی

موفق باشی

دختر کوچولو 17 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

واقعا اونجا اینقدر گرمه؟؟من اصلا زاقت گرما رو ندارم

من خونمون فقط یک هفته احتیاج بود کولر روشن کنیم

e.f 17 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام
ممنون گلم به خاطر وبلاگ زیبات
ایشالا به اهدافمون هر چه زودتر برسیم
التماس دعا

[ بدون نام ] 19 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://harfedel72.blogfa.com

سلام آجی جونی
خوبی عزیزم؟
ایشالا هرجا هستی موفق و سرحال و خوب باشی

خیلییییییییی مخلصییییییییییییییییییییم
راستی قالبت خیلییییییییییییی قشنگه

مسعود 20 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
ماه مبارک رمضون بر شما مبارک باشه
التماس دعا

فاطمه 30 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

مریم جونیییییی
نیستیا
هر جا هستی
التماس دعا
درساتم خوب خوب بخون

فاطمه 8 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

منصوره 8 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام
من میخوام از الان شروع کنم به خوندن به نظرتون میرسم؟
میشه کمکم کنید تو برنامه ریزی
لطفا

شادان 8 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
چه عجب پیدات شد
نماز روزت قبول.
عیدت هم مبارک.
انشاالله ۱۳ همدیگر رو میبینیم.
حالا برا چی بعدا بت بیگم

سلام

عید شما هم مبارک...طاعات و عبادات شما هم قبول
حتما ۱۳ همو میبینیم...متوجه منظورت شدم..خبر دارم

حدیث آرزومندی 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

انقد منتظر موندم که رفتم توفکر و خیال...
از دست تو قهرم اصلا... از جی میلت بیا اینجوری طول میکشه

همینجا بیا...حوصله جیمیلمو ندارم...

مجید 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام
معلومه که بهتون خوش گذشته و الا یه ماه مارو بی خبر نمیزاشتی.. شوخی کردم نگران نباش ابجی ها خیلی بهتر از داداشها هستند مطمئن باش انشالله سال دیگه هم میاد پیشت اتفاقا با آقا داماد میاد افراد بیشتری دور هم هستید .

جای دوستان سبز
هم داداشا خوبن و هم آبجی ها...اتفاقا من داداش بزرگمو از همه دنیا بیشتر دوس دارم...خدا نکنه خدانکنه مریض بشه میشینم پای تختش گریه میکنم...خدا نکنه ناراحت باشه وگرنه...

حدیث آرزومندی 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

لازم نکرده بعد ده سال جواب می یاد حوصله ندارم...

حدیث بخدا اعصابم بهم ریخته درک کن....امشب جیمیلو بیخیال شو
بخاطر تو باشه....با جیمیل اصلیم که با مشخصات اصلیمه آن شدم...آدرسشو که داری؟

حدیث آرزومندی 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

ادت کردم اما نیستی که؟؟

هستیم یه بار دیگه امتحان کن...فقط همون آدرسی که بهت دادماااااااا
امتحانی یه پیام بفرست

me 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://mk80ux.blogfa.com

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین
خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر
خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت
خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .

سلام
عیدتون مبارک
طاعات و عبادات قبول

شادان 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 02:42 ق.ظ

نه جان تو تا زه بچه ها رفتن.
در طول روز هم که همش خوابن شب احیا می گیرم.
از زینب چه خبر؟

منکه نه روز خواب دارم نه شب فکر نکنم در طول ۲۴ ساعت ۴ یا ۵ ساعت بخوابم شایدم کمتر...
در حد اس ازش خبر دارم
واسه ۱۳ باهاش قرار میزارم ببینم چی میگه خبرت میکنم
فردا دعا یادت نره هاااا....درواقع امروز صبح دعا یادت نره واسه نماز عید

کاوه 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 05:51 ق.ظ

هزار بار پیاپی، به روی خود شدم آوار
یقین،نگاه تو بوده و گر نه زلزله ای نیست

دلت به قیمت جانم تمام گشت و بدان که
سزای عاشق زارت، چنین معامله ای نیست

برای یاری ام اینجا ، جواب " نه" چه فراوان
و در میان صداشان، بشارت " بله" ای نیست

و لحظه لحظه عمرم، سیاه و شب ز پی شب
تباه و تیره تر از این ، مخواه! سلسله ای نیست

دوباره تیشه شیرین و. . . باز، تارک فرهاد
خبر رسید به شهر و نشان زغلغله ای نیست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
www.gongekhabdide.blogsky.com

امین منصوری 9 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://axamin.blogfa.com

سلام مریم خانوم
طاعات شما قبول باشه
راستش نمیدونستم چجوری برای مطالب جدیدتون کامنت بذارم.
هنوز شروع به خوندن نکردم برای ارشد.
براتون آرزوی موفقیت دارم همیشه

سلام آقای منصوری بزرگوار
شرمنده بابت پستای جدید که نظراتشون غیرفعاله.
منم همیشه واستون آرزوی موفقیت و سربلندی داشته و دارم...
امیدوارم هرموقع شروع کردید مث همیشه موفق باشید.
حق نگهدارتون باشه

مجید 10 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

پس نظر من کجاست؟ نظرمو پس بده !!

خوردمش
به قسمت نظرات دقت فرمایید ...تایید شدن
راستی راستی پس بدم؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد