.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

کنار تو.....

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

                          کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

                    همینکه کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست 

                        تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه

                      تو زیباترین آرزوی منی

                               منو از این فضا رها نمی کنی

                                               کنارمی به من نگا نمی کنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

                  همینکه فکرمی برای من بسه

از این عادت با تو بودن هنوز

              ببین لحظه لحظه م کنارت خوش ِ

                                   همین عادت با تو بودن یه روز

                                            اگه بی تو باشم منو می کشه

یه وقتایی انقد حالم بده

                 که میپرسم از هرکسی حالتو

یه روزایی حس میکنم پشت من

                       همه شهر میگرده دنبال تو

                                        همه شهر میگرده دنبال تو

منو از این عذاب رها نمی کنی

                کنارمی به من نگا نمی کنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

                   همینکه فکرمی برای من بسه 

 


 پ.ن.۱: 

وای خدا!وقتی دلت گرفته باشه و هوا هم گرم باشه که دیگه نور علی نور میشه...اخبار میگه هوای خوزستان ۵۱ درجه!!!خداییش داره از ۱۰۰ بالا میره چرا به دروغ اطلاع رسانی میکنید؟یه دقیقه بیرون باشی بدون کولر نفست بند میاد و تو این گرمای هوا بخارپز میشی....اگه میخوای بدونی حال و هوای الان خوزستان چطوره کافیه یه شعله ی گاز رو روشن کنی تاآخرین درجه ش و صورتت رو بالای حرارتش بزاری(خودتو نسوزونی که شرش مارو بگیره!!!)...بنظرت این ۵۰ درجه ست؟؟؟  

خدایا!خودت به داد بنده هات برس....امیدوارم حال همه ی دوستان خوب باشه

نظرات 27 + ارسال نظر
یه دوست 5 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://omideayande89.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود
و ناگهان چقدر زود دیر میشود
الهی تو زندگی هیچ کس دیر نرسه

فاطمه 5 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://harfedel72.blogfa.com

سلام گل سرخم
خوبی؟؟؟؟؟؟درسا خوب پیش میره؟؟
ممنون که سر زدی.خیلی دلم برات تنگ شده بود
این شعره هم خیلییییییییییییییی قشنگه هرشب به امید گوش دادن همین آهنگ تا آخر فیلم می شینم و گرنه زیاد اهل فیلم نیستم.اینم که تمومید

موفق و پیشرو باشی تو درسات و تو زندگیت عزیزم

سید 5 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://arezoooha.blogfa.com

سلام

واسه ما همیشه زود دیر میشه لحظه........

منتظرت میمانم در آرزوها!!

موفق باشید

شادان 6 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
من دیروز رسیدم آپم
سر بزن چه خبر چکارکنی؟

سلام عزیزم
رسیدن بخیر
زیارت قبول عزیزم
نیم ساعته اومدم نت ولی نمیدونم چرا بعضی وبلاگا و وب سایتا باز میشه بعضیا نه!وبلاگت باز نمیشه
خوش بحالت واسه خودت صفا کردی و برگشتی...

امل 6 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟چه خبر ؟
برنامه درسیت خوب پیش میره؟
من که درس خوندن و تعطیل کردم
تصمیم گرفتم که کلاس شبکه یا برنامه نویسی برم
دعا میکنم که امسال ارشد قبول بشی چون واقعآ داری زحمت میکشی

سلام عزیز دلم
اولا تبریک میگم و امیدوارم کنار هم شاد و خوشبخت و تندرست زندگی کنید
شکر خدا خوبه...ولی چند روز که بدجور اوضاع روحیم بهم ریخته...
هرجور خودت صلاح میدونی همونجور ادامه بده...امیدوارم هرراهی روکه انتخاب کنی بهترین باشه و عاقبت بخیر شی
بابت دعای قشنگت ممنون...بهترین و تنها ترین چیزی که میتونه خوشحال و راضیم کنه قبولی کنکور امساله...تلاشمو میکنم مابقیش با خداست

دختر کوچولو 6 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

سلاممممممممممم

چقد اینجا ناز شده..

خیلی خوبه

سلامممممممممممممم
قابل شما رو نداره

دختر کوچولو 6 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

خوب دو سوال

از بین منابع ساختمان گسسته کدوم بهتره؟
و برای طراحی الگوریتم چیو پیشنهاد میدی؟

جواب سوال اول:
برای گسسته منبع"گریمالدی"و "دکتر بهروز قلی زاده"معرفی شده و میتونی برای کمکی از کتاب گسسته راهیان ارشد و بخصوص پوران پژوهش استفاده کنی.
جواب سوال دوم:
نمیدونم طراحی در چه سطحی هستی اگه از پایه اشکالاتی داری بهت پیشنهاد میکنم اول از همه از منبعش شروع کن که همون CLRS هست
.......
بهت پیشنهاد میکنم حتما مصاحبه ی دکتر مهدی صادق زاده رو که تو وبم گذاشتم حتما بخونی(از لیست آخرین مطالب وب میتونی پیداش کنی) چون منابع مهم رو نام بردن...دکتر صادق زاده خودشون از بهترین اساتید رشته ی کامپیوترن.
موفق باشی عزیز دلم

حدیث آرزومندی 6 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام مریمی
خوبی؟؟ بعد چند روز تازه اومدم نت. اصلا حوصله کار و... ندارم افسردگی گرفتم. شاید انتظارم از زندگی زیاده شاید ناشکرم ولی اصلا حالم خوب نیست. همه چیزایی که یه مشاور می خواد بهم بگه رو خوب بلدم ولی.... برام دعا کن خدا یه انگیزه بده واسه زندگی کردن واسه مثل قبل بودن واسه بندگی درست کردن...
خیلی دارم اذیت می شم...

سلام

حدیث آرزومندی 6 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

چته؟ با فکر کردن راه به جایی نمی بری...

امل 7 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام عزیزم
از بابت همه چیز ممنون ، قالب وبت قشنگه واقعا خوش سلیقه ای

سلام عروس خانم گل خودم
نظر لطفته....

شادان 8 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
فردا شب دعوتی ؟میای؟

سلام
مرسی
کجا دعوتم؟؟؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

نه خیرم بد نبود. فقط ما رو تحویل نمیگیری....

یعنی چی؟؟؟؟؟؟
بخدا عزیزی ،گلی ،ماهی،فرشته ای،تکیییییییییییییییی

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

پس همینه که همش میای پیش ما و از من مریض خبر می گیری؟؟؟؟؟ دوست هم دوستای قدیم....

ای بی انصاف
منکه بهت اس میدم و احوال میپرسم

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

بذار ببینم اخرین اسی که دادی کی بود؟؟ فکر کنم دقیقا یه هفته پیش شایدم بیشتر!!!! افرین به تو میگن یه دوست خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حیف من اس ها رو پاک کردم وگرنه سند میاوردم که چند روز پیش بهت اس دادم...بی انصاف چندروزه مریض و ناخوش احوالم ولی تو سراغ نگرفتی

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

الهی بمیرم چیشده؟؟ چته؟ البته منم حالم خوب نیست دوباره درد دستم تشدید شده

یادته اونروز بهت گفتم حالم بده...آنفولانزا خفیف یا همون سرماخوردگی بود..باور کن داشتم میمردم

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

خدانکنه
خب تو چیزی نگفتی منم فکر کردم خوب شدی

عیب نداره احوالمو نپرسیدی...میبخشمت

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

به روت می خندن پررو میشی
حالا عیب نداره می بخشمت این جسارتتو!!!
آخ که چقدر دلم تنگ شده بود اینجوری باهات حرف بزنم چه فایده که با این درد دست و گردن لذتم به تلخی....


دلم خنک شد دستت درد گرفت؟!

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

بخدا خیلی بی انصافی
از همون اول که شروع کردم به صحبت دستم و گردنم درد داشت با این حرفت اشکام.... باشه دلت خنک بشه و خوشحال بشی من راضیم....

بخدا منظوری نداشتم
حالا گریه نکن
دلم من انقد آتیشیه که با این چیزا خنک بشو نیست

شادان 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

چرا؟
گفتم کسی که باید بفهمه نیستش بخاطر همون برش داشتم.

شادان 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

الان هم به خاطر مریم گلی میزارمش.

مرسی عزیزم
راستی امل بعدازظهری تماس گرفت واسه مراسم فرداش دعوتم کرد ولی من نمیتونم فرداشب باشم....خوشبحالت تو هستی
عکس بگیر من بعد میبینمشون...
ایشالله برای عروسیش حتما حتما خدا بخواد میام

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

بلا به دور چیزی شده اینهمه خشونت واسه چی

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

خشونت نباشه؟؟؟

خشونت واسه چی وقتی با خنده چهره ت مثه فرشته ها میشه

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:11 ق.ظ

الان با این همه ناامیدی که دارم خود شیطونم....

حدیث من فرشته ست
تازمانی که دوست ناامیدی مث من داری چراباید ناامیدی بیاد سراغت

حدیث آرزومندی 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

مرسی گلم تو لطف داری

نقش مهر 9 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.naghshemehr.blogfa.com

مریم گلی جان.

خواستم بگم خواننده میگه : منو ازین عذاب رها نمیکنی..

موفق و شاد باشی..

پشت کنکوری 10 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

چطور می تونم از منابع کنکور ارشد رشته ادبیات عرب مطلع بشم.؟؟؟؟
باتشکر.

الهام 11 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام مریم گلی
خوبی عزیزیم؟
بنظرت من الان شروع کنم به خوندن منابع اصلی میرسم تا 6 ماه دیگه تمومشون کنم و تست بزنم؟(با در نظر گرفتن شرایطم بگو الکی امید بهم ندی هان)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد