.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

کدام موسسه برای آمادگی کنکور ارشد؟؟؟؟؟

با سلام 

من نمیخوام با مطلب این پستم بگم کدوم موسسه بهتره و کدوم بدتر؟!میخوام با خوندن این مطلب متوجه شی برای چی میخوای بری این موسسه ثبت نام کنی و نقش این موسسه تو موفقیت تو در کنکور ارشد یا هرکنکور دیگه چیه؟؟؟؟ 

----- 

همون جور که دوستان اطلاع دارن هرموسسه یه پکیج آموزشی داره که حاوی تمامی جزوات درسی مربوط به هررشته ی درسیه....از تمامی منابع پیشنهاد شده واسه هردرس خلاصه مطالبی رو ارائه دادن تحت عنوان جزوه!!! 

بخش دیگه این موسسات آزمونهای آزمایشی این موسسات که به نظر من فقط برای اینکه با هدف و برنامه بتونی درس بخونی فقط مفید هستن ولاغیر .چون قرار نیست که سوالای کنکورا حتما از سوالای این آزمونا آورده بشه پس تکیه به سوالای این آزمونا نکنید!!! 

بخش دیگه که واقعا میتونه مفید باشه کلاسای کنکور و تست و رفع اشکاله ،واقعا اگه بتونید تو این کلاسا شرکت کنید خیلی خیلی براتون مفیده  ولی اگه اساتید مجربی داشته باشن!!! 

برای آمادگی کنکور ارشد موسسات خاصی چون :پارسه،ماهان،پوران پژوهش،نصیر،سنجش تکمیلی،اکسین،سنجش و دانش و....معرفی شده که هرکدوم خوبی های خاص خودشون رو دارن.... 

اول حرفام بگم که من خودم به شخصه عضو یکی از این موسسات هستم ولی کدوم یکیش بماند چون نمیخوام تبلیغ موسسه خاصی رو کرده باشم.پس نمیخوام با حرفام بگم حتما برید عضو شید ویا اینکه اصلا بدرد نمیخورن و خودت بشین درساتو خوب خوب بخون؟!  

اول با خودت بگو واسه چی میخوای بری ثبت نام کنی؟ 

آیا قبل ثبت نامت تونستی یه مرور منابع رو بخونی؟ 

آیا منابع اصلی رو گیر آوردی یا اینکه فقط میخوای از پکیج آموزشی اون موسسه استفاده کنی؟ 

آزمونا رو میخوای بری یا پکیج و کلاسا رو میخوای ثبت نام کنی؟  

.

-----

من خودم جزوات پارسه و ماهان و نصیر رو دیدم و تاحدودی مطالعه کردم(قبلنا!!!) ...من موندم چطور داوطلب بدون اینکه منابع اصلی رو بخونه با تکیه بر این پکیج تو آزموناش شرکت میکنه و با اعتماد به نفس بالا که دولتی قبول میشه میره میشینه سرجلسه کنکور و بعدش که گند میزنه به آزمونش میاد و از موسسه شاکی میشه؟؟؟؟!!!! 

بعضیها از قبل خوب خوب در طول ترمای دانشگاهشون با توجه به اساتید مجرب که داشتن(دانشجوهای دانشگاه های تهران و دیگر دانشگاه های برتر کشور!!!)درسا رو خوندن و تو موسسه خاصی شرکت میکنن و فقط باتوجه به وقت کمشون از پکیج و کتابای کمک آموزشی استفاده میکنن و ممکنه رتبه عالی بیارن....حالا خودت رو با همچین دانشجویی مقایسه کن ببین تو هم صلاحیت انجام همچین کاری رو داری؟؟؟؟؟

وقتی معماری موریس مانو رو تاحالا لاشو وا نکردی و سرشار از اشکالی،چطور جزوه ی 30 یا 40 یا 50 صفحه ای این موسسه رو میخوای بخونی و به فرض که واست بشه آب خوردن بعد انتظار داری سر جلسه کنکور چشات چارتا نشه از دیدن سوالات سخت و مفهومی کنکور؟؟؟؟ 

بقیه منابع هم همین طور.... 

این پکیجا واسه دست آخر برای ماه آخر یعنی دیماه و بهمن ماه بدرد بخورن وگرنه هیچ، چون با این وضعیت به سختی آزاد اونم یه جای دورافتاده قبول میشی... 

یکی از دوستان میگفت:دوستم فلان موسسه ثبت نام کرده و کل کلاسا رو با پکیجشون گرفته خونده ولی مجاز هم نشده!!!آخه خودت قضاوت کن وقتی منبع رو درست نخوندی که ببینی کجاش مشکل داری چطور میشینی سرکلاس و بعد آزمون میدی و از پکیج خشک خالی استفاده میکنی؟؟؟؟بعد هم انتظار یه رتبه خوب رو هم داری... 

 اگه شما تسلط کامل به منابع اصلی داری دست آخر میتونی از این پکیج کمکی استفاده کنی که مفید هم میشه! 

کسانی ازجمله خودم که استرس کنکور دارید میتونید آزمونا رو شرکت کنید چون با چند بار شرکت در آزمونا میتونید هم با برنامه درس بخونید و هم با سوالات کنکور آشنا بشید و تو آزمونای آخری که شبیه سازی کنکورن خودتون رو بطور کامل امتحان کنید.... 

اما دوستانی که میخوان آزمونا رو شرکت کنن:چون آزمونا معمولا از مهرماه شروع میشه و هردوهفته یه بارن پس مطمئن باش حجم مباحث هرآزمون بخاطر کمی وقت زیاده...باور کنید اگه از این دوماهی که از تابستون مونده استفاده نکنید برای آزمونا کارتون سخت میشه...تو اون دوهفته چطور میخوایید هم منبع اصلی رو بخونید و هم تست کنارش کار کنید؟تازه باخوندن بار اول منابع ممکنه اشکالاتون هویدا شه که چه شودددددددددددد!!!نور علی نوره!!! 

اما تحت هرشرایطی اگه منابع رو مطالعه کامل کردید بهتون توصیه میکنم برای قسمتایی که اشکال دارید حتما کلاس کنکور و رفع اشکال برید هرموسسه فرقی نداره فقط اساتید مجرب و باتجربه باشن.... 

------ 

کلام آخر: 

اینکه داوطلب کدوم موسسه باشی مهم نیست چون این موسسات به درس خوندن تو نظم و برنامه میدن ولاغیر...تمام همت و تلاش قبول شدن برمیگرده به خود داوطلب! 

اگه تلاش کنی مطمئن باش نتیجه میگیری! 

اگه با برنامه و بااصول درس بخونی مطمئن باش که قبول میشی اونم با یه رتبه عالی! 

اگه حرف گوش کنی و اول منابع اصلی رو خوب بخونی مطمئن باش موفقی! 

وگرنه قرار نیست آزمونا یا پکیج آموزشی یا کلاس کنکور هیچ موسسه ای  واسه شما معجزه کنن و نباید هم انتظار معجزه از هیچ موسسه رو داشته باشید تا زمانی که خودتون همت نکردید و آستین بالا نزدید.... 

دیگه تصمیم با خودتونه!!!! 

نظرات 19 + ارسال نظر
محمدعلی کریمی 1 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

خوب بود . موافقم .

دختر کوچولو 1 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

سلام...

من تازه شروع کردم عزیزم...

مطالبت خیلی خوب بود...

فقط برا مدیریت چی پیشنهاد میدی؟

سلام عزیزم
چیکار کردی؟کدوم درسا رو خوندی؟
برای درس مدیریت نمیدونم عزیزم.منکه قصد ندارم منبع خاصی رو بخونم ولی پوران پژوهش یا مقسمی کتاب در مورد درس مدیریت رشته ی آی تی دارن همونو بگیری بدرت میخوره.من چون میخوام گرایش شبکه رو انتخاب کنم ضریب درس مدیریت واسه این گرایش صفره ولی من سرجلسه کنکور اونو سفید نمیزارم تا اونجایی که بلدم و مطمئنم جواب میدم.

مجتبی 1 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

از اینکه توانستم به راحتی و بدون زحمت سوالات را دانلود کنم حیلی متشکرم. همیشه در کمک کردن بدون چشمداشت موفق باشی

خواهش میکنم
موفق و سربلند باشید

حدیث آرزومندی 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام مریمی خوبی؟ اون همه حرف دختر چه دل پری داری.... موندم چی بنویسم که بشه دوای دردت....

سلام عزیزم
فقط بگو خدا بهت صبر و تحمل بده
کم پیدا شدی؟
امروز خیر سرم روز استراحتم بود و خواستم درس نخونم که از فردا با انرژی شروع کنم واسه بازه ی دومم...

ق 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:34 ق.ظ

3ــــــــــــــــــــــــــلام

از اینکه فعلا هیچ نیتی برای ادامه ارشد ندارم ، تشکر میکنم ... ( همه تشکر کردن ما هم پیروی کردیم )

سلام
نیت؟مگه ارشد خوندن نیت میخواد؟فکر کنم منظورتون انگیزه است؟!
در هرصورت امیدوارم موفق باشید

ق 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

انگیزه دارم ولی نیت انجام ندارم

منکه متوجه منظورتون نمیشم
اصلش انگیزه ست که میگید دارید ولی اصلا متوجه منظورتون نمیشم که میگید نیت انجام ندارید

دختر کوچولو 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

سلامممممممممممم
خوب باید بگم دارم زبان میخونم.
اوه اوه هوش خیلی سخته
مدیریت شده زنگ تفریحم خوبه
دیگه سیستم عامل و شبکه و نرم افزار
همه رو با هم شروع کردم آخه من نمیتونم همش یه چیز خاصو بخونم

سلام عزیزم
عالیه
قبول دارم هوش سخته ولی اولش سخته یکم بخونی راه میفتی.
خیلی خوبه مدیریت میخونی.
منم از امروز مهندسی نرم و پایگاه و شبکه رو شروع کردم.
سیستم عامل رو خوب خوب مفهومی بخون بخصوص قسمت سمافورها....
هرجور برات راحته درس بخون عزیز دلم.
مرسی عزیزم
امیدوارم شما هم گرایش مورد علاقه ت قبول شی

دختر کوچولو 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

انشالله گرایش مورد علاقتو قبول میشی عزیزم

دختر کوچولو 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

اصول طراحی بانک‌های اطلاعاتی، مصطفا حق‌جو
با این:بانک اطلاعات علمی-کاربردی از مصطفی حق جو فرق داره؟

من امروز دقت کردم دیدم کتابم با منبع ارشد فرق داره؟

به نظرم هردوتا یکی باشن آخه سرکلاس ایجاد بانکهامون ترم آخر فکر کنم استادمون هردو کتابو معرفی کرد واسه درس پایگاه داده.
من خودم از رو کتاب پایگاه داده روحانی رانکوهی میخونی و یه جزوه از دکتر رانکوهی دارم که بعدش برای مرور ازش استفاده میکنم.هروقت خواستی بگو واست میلش کنم
برای اینکه ببینی منبعی که داری مفیده یا نه!اگه کتاب مقسمی پایگاه داده رو داری سرفصلاشو با فصلای این کتاب خودت مقایسه کن.
شب سرفصلای کتاب رانکوهی رو واست میفرستم چک ببین یکی هستن یا نه؟!
ولی فکر کنم یکی باشن

د 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

ببخشید اینقد سوال میپرسمااااااااااااا

یه دوست 2 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://omideayande89.blogfa.com

سلام
مرسی که سر زدی واقعا نوشته زییییییبایی بود
راستی از این مطالب برای ما کوچولو ها هم نگهدار خواستیم ارشد بخونیم
اونای که وقتشونه فعلا در حال خوش گذرونی ان
هر چی هم میگیم درس بخون میگه وقت هست
بارانی ترین لحظات دعا مارو فراموش نکن

سلام عزیزم
خواهش میکنم
شما هم از ترم ۵ به بعدتون باید به فکر باشید من الانم به آبجی کوچیک خودم که ترم ۵ پرستاریه تاکیید میکنم که دنبال منابع ارشدش باشه و شکر خدا خودشم پیگیری میکنه و از استادید در این زمینه مشاوره میگیره....
برای شما هم که مث آبجی خودم عزیزی بعدا برنامه دارم...فعلا درسای دانشگاهتو عمقی و مفهومی بخون!
در ضمن با اون خجسته خانم کاری نداشته باش..بزار خوش بگذرونه و بعد سرحال میاد میشینه درس میخونه.اگه بتونه هم تفریح کنه و هم درس بخونه خیلی بهتره...
محتاج دعای دل پاکانی چون شما عزیز دل هستیم

حدیث آرزومندی 3 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

باز که اومدی از دلتنگیت گفتی... باشه دعا می کنم خدا بهت صبر بده. تو هم برای من یه دنیا دعا کن. خیلی محتاجم....

حدیث آرزومندی 3 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

با این جواب دادنت....!!!! شبت بخیر
یاعلی

یه دوست 4 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://omideayande89.blogfa.com

سلام
نخسته
آپم سر بزنی خوشحال میشم

me 4 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

ســــــــلـــام
مطلب بسیار مفید و خوبی بود.
تشکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر.

سلام
خواهش میکنم

سهیلا 11 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

با سلام
از مطالب مفیدتون ممنون.من تازه وب شما رو پیدا کردم.منم یکی از داوطلبای it ارشد 91هستم.ازتون یه خواهش داشتم لینک دانلودهایی که گذاشتید من دانلود کردم اما تو سیستم من باز نشد نمیدونم چرا.
میشه شما لطف کنید اگه این جزوءها رو دارید برام میل کنید شدیدا بهشون احتیاج دارم.(جزوء های ساختمان داده/هوش/معماری/سیستم عامل)
ممنون

فاطمه 5 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام
خداقوت
طاعاتتون قبول باشه
از دوستام کسی نیست برای ارشد بخونن بخاطر همین بدجور سر در گمم در مورد همه چی.
خیلی خوشحال شدم وب شما رو دیدم انرژی گرفتم.
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید .

سیمین 12 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام تازه با این بلاگ اشنا شدم. اینجا همه چی عالیه خانوم مدیر. خسته نباشید.

عباس 16 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://khenizi.blogfa.com

سپاس از راهنماییتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد