.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

متن مصاحبه با دکتر مهدی صادق زاده

با سلام 

چند دقیقه پیش یکی از دوستان لینک مربوط به این پست رو در اختیارم گذاشت(با تشکر بسیار از ایشون!) و بهتر دونستم که با درج منبع این مطلب رو برای دوستان بزارم تا مطالعه کنن... دوستان دکتر صادق زاده رو میشناسن پس لازم به معرفی ایشون نیست... 

حتما متن مصاحبه رو با دقت و کامل بخونید... 

+++++

متن مصاحبه با دکتر مهدی صادق زاده 

با عرض سلام و تشکر از استاد ارجمند جناب آقای دکتر مهدی صادق زاده که وقت خودشون را در اختیار ما قرار دادند، و به خواهش ما نه نگفتند..


استاد شما به عنوان یک متخصص کامپیوتر که موفق به اخذ مدارج بالای علمی و آکادمیکی در رشته کامپیوتر شده اید مهندسی کامپیوتر را چگونه تعریف می کنید؟ دیدگاه‌ شما نسبت‌ به‌ وضعیت‌ کنونی‌ مهندسی کامپیوتر چیست‌؟ آینده و موقعیت شغلی رشته مهندسی کامپیوتر را در کشور ما چگونه ارزیابی می کنید؟

مهندسی کامپیوتر مجموعه ای از روش ها و متدولوژی های طراحی و ساخت سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز می باشد. استفاده از این فن آوری در کشور ما رشد خوبی داشته است و کاربردهای مهمی دارد از جمله بانکداری الکترونیک، دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک. با توجه به گسترش روز افزون استفاده از این تکنولوژی نیاز به متخصصان در این زمینه بیشتر خواهد شد خصوصا در کشور ما در زمینه نرم افزار

استاد این جملات را شاید خیلی شنیده باشید:
کنکور سراسری خیلی سخت بود!
سوالات وقت گیر بود ، هر چی حل می کردم به جواب نمی رسیدم!
همه ی اونارو حفظ بودم ولی نمی‌تونستم از ۴ گزینه یکی رو انتخاب کنم!
بعضی سوالات اصلا" از سرفصل نبود! و....
چرا داوطلبان نمی توانند آن طور که باید و شاید به سوالات جواب دهند؟
حال با این اوصاف ، به نظر شما برای موفق شدن در آزمون ارشد چه باید کرد؟ و چه پیشنهادی به داوطلبان برای شیوه درس خواندن و شیوه تست زنی دارید؟


داوطلبان باید مراجع اصلی را مطالعه کنند. این که استادی به دلیل کوتاه بودن ترم نتواند سرفصل را کامل پوشش دهد بدین معنی نیست که اساتید طراح سوالات کنکور از کل سرفصل سوال ندهند. کتابهای خلاصه درس و تست هم مفید می تواند باشد ولی قبل از ْآن دانشجو با خواندن کتب مرجع باید از کافی بودن اطلاعات خود در درس مورد نظر مطمئن شود. البته طبیعی است که خواندن کتب مرجع به زمان زیادی نیاز دارد.

با توجه به اینکه لیسانس شما گرایش سخت افزار است و در مقاطع ارشد و دکترای نرم افزار تحصیل کرده اید و از طرفی گرایش تز و مقالات علمی شما در زمینه هوش مصنوعی بوده چه توصیه و صحبتی برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر در انتخاب گرایش دارید ؟

به نظر من علاقه بسیار مهم است. در مقطع ارشد مهندسی کامپیوتر به سه شاخه نرم افزار، معماری کامپیوتر و هوش مصنوعی تقسیم می شود. فارغ التحصیلان کارشناسی نرم افزار بهتر است در همان شاخه یا هوش بسته به علاقه ادامه تحصیل دهند. اگر بخواهند می توانند در گرایش معماری نیز ادامه تحصیل دهند ولی باید در دروس تخصصی سخت افزار را که در دوره کارشناسی نگذرانده اند امتحان دهند بنابراین برای قبولی سعی وافری نیاز خواهند داشت.

چه منابعی را به داوطلبان رشته مهندسی کامپیوتر پیشنهاد می کنید؟
لطفاً نام و مشخصات کتابهایی که برحسب تجربه و تدریس در دانشگاه پیشنهاد می کنید را ذکر نمایید.( لطفاً در صورت تمایل جلوی درس مربوطه پاسخ دهید)


منابع همان منابعی است که در سر فصل وزارت علوم آمده است.
زبان انگلیسی: English for computer science, by : brown

ریاضی مهندسی: کتاب کری زیگ

آمار و احتمالات: کتاب دکتر نیکوکار

ریاضیات گسسته: کتاب باخ (ترجمه قلزم)، کتاب ترمبلی (ترجمه شاهزمانیان)، کتاب دکتر قلی زاده

محاسبات عددی: کتاب دکتر قلی زاده

ساختمان داده ها: کتاب هورویتز (ترجمه خانم مهدی پور)

سیستم عامل: کتاب سیلبرشاتز (ترجمه خانم آتاماژوری)، کتاب استالینگ (ترجمه دکتر پدرام)، کتاب تننباوم (ترجمه دکتر حقیقت)

نظریه زبانها و ماشینها: کناب پیتر لینز (ترجمه اینجانب)

مدار منطقی: کتاب مانو (ترجه دکتر سپید نام)

معماری کامپیوتر: کتاب مانو (ترجمه دکتر سپید نام)، کتاب پترسون

طراحی الگوریتم ها: کتاب نعیمی پور (ترجمه جلیلی)، کتاب مقدمه ای بر الگوریتم ها ریورت (چاپ دانشگاه MIT)

پایگاه داده ها: کتاب روحانی رانکوهی، کتاب دیت (ترجمه جعفرنژاد قمی)

کامپایلر: کتاب Aho (ترجمه سالخورده)

زبان‌های برنامه سازی: کتاب پرات (ترجمه سالخورده)

هوش مصنوعی: کتاب راسل (ترجمه دکتر راحتی)، کتاب ریچ (ترجمه دکتر فهیمی)

مدارهای الکتریکی: کتاب کو (ترجمه دکتر جبه دار)

VLSI: کتاب دکتر اشراقیان

الکترونیک‌دیجیتال: کتاب سدرا (ترجمه باغانی)

انتقال‌ داده‌: کتاب هال سال و کتاب استالینگ

آیا به نظر شما اگر یک دانشجوی رشته کامپیوتر در کنکور فناوری اطلاعات ( IT ) شرکت کند کار درستی انجام داده است ؟ فکر می کنید دلیل رفتن برخی از بچه های کامپیوتر به سمت آی تی چیست ؟
اگر امکانش هست لطفاً در مورد رشته آی تی و گرایش های آن هم توضیحی بدهید تا دانشجویان کامپیوتر با دید بهتری بین کامپیوتر و آی تی تصمیم گیری کنند.

به نظر من برای فرد فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی نرم افزار بهترین انتخاب همان نرم افزار است ولی وی می تواند در گرایش های فن آوری اطلاعات نیز ادامه تحصیل دهد، البته فناوری اطلاعات ترکیبی از مدیریت، مهندسی صنایع، و نرم افزار است، بنابراین ارشد نرم افزار تخصصی تر از گرایش های فناوری اطلاعات است زیرا فقط بر روی نرم افزار متمرکز می شود. علت رفتن فارغ التحصیلان کامپیوتر به سمت گرایش های فناوری اطلاعات شاید بدلیل کمتر بودن دروس برنامه نویسی و پیاده سازی در آنها باشد.

استاد می خواستیم نظر شما در مورد شرکت کردن دانشجویان لیسانس کامپیوتر در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق یا مهندسی صنایع را هم جویا شویم؟ آیا راه ورود به تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان کامپیوتر با انتخاب رشته ای دیگر آسانتر می شود؟

به نظر من قبول شدن در رشته های دیگر مانند برق یا صنایع برای فارغ التحصیلان کامپیوتر مشکل تر است زیرا باید دروسی را امتحان دهند که برخی از آنها را نگذراندند ولی به هر حال اگر علاقه داشته باشند می توانند در آن رشته ها شرکت نمایند.

طراحان کنکور ارشد سراسری بیشتر به چه قسمت هایی از سرفصل ها و کتابها توجه ویژه دارند؟ اصولاً برای موفقیت در کنکور ارشد سراسری چگونه و با چه درصدهای احتمالی به دانشگاههای معتبر روزانه می توان راه یافت!؟

طراحان به همه قسمت های سرفصل توجه دارند و معمولا سوالات از همه سرفصل داده می شود و اینکه چند سوال از بخشی داده شود و از بخش دیگر داده نشود اتفاق نمی افتد بنابراین داوطلبان باید همه سرفصل را مطالعه نمایند. کتاب های مرجع باید مورد مطالعه قرار گیرد. البته اگر جزوات اساتید معتبر را نیز بتوانید پیدا کنید می تواند برای شما مفید باشد.

با توجه به اینکه شما سابقه تدریس در دانشگاهها و مقاطع تحصیلی مختلف را داشته اید ، تفاوتی بین دانشجویان کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) از نظر توانایی و استعداد ویژه جهت قبولی در آزمون ارشد وجود دارد ؟

به نظر من دانشجویان کارشناسی پیوسته توانایی بیشتری دارند زیرا همه دروس مورد سوال را می گذرانند ولی دانشجویان ناپیوسته برخی را در دوره کاردانی کذرانده اند که ممکن است کیفیت تدریس و یادگیری در آن دوره مطلوب نباشد و حتی سرفصل ها نیز متفاوت باشد. مثلا سرفصل درس سیستم عامل دوره کاردانی شامل هماهنگی فرآیندها نیست در حالیکه این بخش یکی از مهمترین بخش ها در کنکور ارشد است. ضمنا دانشجویان کارشناسی ناپیوسته برخی دروس مورد نیاز در آزمون ارشد را نمی گذرانند مانند روشهای محاسبات عددی و نظریه زبانها و ماشین ها

استاد صادق زاده شما کنکور کارشناسی ارشد سال 89 ( سراسری ) رشته مهندسی کامپیوتر را نسبت به سال های گذشته از لحاظ کمی و کیفی سئوالات چگونه ارزیابی می کنید؟ اصولاً به چه نوع کنکوری استاندارد می گویند؟

سوالات کنکور ارشد خصوصا سراسری سوالات مفهومی است و داوطلبان برای پاسخ دادن به آنها باید به مطالب درس کاملا مسلط باشند و اکتف کردن به کتب خلاصه درس نمی تواند باعث قبولی شود. کنکوری استاندارد است که همه گونه سوال در سطوح مختلف مشکل بودن در آن موجود باشد یعنی ساده، متوسط، و سخت. در سوالات استاندارد نیز نباید از کلماتی مانند همه گزینه ها یا هیچ یک استفاده کرد.

برخی از سئوالات غلط و دارای ابهامات چاپی و علمی که گاهاً در کنکور ارشد دیده می شود!
با توجه به اینکه جنابعالی تجربه طرح سئوالات کنکور کامپیوتر را داشته اید دلیل رخدادن این اتفاق چه می تواند باشد ؟


اکثر این اشکالات مربوط به تایپ می باشند و در بازبینی قبل از چاپ سوالات کنکور هم مکن است دیده نشوند. اگر مشخص شود چنین سوالاتی وجود دارند در هنگام تصحیح خودکار پاسخنامه داوطلبان حذف خواهند شد.

استاد تا اینجا اغلب پرسش‌ها در زمینه کنکور ارشد بود. اجازه می‌خواهم یک سوال متفاوت هم از شما بپرسم.
از شاگردانتان خبری هم دارید؟ می دانید الان چه مدارجی دارند و یا در کدام دانشگاه تحصیل می کنند؟


بله کم و بیش خبر دارم. مثلا یکی از دانشجویان خانم در ماهشهر هم اکنون دانشجوی دکترای اقتصاد است، برخی دیگر در دانشگاه های مالزی، هند، صنعتی شریف، امیرکبیر و … پذیرفته شده و یا فارغ التحصیل شده اند.

با سپاس از استاد محترم آقای دکتر صادق زاده بخاطر توضیحات ارزشمندشون که با حوصله زیاد به پرسش‌های ما پاسخ دادید در پایان اگر نکته ای که برای داوطلبان این آزمون مفید باشد بفرمایید.
دانشجویان عزیز سعی کنند در دوره تحصیلی خود بر روی دروسی که در کنکور ارشد یا دکترا مطرح می شود تمرکز بیشتری داشته باشند و کتب مرجع را مطالعه نمایند، بدین ترتیب برای آمادگی برای کنکور فقط کافی است یک مروری بر آنها داشته باشند زیرا مطالب را قبلا با درک کافی یاد گرفته اند. ضمنا بدلیل فشرده بودن رقابت، دانشجویان حتما به همه دروس توجه لازم را داشته باشند. مثلا برخی دانشجویان می گویند ریاضی مهندسی را نمی خوانیم در این صورت عدم پاسخ دهی به سوالات این درس و رتبه بد در این درس، رتبه کل را مورد تاثیر قرار می دهد.


منبع : http://www.karshenasi.com  

 پ.ن.۱: 
چه غم انگیز است... 
     عمری گداختن از غم نبودن کسی 
                                          که تا بود 
                                          از غم نبودن تو می گداخت....  
 پ.ن.۲: 
بیا بزن بُکش و راحتم کن....ولی بهم نگو که باورم کن...نمیتونی نمیتونی.... 
 پ.ن.۳: 
قابل توجه دوستان عزیز 
کلاس آمادگی کنکور درس سیستم عامل قراره توسط استاد سرمست در دانشگاه آزاد برگزار شه و دوستان میتونن تو این کلاس شرکت کنن.(استاد گفتن هم تست کار میشه و هم رفع اشکال میشه) 
 پ.ن.۴: 
روز میلاد شبیه ترین فرد به آقا رسول الله،دردانه ی لیلا حضرت علی اکبر بر تمامی دوستداران آن حضرت مبارک باد... 
---روز جوان رو به همه ی جوانان شاد و سرزنده و با نشاط ایران زمین تبریک میگم... -----
نظرات 20 + ارسال نظر

سلام خدمت دوستان عزیز و دوست داشتنی
این یک دعوت نامه به شما میباشد که بدردتون میخوره
لطفا تا آخر بخونید پشیمون نمیشید***
میخواید واسه وبلاگ خود مطالب جدید بزارید؟
میخواید راه افزایش آمار رو یاد بگیری؟
میخواید فال روزانه هر روز شما به شما داده شه؟
میخواید جدید ترین اخبار را داشته باشید؟
میخواید جدیدترین عکس هارو ببینید؟
میخواید وی پی ان داشته باشید؟
میخواید جدید ترین لینک دانلود آهنگ را داشته باشید؟
میخواید ...
خیلی از اینا بیشتره
فقط عضو شید تا خودتون ببینید
آموزش عضویت و عضویت
http://group-asemon.mihanblog.com/
http://group-asemon.dxd.ir/
اگر از پر شدن اینباکس ترس دارید آموزش به صورت آنلاین جهت رفع این مشکل داده میشود
Id yahoo : om_fix
--------------------------------------
جهت تبادل لینک مارو ابتدا با اسم *فعال ترین گروپ یاهو* لینک کنید و خبرم کنید با چه اسمی لینکتون کنم؟

ق 19 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 03:28 ق.ظ

3ــــــــــــــــــــــــــــــــلام ...

من یه نظریه زبانها رو با صادق زاده پاس کردم برای گذشتگان و آیندگانم کافیه ، به اسمش آلرژی دارم ...

انشاءا... همه ارشد دربیان و استاد دانشگاه بشید ولی از این دانشجوی تنبل یه نصیحت برادرانه گوش کنید : همیشه بعنوان به مهندس کامپیوتر از خودتون سوال کنید که از این علم وسیع تو چه زمینه ای تخصص دارم ؟؟؟ ...

حدیث آرزومندی 19 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

اینا چیه می نویسی؟؟؟؟؟؟؟ چت شده دختر؟؟؟ غلط کرده هر کی بخواد بیاد تو رو بکشه فهمیدی؟؟ دیگه نبینم و نشنوم از این حرفا بزنی و بنویسی ها... انگار همه رفتن تو تریپ ضد حال و افسردگی......


دختر افسردگی چیه؟من شعرایی که مینویسم در وصف حال خودم که نیست.یهو میبینی از یه شعر یه بیت یه قطعه ادبی خوشم میاد...فقط واسه یه لحظه...
خواهرم چندروزه همش یه آهنگی میزاره اینی که نوشتم یه تیکه از اونه...وگرنه توکه خبر داری بنظرت برای چی باید خودمو بکشم؟؟؟؟؟
اتفاقا حالا حالا میخوام عمر کنم(اگه خدا بخواد) چون آرزوها دارم که میخوام واسه رسیدن بهشون تلاش کنم

ق 20 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 02:32 ق.ظ

3ــــــــــــــــــــــــــلام
بعد از فوق دیپلم 2 سالی رو شهرستان مشغول به کار شدم ، اون موقع عشق لب طاپ داشتم ، عاشق sony ، حالا چند تا از کارای خوبش رو دیدم ، گفتم لینکش رو بذارم شاید کسی از دیدنشون لذت ببره
...
http://store.sony.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&categoryId=8198552921644796500&XID=O:sony%20VAIO%20SA:dg_vinb_gglsrch:brandvaio_vib-sser_p_6942075124_sser75

سلام
مرسی
ولی من اصلا از سونی خوشم نمیاد همیشه دوست داشتم یه لپ تاپ مارک اپل داشته باشم...
خداییش سونی کارش عالیه ولی مارکای دیگه هم هستن که بخوبی سونی عمل میکنن...
لینکی که گذاشتید دوباره دلم خواست مث مطالب قبلم از لپ تاپها و خبرای داغ فناوری بنویسم ولی خب...از اطلاعات شما فعلا استفاده میکنیم انشالله تا بعد
دوستان اگه سری به این لینک بزنن ضرر نمیکنن اگه مث من سونی دوس ندارید ولی امتحان کن ضرر نداره...ممکنه خوشتون اومد و یکی رو همونجا خریدید...قطعات رو که میخوایید انتخاب کنید قسمت More Info رو حتما نگاهی بندازه بهت اطلاعات خوبی میده...همون رنگ مشکیش بهتره

سعید 20 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام
این عشق لپ تاب چی؟؟؟؟؟؟
اکثر بچه ها اون هم از نوع خانوماش خودشون رو میکشن براش.

سلام
حالا چرا اینقد خشونت؟؟؟؟؟
کسی حرفی از کشتن و جون دادن واسه لپ تاپ نزد...بعضی ها به چیزای دیگه و بی ارزش عشق دارن منم به لپ تاپ
کاش شما در مورد مطلب این پست نظر میدادید تا در مورد کامنت دوستان دیگه
با تشکر

شادان 20 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
حرفهای دکتر خوب بودن.مرسی از اینکه این مصاحبه رو گذاشتی.
ولی به قول آقای ق باید تو ی یه زمینه ای تخصص داشته باشیم من جمله این آقا رو خوندم خود۰خدایش خیلی فکر کردم که چرا ما تا حالا این سوال رو از خودمون نپرسیدیم.

سلام عزیزم
مرسی
خبری ازتون نیست؟ستاره ی سهیل شدین
منتم منکر صحبت دوستان در زمینه تخصص نیستم.نه تنها کامپیوتر بلکه تو همه زمینه ها باید جدای از جنبه ی تئوری رشته، عملی هم کار کرد.رشته ی کامپیوتر انقد شاخه های تو در تو داره که اگه کسی بخواد به همه ی قسمتاش برسه وقت خودشو تلف کرده.باید یه شاخه ی بخصوص رو درنظر بگیره و تمام تلاش خودشو برای موفقیت تو همون شاخه انجام بده...اول هرکاری سخته ولی شدنیه....
باید ببینی تنو کدوم قسمت استعداد داری:نرم افزار و برنامه نویسی؟سخت افزار؟یا دنیای شبکه؟...بعد برو دنبال یه موضوع خاص از این گرایش ها

حدیث آرزومندی 20 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

بداخلاق!!!!!!!!!

ق 20 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

3ــــــــــــــــــــــــلام
در مورد جواب اینکه رشته کامپیوتر خیلی شاخه های زیاد و هر کدوم به نوعی گسترده هستن ، حق دارید ... به قول آلبرت انیشتن :
همزمان با گسترش دایرهٔ دانش ما، تاریکی‌ ای که این دایره را احاطه می‌کند نیز گسترده می‌شود ...

ولی میتونیم تو یه زمینه تخصص بگیریم ، زمانی که شروع به خوندن کردم نه استادی نه کلاسی ، فقط و فقط کتاب مرجع فارسی و اصلی ، الان هم تو زمینه برنامه نویسی سی شارپ تخصص دارم ، به همه دوستان پیشنهاد میکنم از یه جایی شروع کنن حتی از 0 ... ولی به قول خیام :

هرگز دل من ز علم محروم نشد
کم ماند ز اسرار که معلوم نشد
هفتادو دو سال فکر کردم شب و روز
معلومم شد که هیچ معلوم نشد

آبجیت 21 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

سلامی دوباره

درس میخونی گوگولیه من؟

سلام عزیز دلم..آبجی گل و مهربونم
فدات بشم کجا بودی؟بخدا میخواستم رو گوشیت تماس بگیرم هی یه مشکلی پیش اومد و نشد...شرمنده
امتحاناتو خوب دادی گلم؟
شکر خدا شکر خدا درسا خوب پیش میره...چند روز دیگه بازه ی اولم تموم میشه

شادان 21 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
روز جوان مبارک
انشاا.. همیشه جوان و پرنشاط باشی.

سلام
مرسی عزیزم
سعیمو میکنم

شادان 21 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
مریم جان ممنون که خبر دادی میشه ایمیل استاد رو برام بفرستی


خواهش عزیزم

حدیث آرزومندی 21 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

اصلا دیگه دوست ندارم.....

حدیث آرزومندی 22 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 09:34 ق.ظ

یعنی چی ما که پیرشدیم و از ما که گذشت و ....

یعنی اینکه سنی از ماگذشته است و در سنین پیری به سر میبریم
بابا شوخی کردم بخدا...وگرنه ماکه هنوز کوچولو هستیم و کارای زیادی مونده تا انجام بدیم...بزار کنکورمو بدم بعد بلدم چیکار کنم

حدیث آرزومندی 22 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

خلاصه دفه آخرت باشه ها....

باشه

حدیث آرزومندی 22 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

چه خبر؟

هیچی سلامتی...
یکی از دوستام ازم کاری خواسته چند روز نت درگیر کار دوستمم.
درسا هم که شکر خدا خوب پیش میره...اول فکر میکردم ماه رمضون برا درس خوندن خیلی اذیت میشم ولی میبینم این ماه وقت درس خوندنم زیاد میشه فقط بلافاصله بعد افطار مثله جنازه میافتم رو تختم

حدیث آرزومندی 22 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 10:34 ق.ظ

انشالله میری ولی اگه الان هم میتونی برو جمکران. اصلا نگو بعد... اگه آقا خواسته نه نیار...

من سال ۸۵ انقد نه آوردم که حد نداشت ولی چون خود آقا طلبیده بود درست نیم ساعت قبل از حرکت قطار خودمو از اهواز به بابا اینا رسوندم(امتحانان ترمم که قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شه یهو تو برد زدن که ساعت۱۶ برگزار میشه)...وقتی رسیدم راه آهن بابا بهم گفت الحق که طلبیده ی آقا و بی بی هستی
حالا هم اگه خودش بخواد کارا خودش جور میشه و به حرف من نیست

حدیث آرزومندی 22 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

انشالله که جور میشه

امل 22 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
چند روزی از وبت خبر ندارم نت نداشتم...
ممنون از مصاحبه...
هر چندکه من دیگه نمیرسم منابع اصلی رو بخونم چون شرایط بر وفق مراد نیست...
دوست دارم یه روز دانشگاه جمع بشیم
نظرت چیه؟

سلام عزیز دلم
خوبی؟
توکه از حال و روزم خبر داری...
من یکی پایه م فقط اون لیلای بد قولو راضی کن...قرار و گذاشتید بگید منم حتما میام
نگران نخوندن درسات نباش نا امید نباش میرسی تمام منابع رو بخونی از حالا تا بهمن وقت هست...امیدت بخدا باشه و بــــــــــــــــــــــــــس!

لیلا 22 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
بابت پست بالای درست گفتی.....
مم

سلام
خنده داره بی مزه....
جواب قسمت سانسور شده ی کامنتت رو دانشگاه بهت میدم بی مزهههههههههههه
تو به اصل موضوع توجه کن و زود بیدار شو....خوابالوووووووووووووووووووووو
منو بگو که مطلب علمی و مفید میزارم تا دوستان استفاده کنن اونوقت...

امل 23 - تیر‌ماه - 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام گلم
لیلا همینجوری نمیاد دانشگاه اما واسه کلاس استاد سرمست که شهریور ماهه اسم نوشته که دیگه احتمالا شهریور ماه اگه خدا بخواد همدیگه رو ببینیم.
واسه کنکور هم نگرانم نباش سعی خودمو میکنم فقط دوست داشتم تو این روزا ببینمت

عیب نداره برا هفته دیگه قرار میزارم حتما ببینمت...دلم واست یه ریزه شده
دعا میکنم مشکلات همه بخصوص دوستای گلم بحق این روزای مبارک حل بشه...
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد