.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

......

داوطلب ارشد ۹۱ 

**** 

رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود  

رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود 

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا 16 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام
خوبی؟
گل گفتی عزیزم واقعا هم همین طوره.
موفق و پیروز باشی.

لیلا 17 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام
مریم هر چی طراحی رو از جزوه پارسه و مقسمی میخونم متوجه نمیشم.
نمیدونم باید چکار کنم.راهنماییم کن عزیزم.

سلام
من خودم طراحی رو از پوران پژوهش و پارسه و جزوه استادمحبی میخونم.تا الان مشکلی نداشتم.ببین فعلا تا اونجایی که میتونی بخون جاهایی که مشکل داری باید بری کلاس.
من خودم یه قسمتایی از معماری رو مشکل دارم و حتما میخوام بعد مهرماه کلاس برم.
تابستون قراره بخونیم تا مشکلامون مشخص شه و برای مهربراشون تصمیم بگیریم.
یا اینکه تابستون رو درسایی که خیلی مشکل داریم مث طراحی که الان مشکل داری باید از چند جزوه و کتاب استفاده کنی تا مشکلت حل شه.اگه همشهری بودیم مشکل حل بود پیش هم بودیم و باهم میخوندیم
لیلای عزیزم چاره ی درسی که با تمرین و خوندن زیاد حل نشه کلاس رفتنه
راستی لیلا مشکلت رو فصل اول یعنی نمادها و بدست آوردن پیچیدگی زمانیه؟

دختر کوچولو 17 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://itarshad-91.blogsky.com

سلام عزیزم

مرسی ...

مریم جان یه سوال دارم برا کنکور کلاس خاصی هم میری؟
من یه سری از درس ها رو مشکل دارم نمی دونم چه موسسه ای و انتخاب کنم
میشه کمک کنی عزیزم؟

سلام عزیزم
من فعلا کلاس خاصی نمیرم.
منم تا حالا که دارم میخونم معماری رو یه ذره مشکل دارم یعنی رو قسمت مبنایی که استاد مدار منطقی باید بهمون میگفت و معماری تکمیلش میکرد مشکل دارم.اگه تا مهرماه یادش نگرفتم باید برم کلاس.
تابستون درسایی رو که فکر میکین خیلی باید روشون وقت بزاری و بخونی رو بخون اگه واقعا مشکلشون حاد باشه بایدبری کلاس.
عزیز دلم فارغ التحصیل شدی یا هنوز دانشجویی؟

حدیث آرزومندی 20 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

مریمی سلام اومدم به وبت سر بزنم. دستم که خودت بهتر میدونی فقط اومدم بگم به یادتم عزیزم حتی در بیماری.... انشالله تو این شب به ارزوهات برسی...

لیلا 25 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام
خوبی ؟
تبریک به مناسبت ولادت امام علی (ع) وتبریک روز پدر به تمام پدران عزیز

سلام عزیزم
منم این روز به شما و خانواده ی محترمت تبریک میگم.امیدوارم روح پدر بزرگوارت در جوار حق و رحمت بی انتها شاد باشه.
خیلی خیلی دوست دارم.واقعا و ازته دل میگم منو و امل دوس داریم تو هم فردا برا عروسی باشی.هنوز امید دارم که فردا تو تالار میبینمت
درساتو خوب بخون...بخاطر منم که شده ولشون نکن

لیلا 25 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان
ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم
خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

مجید 26 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
میلاد حضرت علی(ع) رو خدمت شما تبریک میگم . هرچند منتظر بودم اول شما تبریک بگید ولی خب میدونم اونقدر گرفتارید که مارو فراموش کردید ...

شادان 27 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 03:44 ق.ظ http://shadanlearing.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری.دوست دارم به من هم سر بزنی دوست شما شادان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد