.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دانلود تست و کتاب و جزوه ارشد....

سلام 

دوستای عزیز میتونن بعضی این کتابا ،مجموعه تست ها وحل المسائل رو دانلود کنن.میتونه واستون مفید باشه...  

+++++

***کتاب ساختمان داده هورویتز(اگه منابع رو دیده باشید این کتاب منبع اصلی درس ساختمان داده ست

دانلود 

*** حل تمرین هوش مصنوعی 

دانلود 

*** جزوه ی درسی ساختمان داده ی دکتر قدسی استاد دانشگاه صنعتی شریف تهران 

دانلود قسمت اول 

دانلود قسمت دوم 

*** سوالات تست ساختمان گسسته آزمون های کارشناسی ارشد از سال 79 تا سال 89 

دانلود

***حل تمرین موریس مانو  

دانلود 

***تست های آزمون کارشناسی ارشد درس پایگاه داده از سال 82 تا 89 

دانلود 

***تست های آزمون کارشناسی ارشد درس معماری از سال ۷۹ تا ۸۷ 

دانلود 

***نام کتاب : هوش مصنوعی      مترجم : سهراب جلوه گر       ویرایش :  بهار 88       تعداد صفحات : 468 

دانلود  

++++++++++ 

دوستای عزیز برای دانلود موارد زیر حتما بروی لینک داده شده در زیر کلیک کنید:  

فایل درس فناوری اطلاعات برای مدیران(رشته مهندسی فناوری اطلاعات(

فایل درس مهندسی فناوری اطلاعات 2 

فایل درس  مبانی فناوری اطلاعات (رشته مهندسی فناوری اطلاعات ( 

فایل درس  مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات (رشته مهندسی فناوری اطلاعات(

حتما کلیک کن

 


 پ.ن.۱: 

ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم 

محتاج عطا و کرم فاطمه ایم 

یک عمر چو شمع اگر بسوزیم کم است 

دل سوخته ی عمر کم فاطمه ایم.... 

------- 

سردار بدر و خیبر دیگر زپا فتاده 

دستی به دوش سلمان،دستی به سر نهاده 

مهدی بیا کمک کن جد مطهرت را 

بیرون ببر زخانه تابوت مادرت را 

------ 

شهادت بانوی دوعالم خانم فاطمه ی زهرا(س) را خدمت تمامی دوستان گرامی تسلیت عرض می نمایم.

نظرات 29 + ارسال نظر
Mahan 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 02:11 ق.ظ http://MahanDownload.cOm

salamm aziz
be site manam sari bezan

سلام

مسعود 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام
خوبی؟
برای این جزوه ها هم تشکر
هنوز فرصت نشده ولی سر فرصت دانلود میکنم.

الانم فقط برای عرض ارادت خدمت رسیدیم
موفق باشی
خدانگهدار

سلام
مرسی
امیوارم بدردتون بخورن
لطف کردید
موفق باشید
یا علی

مجید 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 05:34 ق.ظ

سلام ابجی
احوالات ؟خوبید ؟ سلامتید؟ انشالله همیشه سرحال و شاد باشید . میگم کنار اینهمه کتاب و منبع برای دانلود میزاری چند فیلم هم بزار بیسوادایی مثل من هم ارشد که هیچ حتی دیپلم هم ندارند فیض اکمل ببرند .. شوخی کردم گفتم بخندی ولی بخاطر کمکت به کسانی که میخوان ارشد قبول شن انشالله خدا هم کمکت کنه ...

سلام داداش
مرسی
بازم که ازاین حرفا زدید
سواد به مدرک داشتن نیست..چه بسا سواد کامپیوتری شما از کسی که ارشد هم داره بیشتره...
داداش شما که استاد کامپیوتری این حرفا چیه؟؟؟؟
ماکه کاری نکردیم...ولی ایکاش دعا خیر دوستان بدرقه ی راهم باشه که جز این چیزی نخواسته و نمیخوام

مجید 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

گفتم که شوخی کردم
باشه میگم زین پس به خودم میگم دکتر مجید یا مهندس مجید پرفسور مجید ... مدارکشم موجوده .. بگذریم امروز هم صبح رفتم ورزش یک کم نفس کم اوردم البته فکر کنم بخاطر گن ای بود که بسته بودم . اخه قبلنا چربیهام خیلی سخت اب میشد اینبار یه کمی بیشتر بود ولی بیشتر قدم زدم ... به زور یه دور دویدم

آفرین داداشی حرف گوش کن

حدیث آرزومندی 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام. امیدوارم خوب باشی. چی شده که هیچ کدوم از کامنتای این حقیر نیست!!! حال و روزت بهتره؟؟

سلام عزیزم
مرسی
عزیز دلم کامنتای شما مربوط به پستی بوده که من حذفش کردم.اگه نگاهی بندازی این پست مربوط به دیشبه و شما کامنتی واسه این پست نزاشتید
حال و روزم شکر خدا از دیروز بهتره

حدیث آرزومندی 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

راست می گی چرا حذف کردی؟؟

نمیشه گفت حذف کردم .چون موقت بود رفت قاطی پستهای چکنویسم

حدیث آرزومندی 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

مریم خوبی؟ بابت دیروز واقعا شرمنده اگه حس می کردم اون اس انقدر تو رو بهم می ریزه اصلا برات نمی فرستادم. راستش من اونو فقط برای چند نفر فرستادم. تو هم از اونجا که می دونستم خانواده شهید هستی و مثل خیلیا عوض یاد شهدا کردن تیکه بار آدم نمی کنی برات فرستادم اما اگه می دونستم حالتو بد می کرد غلط می کردم بفرستم. الان عزیزم خوبی؟؟؟ دیشب از اونجا که جواب اسم رو ندادی خیلی نگران بودم دلشوره عجیبی داشتم...

تصورکن از خواب بیدار شی و یهو چیزی رو ببینی که حس میکنی تو خواب دیدی...الانم خیلی ذهنم مشغوله که خوابم چی بود؟؟؟
اتفاقا میخواستم بهت بگم در مورد شهید برونسی حتما یه مطلبی تو وبت بزاری...
درضمن دست گلت درد نکنه که واسم فرستادی چون تو فکر بودم که بالاخره هویتش مشخص شده یا نه...بازگشتش برای خانواده ش خوشحال کننده ولی....پسرخاله ی بابام چندسال پیش بعداز حدود ۲۰ سال مفقودالاثری استخونای تیکه تیکه شده ش پیدا شد و. ...یادم میاد چقد زنش و پسرش بهم ریخته بودن مث اینکه تازه عزیزشونو از دست دادن...فقط دلشون آروم میگیره که دیگه واسه قبر خالی فاتحه نمیخونن...عموی من ۸ سال مفقودالاثر بود و وقتی مامانم اینا خاطرات اون ۸ سال رو تعریف میکنن ...آی خداااااااااااا....خدا رحمتشون کنه
یادشون گرامی و راهشون پر رهرو....

me 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
تشکر بخاطر جزوه ها و تست ها.

سلام
خواهش میکنم
امیدوارم مفید باشه

علی 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://hayan61.blogfa.com

سلام
پیریه و هزار درد....
باور کن از بس وبلاگت و آرایش می کنی فکر کردم اولین باره دارم میام اینجا...به هر حال اگه میخوای بهت سر بزنم همیشه آدرست رو بنویس که من تنبل نمیتونم برم آدرست رو پیدا کنم...
باور می کنی دیشب همش خواب دکتری می دیم..خواب دیدم تو دو تا رشته مجاز شده بود...ولی نیم ساعت بعد نگاه کردم دیدم اسمم نیست ..می گفتن ظرفیت پر شده دیر ثبت نام کردی...داشتم دق می کردم...

سلام داداش
ای خدا از دست شما
باشه حتما آدرسمو مینویسم
ایشالله خیره...بخاطر استرس نتایجه....من واستون دعا میکنم فقط قول بدید شیرینی منو حتما بدید

لیلا 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

راستی اون نظرم خصوصی بود لطف کن و تاییدش نکن.مرسی.

سلام عزیزم
مرسی
کدوم دو تا رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابت تصمیمت هم خیلی خیلی خیلی خوشحالم

حدیث آرزومندی 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

دلی بستم به آن عهدی که بستی
تو آخر هر دو را با هم شکستی....


تا جان در بدن داریم از عهد خود بر نمیگردیم آبجی حدیث

حدیث آرزومندی 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

پس همینه ما رو با بی حوصلگیمون بی خیال شدی

من کی گفتم بی خیالتون شدم؟؟؟؟؟
جل الخالق

حدیث آرزومندی 14 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

اس اونوقتی نرسید؟؟

کدوم اس؟موبایلم پیشم نیست...خداییش نمیدونم کجاست...نگاه میکنم بهت میگم
فعلا بای

مسعود 15 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام
الان چندتا از این جزواتو دانلود کردم.
بازم تشکر

مسعود 15 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
خدا رو شکر هیچ مشکلی نبود.
اونایی که مشکل براشون بوجود اومده بلد نیستن دانلود کنن.
(فقط یه شوخی بود)

مرسی از راهنماییتون.


خواهش میکنم
موفق باشید

عسل 15 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات خوبی؟
بابت جزوات تشکر

خدا را از یاد نبریم

فرمان خدا را عزیز بدار تا خدا تو را عزیز بدارد

به زبانت اجازه نده قبل از اندیشه ات به کار افتد

در ترازوی اعمال چیزی سنگین تر از خوشخویی نیست . پیامبر اکرم (ص)

به آنان که در زمینند رحم کن تا آنکه در آسمان است به تو رحم کند . پیامبر اکرم (ص)

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیز دلم قابل شما رو نداشت
امید بخدا امشب اگه وقت شد به قولم عمل میکنم

عسل 15 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات
یه کامنت گذاشتی تو وبلاگ آقا مسعود خواستم اونجا جواب بدم
که کد امنیتی قسمت نظراتش برام فعال نشد بخاطر همین اینجا میزارم
اینم کامنتت:
من اونایی کهیه سال ازم کوچیکترن رو یه ذره قبول دارم ولی اونایی که دو یا بیشتر از اون ازم کوچیکترن ذره ای به حساب نمیارم...

یعنی ما که ۳ سال اختلاف سن داریم اصلا قبول نداری هااااااااااااااااااااننننن؟
باشه داشتیم؟

سلام
خدا منو بکشه
بخدا منظوری نداشتم
اصلا حواسم نبود بخداااااااااا...اون سری هم بهت گفتم از بس خانمی بهت نمیاد متولد اون سال باشی
حالا واسه تلافی هرچی دوست داری بهم بگو...بخدا ناراحت نمیشم
من ببخششششششششششششششش
یه دنیا شرمنده
باور کن از خجالت نمیدونم چی بگم؟بخدا منظورم نسل خیلی کوچولو بود...وای چی گفتمممممممممم...از همه ی دوستان عذر میخوام...حلال کنید تورو خدا

فاطمه 15 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://harfedel72.blogfa.com

هیچ ثروتی بالاتر از مهربانی نیست
یادت باشه....خیلییییییییی ثروتمندی
آجی جونم چیزایی که برا دانلود می زاری خیلی خوبه ممنون من برا آینده دانلود کردم ولی نمیشه یه کم درمورد الکترونیکم بزاری الکترونیکم خوبه ها ولی یه ذره با بعضی قسمتاش مشکل دارم
ببخشید واقعا که اینقدر روم زیاده ها

موفق باشی جووووووونم

سلام عزیزم
آفرین کار خوبی کردی..حتما ترمای بالاتر در کنار جزوه ی اساتید خودت ازشون استفاده کن خیلی بدردت میخوره.
منظورت مدارهای الکتریکیه؟
نمیدونم الکترونیک چی رو میگی؟اسم درسش رو بگو واست لینک دانلودش رو بزارم
این چه حرفیه...هرکمکی از دستک بربیاد کوتاهی نمیکنم.
دشمنت شرمنده گلم
موفق باشی عزیز دلم
یا علی

عسل 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات
خدا نکنه چرا اینو میگی؟؟؟؟
فدات بشم قربونت این جمله رو از رو زبونت بردار وقتی کسی چیزی میگه هیچ وقت این جمله رو نگو"خدا...." باشه فدات بشم؟
میدونم چون حواست نبود جهت یادآوری گفتم
واسه تلافی


آهان
دوست دارم باهمه اشتباهات تایپیت همین
فقط اینو نگم یه بار دیگه هم بیای بگی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟"ش.و.خ.ی"

سلام عزیزم
باشه تکرار نمیشه...
ولی من منظورم دوستای خودم نبود چون من کسی رو که قبول نداشته باشم واسه دوستی انتخاب نمیکنم
خیلی واسم عزیزی
دوست دارم فراووووووووووووووووون

فاطمه 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:44 ق.ظ http://harfedel72.blogfa.com

نه عزیز دلم.اسم کتابی که ما داریم مبانی الکترونیک
هست.حالا نمیدونم مال دیگرانم همینه یا نه.چون کتابا فرق داره اینم مولفش خود استادمونه استاد مجید قاسمی کهریزسنگی
فکر کنم فقط کتابشو خودمون داشته باشیم
اگه همچین درسی هم پیدا نکردی بی خیال مهم نیست
بازم ممنون از این که زحمت می کشی و این همه خوبی عزیزم

من همچین کتابی نداشتم ولی باشه چشم حتما نگاه میکنم اگه لینک دانلودش بود واست میزارم.
منکه کاری نکردم
در پناه حق
التماس دعا

مجید 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام
ادینه تون بخیر و خوشی
امروز به حلیم نرسیدم ولی کلی پیاده روی کردم . البته حلیم بهونه بود مهم پیاده رویه بود اخه حدود نیم ساعت رفت و برگشت طول میکشید .

سلام

فاطمه 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
کل دنیا سراب است بخند


" حسرتی گر به دلم هست همان دیدن توست
من پرستوی خزان دیده و خاموش توأم"

شیوا 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام بر جمیع دوستان بی وفای خودم
هی یه زمانی یادی از ما تو این کامنتاتون می شد غیبتی ؛تعریفی ؛تمجیدی می کردین ولی حالا دیگه هیچ اسمی از ماهم نمی برید
زمان ورق می خورد تقویم ها کهنه می شوند اما
روزهای پر خاطره را پایانی نیست ...!
هیچگاه فاصله ها حریف خاطره ها نیستند...!
دوستای خوبم همیشه یا یادتون هستم

سلام با وفا خانم
خوشم میاد از رو هم نمیری....پارسال دوست امسال آشنا؟!
عیب نداره همینکه اومدی و وبلاگ مارو با قدم های خودت نورانی کردی یه دنیا ممنون

مسعود 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام
شهادت حضرت فاطمه بر شما تسلیت باد.

سلام
منم این روز رو خدمت دوستان بزرگوار تسلیت عرض میکنم.
التماس دعا

فاطمه 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

اومدم شهادتو تسلیت بگم دیدم زودتر از من اینکارو کردن
ولی واقعا شهادت حضرت فاطمه رو به تو و همه جهانیان تسلیت میگم

شاید آن میخ که در پهلوی مادر رفت هیچ گاه نفهمید به پهلوی که نشسته و شاید هم فهمید ولی دم نزد چون تقدیرش این گونه رقم خورده بود
شاید آن میخ هیچ وقت خود را نبخشید شاید علی نیز هیچ گاه از خود نگذشت
کسی چه می داند علی بعد از فاطمه از درد بی کسی با چاه چه می گفت
چه دعایی می کرد ولی هرچه گفتو هرچه شد
خدا خیلی زود علی را به فاطمه رساند
خیلیییییییییییی زود


ممنون عزیزدلم
با نوشته ت دلم گرفت ...دلم میخواد خدا قسمت کنه این اشکام روزی با دیدن بقیع سرازیر شه....فاطمه جان!قربون اسمت...دعا کن خدا این سفرو قسمتم کنه...آرزومه از نزدیک با چشای خودم نه از طریق تلویزیون
قبرستان بقیع رو ببینم...به قول تو چقد سخته اونجا قدم برداری که نکنه قبر خانم زیر پات باشه و تو ندونی
کاش آقامون هرچه زودتر بیاد و قبر مادرشو به همه عالم نشون بده

مجید 16 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

منم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) رو خدمت شما تسلیت میگم

me 17 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام
تست های گسسته دانلود نمیشه.

سلام
شرمنده سعی میکنم درستش کنم...

مجید 17 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

تقدیم به آبجی خانم خوب و مهربونم :
ای کاش فدک این همه اسرار نداشت

ای کاش مدینه در و دیوار نداشت

فریاد دل محسن زهرا این بود

ای کاش در سوخته مسمار نداشت

کاش قلبم به قبرش راه داشت

کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

مرسی خان داداش

سهراب جلوه‌گر 6 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://sohjel.blogfa.com

:: لطفاً، ویرایش جدید ایبوک هوش مصنوعی اینجانب سهراب جلوه‌گر را معرّفی نمایید ::
ویرایش دهم - تابستان 1390 کتاب الکترونیکی هوش مصنوعی ترجمه شده به وسیله‌ی اینجانب سهراب جلوه‌گر

http://sohjel.blogfa.com
توصیّه شده


http://sohjel.persianblog.ir
http://sohjel.nikblog.com
http://sohrabejelvehgar.blogspot.com
http://sohrab-e-jelvehgar.blogspot.com

با احترام، سهراب جلوه‌گر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد