.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

دانلود جزوه های ارشد

با سلام خدمت دوستای عزیز و درس خون 

اول از همه بابت چند روز غیبتم از تمامی دوستان پوزش میخوام و امیدوارم به بزرگواری خودتون این حقیر رو عفو بفرمایین. 

++++ 

دوستانی که پستهای قبلی رو پیگیری کردن و منابع رو از روی پستهای مربوط به بهمن ماه یادداشت کردن،من خودم به شخصه واسه درس های پایگاه داده و سیستم عامل و طراحی الگوریتم منبع اصلی رو نخریدم و قصدم این بوده که از جزوات اساتید موسسه پارسه استفاده کنم در کنار کتابهای مقسمی و پوران پژوهش. 

اون دسته از دوستانی که منبع اصلی دروس پایگاه داده،طراحی الگوریتم،سیستم عامل،و برای رشته ی مهندسی کامپیوتر درس آمار و احتمال مهندسی رو گیر نیاوردن میتونن در ادامه مطلب جزوه ی اساتید برجسته ی این دروس رو دانلود کنن و ازشون استفاده کنن. 

++++ 

لینک دانلود درس سیستم عامل و ساختمان داده رو حتما در پستهای آینده واسه دوستان میزارم.  

اگه تونستم لینک دانلود منبع اصلی درس طراحی الگوریتم و به همراه حل مسائل اون رو حتما واستون میزارم.

++++ 

در ادامه مطلب:  

دانلود جزوه ی آمار و احتمال مهندسی ...نویسنده : دکتر پرویز نصیری  

دانلود جزوه ی پایگاه داده دکتر روحانی رانکوهی 

جزوه طراحی الگوریتم دکتر سید حمید حاج سید جوادی 

++++ 

دوستای عزیز برای دانلود جزوات دست نویس ارشد حتما حتما حتما سری به این سایت بزنید: 

http://free.bshams.ir/page.php?65 

 

قابل توجه دوستای کنکوری: 

از آدرسی که در بالا واستون گذاشتم هرجزوه ای رو دانلود نکنید.برای هردرسی استاد خاصی معرفی شده و جزوه ش استاندارد و برای کنکور ارشد قابل استفاده است و بیشتر سفارش شده. 

ساختمان داده دکتر قدسی 

طراحی الگوریتم دکتر سید جوادی که لینک دانلودش در ادامه ی مطلب هست. 

معماری کامپیوتر استاد یوسفی که نویسنده ی معماری کامپیوتر اتشارات پوران پژوهش هم هستن.  

هوش مصنوعی استاد عسکرزاده

سیستم عامل دکتر حقیقت که واقعا عالیه. 

پایگاه داده دکتر روحانی رانکوهی و بقیه دروسی که از این استاد گرامی ارائه شده استاندارد و قابل اعتمادن.

+++++بهترین جزوات که میتونید دانلود کنید: 

 جزوه تایپ شده هوش مصنوعی استاد عسکرزاده  

جزوه تایپ شده ساختمان داده ها و الگوریتم های استاد قدسی
 جزوه تایپ شده و دست نویس مدارهای الکتریکی استاد روحانی 

جزوه دست نویس معماری کامپیوتر استاد یوسفی  

 جزوه دست نویس سیستم عامل استاد حقیقت  


 


 پ.ن.۱: 

با صد سبد پر از گلای یاس و میخک، میخوام بگم شیوا گلی تولدت مبارک 

عزیز دلم شرمنده دیر شد بخدااااااااااا سرم خیلی خیلی شلوغ بود و فراموشم شد....تولدت مبارککککککککککککک...کادوت بمونه تا شب عروسیتاون شب یه کادوی مخصوص مخصوص واست دارم که... 

پ.ن.۲: 

.....اللهم عجل لولیک الفرج ...... 

تقصیر من است از این که کم می آیی
وقتی که شدم اسیرغم می آیی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است
آدم بشوم سه شنبه هم می آیی . . .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

پ.ن.۳: 

آنقدر دور می شوی گاهی
که چشم هایم سویِ دیدن ندارد
پاهایم نایِ رفتن
آهسته قدم بردار کمی... 

پ.ن.۴: 

جلال طباطبایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه نیمه اول خردادماه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد اعلام می‌شود، افزود: ۵۵ هزار و ۶۵۸ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند. 

طباطبایی افزود: اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد در نیمه اول خردادماه به صورت کارنامه صورت می‌پذیرد و اطلاعیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌ها، زمان انجام مصاحبه و تاریخ آزمون مرحله دوم کدرشته محل‌های امتحانی دارای آزمون تشریحی در نیمه دوم خردادماه صورت می‌پذیرد.

وی درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۰ گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۰ در نیمه اول شهریورماه اعلام می‌شود

دانلود جزوه ی آمار و احتمال مهندسی 

نویسنده : دکتر پرویز نصیری
۱۹۰صفحه | فارسی | ۱٫۱۸ مگ | لینک مستقیم (از سمت راست میتونید اطلاعات دیگه ای رو دانلود کنید.)

دانلود  

 

++++  

دانلود جزوه ی پایگاه داده دکتر روحانی رانکوهی

لینک دانلود جزوه پایگاه داده دکتر روحانی رانکوهی 

 

++++  

جزوه طراحی الگوریتم دکتر سید حمید حاج سید جوادی

جزوه دست نویس طراحی الگوریتم  

جزوه تایپ شده طراحی الگوریتم ایشان در دانشگاه اراک 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
مجید 8 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
امیدوارم خدا توی این راه کمکتون کنه ....

سلام داداشی
ممنون بابت دعای دلگرم کننده تون....این دعاهاتون همیشه بهم امید میده.
مرسی

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

یه نصف روز نبودما!!! تو چند روز نبودی؟ چند روز من منتظر بودم؟؟؟ بی انصافی نکن دیگه

عزیزم بحث اینه که منم حق داشتم و تو بی انصافی که بهم حق نمیدی... منکه واست توضیح دادم
بازم میگم:شرمنده شرمنده شرمنده شرمنده شرمندههههههه
در ضمن دیگه از این حرفا نزن...ایشالله هزار ساله بشی

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

نه خیر حق نداشتی چند روز بی خبر بذاری بری از بیخبری بدم میاد درسته کار داشتی اما هم نت نبودی و هم گوشیت مشکل داشته خب یه دفه قطع ارتباط یعنی چی یعنی ما مزاحمیم و نمی خواستی که با مزاحمت ما کارات دیر انجام بشه.... اصلا هم عزیزت نیستم اگه بودم چند روز بی خبر نمی رفتی....

خداااااااااااااااااااااااااااااااا منو بکششششششششششش
باورت نمیشه انقد از نت بدم میومد که دلم نمیخواست واسه یه لحظه هم شده بیام نت....وقتی اومدمو کامنتا رو دیدم شوکه شدم.
منکه گفتم شرمندههههههههههههههههههههه
ایشالله من بمیرم که انقد اذیتت نکنم خوب شددددددددددددددد

عسل 9 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم تاوان آن هرچه باشد باش

سلام عزیزم
ایشالله هزار سال عمر باعزت داشته باشی...
خیلی قشنگ بود
منم به اندازه ی ذره های گرد و خاک خوزستان دوست دارم

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

فکر کردی گذاشتم تو هم بمیری...!! ایشالله دو هزار سال زنده بمونی تا من اذیتت کنم.....
از نت بدت میاد ما چکار کنیم!!!!!!!

خدا رو شکر خندیدی خدا رو شکررررررررررررررررررررررر
کم کم باید به نبودن من عادت کنی عزیز دلم...منکه بهت گفتم خیلی دیگه نیستم....اگه جور شد و مهرماه رفتم سرکار مجبورم تابستون بکش بخونم و نت بی نت

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

بهش خندیدم دختره پررو شد... نه خیر از این حرفا نیست عادت!!! جرات داری یه بار دیگه بگو تا....
خوبه از رو هم نمیری حقش بود همون دیروز به شیوا جون می گفتم یه کم بیشتر حالتو جا بیاره!!!!

ما اینیم دیگه....
راستی شیوا بهم گفت چقد غیبتمو کردید....من هنوز زنده ام و اینقد غیبتمو میکنید وای به حالم وقتی که مردم....بزارید بمیرم اونوقت ....
شیوا جرات نداره حال منو بگیره چون اگه فقط یه کوچولو اذیتم کنه باید تاوان سختی رو بده که خودش خوب میدونه...از ترس هیچی نمیگه
قربون شیوا گلی خودممممممممممممم

حدیث آرزومندی 9 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

ما هم اینیم توان غیبتمون بالاست .....
الهی بمیرم برای شیوای مظلوم ...


در ضمن شما نمیخواد دلتون واسه شیوا گلی بسوزه خودش به اندازه ی کل عالم زبون داره و از پس کل عالم بر میاد فعلا مجبورن که به هر سازی که من میگم برقصن
آخ جوووووووووووون چقد مزه میده
شیوا نیست که الان بیاد جواب بده

مسعود 10 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام



حدیث آرزومندی 10 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام عزیزم/ الهی بمیرم مگه .... انشالله که چیزی نیست به دلت بد راه نده حتما خبرم کنی. من هنوز خوب نشدم ولی شکر.
راستی شعرت خیلی قشنگه: و من هم تو را به کسی هدیه می دهم که از من عاشق تر باشد و از من برای تو مهربان تر. ...
مواظب خودت باش

سلام عزیزم
نمیدونم بخدا
حتما خبرت میکنم
تو هم مواظب خودت باش
فعلا...
التماس دعااااااااااااااااااااااا

حدیث آرزومندی 10 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

راستی یادت نره که هیچ خاری در پای مومن فرو نمی رود مگر کفاره گناهان او خواهد بود.... خدا دوسمون داره که به یادمونه حالا حال کرده اینجوری به یاد ما باشه.
تو هم برام دعا کن
یاعلی

قربون خدا برم که نمیدونم چه حکمتیه هرچی خاره فعلا داره به دست و پای ما میره...راضیم به رضای خدا...هرچی اون بخواد منم میگم به روی جفت چشام

مسعود 10 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

تعبیر خواب:
اگر جوانی در خواب پشت گوش خود را ببیند تعبیرش این است که کاری مناسب با در آمدی مکفی پیدا می کند

اگر دانشجویی در خواب بیند که پولدار شده است تعبیرش این است که وام دانشجویی به او تعلق خواهد گرفت

اگر زنی جوان در خواب خود را در حال کش مکش با غولی ببیند تعبیرش این است که بزودی دعوای سختی با مادر شوهرش در پیش خواهد داشت

اگر شخصی در خواب آبی روان ببیند تعبیرش این است که بهتر است که برخیزد و رختخواب خود را چک نماید

اگر دانشجویی در خواب خود را به صورت پرنده ای کوچک ببیند که در دست عقابی اسیر شده است تعبیرش این است که به کمیته انظباطی احظار خواهد شد

فاطمه 10 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://harfedel72.blogfa.com

سلام عزیز دلم آبجی گلم
من مثله اون فاطمه(رادیوتراپیست)ورودی 89 هستم
این فایلا رو هم برنداریا بعدا میام دانلود می کنم
الان طیاد وقت ندارم
قرررررررررررربونت

سلام عزیزم
وای عزیزم هنوز اول راهی...اشکال نداره...
خیالت راحت تا ابد این پست اینجا میمونه هروقت دلت خواست دانلودشون کن چون خیلی خیلی بدرت میخوره میتونی ترمی بعدی در کنار جزوه ی استادت ازشون استفاده کنی.

لیلا 10 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
مریم جان بابت فایلها ممنون.

سلام عزیزم
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت
امیدوارم بدرت بخورن.تورو خدا ارشدو ول نکن تورو خدااااااا.من هرکمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم.

امل 12 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام گلم
از بابت تمام لینک های دانلود ممنونم...
فعلا دانلود کردم اما شروع نکردم

سلام عزیزم
قابلتو نداشت
اشکال نداره بعدا باهام شروع میکنیم فعلا استراحت کن تا ..

امل 12 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

دوری آخر زندگی نیست
آغاز لطیف ترین غم ذنیاست...
به یادتم حتی با این فاصله

ali 31 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

متاسفانه بعضی فایلها دانلود نمی شن. میشه لطف کنید و یک چکی بکنید

سلام دوست عزیز
متاسفانه سایت دانلود برخی از لینکای دانلود این پست مربوط به سایتیه که چند روز دچار مشکل شده .امیدوارم تا چندروز دیگه مشکلش حل شه.
حتماروزای آینده لینک این سایت رو چک کنید و میتونید جزوه های خوب و کاملی از اساتید برگزیده ی ارشد رو از این سایت دانلود کنید.
باآرزوی موفقیت تمامی دوستان

مریم 2 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 02:23 ق.ظ

مرسی مرسی مرسی واقعا مرسی بازم مرسی.جزوه نظریه بهم معرفی کنید ممنون میشم

سلام عزیزم
خواهش میکنم
امیدوارم بدردتون بخوره...براتون آرزوی موفقیت دارم...
در مورد نظریه من نمیتونم نظری بدم چون رشته ی امتحانی من آی تیه...شما میتونید از آرشیو مطالب مصاحبه با رتبه های برتر مهندسی کامپیوتر رو بخونید اونا از جزوه های خوبی استفاده کردن ازشون کمک بگیرید.
ولی اینجور که من متوجه شدم کتاب لینز رو خوب خوب بخونید و تمریناتش رو مو به مو حل کنید(باتوجه به صحبتای رتبه ۳۸ هوش مصنوعی سال ۹۰) براتون خیلی خیلی مفیده...
حق نگهدارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد