.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

خبرهای متنوع....

دیروز یکی از بچه ها درمورد اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد پرسید و قرار شد بهش خبر بدم...الان کلی تو خبرای دانشگاه و کنکور وول خوردم و آخر سر یه چیزایی دست گیرم شد.... 

دوستای عزیزی که مث من کلی درس خونده بودن و واسه اعلام نتایج لحظه شماری میکنن باید به عرضشون برسونم که: 

----- نتایج اولیه کنکور ارشد سال ۱۳۹۰ در اواخر اردیبهشت ماه یا نیمه ی اول خرداد اعلام خواهد شد.حالا شما واسه نیمه ی اول خرداد منتظر باشید که اگه دیر شد خدایی نکرده استرسی نشید...  

راستی بعضی دوستان کنکور ارشد آزاد شرکت کردن و دیگه باید خودشو نو واسه آزمون آماده کنن.قابل توجه این دوستان: 

-----آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای 22 تا 24 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

-----کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 3 تا 4 روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد توزیع می‌شود. 

-----داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اطلاعات کارت اعتباری ثبت‌نام، شماره پرونده و کد رهگیری نیز به همراه داشته باشند. 

+++++ 

دنبال خبرای اعلام نتایج کنکور بودم که چِشَم به تیتر یه خبر افتاد که ...خودتون بخونید: 

مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه‌های دولتی در سال ۹۰ خبر داد و گفت: پذیرش دانشجوی پولی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری طی یکی دو ماه آینده در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

دکتر حسنی با بیان اینکه برای مقطع دکتری امسال دانشجوی پولی پذیرش می‌شود، تصریح کرد: پذیرش دانشجوی پولی می‌تواند
۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت پذیرش دانشجو را در بر‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست افزایش ظرفیت‌ دوره‌های تحصیلات تکمیلی، پذیرش دانشجوی پولی ازطریق آزمون برای مقاطع تحصیلات تکمیلی انجام می‌شود و تا یکی دو ماه آینده این کار صورت می‌گیرد. 

----قربون خدا برم گفتیم بریم دانشگاه دولتی از شر پول دادن خلاص شیم ولی مسئولین انگاری پولای ما خیلی بهشون مزه داده واسه همین کشوندنش سمت دانشگاه های دولتی...ماکه دیگه پول بده نیستیم...بسه هرچی پول دادیم... 

++++ 

یه خبر دیگه: 

"کارگاه‌های معرفت افزایی " اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود "کارگاه‌های معرفت افزایی " برای استادان دانشگاه‌های سراسر کشور به همت مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از 8 اردیبهشت ماه برپا می‌شود.  

++++ 

امروز نمیدونم چرا انقد یاد دوران کودکی و گذشت زمان افتادم...از دوران طفولیت چیز زیادی که نه اصلا چیزی یادم نیست.برخلاف آبجی بزرگم که لحظه لحظه ی بچگی شو یادشه...منکه هیچی یادم نیست!  

وسطای سریال ستایش برای اینکه نشینم سریالش مسخره شونو ببینم اومدم تو وبم و شروع کردم به نوشتن ...یادم رفت ذخیره شون کنم همین که سریال تموم شد و نوشته های منم به آخراش رسید برقا رفتن...نوشته های منم پرید... 

بیخیال بخیال حرفای دیگه که حوصله ندارم بنویسمشون. 

----حق نگهدارتون...یا علی

  


 پ.ن.۱: 

من شب و روز درس میخونم تا پشت کنکور نمونممممممممممم...وااااای خدا یادش بخیر ...روزگار!بچرخ تا بچرخیم 

پ.ن.۲: 

یادمان باشد اگر دور شدیم این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم... 

پ.ن.۳: 

خدا کمکم کن ...دیگه گوگل هم جواب نمیدههههههههههههههههههههههه

نظرات 23 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

پس انقدر شر بودی دختر؟؟؟؟؟
راستی این تصویر یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجا شر بودم منکه نصفش شلوغ بودم و نصفشم آروم
در مورد تصویر ....بک گراند موبایلم بود گذاشتمش...خیلی دوسش دارم...اون کلید،هدفیه که باید برای رسیدن بهش تلاش کنم.

حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

بالاخره شر بودی دیگه.... کسی که مظلومه که همش نمی گن مظلومه اما اونی که شره یک سره یادش می کنن!!!!!
بابا فیلسوف فکر کنم باید دست و پامو جمع کنما...

حالا
فیلسوف؟؟؟؟؟؟؟
برو شبت بخیر عزیزم

حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

اره دیگه فیلسوفی
شرمنده ها کار دارن دلم براشون می سوزه که الان تازه باید نوبتی بیان پای سیستم !!!

بعدا جوابتو میدم....
عیب نداره عزیزم...منم تا ۱۰ دقیقه دیگه بیشتر نت نیستم.

حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

وای خدا این مطالب رمز دارت کلافم می کنه

سلام

مهدی افشاری 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام.
حال خوندن کتاب (((.ن. د .ر. ا.م)))
حالا که دانشگاه دولتی هم نیز پولی شده...
یکم خوشحالم شدم.
زیارت همه دوستان قبول

سلام
هرجور میلتونه
ایشالله قسمت دوستانی بشه که تاحالا پول ندادن
زیارت چی؟

مهدی افشاری 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

زیارت ((کر بو بلا)) ((امام رضا)) و...
تو دنیای مجازی خیالی همه چی ممکنه..
انلاین ...
راستی این عکس چیه برا ما زدی؟؟
بابا جون منک اینقدر خطرناک نیستم..
خدایش عوض کن افسرده شدما....
نمبدونم این شعره مال کیه ((منبع رو یادم نیست)):
**یادمان** باشد
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ، ولی با خفت و خواری ، پی شبنم نمیگردم . . .

.

.

.

سرزنشم مکن اگر از همه پا کشیده ام ، تبع لطیف آدمی ، با همه سر نمیکند . . .

.

.

.

یادمان باشد ، لابلای ابرها تکه ای رنگین کمان پنهان کرده ایم

تا فردا روزگارمان را سیاه و سفید نگذرانیم . . .

.

مجدد سلام
ما که متوجه نشدیم ولی مرسی از طرف دوستانی که زیارت رفتن.
در ضمن مگه من این عکس رو واسه شما گذاشتم که حالا عوضش کنم؟!
وقتی خودتون عکسی برای خودتون انتخاب نکنید بلاگ اسکای خودش اتومات یکی واست انتخاب میکنه.حالا اگه انقد اذیتید.وقتی میخوایید کامنت بزارید بالای قسمتی که نام خودتون رو وارد میکنید آدرس سایتی هست که میتونید آواتار خودتون یا همون عکس شخصی خودتون رو آپلود کنید و همیشه موقع کامنت گذاشتن همون عکس ظاهر میشه.
حالا که اینقد از خودتون تعریف میکنید میتونید عکس خودتون رو از این سایت به نوعی آپلود کنید. Gravatar.com
حتما راهنماشو بخونید

مهدی افشاری 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

نمیدونم چرا همش یادم میره بسلامم اخه((الزایمر )) گرفتم جدیدا ترا...
عجب...
قیافم ناجوره
من اینجا کسی رو نمیشناسم
یه روزی میزارم

سلام

مجید 4 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام ابجی خانم گل
راستی این پستت که رمز داره بدرد من هم میخورم ؟ اهان شاید هم میزان فضول سنجی بود که من بیشترین نمره رو گرفتم !!

سلام آقا داداش
عجب عجباااااااااااااااااااااا!
اما در مورد پست شرمنده

مهدی افشاری 4 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام یکم کنجکاوم(ارثیه)؟
میشه در مورد کلیده راهنمابی کنید
14+1=15
یا کلید پراید 141=14+1
!!!دوس دارم قفل شکن شم
کمک کنیا


دلیلی واسه کنجکاوی شما نمی بینم؟؟؟؟
خودتونو اذیت نکنید.

رادیوتراپیست کانسریته شده 4 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 02:42 ق.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

مرییییییییییییییییییییییممممممممم
بازم پست رمزدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه سایتایی که بهم دادی ممنونم
من خیلی خوشبختم که دوستایی دارم که این همه بهم محبت میکنن

سلام
شرمنده عزیزم
آدرس سایتها هم قابل شما رو نداشت.
خواهش میکنم عزیز دلم منکه کاری نکردم هرکار ی هم کرده باشم وظیفه بوده و بس.
هروقت کاری داشتی رو آبجی مریمت حساب کن.
دوست دارمممممممم
آخر ترمی درسات فشرده ست مواظب خودت باش گلم.

مسعود 4 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 03:49 ق.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
شب بخیر
خوبی؟

دوستانی که رشته های مجازی (دولتی) شرکت کرده بودن برای اینکه از نتیجه اطلاع پیدا کنن به سایت سنجش برن.

کارگاه‌های معرفت افزایی؟؟؟؟؟؟؟؟

ستایش که از اول مزخرف بود.(البته بازی داریوش ارجمند همیشه عالیه)

خداحافظ

سلام
نصف شب شما هم بخیر
مرسی از خبرتون
بلهههههههههههههههههههههههههه
اولاش تقریبا خوب بود ولی واقعا چند قسمت آخرش مسخره ش کردن.بهترین بازیگرش همون آقای ارجمنده و پدر و مادر ستایش
در پناه حق

فاطمه 5 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://harfedel72.blogfa.com

سلام.آبجی مریم گل.خوبی؟
ایشالا که موفق بشی تو کنکور
دست مارو هم بگیرین بابا.من تازه اولشم کو تا آخرش
خدا رحم کنه
فدای تو

برایت در زندگی چیزی از خدا میخواهم که در باور هیچ کس جز خدا نمی گنجد

سلام عزیزم
مرسی
عزیز دلم ماهم هنوز به جایی نرسیدیم...چاتو رو هم گذاشتی این دوران هم میگذره

مسعود 5 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

شخصی را به جهنم می بردند.در راه بر می‌گشت و به عقب خیره می‌شد .
ناگهان خدا فرمود: او را به بهشت ببرید .
فرشتگان پرسیدند : چرا ؟

پروردگار فرمود: او چند بار به عقب نگاه کرد... او امید به بخشش داشت...

حدیث آرزومندی 6 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

مریم گلی بی وفای خودم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چندروزه میام اصلا ازت خبری نیست!!!؟؟؟ خوبی دختر؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم

لیلا 6 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام
خوبی مریم جان کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟کجایی؟
هرچی به گوشیت زنگ میزنم و پیام میدم خاموشه.
چی شده؟

سلام عزیزم

حدیث آرزومندی 7 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

تو هم آخر بی معرفتی هستی. گوشیت هم خاموشه. دلم گرفت کجایی؟؟ جندروزه اصلا ازت خبری نیست حتی در جواب اون اس ام اسم....
یادمان باشد اگر دور هستیم این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم...
دلگرمی به چی؟؟؟؟؟؟ به نبودنت.....
الان دقیقا این شکلی هستم....


مسعود 7 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام
کجایی پس؟
اعتصاب کردی؟





سلام
اینهمه خشونت

me 7 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

همه گویند به امید ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگویند به تبریک حضورش صلوات
اللّهم عجّل لولیک الفرج

مرسی

مجید 7 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام آبجی خانم
ستاره سهیل شدید!!
کجایید؟ انشالله حالتون خوب خوب باشه . مارو از احوالات بی خبر نذارید .

سلام داداشی
آره تشریف برده بودیم کهکشان

مجید 7 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

راستی اگه خدای ناکرده چندروز نبودم نگران نشید بخاطر اینه که اخرین گیگهای اینترنتی رو دارم استفاده میکنم و ممکنه حجم گیگم تموم بشه


موفق باشی داداشی

سعید باوفا 7 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://vafadare.blogfa.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی
دست دعا به درگاه خداوند برداری

با جملات زیبا به روز و مشتاق حضور و نظر ارزشمند شما دوست محترم هستم .
التماس دعا

سلام
حتما میام
التماس دعا

مسعود 8 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام




سلام
بلاگفا که نمیشه شکلک بزاری اینجا میزارم

رادیوتراپیست کانسریته شده 8 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

مریم جونی کجایی؟
چرا خبری ازت نیست؟
چند شب پیشم که گوشیت خاموش بود
در چه حالی دوست جون جونیه من؟
همه چی اوکیه؟

سلام عزیز دلم
شرمنده بخدا
شکر خدا همه چیز به خیر خوشی گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد