.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

باور کن...

باور کن
دیگر نه پایی دارم که پا به پای بودنت بدوم،
نه نگاهی که در انتظارت بمانم.
واژه ها را هم پیدا نمی کنم.
این دست ها هم، دیگر از سرما یخ زده است!
کمی دورتر از حضور خیال من و تو، پچ پچ ها را می شنوی؟!
می گویند اگر نباشی بغضم سبک می شود.
آن وقت تنها من می مانم و من. 

 آن وقت دیگر نه فریاد می کنم نه سکوت.
آن وقت دیگر پاهایم آبله نمی زند از این همه دویدن پی ات.
می گویند اگر نباشی به هیچ کجای من و این دنیا بر نمی خورد.
آن وقت فقط من می مانم و این همه شعر که می دانم در انتظار نگاهم هستند.
آن وقت فقط من می مانم و این همه دلتنگی هایی که بی قرار بودن توست.
آن وقت فقط من می مانم و این همه نگاه بی جواب !
می گویند اگر نباشی، خنده با نگاهم آشتی می کند!
می گویند اگر نباشی، دوباره به یاد می آورم بهار کی از راه می رسد!
می گویند اگر نباشی،...  

نگاه از من پنهان نکن!
آن ها می گویند.
اما من...
هنوز هم بی تو همه فصل ها را پاییزی می بینم
هنوز هم بی تو دلم هوای باریدن دارد و دلتنگی های شبانه.
هنوز هم در پی عطر یاس هستم و هق هق نبودنت.
هنوز هم دستهایت را می خواهم.
و هنوز هم... د... و... س... ت... ت... د... ا... ر... م.
باور کن خسته ام .... باور کن !  

 


 پ.ن.۱: 

نمیدونم چند وقته چرا اینقد به کیوی علاقه پیدا کردم؟!آخه قبلنا از دست زدن بهش هم چندشم میشد چه برسه به خوردنش 

پ.ن.۲: 

کاش دلتنگی های شبهای جمعه تموم بشه و انتظار ....اللهم عجل لولیک الفرج   

دلم واسه دلتنگی ها و ناآرومی هام تنگ شده... الهی و ربی من لی غیرک

*******

تقصیر من است از این که کم می آیی
وقتی که شدم اسیرغم می آیی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است
آدم بشوم سه شنبه هم می آیی . . .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

پ.ن.۳: 

دیروز بعدازظهر تعمیرکار قیمت تعویض سپر ماشین رو به بابا گفته بود و......اینم از آخر عاقبت تصادف کوچولوی صبح روز چهارشنبه ی ما در دزفول..برانماز صبح بابای رو بیدار کردم و آشتی آشتی 

پ.ن.۴: 

میخوام بگم که....بیخیال بیخیال بیخیال 

پ.ن.۵: 

برای صدا و سیما با این سریالهای مسخره ش متاسفم...حیف بازیگرای خوبی که واسه این سریال "ستایش" گذاشتن...هفته به هفته بی مزه تر میشه..."مختار نامه" سریاله "ستایش" هم سریال؟؟؟؟

نظرات 26 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 31 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

وای مریم گلی خودم چقدر قشنگ بود. خیلی خیلی قشنگ بود مخصوصا:
باور کن
دیگر نه پایی دارم که پا به پای بودنت بدوم،
نه نگاهی که در انتظارت بمانم.
واژه ها را هم پیدا نمی کنم.

خودم هم خیلی دوسش دارم...خیلی وقت بود که میخواستم تاییدشو بزنم و ثبتش کنم ولی ....
بوی دلتنگی میده

حدیث آرزومندی 31 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

اره خیلی بوی دلتنگی می ده مخصوصا اگه دلتنگ یکی باشی و ....
دیگر نه پایی دارم که پا به پای بودنت بدوم و نه نگاهی که در انتظارت بمانم. واژه ها را هم پیدا می کنم....
منم که دلتنگ و ....

به قول مامان ستایش انتظار خیلی شیرینه...انتظار سخته ولی شیرین
بعضی وقتا با خودم میگم اگه آدما چیزی واسه انتظار کشیدن نداشته باشن چقد زندگیشون بی روح میشه...
انتظار زمانی شیرینه که آخرشو بسپاری دست اون بالایی که هم کریمه و هم مهربون
اینو هم یادمون نره که ثمره ی انتظار یه دل تنگه و لازمه ش صبر و تحمل که...
انتظار میتونه واسه:نتیجه ی کنکور باشه..واسه نتیجه ی آزمون استخدامی،واسه بله شنیدن از...(ویژه ی آقایون)...واسه تولد فرزند..واسه اومدن مسافر،واسه نتیجه ی آزمایش و.....

مسعود 31 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

و دوست داشتن از نظر انسان...
خدا عشق است و انسان دوست داشتن...
بدرستی که خدا برتر از انسان است....
(دکتر شریعتی)

اما من...

و عشق
...واژه ای ست که خداوند آنرا آفرید.
خدا یا !چگونه عشق ورزیدن را به من بیاموز،خود چگونه زندگی کردن را خواهم آموخت.
دکتر علی شریعتی

رادیوتراپیست کانسریته شده 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 01:44 ق.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/


دلم گرفت
خیلی قشنگ بودن

قربون دل کوچیک آبجی ناز خودم....

مهدی افشاری 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

باور نمیکنم ..
احساس مرده است ..یا در پس خزان بر یاد رفته است..
باور نمیکنم.... که آنهمه خروش.. در پشت پنجره از یاد رفته است..
باور نمیکنم ....اینکه خود تویی..و عشق من کنون ..پایان گرفته است..
......
باور نمیکنی... من عاشقم هنوز ..عشقی پر از جنون ..با آه واشک وسوز
باور نمیکنی... قلبم شکسته است...در کنج بی کسی بر باد رفته است...
باور کنم که تو احساس صادقی..از عشق واز جنون سالم رهیده ای؟
باور کنم کنون دنبال پنجره چون پیچکی ظریف در فکر رویشی ..
باور کنم شب وابهام وخستگی....
*******
شکسپیر از ننه بزرگم نقل قول میکنه:

" اگه یه سیب رو گاز زدی و یه کرم درسته دیدی ناراحت نشو ... اون موقعی که یه سیب رو گاز زدی و یه کرم نصفه دیدی باید ناراحت بشی! "

شاید این دقیقا همون چیزی باشه که پسرخاله دختر همسایه (یادم نیست )ما می گفت... یعنی این اتفافها نیستن که ما رو ناراحت می کنن... این طرز نگرش ما به همون رفتار و یا اتفاقه! چرا که فقط بعضی از رفتارا مطلقاً ناراحت کننده اند... بقیه یه سری رفتار نسبین که بستگی به طرز نگاه کردن من و تو داره!
(متن اولش دزدیه... از کجاشو نمی دونم! )
شاد باشی...

سلام
مرسی
شعرا و نوشته هاتون زیبا بود.ممنون
موفق باشید

حدیث آرزومندی 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام عزیزم. خوبی؟؟؟؟ چه خبر؟؟؟؟ شرمنده دیشب زود خوابیدم آخه باید صبح زود می اومدم واسه خبر. خبر هم باید می فرستادم. خانومی الان که دارم این کامنتو برات می ذارم از کافی نت کتابخونه حرمه. آخه ساعت چهار برنامه است داخل حرم و منم برای پوشش مجبورم تا اون موقع بمونم چون تا می رفتم خونه باید نرفته برمیگشتم. واسه همین موندن در حرم رو انتخاب کردم.
من برات دعا میکنم اما تو هم برام دعا کن یه عالمه. یادت نره ها....
مواظب خودت باش
یاعلی

سلام عزیزم
منم دیشب حالم بد بود و اجازه نداشتم پشت سیستم بشینم.فکر نکنم این سرما خوردگی ول کن ما باشه
مرسی که بیادمی...همین که میدونم یه عزیزی مث تو دعام میکنه یه دنیا واسم ارزش داره و واسم کافیه.
من اگه لایق باشم همیشه دعاگو بوده و هستم.
مواظب خودت باش.امیدوارم تو کارات موفق موفق موفق باشی.
یا علی

آلا 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
مریم جان قرار بود تا اون کار........
دیگه نظر نزارم ولی چون قول دادی که بعدا میزاری
اومدم بگم واقعا شعرهای قشنگی بودن.

سلام عزیزم
عزیز دلم منکه دلیلش رو بهت گفتم.بزار کار پایان نامه م تموم شه به روی جفت چشام...حتما
ولی تو که بهم نگفتی چرا انقد واسه اینکار سماجت میکنی؟؟؟؟
درضمن این شعرهم قابل دوست گلمو نداشت
راستی دیروز جای شما خیلی خیلی خالی بود...دلم میخواست شما هم می بودید

سعید باوفا 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://vafadare.blogfa.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
برگ یا سنگ بودن : انتخاب با خود شماست ...
پذیرای حضور و نظرات زیبا و سازنده شما دوست خوبم هستم .

سلام
به نظر من سنگ بودن...
حتما میام

مجید 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
الهههههههییییییییی چه کوچولوی نازیییییی ....
نمیدونم دلم گرفته این روزا . امشبم که کلا حالم گرفته شد . داداشم میگه مادر بخوابش اومده حسابی ازدستت ناراحت بوده . حق داره . این روزا اونقدر گرفته هستم که یاد خودم هم نیستم . خیلی بخدا بهش نیاز دارم اما افسوس . فردا هم انشالله میرم سرخاکش بهش توضیح میدم . شاید با دیدن حال و روزم دیگه اینقدر از دستم ناراحت نشه . هرچند بازم یه جور دیگه ناراحت میشه . خلاصه ببخشید اگه دیر میام . بهتون سر میزنم . راستی از بابت اون تحقیقت هم ممنونم کلی کمکم کرد .

سلام
خدا رحمتشون کنه.واقعا حق داره از دستتون ناراحت باشه...خوبه همه از دستتون ناراحتن
داداشی مطمئن باشید مادرتون از کل ماجراهای زندگیتون باخبره و نیازی نیست بری سرخاکش و باهاش درددل کنید.بجاش هرچه زودتری همون کاری رو انجام بدید که خودتون میدونید چقد شادش میکنه.
راستی داداش از پولی که بدست میاری براش خیرات کن.
میبخشمتون که دید به دیر سر میزنید.
اون تحقیق هم قابل شما رو نداشت.

دکتر قلاوند 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام مهندس ...
دیدم الهم کل .... رو گفتی و آرزوی فرج رو داری ...
یه سی دی با عنوان ( ظهور بسیار نزدیک است ) چند وقته تو دست عموم پیدا میشه ، گفته میشه اکثر نشانه های ظهور مشخص شده و به زودی یعنی همین نزدیکیها ( شاید نهایتا یک دهه ) ظهور ممکن میشه ، البته توصیم اینه این مستند رو ببینید ، لازم به ذکر این فیم به تایید خیلی از فقه ها رسیده ولی بعضی هم مخالفت کردن ...
بیشتر از این نگم بهتر ، زبان سرخ سر سبز میدهد به باد ...

سلام
منم مطالب زیادی از اینکه گفته شده ظهور نزدیکه دیدمو خوندم.ولی اینو خوب میدونم که زمان ظهورش رو فقط و فقط خدا میدونه وبس.
با آرزوی ظهور هرچه زودترآقامون.

مجید 1 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

کی وی خیلی خاصیت داره خصوصا برای سرماخوردگی . اگه بتونی هر شبانه بیه کی وی یه سیب و یه پرتغال و خیار بخوری کلی به سلامتیتون کمک کردی . خصوصا سیب که میگن اگه هر روز یک سیب بخوری یه روز از دکتر دورتر میشی..
راستی من که هنوز تو بحر این کوچولوی شیطون و خوردنی هستم ...

والا ما هرچی بیشتر کیوی میخوریم سرماخوردگیمون بیشتر کش پیدا میکنه.فکر کنم چون تازه مشتری کیوی شدم دیر جواب بده
پرتغال و خیار خوردن خوبه ولی هردوتاشون واسه معده ضرر دارن بخصوص خیار که دیر هضمه.ولی خوبی های خودشون رو دارن.
قبلنا خیلی سیب قرمز میخوردم ولی یکی دو سالی میشه که بدم میاد.
در مورد این کوچولو: ایشالله یکی به همین نازی گیرت بیاد هرچی زودتر

حدیث آرزومندی 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

راستی از اون دوستت الهام خانوم چه خبر؟؟؟ اونروزی که حرم بودم اونم اومد توذهنم اگه دیدیش حتما بهش بگو که به یادش بودم و هستم
سلام هم برسون

سلام
الهام جان رو هم کم بیش ازشون خبر دارم.متاهله و درگیر کارا
و شیطنتهای دختر نازش.
خیلی خوشحال میشه اگه بشنوه براش دعا کردی
.ممنون
منکه متاسفانه نمیبینمش ولی حتما از طریق اس بهش سلامتو میرسونم.حتما

حدیث آرزومندی 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

انگار امشب هم حالت خوش نیست دیگه بهت تک ندادم که بیای انشالله قرار ما فردا البته سمت صبح که باید خبر بفرستم و بعد هم خبر نماز جمعه فکر کنم بشه همون شب
اما خیلی دوست داشتم امشب باهات حرف بزنم
حالا عیبی نداره انشالله بهتر شی عزیز دلم

این چند روز فقط فقط درحد تایید و جواب کامنتهای دوستان میتونم بیام نت.هم حالم خوش نیست و هم....ولش کن.
ممنون عزیز دلم

مسعود 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 04:00 ق.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
این دخترییم خیلی گوگولی مگولی بودیه

کیوی : نوعی میوه (موکت شده)
کیوی(کی وی) : به معنای "چه کسی بود؟" است و در گویش لری بکار می رود.

سلام
قابل شما رو نداره
خوبه در حال آموزش زبان لری هم هستید...نمیدونستم لرها به چه کسی میگن: کی وی!!!

مسعود 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 04:06 ق.ظ

انتظار
سودابه مهیجی

چه جمعه ای... چه غروب غریب و دلگیری...
چرا سراغی از این جمعه ها نمی گیری؟
مسافری که هنوز و همیشه در راهی!
کجای راه سفر مانده ای به این دیری؟
به پیشواز تو آغوش زندگی جان داد
بیا پیاده شو از این قطار تأخیری...
چقدر پیر شدی روی گونه هایم اشک!
تو سال هاست که از چشم من سرازیر...
چقدر ماندی در بند انتظار ای دل!
شدی شبیه دیوانگان زنجیری...
چقدر شاعر مفلوک! قلبت از سنگ است
چطور از غم دوری او نمی میری...

فقط میتونم بگم عالی بود.

عسل 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

قالَ الاِمامَ الْمَهدی ( عج الله تعالی فرج الشریف ) :

فَلْیعْمَلْ کُلّ امْرِء مِنْکم بِما یقَرَبُ بِهِ مِن مَحَبَّتِنا ، وَ لیتَجَنَّب ما یدنیهِ مِن کَراهِیتِنا وَ

سَخَطِنا ،فَإِنَّ امرَا یبغَتُهُ فُجأۀً حینَ لا تَنفَعُهُ تَوبَهُ ، وَ لا ینجیهِ مِن عِقابِنا نَدَمٌ عَلی حَوبَه .


هر یک از شما باید به آنچه که او را به دوستی ما نزدیک می‌ سازد ، عمل کند و از

آنچه که خوشایند ما نبوده و خشم ما در آن است ، دوری گزیند ، زیرا خداوند به‌ طور

ناگهانی انسان را می ‌گیرد ، در وقتی که توبه برایش سودی ندارد و پشیمانی او را

از کیفر ما به‌ خاطر گناهش نجات نمی ‌دهید .

مرسی عسل جون

عسل 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سهراب سپهری

زندگی خالی نیست ، مهربانی هست ، سیب هست ، ایمان هست

آری ، تا شقایق هست زندگی باید کرد

در دل من چیزی است ، مثل یک بیشه نور ، مثل خواب دَم صبح

و جنان بی تابم ، که دلم می خواهد بدوم تا ته دشت ، برم تا سر کوه

دورها ، آوایی است که مرا می خواند

آخرین لحظه های زمستانت پر از نم نم آرزوهای قشنگ

اولین لحظه های بهارت از نم نم آن ها سبز رنگ!

خوش باشی گلم

سلام
مرسی عسل جون

آلا 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام
مریم جان چی شده که با سریال ها مخالفت میکنی؟؟

سلام
من خودم از طرفدارای سرسخت ستایش بودم ولی یکی دو هفته س که واقعا شورشو درآوردن.برای جذب ببینده چه کارا که نمیکنن.
از نگاه کردن به سریالش ستایش چندشم میشه...آخه ...استغفرالله...بازی مهدی پاکدل خیلی خیلی مصنوعیه.بزور اشک از چشاشون میاد.تنها بازیگر خوبشون همون حشمت فردوس و پدر و مادر ستایش ن وسلام...
خداییش بعد ستایش مختار نامه اصلا قابل مقایسه باهاش نیست.
حیف نمیشه تو این وبلاگ از این حرفا زد و گرنه ...از هزار فیلم و سریالشون مگه یکیشون خوب درد بیاد که باید تعجب کرد.
سرگرمی ما هم این سریالها بودن که پرپر...خداروشکر دیگه تابستون راحت میشینم درس میخونم

حدیث آرزومندی 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام مریمی هستی؟؟

سلام عزیزم
آره فعلا هستم
در خدمتیم عزیزم

حدیث آرزومندی 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

خوبی ؟؟؟‌کجایی؟ اون موقع که ادم دلش می خواد باشی نیستی.....

شما امر بفرمائید...منکه الان هستم چرا میزنی

آلا 2 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

مریم جان در مورد مستند ظهور نزدیک است باید بگم
که نهیبی است به ما شیعیان که ظهور نزدیک است نه اینکه برای خود زمان معین کنیم .مصداقش رو در زمان وقوع قیامت می تونیم ببینیم که تو قرآن گفته شده که خیلی نزدیکه.
اللهم عجل الولیک الفرج
انشاالله که درست باشه

عزیزدلم حرفات درست ولی اینو قبول داری که فقط خدا میدونه و بس؟
...نیازی به دیدن این مستندات نیست مگه خودمون چش نداریم که چی به سرمون داره میاد؟...مگه چش نداریم ببینیم که دنیا داغونه و ...
آقا زمونی میاد که منتظراش از ته دل اومدنش رو دعا کنن.
خداییش کدومیک از ما منتظر واقعی هستیم...وقتی صداش میکنیم چی ازش میخواییم؟اول همه ی آرزوها و خواسته هامونو ردیف میکنیم و آخرسر میگیم اللهم عجل لولیک الفرج...کدومیک از ما واقعا جای خالیشو حس میکنیم؟بخدا آقا منتظر واقعی نداره...بخدا نداره...
برو به این آدرس:
http://kistiema.blogfa.com

حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

اول اینکه شاکیم چرا کامنتا دیر جواب داده میشه
بعد اینکه چقدر بدی یه سری هم به ما بزنی بد نیستا....
بعدشم دیشب خیلی حالم بد بود
همه چیز دست به دست هم داده بود که حالمو بد کنه....

شاکی چرا؟
منکه اون شب بهت گفتم بلاگ اسکای جنی شده...خون به دلم میکنه تا لود بشه...جواب کامنت دادن تو بلاگ اسکای با بلاگفا فرق داره باید یه صفحه جدید برای جواب دادن باز شه و بعد هم برای ثبت جواب .......در کل خون به دل ما میره

حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

قبلا خوب بهتر بود اینقدر طول نمی کشید....
سرماخوردگیت بهتر شده؟

آره قبلا خوب بود ولی الان نه...
سرماخوردگی هرچی بهش بها بدی دیرتر خوب میشه منکه بیخیالش شدم...انقد سرم شلوغه نمیدونم باید...آخر سر همین کارا جون خودمو از دست میدم...بابام میگه:میدونم یه روز دانشگاه جنازه تو با یه مدرک تحصیلی پست میکنه دم در

حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

خدا نکنه دور از جونت....
اما لابد درست بوده که بابات گفته!!
اما در مورد سرماخوردگی اگه می تونی روزی یه کوچولو عسل بخور احتمالا بدنت ضعیف شده و سرماخوردگیت به طور کامل خوب نمیشه....

عسل؟؟؟؟اصلا حرفشو نزن
وقتی یه ذره عسل میزارم تو دهنم بدنم گر میگیره...

حدیث آرزومندی 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

وای ما که اینجا گیر یه عسل خوب هستیم فکر کن عسلی که اینجاها باشه عسل نیست شکر و آبه!!!!!!!!!!!

واقعاااااااااااااااااااااااا

آلا 3 - اردیبهشت‌ماه - 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

مریم جان من هم حرف آقای یامین پور رو قبول دارم
وبه قول تو کورنیستم که نبینیم که انشاالله ظهور نزدیک است.

با آرزوی ظهور هرچه زودتر آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد