.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

حرفای خودمونی....

سلام خدمت دوستای عزیز و دواطلبای کنکور ارشد ۹۱ 

شروع کردم به نوشتن ولی خداییش نمیدونم چی بنویسم... 

نمیدونم تا حالا تونستید سری به کتابا بزنید و نگاهی به مطالب بندازید یا نه؟!...  

یا خدایی نکرده قید ارشدو زدید و دنبال کارو بار هستید؟!... 

تورو خدا اشتباه نکنید شما با یه برنامه ریزی درست هم میتونید کارتون رو داشته باشید و هم واسه ارشد بخونید و انشالله مقطع ارشد رو بخوبی پشت سر بزارید... 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

خیلی ها ممکنه هنوز دانشجو باشن و مشغول درسای این ترمشون و وقت نداشته باشن فعلا واسه کنکور خودشونو آماده کنن ولی نگران نباشن دیر نشده اگه یه برنامه ریزی توپ داشته باشن و هدفشون هم مشخص باشه از اول تیرماه هم شروع کنن میتونن تا آخر شهریور ماه یه دور همراه نکته برداری مفید منابع اصلی رو بخونن... 

یادتون باشه اگه تابستون امسال رو از دست بدید نمیگم دیگه درس خوندن فایده نداره ولی مطمئن باشید درس خوندنتون بعد از مهرماه به سختی پیش میره... 

حتما باید قبل از مهرماه یکبار دروس رو مرور کرده باشید و بعد از مهرماه یه بار دیگه دروس رو به صورت همزمان با منابع پوران پژوهش و مقسمی مرور کنید.... 

نکته دیگه اینه که مهارت تست زنی مهمه ولی تا زمانی که رو مبحث تسلط نداشته باشی تست زدن اشتباه محضه.... 

پس هرجور بخوای به قضیه نگاه کنی می بینی که تابستون رو نباید از دست بدید و حتما با برنامه ی مشخص تمامی ذورس رو به صورت کامل بخونید....  

---- قابل توجه دوستانی که این ترم دانشجو هستن: 

فعلا تمام تمرکزتون روی دروس این ترمتون باشه و نگران برنامه نباشید.اگه احیانا از دروس مربوط به کنکورتون جز دروس این ترمتون باشه سعی کنید خوب خوب اونو بخونید.پس اگه اینطور باشه شما نسبت به دوستانی که از تیرماه برنامه شونو شروع میکنن یه مرحله جلوترید.  

+++++

---- قابل تو جه دوستان کنکوری در مورد خرید منابع ارشد:  

برای خیلی از دوستان سواله که این منابعی که تو وبم گذاشتم رو از کجا میشه گیر آورد؟!من نمیدونم اونایی که مطالب وب ارشد۹۱ رو دنبال میکنن دقیق ساکن کدوم شهر یا استان هستن و اسم کتابفروشی های هر شهر رو هم نمیدونم.ولی جاهایی که خودم این منابع رو گرفتم بهتون میگم: 

بیشتر این منابع رو (هم تست و هم منبع اصلی) میتونید از شهر کتاب اهواز یا رشد اهواز گیر بیارید.کتابفروشی معراج دزفول هم بعضی از این منابع رو داره و اونایی که مشهدی هستن میتونن از " میدان سعدی،بازارچه ی کتاب" اکثر این کتابا رو تهیه کنن(در واقع کتابای تمام رشته ها اونجا گیر میاد قابل توجه حدیث جونم)

+++++ 

 در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم
عاشق نمی‌شوی که ببینی چه می‌کشم
با عقل آب عشق به یک جو نمی‌رود
بیچاره من که ساخته از آب و آتشم
دیشب سرم به بالش ناز وصال و باز
صبحست و سیل اشک به خون شسته بالشم
پروانه را شکایتی از جور شمع نیست
عمریست در هوای تو میسوزم و خوشم
خلقم به روی زرد بخندند و باک نیست
شاهد شو ای شرار محبت که بی‌غشم
باور مکن که طعنه‌ی طوفان روزگار
جز در هوای زلف تو دارد مشوشم
سروی شدم به دولت آزادگی که سر
با کس فرو نیاورد این طبع سرکشم
دارم چو شمع سر غمش بر سر زبان
لب میگزد چو غنچه‌ی خندان که خامشم
هر شب چو ماهتاب به بالین من بتاب
ای آفتاب دلکش و ماه پری‌وشم
لب بر لبم بنه بنوازش دمی چونی
تا بشنوی نوای غزلهای دلکشم
ساز صبا به ناله شبی گفت شهریار  

این کار تست من همه جور تو می‌کشم  

+++++


 پ.ن.۱: 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااا!مگه ما خوزستانی ها چه گناهی مرتکب شدیم که باید این هوای خاکی (اونم وحشتناکش) نصیبمون بشه...چرا هیچکی خوزستانی ها رو دوست نداره ؟؟؟؟

دوستان غیر خوزستانی!هوا به بدترین صورت ممکن خاکی و آلوده ست  

پ.ن.۲: 

امام سجاد (ع) میفرمایند: 

انسان مومن پنج نشانه دارد: پرهیز از گناه در خلوت، صدقه دادن در هنگام تنگدستی،‌ شکیبایی در وقت مصیبت، بردباری در حال خشم و راستگویی به هنگام ترس 

پ.ن.۳: 

اینم از آدرس وبلاگ استاد موجودی: www.alimojoodi.blogfa.com 

پ.ن.۴: 

اباصالح (عج)التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش...نجف رفتی،کاظمین رفتی،کربلا رفتی یاد ماهم باش..اللهم عجل لولیک الفرج...  

*******

تقصیر من است از این که کم می آیی
وقتی که شدم اسیرغم می آیی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است
آدم بشوم سه شنبه هم می آیی . . .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

پ.ن.۵: 

بعد از آنچه خواهیم دید سریال"ستایش" و حرفهای ...حشمت فردوس...اخبار شبانگاهی و حدیث هرشبش...حدیثی از پیامبر (ص)نوشته بود: فاطمه(س)پاره ی تن من است...از فردا شب ایام فاطمیه هم شروع میشه... 

پ.ن.6: 

امل جان! لیلای رو به موت گفت: تصمیم گرفتم بالاخره بخرم...خودت بگیر که منظورم چی بود...به سلامتی ان شالله...ماشالله اشتهاشم زیاده...قراره با منکر و نکیر تبادل اطلاعات نمایند

نظرات 54 + ارسال نظر
مهدی افشاری 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:15 ق.ظ

سلام.خسته نباشید.
بلاک زیبای داری.دادن امید انگیزه برا ی ارشد به بچه ها خیلی خوبه... ولی دادن امید غیر منطقی و بی حساب جرمش سنگین تره..
چند صحفه از خاطراتتون خوندم.دقیقا این خاطرات و گفتهاتون برای منم اتفاق افتاد.الان که ساعت6 صبحه هنوز نتونستم بخوابم .گناهش گردن نویسنده.امیدوارم قبل امتحان اردیبهشت ا ر ش د وبلاگت بلوک بشه..

شوخی کردم زیبا بود همیشه سر میزنم
موفق باشی

سلام
امید غیر منطقی؟ جرم؟
اینکه ساعت ۶ صبحه خوابتون نبرده تقصیر منه؟جل الخالقبحق چیزای نشنیده و ندیده
اینو هم بگم که هیچکدوم از حرفای من امید غیر منطقی نیست مگه اینکه خودت گلوله ی ناامیدی باشی ...یادت باشه آرزو بر جوانان عیب نیست و مهمتر از همه "خواستن توانستن است"
اینکه از امتحان اردیبهشت گفتی معلومه داوطلب کنکور ارشد آزادی...براتون آرزوی موفقیت دارم.اگه با بلوک شدن وب من دل کسی شاد میشه ما راضی هستیم به شاد شدن دل بندگان خدا

سعید 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://vafadare.blogfa.com

به نام خدای سبحان
سلام دوست عزیز
سپاسگزارم از حضور و نظر لطف شما .
سال جدید رو تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان باشد . انشاالله
ممنونم که از حضورتان در دنیای مجازی با وبلاگ جدید بنده رو مطلع کردین . در ضمن تا اونجایی که یادمه شما به خاطر کنکور ارشد نوشتن مطلب در وبلاگتون رو متوقف کرده بودین ؟ راستی از نتیجه کنکور خبری شد .
برای بنده هم دعا کنین تا ببینم چه گلی به سر دانشگاه آزاد میزنم . البته با این درس خوندنهای من !!!!!!!!!!!

سلام
خواهش میکنم...در برابر اونهمه لطف شما کاری ناچیز بود..واقعا با دیدن کامنتها خیلی خوشحال شدم که بعد از حذف وبلاگم دوستان هنوز به یادم بودن...
در مورد آزمون ارشد نمیدونم چی بگم.ارشد ۹۰ رو زیاد وقت نشد بخونم ولی بازم یه کوچولو امید دارم و منتظر نتایجم ولی دوست دارم ارشد ۹۱ رو با تلاش زیاد به بهترین وجه امتحان کنم و نتیجه شو ببینم.
نیاز به دعای خیر دوستانی چون شما دارم

سعید 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://vafadare.blogfa.com

بنده وبلاگ شما رو با نام " ارشد 91 " لینک کردم .

مرسی

حدیث آرزومندی 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام. به به مریم خانوم گل. چطوری؟ باز اومدی و از ارشد گفتی. همش وسوسم می کنی واسه خوندن. اما هر وقت هم که خودم قصد می کنم بخونم فرصتشو پیدا نمی کنم یعنی یه دفه شاید ناخاسته کارا زیاد می شه ولی با این حرفات بیشتر روش فکر می کنم. شاید هم سبب خیر شدی و ما هم شرکت کردیم!

سلام عزیزم
اتفاقا میخوام با این نوشته ها انگیزه ی مثبت ایجاد کنم..بخصوص واسه شما
من به حدیث جونم ایمان دارم و میدونم میتونه به بهترینا برسه...وای که چقد خوشحالم میکنی اگه بگی واسه ارشد میخونی اونم محکم

عسل 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات
راستی درمورد خاطرات باید بگم کلا خاطرات عالین
تازه اگه دوران دانشجویی باشه
اما راجع ب این پستت نظری نمیزارم چون....
.
.
.
.
.
نخوندمش

موفق باشی

سلام
قربونت

.
.
.
.

me 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
تابستون که برا درس خوندن خوب نیست .
با این هوای گرم و البته خاکی
این ترم هم مثل ترم های قبلی استاد میاد اول ترم یه حرف میزنه بعد از چند روز یه حرف دیگه!
ولی شعر خیلی قشنگیه.
عشق یعنی یک سلام و یک درود
عشق یعنی درد و محنت در درون
عشق یعنی یک تبلور یک سرود
عشق یعنی قطره و دریا شدن
عشق یعنی یک شقایق غرق خون
عشق یعنی زاهد اما بت پرست
عشق یعنی همچو من شیدا شدن
عشق یعنی همچو یوسف قعر چاه
عشق یعنی بیستون کندن بدست
عشق یعنی آب بر آذر زدن
عشق یعنی چون محمد پا به راه
عشق یعنی عالمی راز و نیاز
عشق یعنی با پرستو پرزدن
عشق یعنی رسم دل بر هم زدن
عشق یعنی یک تیمم یک نماز
عشق یعنی سر به دار آویختن
عشق یعنی اشک حسرت ریختن
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر
عشق یعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی مستی و دیوانگى
عشق یعنی خون لاله بر چمن
عشق یعنی شعله بر خرمن زدن
عشق یعنی آتشی افروخته
عشق یعنی با گلی گفتن سخن
عشق یعنی معنی رنگین کمان
عشق یعنی شاعری دلسوخته
عشق یعنی قطره و دریا شدن
عشق یعنی سوز نی آه شبان
عشق یعنی لحظه های التهاب
عشق یعنی لحطه های ناب ناب
عشق یعنی دیده بر در دوختن
عشق یعنی در فراقش سوختن
عشق یعنی انتظار و انتظار
عشق یعنی هر چه بینی عکس یار
عشق یعنی سوختن یا ساختن
عشق یعنی زندگی را باختن
عشق یعنی در جهان رسوا شدن
عشق یعنی مست و بی پروا شدن
عشق یعنی با جهان بیگانگى
عشق یعنی رازقی
عشق یعنی مست گشتن از شمیم
عشق یعنی آفتاب بی غروب
عشق یعنی آسمان ، یعنی فروغ
عشق یعنی آرزو ، یعنی امید
عشق یعنی روشنی ، یعنی سپید
عشق یعنی غوطه خوردن بین موج
عشق یعنی رد شدن از مرز اوج
عشق یعنی از سپیده تا سحر
عشق یعنی پا نهادن در خطر
عشق یعنی لحظه دیدار یار
عشق یعنی دست در دست نگار
عشق یعنی نغمه های هایده
عشق یعنی رقص آب و آینه
عشق یعنی عقل شد مدهوش تو
عشق یعنی مست در آغوش تو
عشق یعنی لب به لب انداختن
عشق یعنی جامه را انداختن
عشق یعنی لحظه های بی قرار
عشق یعنی صبر ، یعنی انتظار
عشق یعنی اشتیاق و اضطراب
عشق یعنی دلهره ، یعنی شتاب
عشق یعنی اشک ، یعنی عاطفه
عشق یعنی یادگاری ، خاطره
عشق یعنی با خدا همدم شدن
عشق یعنی جام لبریز از شراب
عشق یعنی تشنگی ، یعنی سراب
عشق یعنی خواستن ، له له زدن
عشق یعنی سوختن ، پر پر زدن
عشق یعنی سالهای عمر سخت
عشق یعنی زهر شیرین ، بخت تلخ
عشق یعنی با "خدایا" ساختن
عشق یعنی چون همیشه "باختن"
اخرش نفهمیدم عشق یعنی چی!

سلام
اتفاقا تابستون جون میده واسه درس خوندن...بخصوص واسه شما آقایون که بیرون میرید ...وقتی هوا گرم باشه و صد البته خاکی دیگه بهونه واسه بیرون رفتن نیست و میشینید خونه و مث یه بچه ی خوب درستون رو میخونید....
شعر قابل دوستان رو نداشت...
اما شعر شما....من بهتون میگم: عشق یعنی کشک...یه کلمه ست که شاعرا اونو خلق کردن وگرنه هیچ چیز مث" دوست داشتن" نیست...دوست داشتن مرزی نداره که بعضی ها میکن از حدش بگذره میشه عشق...در کل بیخیال عشق

مسعود 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
اصلا این ترم همه چی قروقاطی شده
درس + کنکور ارشد + پروژه و کارآموزی + ...
بازم توکل برخدا.
ایشالا که همه بچه ها قبول بشن.
بعضی از دوستام امسال تو تکمیل ظرفیت قبول شدن.پس تا زمان اعلام تکمیل ظرفیت بازم امید هست.البته ان شاا.. که تو همون مرحله اولش قبول بشیم.
بگید ان شاا..
راستی من لینکتون کردم.بااجازه
خدانگهدار شما

سلام
این ترم واسه دانشجوها واقعا سخته...هم کوتاهه و هم آب و هواش جوری کسل کننده ست و دانشجوها متوسل به شب امتحان میشن...ولی هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد"
برای تک تک همکلاسی هام آرزوی موفقیت دارم و از خدا میخوام درس و ول نکنن و حتما ادامه بدن در کنار زندگی و کارشون...
انشاللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

مسعود 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
حالا که بازار شعر و شاعری گرمه و هوا هم به لطف ... خاکیه. و ما به زور تو اتاق هم می تونیم تنفس کنیم.
بگذارید بنده هم شعری در اینجا به محضرتون تقدیم کنم:
هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره ی تازه نیفزاید عشق
شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد
شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق

سلام
خوشبحالتون لااقل تو این موقعیت شعرتون میاد منکه نمیتونم بشینم پای سیستمم و کارمو انجام بدم...تنها نقطه ی امن خونه اتاق داداشمه
مرسی
زیبا بود

حدیث آرزومندی 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

الهی بمیرم. حسابی پس مواظب خودت باش . ولی کی گفته کسی خوزستانی ها رو دوست نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه کسی هم نباشه من به خاطر مریم گلی خوزستانی ها رو دوست دارم

خدا نکنه...
ولی بخدا نفس کشیدن تو خونه هم سخته...
تصور کن من کولر گازی اتاقم روشته هوا از بیرون میاره داخل...خونه تکونی عید پر پر...اگه کولر رو خاموش کنم از گرما نفسم بند میاد...خدا رو شکر
منظور مسئولین محترم مملکتن که خودشونو زدن به بی خیالی...بخدا قسم اگه مسئولی بتونه کاری انجام بده ولی کوتاهی نکنه اون دنیا باید جوابگوی تک تک این مردمی که دارن مظلومانه خاک نوش جان میکنن باشن...این خاکی از عراق میاد پراز مواد شیمیاییه که یکی از خطراتش " سرطانه"..اونم هر نوعش که بشه...

رادیوتراپیست کانسریته شده 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 08:22 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

وایییییییییییییی مریم اینجام خیلی گرد و غباری شده
امروز کلی اذیت شدم
من که به این هواها عادت ندارم
عسل منی توووووووووو

خدا منو بکشه هوای اینجا هزار برابر بدتر از تهران بود...تورو خدا ناشکری نکن...ماهم که مادرزادی به گرد و خاک عادت نداشتیمچندسال اینجور شده و هیچکی به فکر نیست
عزیز دلم دانشگاه میری حتما ماسک همراه ت داشته باشه.
مواظب خودت باش

me 24 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
با مطلبی در مورد گرد و خاک بروز هستیم.

دکتر قلاوند 25 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

3ـــــــــــــــــــــــــــــــلام ...
از بابات ایمیل ممنونم و تشکر ویژه منو بپذیرید ...
انشاءا... کنکور ارشد رو هم پشت سر میگذارین و با موفقیت به مدارک عالی میرسید ...
دیگه مطلب علمی کم تو وب میذارید ! ...
شاد و پیروز باشید ...☻

سلام
خواهش مینکم
مرسی.
خیلی دوست دارم بازم مث قبل مطلب بزارم ولی...باشه اگه عمری باقی بود حتما.
مرسی تشریف آوردید.
موفق باشید

رادیوتراپیست کانسریته شده 25 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

مریم جونی ایمیلات به دستم رسید
مرسی واقعا عزیزم
شرمندتم
خیلی خانومیییی

خواهش میکنم عزیز دلم
قابل فاطمه ی عزیزمو نداشت
هرکمک دیگه ای از دستم بر بیاد خوشحال میشم بگی...
مواظب خودت باش گلم

حدیث آرزومندی 25 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام عزیزم. من کی باشم که به من مدیون باشی؟؟؟ عنایت خود آقا بود من فقط وسیله بودم. اگه آقا بهت نظر نداشت و نمی خواست اون موقع سلامی خدمتش عرض کنی شاید اصلا یادم نمی اومد که بهت زنگ بزنم...
التماس دعای زیاد
یاعلی

آلا 26 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

مریم خیلی دلم گرفته
حالم خیلی بده.باور کن

نترس زنده میمونی که منو زجر بدی
من هزار برابر بدتر از تو بودم الان دوسه روزی هست که بهتر شدم

آلا 26 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

یادته یه بار بت گفتم که یه شماره تلفن هست که به صورت مستقیم به حرم اقا امام رضا وصل میشه
و می تونی سلام بدی واقعا وقتی آدم دلش میگیره و نمی تونه بره حرم این بهترین شماره است
05112003334

آره یادمه
خب الان امتحان کن
من یه بار سال ۸۶ اینکارو کردم به تمام معنا دلم گرفته بود و دلم میخواست حرم آقا باشم...امتحانش کردم...عالی بود

مجید 26 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام ممنون
فوتبال به خودی خودش قشنگه اما نه این فوتبال که یه بچه بازی رو بهم بریزه . خدایی خود این دروازه بان هم متوجه سوتی خودش شده بود البته این سوتی به غیمت سقوط به دسته پایین تر بود . حالا باید بیچاره تا یه هفته بره گریه کنه بخاطر این اشتباه کشنده ای که داشت . البته منم خوشم اومد دیوانه گی بود که توپ رو برمیگردوندند . بقول دائی بازیکنی که دایو میکنه و رفلکس میکنه محاله که مصدوم باشه . حالا برای اینکه ببینی ما برای چی از فوتبال لذت می بریم بازی شنبه شب الکلاسیکو رو مشاهده کنید حتما بهم حق میدی که فوتبال این نیست که اینا انجام میدند . ما الان به اینا معتاد هستیم . شاید این اعتیاد به این هاست که هنوز که هنوزه با این فوتبال بدی که دارند بازم طرفداری میکنیم .[گل]

سلام
خواهش میکنم...بخاطر ستایش ما ۱۰ دقیقه فوتبال اونم زورکی نگاه کردیم و از شانسموم همش دعوا بود...واقعا واسه فوتبال کشورمون با این بازکنای بی فرهنگش متاسفم
داداش مگه شنبه بیکارم بشینم فوتبال نگاه کنم...

حدیث آرزومندی 26 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

خب حالا باز به ما سر نمی زنی؟؟؟ چی بهت بگم دختر؟؟؟ دو سه روزه حالت خوب شده؟؟ دیگه چی؟؟ رو نکرده بودی ناقلا؟؟؟؟
سلام مریم گلی خودم. خوبی؟؟؟

سلام عزیزم
راستی تبریک تیم محبوبت بازی رو برد
بابا از اولین روزای عید من درگیر سرماخوردگی بودم تا همین دیروز و پریروز...بخدا سرماخوردنم هم مث مخلوقای خدا نیست....اولاش که زیاد خودشو نشون نمیداد هی به مامانم اینا میگفتم میخوام بمیرم...آخرین روزای عمرمه...مامانم هم هی غر میزد که چرا من از این حرفا میزنم

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

اگر قرار بود کسی با سرماخوردگی بمیره من باید پارسال یعنی سال 88 می مردم باور کن از پاییز تا بهار من یک سره سرماخوردگی شدید داشتم!!!!
عزیزم تیم محبوب چیه همین جوری وقتی که بیکار میشم نگاه می کنم. باورت نمیشه مریم یادم میاد دوران دبیرستان بود بچه های پرسپولیس اومده بودن مشهد من و خواهرم رفتیم هتلی که بچه ها مستقر بودن وای که نمی دونی چه ذوقی اون موقع داشتم!!! الان که فکر می کنم می بینم چقدر دیوانه بودم پاشدم به خاطر یه عده که ... رفتم هتل و .... امضا و چند عکس از خودشون البته فقط خودشون نه اینکه ما بریم کنارشون. ولی هنوز که هنوزه فکر می کنم می گم چقدر عقلم کم بوده!!!!

مگه چه اشکالی داره...واسه همینه که بزرگ شدی خانم خبرنگار شدی
ولی من اگه بچه های والیبال رو ببینم: نادی،سعید معروف،مهدوی و..رو ببینم سریع میپرم جلو و باهاشون عکس میگیرم....خیلی جالبم منو عکس گرفتن؟!...بابا شوخی بود...من اگه سعید معروف و نادی رو که خیلی خیلی طرفدارشونم التماس کنن هم باهاشون عکس نمیگیرم

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

شیطونی دیگه چکارت کنم.......

بلا سی؟!...مگه چیکار کردم؟
داداشم وقتی کوچیک بود برا چی رو میگفت: بلا سی

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

البته همون موقع هم از این اخلاقا نداشتم که برم باهاشون عکس بگیرم ولی شور و شوق جوانی بود دیگه کاریش نمیشد کرد ولی خدا رو شاکرم از اینکه خانواده ام طوری برخورد کردن که باعث شد ن من خودم تشخیص بدم چی خوبه و چی بد. و اینکه چطور زندگی کنم....

الهی قربون آبجی گل خودم برممممممممممممممم
خوشا به سعادت پدر و مادرت و اون آقای خوشبختی که قراره دل آبجی مارو ببره

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

ای جان . شیطونی دیگه شیطنت از سر و روت میباره مخصوصا اگه کسی باهات هم کلام شه راستی لهجه ات خیلی باحال و دوست داشتنیه.... خیلی شیرین حرف میزنی.....

بابا بیشتر از این مارو خجالت زده نکن
همه دوست دارن با من همکلاس شن و فیض ببرن...وای اگه از شیطنتام واست بگم که....وای...
دوران دبیرستان انقد انقد انقد شیطون بودم که معلما بخاطر اینکه درسم خوب بود چیزی بهم نمیگفتن...همیشه با اکیپم آخر کلاس و دِ بخند و مسخره بازی
یادم میاد دبیر هندسه سال سوم دبیرستانم یه آقا بود که انقداذیتش کردم که آخر ترم بهم گفت: الهی یه روز معلم شی . شاگردت این بلاهارو سرت بیاره...انقد ازش سوال میپرسیدم که کلافه میشد...خداییش خیلی وقتا بدون غرض بود

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

خیلی دوستداشتنیه دیگه........
ولی من برخلاف تو اون بچه مظلومه ی کلاس بودم اما همیشه هم تو دانشگاه هم دبیرستان تو گروه های شلوغ بودم!!! همه می گفتن تو که گروه خونیت به اینا نمیخوره!!!!

آره من برخلاف تو بودم چون همه وقتی منو میبینن میگن چقد آرومی ولی از درونم خبر ندارن...ولی خداییش از سال ۸۴ به بعد خیلی خیلی خیلی آروم و گوشه گیر شدم همه بهم میگن...خیلی دوست دارم برگردم به اون دوران که چقد خوش بودم...الانم هراز چندگاهی میزنه به کله م...اینم از خصوصیات ماه تولدمه

عسل 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

گاهی خسته ام.... خسته اززندگی از دل تنگی از تنهایی
گاهی دودلم... دودل تو زندگی کردن- تو انتخاب حقایق- بودن بابقیه
گاهی تنهام...تنها برای فکرکردن-با خود بودن-لذت بردن
گاهی شادم... شاد از بودن با دیگران-گردش-زندگی کردن
گاهی له ام... له از کم محلی از زندگی از حقایق
گاهی توفکرم... فکر زندگی -آینده- دوستام
گاهی...

امیدوارم هیچوقت: دودل،تنها،خسته و له و تو فکر نباشی عزیز دلم

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

خب دیگه بچه های خوب مظلومن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی ما خوب نیستیم؟

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

نه بابا شوخی کردم ولی مظلوم باشی هم بد دردیه چه وقتا که محکوم به اینکه این مظلومی هم سیاستته نشدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وقتی زیادی هم سکوت کنی فکر می کنن با نقشه سکوت کردی در حالی که خصوصیات بعضی از آدما اینه نه از عمد. تو که بهترینی خیلی خوبی.

عیب نداره بدل نگرفتم
منم دوست ندارم مظلوم به نظر برسم وگرنه تو این دنیا فاتحه م خوندست...باید تحت هرشرایطی از پس خودت و مشکلاتت بربیای
هرچی باشه زیر دست یه فرمانده ی نظامی بزرگ شدم

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

وای مریم فکر کن الان داشتم تو خبرا می خوندم استیل آذین که از پرسپولیس باخت منحلش کردن!!!! آخه این چه وضعیتیه!!!!!
بعدشم جرات داشتی از من به دل بگیری؟؟؟؟؟

واقعا؟...اینم یه مسخره بازی دیگه
چیشون به چی میخوره؟!

رادیوتراپیست کانسریته شده 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

حالا دیدی چقد اعصاب آدم خورد میشه؟؟؟

واسه چی عزیزم؟؟؟؟؟
حالا گرفتم....عیب نداره دنیا دار تلافیه...شما هم برای تلافی رمز مطلبت رو بهم نده من راضی ام

مسعود 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام

سلام

یه دوست 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.reunite.blogfa.com

در مکتب ما رسم فراموشی نیست
در مسلک ما جز عشق هم آغوشی نیست
دوست اگر مهرش به هستی ما فتاد
هرگز به سرش خاموشی نیست

سلام
زیبا بود...مرسی

حدیث آرزومندی 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام عزیزم
من هم این ایام رو به تو و همه دوستای گلت و بچه های خوب این وبلاگ تسلیت می گم و از همه شون التماس دعا دارم
این ایام ادم نمیتونه شاد باشه غم عیجیبی تو عالم حس می شه انگار زمین و آسمان نیز عزادارند.....
یا زهرا(س)

آلا 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

یا فاطمه از تو دل بریدن سخت است
پا از سر کوی تو کشیدن سخت است
بر زایر تو که از ره دور آید
برگشتن و قبر تو ندیدن سخت است

آلا 27 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

ای کاش فدک این همه اسرار نداشت
ای کاش مدینه در و دیوار نداشت
فریاد دل محسن زهرا این بود
ای کاش در سوخته مسمار نداشت
کاش قلبم به قبرش راه داشت
کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

مسعود 28 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 04:06 ق.ظ

سلام
ایام فاطمیه را به شما و همه دوستداران آن عزیز تسلیت عرض می کنم.
در پناه خدا و فاطمه زهرا موفق و مؤید باشید.
خدانگهدار

سلام
منم به شما تسلیت میگم.
موفق باشید
در پناه حق

مهدی افشاری 28 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:03 ق.ظ

اندازه‌ این کلمه نتوانسته‌اند عظمت‌های مریم را بازگویند که: “مریم، مادر عیسی است”.
و من خواستم با چنین شیوه‌ای از فاطمه بگویم. باز درماندم:
خواستم بگویم، فاطمه دختر خدیجه‌ی بزرگ است.

دیدم فاطمه نیست.

خواستم بگویم، که فاطمه دختر محمد (ص) است.

دیدم که فاطمه نیست.
نه، این‌ها همه هست و این همه فاطمه نیست.
فاطمه، فاطمه است.

اولا سلام
دوما...مرسی از مطلب زیباتون...فاطمه فاطمه است...

مهدی افشاری 28 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:59 ق.ظ

ای خدای بزرگ ،
تو چه باشی وچه نباشی ،من اکنون سخت به تو نیازمندم .تنها به این نیازمندم که تو باشی . اسلام شناسی/72
سلام.خوبید
بازم اخرین مطلبتون زیبا و زیرکانه بودموفق باشی
((گلوله ناامیدی))

ببخشید حواسم نبود من کامنت قبلیتون سلام کردم...
خب سلام
مرسی
آره واقعا گوله ی ناامیدی...با حرفاتون همین صفت خیلی بهتون میاد
خداییش انگار خودتون شب زنده دارید پس چرا اون سری گفتید تقصیرنویسنده ی بیچاره ست که نخوابیدید؟
شوخی کردم هروقت دوست داشتید تشریف بیارید.
موفق باشید

سوگند 28 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://taranomjooon.blogfa.com/

ُسلام مریم جونم خوبی عزیزم
من به نوبه خودم این روز رو تسلیت میگم.
پس بگو چرا این دو روزه این قده گرفتم نگو که خبری اونم شهادت بی بی بوده
این روزا روز وشبم رو گم کردم اصلا نمیدونم چند شنبه ،در چه ماهی هستیم ...خوب بگذریم
خودت خوبی خوشی عزیزم چه میکنی ؟درس خوندن رو شروع کردی؟

سلام عزیزم
خوش اومدی گلم
منم این روزا خدمت شما دوست گل و مهربونم تسلیت میگم.
راستی واسع خواهرت تبریک...ایشالله روزی خودت ولی یه جشن بزرگ و مجلل...از کیسه ی خلیفه میبخشم
در مورد درس بعدا بهت میگم

حدیث آرزومندی 28 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام مریم بی معرفت. خوبی؟ خوش می گذره؟؟؟ راستی از شیوا گلی چه خبر؟؟؟‌ انگاری آب شده رفته زیر زمین!!!
فعلا خداحافظ. آخر شب بازم میام.
یاعلی

سلام با معرفت
خوبیم ولی .....
اگه بگم در حد اس و تک ازش خبر دارم باورت میشه؟

فاطمه 28 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://harfedel72.blogfa.com

سلام دوست خوبم.پست ایام فاطمیه ات عالی بود
اشکم در اومد
من تو زندگی هرچی دارم از مادرمون فاطمه زهرا دارم.اون به همهمون عنایت داره فقط کافیه ازش بخوایم
فقط یه چیزی اگه ایشالا یه روزی قسمتت شد رفتی مکه و مدینه هروقت خواستی راه بری خیلی مراقب باش مراقبه قدمات باش آروم قدم بردار آخه ما که نمی دونیم قبر مادرمون کجاست.یه وقت با قدمامون به قبرش بی احترامی نکنیم.مراقب قبر مادرمون باشیم.....
موفق باشی

مجید 29 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

نه بابا الان اهنگ دوهفته علیرضا قمیشی گوش میدم .... این اهنگ هم امروز گوش دادم شاید هم قبلا گوش داده بودم ولی امروز به دلم نشست ...[نیشخند]

سلام آقا داداش

مجید 29 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام شبت بخیر
نمیدونم این روزا چه حس بدی دارم . توی روزنامه ای خوندم که نوشته بود این فوتبال بی حال این روزها نیاز به این درگیری و نزاع داشت!! واقعا تاسف خوردم بحال خود م . واقعا ما برای فرار کردن از این کرختی و بی حالیمون باید مثل 2000سال پیش دو نفر بیافتند مثل گلادیاتورها به جون هم و تا مرز کشتن همدیگه برند تا مردم لذت ببرند؟ البته منم مستثنی نبودم شاید منم بدم نمیومد بیافتن به جون هم شاید از این یکنواختی در میومدم . واقعا انسانیت به کجا رسیده ؟ فقط و فقط توی ایران هست این نوع نگاهها . همه خوشحال و شاد از اینکه چنین اتفاقی افتاده و از این کسالت اومدن بیرون .

شیوا 29 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام به همه دوستای گل و با معرفت خودم
دیگه تو این گوفتگوهاتون یادی از ماهم که نمیکید قبلنا یه غیبتی پشت سرمون می کردین اما حالا دیگه هیچ صد رحمت به حدیث جونم که یادی از ما کرد وگرنه این مریم بی معرفت که دیگه هیچی.....!!!! سال خوبی داشته باشید و ایشالا همتون موفقو پیروز باشید

سلام
رو که نیست سنگ پا قزوینه
خیلی دوست داری غیبتتو بکنم؟
باشه...حالا ببین
تو رو خدا خجالت نمیکشی با اون همه کامنتی که چه خصوصی و چه عمومی واست گذاشتم بازم بهم میگی بی معرفت؟!

سعید 29 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام
مریم خانوم اگه امکان داره منابع ارشد همراه با کتابهای تستی رشته it بزارین من آرشیو رو گشتم چیزی پیدا نکردم.

سلام دوست عزیز
اگه از آرشیو قسمت بهمن ماه۱۳۸۹ برید در آخر صفحه شماره ی صفحات مربوط به این ماه اومده .
بالای نوشته ی "برای دیدن مطالب مختلف ارشد 91 از آرشیو این وب دیدن نمائید" میتونید این اعداد رو ببینید.
از اونجایی که در هر صفحه تنها ۳ پست رو میتونید ببینید کل پستهای این ماه در ۶ صفحه جا شده و با کلیک رو هر شماره میتونید کل مطالب این ماه رو مشاهده کنید .
برای دیدن منابع ارشد آی تی روی عدد ۵ کلیک کنید.
برای منبع درس زبان ارشد از قسمت بهمن ۱۳۸۹ روی عدد ۲ کلیک کنید.
اگه در مورد آی تی میخوایید بدونید حتما کل مطالب مربوط به اسفندماه و بهمن ماه ۱۳۸۹ رو مطالعه کنید.
موفق باشید

مسعود 29 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام
دور از جون همه بخصوص دوستان.
یه خبر بود دیگه.
تقصیر من که نیست اونا که درست کردن رو باید مورد عنایت قرار داد.
امیدوارم ناراحت نشید و بازم بیاید به وبم.
خدانگهدار

سلام
واقعا با خوندن تیتر پستتون شوکه شدم
نه بابا ناراحت چی...
ما همچنان مزاحم میشیم
یا علی

حدیث آرزومندی 29 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

عزیزم خدا بزرگه در هر کاری حتما مصلحت و حکمتی هست خودتو اذیت نکن بدون اونچه که پیش اومده حتما خیریتی داره. توکلت به خدا باشه.

مهدی افشاری 30 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

یادم میمونه
یک لحظه عاشقت میشم دوباره
فقط برای اینکه اشک بریزم
فقط برای اینکه یادم نره
1 روزی عاشقت بودم عزیزم
1 لحظه عکستو بغل میکنم(گر چه ندارمش )
فقط برای اینکه یادم بره
فقط برای اینکه یادم بره
....
1 روزی عاشقم بودی گفته بودی میمونی
چوبشو خوردم نشون به اون نشونی

بگرد تا بگردیم(اینو از خودم در اوردم).....
بازم سلام بازم یادم رفت

سلام
ممنون بابت شعرتون.شاعرش کیه؟
موفق باشید

مهدی افشاری 30 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام
از اونجایی که به وبلگتون معتاد شدم چند روزیه (به دلایل شخصی)و پیدا کردن وبتون بماند....
درمورد اولین کامنتی که گذاشتم وکمی انتقادی بود که باید معذرت خواهی هم کنم.
اما
چند انتقاد:
1در مورد مکانهایی که کتاب رو خرید چند تذکر دهم:
شهر کتاب تحت هیچ شرایطی کتابهای سودمند ارشدی نداره(رشد وبین الملل بهترین منابع رو دارن)
2.پیج ((حرفهای خودمونی)) خط25=مشهدی هستن مینونن
اشکال تایپی داره ((میتونن)) درسته
3.خیلی رمز دار مینویسید
4.و در اخر شیوه نوشتن و خلق متن تون خارق العاد و قابل تحسینه..
موفق باشی

مجدد سلام
معتاد به دلایل شخصی!
در مورد انتقاد کامنت اولتون من چیزی به دل نگرفتم.خواهش میکنم نیازی به عذرخواهی نیست.
به هر طریقی که آدرس این وبو پیدا کردید امیدوارم مطالب وب مفید باشن.
اما در مورد انتقادات:
من از دوران کاردانیم اکثر کتابامو از شهرکتاب گرفتم ولی وقتی این کتابا رو داره دیگه سودمند و غیر سودمندش چیه؟!
درسته کتاباش به اندازه ی رشد و بین الملل نیست ولی اکثر این کتابا رو رشد سراغ گرفتم نداشت.
من کتابای کامپیوتری غیر درسی مو از رشد میگیرم.
در مورد اشتباه تایپی ممنون که گفتید.الان اصلاحش میکنم.
* من کجا رمز دار مینویسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در مورد شیوه ی نوشتن هم باید بگم که نظر لطفت شما دوست گرامیه.
موفق باشید

مهدی افشاری 30 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

یعنی چی؟
کتاب چاپ صد سال پیشو ساختمان داده قیمت روز میده شهر کتاب
یعنی چی اینقدر دفاع از شهر کتاب؟؟؟؟؟؟؟
رشد به این بزرگی ا اینهمه کتاب...
اخه...
در مورد شعر فکر کنم خانم حیدرزادست

منکه تا حالا هرچی ازش کتاب گرفتم چاپ جدیدش بوده نمیدونم....
من از شهرکتاب دفاع نکردم آخه رشد همیشه شلوغه چند خاطره ی بد از شلوغی ش دارم که میلم نمیکشه دیگه سمتش برم...اولا که اشراق رو بود مشتری اشراق بودم ولی بعد تعطیلیش شهرکتاب رو بخاطر خلوتیش انتخاب کردم.منکه گفتم قبول دارم رشد و بین الملل بزرگن و تعداد کتاباشون صدها برابر شهر کتابه...
اصلا شما از شهر کتاب،کتاب نخرید...
منکه به کسی نگفتم از کجا بخره بهتره.من جاهایی که خودم منابع رو خریده بودم نوشتم.بهتره یه بار دیگه مطلبمو با دقت بخونید
من خیلی از شعرای "مریم حیدرزاده " رو خوندم ولی این شعر...نمیدونم

مسعود 30 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 04:26 ق.ظ

سلام
صبح بخیر
منم شوخی کردم.
اینم از تکنولوژی ماست که می تونیم همچین چیزی بسازیم.
یعنی این اولین بار تو کشور عزیز خودمون ساخته شده.

اون ایشاا.. رو گفتید یا نه اگه نگفتید زود بگید

نمی دونم مسکن های ۴ طبقه دزفول رو دیدید ؟
اگه شد عکس می گیرم میزارم تو وب

سلام
صبح بخیر
شوخی بودددددددددددد
قربون کشورم با این تکنولوژی هاش
کدوم ایشالله؟...باشه اینم :ایشاللـــــــــــــــــــــــــــــــــه
تورو خدا نمیخواد عکس این مسکن هارو بزارید...این سوژه رو بیخیال شید تورو خدا.
انقد حرفای خوب خوب و عکسهای خوب خوب...قحطی عکس اومده؟

مسعود 30 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

مردم اغلب بی انصاف, بی منطق و خود محورند ولی آنان را ببخش.

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند,ولی مهربان باش .

اگر موفق باشی دوستانی دروغین ودشمنانی حقیقی خواهی یافت,ولی موفق باش.

اگر شریف ودرستکار باشی فریبت می دهند,ولی شریف و درستکار باش .

آنچه را در طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند,ولی سازنده باش .

اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند, ولی شادمان باش .

نیکی های درونت را فراموش می کنند. ولی نیکوکار باش .

بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد ودر نهایت می بینی

سلام
عالی بود مرسیییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد