.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

اهدا اعضا....

سلام 

چند وقته که میخوام مطلبی در مورد اهدا اعضا بنویسم ولی فراموشم شد تا اینکه امروز ایمیلی از  این موسسه بدستم رسید. 

اگه اشتباه نکنم اواخر شهریور ماه ۸۹ بود که به پیشنهاد یه عزیزی تو سایت اهدا عضو،عضو شدم و حدود4 یا 5 ماه بعدش کارت اهدا عضو توسط پست بدستم رسید(اوایل دی ماه89).  

اینو هم بگم که همیشه آرزوم بوده و هست که با مرگ مغزی از این دنیا برم...میدونم توشه ای واسه اون دنیام ندارم واسه همین میخوام با این کار، کوله بار گناهانمو سبکتر کنم...کاش خدا قبول کند کاش..... 

.

نمیدونم چند نفر از شما به اهدا عضو اعتقاد دارید... 

نمیدونم چند نفر از شما اهدا عضو رو ادامه ی زندگی میدونید... 

نمیدونم چند نفر از شما دوست دارید بعد رفتنتون بازم قلبتون بتپه... 

نمیدونم چند نفر از شما دوست دارید بعد رفتنتون بازم ببینید.... 

هیچ اجباری نیست...ببین قلبت چی بهت میگه...اگه رضا داد روی لینک پایین کلیک کن. 

ثبت نام 

 

++++++++ 

* دوست ندارم بعد از خوابیدنم قلبم از تپش بایسته. 

* دوست ندارم بعد از خوابیدنم چشمام دیگه نبینه. 

* دوست ندارم... 


 پ.ن.۱: 

قابل توجه دوستانی که علاقه ی وحشتناکی به برگزاری جشن فارغ التحصیلی داشتن: 

"جشن فارغ التحصیلی کنســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل شد

واقعا نمیدونم چی بگم..... 

پ.ن.۲: 

دیروز دانشگاه بودم...نمیدونم چون از محیط دانشگاه دور شده بودم تغییرات واسم بیشتر مشخص بود یا واقعا دانشگاه دیگه دانشگاه قبلی نبود....سلف خواهران بی برنامه...بوفه ی سلف خواهران تا ساعت ۴ بعدازظهر بسته بود...مسئولین سلف بیکار تلویزیون نگاه میکردن...نماز خونه که دیر باز شد...اینترنت دانشگاه طبق معمول قطع بود...قاچاقی رفتیم سایت ارشد ولی وایرلس اونم قطع بود...دانشجوهای ارشد عصبی و منتظر پشت سیستما...اینقد پول بدی بازم بی نظمی 

پ.ن.۳: 

خدایا ، حکمت قدم هایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن تا درهایی را که بسویم می گشایی ، ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی ، به اصرار نگشایم

پ.ن.4: 

امروز قبض گاز واسمون اومد...  90 هزار تومن(برای یه ماه!!!) خدا بخیر بگذرونه آب و برق و تلفن رو.....میگم ما خوزستانی ها که از الان کولر گازی هامونو روشن کردیم تکلیف برقمون چی میشه؟؟؟؟....سیاسیش نکنیم بهتره...

پ.ن.۵:   

شاید این جمعه بیاید شاید...شاید ... اللهم عجل لولیک الفرج... متی ترانا و نراک ؟!  

*****

تقصیر من است از این که کم می آیی
وقتی که شدم اسیرغم می آیی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است
آدم بشوم سه شنبه هم می آیی . . .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

پ.ن.۶:  

در اولین ساعتهای روز شنبه ۲۰ فروردین ۹۰ خدای مهربونم از ته دل شکرررررررررررررررررر...شکر بابت همه ی اون چیزایی که بهم داده بودی و من قدرشونو نمیدونستم...خدایا شکر که هوامو داری و تنهام نمیزارییییییییییییییییییییییییییییی...دوست دارم خداجونممممممممم

نظرات 15 + ارسال نظر
مسعود 15 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://masoudscience.blogfa.com/

سلام
کارخداپسندانه و خوبیه.
ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشید.

حدیث آرزومندی 16 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://astanedoost.blogfa.com

سلام.
میخواستم بنویسم : مریم خانوم باید سر قبرم!!! نظرات بذارم!!!!!!!!!!!!!! آخه اول ندیدم و فکر کردم این پستت نظراتشو برداشتی خب حالا می گم بابا نمی خواد هر روز قالب عوض کنی تا چشمم به یه قالب عادت می کنه یه دفه عوض میشه باور کن صفحه رو بالا پایین کردم چشمم این بخش نظر پست آخر رو ندید!!!!
خوب بگذریم خودت خوبی؟؟؟ حالا که تعطیلات تموم شده لابد خیلی کار داری. انشالله تو کارات موفق باشی. همش وسوسه می شم برا ارشد بخونم اما اگه بخوام بخونم فرصت نمی کنم به نظرت چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
دور از جون این چه حرفیه
باشه سعی میکنم چندروز بزارم همین قالب بمونه
اگه راستشو بخوای اگه من جای تو بودم با کله واسه ارشد میخوندم.آخه شاغلی و دیگه دغدغه ی کار و بارو نداری و راحت میتونی رو درست تمرکز کنی.میدونم گرفتاری های کارت رو داری ولی قابل تحمله.منکه صددرصد واسه ارشد میخونم واسه کار هم اقدام میکنم اگه جور شد که چه بهتر وگرنه هرچی خدا بخواد همونه

حدیث آرزومندی 16 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

نیستی مریمی؟؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 16 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

چی شده مریم خانوم دیگه با ما حرف نمی زنه؟؟؟ جواب کامنتامو تو نظراتش نمیده؟؟؟ اگه میخوای انکار کنی بهتره یه سری به بخش نظرات پست قبلیت بندازی........

خدا منو بکششششششششششششششش
بعضی وقتا با موبایلم کامنتها رو تایید میزنم واسه همین نمیرسم جواب بدم.بخدا منظور بدی نداشتم

حدیث آرزومندی 16 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

خدا نکنه. این چه حرفیه... مگه ما گفتیم منظور بدی داشتی خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط دلتنگ بودیم همین!

حدیث آرزومندی 17 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

من میرم بچه ها با سیستم کار دارن تا بعد... فعلا خداحافظ عزیزم مواظب خودت باش

شب خوش عزیزم.
منم باید برم...خواب خوب ببینی حدیث جونننننننننن

امل 17 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام عزیزم
مدتیه که از وبلاگت بی خبرم آخه لب تابم مشکل داشت و ۲ روزیه دستم رسید...
مریم جان خیلی دوست دارم عضو بشم اما مادرم اجازه نمیده...
ترم ۲ من ولیلا خواستیم عضو بشیم که مادرم مخالفت کرد...
می ترسم عضو بشم و بعدا غافلگیر بشن...
چاره چیه؟

سلام عزیز دلم
سلام منو به لپ تاپت برسون..تورو خدا این سری حواست باشه مبینا یه بلای دیگه ای سرش نیاره
اینکه خانواده ها بخصوص مامانا مخالفن طبیعیه.
من بدون اجازه ی اونا عضو شدم.صبح ساعت ۸ پست کارت رو دم در تحویل بابام داد.بابام اومده بود بالای سرم و با عصبانیت گفت: بلند شو ببینم این چیه؟
وقتی کارت رو دیدم خنده م گرفت...بهش گفتم: اعضای بدن خودمه اختیارشونو دارم
مامانم تا یه هفته غر میزد ...بابام گفت: اصل منم که باید رضایت بدم که نمیدم...مامانم هم همش گریه میکرد...
در کل بیخیال...اعضای بدن خودمن...قرار نیست کس دیگه ای رو جای من تو گور بخوابونن..در ضمن بدنی که قراره خوراک کرم و حشره های زیر خاک بشن بهتره جور دیگه ای ازشون استفاده بشه.
امل جان! همه ی خلق و خو هات کپ منه مطمئنم عضو میشی

مسعود 17 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام
خوبی؟

یاس 18 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام مریم گلی چند وقته اصلا وارد نت نشدم
حالت خوبه؟ دلممممممم خیلی برات تنگ شده.
اومدی دزفول خبری بده
می بوسمت

سلام عزیز دلم
قربونت گلم...بخدا منم دلم واستون یه ذره شده
اتفاقا دیروز دزفول بودم دانشگاه کار داشتم...
وقت بسیاره ایشالله سرم خلوت شد قرار میزارم که حتما ببینمت.حتما باید یاسمن گلتو با خودت بیاری هاااااااااااااااااااا
دوست دارم عزیزم

رادیوتراپیست کانسریته شده 18 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
داداش منم چند سال پیش کارت اهدای عضو گرفت. اما مخفیانه. چون مامانم خیلی حساسه.
به نظر منم کار خیلی خوبیه
سوژه ی محشری رو انتخاب کردیا واسه این پستت
مریمی چرا دانشگاتون این همه بی برنامه س؟
ناراحت شدم
انشاء اله که به زودی از اونجا در میای
عسل من بازم به کمکت نیاز دارم
بلدی وبسایت بسازی؟
یکی از آشناهامون بنده خدا بلد نیست و استادشون گفته حتما باید بسازین
میتونی کمکمون کنی؟
ببین تحت فشارت نمیذارما
اگه کار داری و سرت شلوغه نمیخواد
از بچه های دیگه کمک میگیرم
آبجی باهوشه خودمییی دیگه
همش مزاحمتم

سلام عزیزم
آفرین به داداشت
منکه تقریبا کارم با اون دانشگاه تمومه دیگه...ایشالله قسمت هیچکی دانشگاه آزاد نشه
در مورد طراحی و ساخت وب سایت هر کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم.

لیلا 18 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
خوبی مریم جان؟
گاز آب وبرق سهله می تونی بندازی به همه اعضای خانواده محترم ولی تلفن جیییییی
قبض این دفعه تلفن واقعا صرفه جویی کردم آمار کم گرفتم و آمار کم دادم 15 هزار اومد.

سلام
عیب نداره فدای سرم...تا کمتر از یه ماه دیگه کارم با اینترنت تموم میشه و قبض تلفنشون هم کم میشه
آفرین به لیلا خانم که صرفه جویی بلده ماکه بلد نیستیم صرفه جویی رو با چه ص یا س مینویسن
راستی میخواستی قرار بزاری این دفعه دانشگاه نباشه قید دانشگاه رو بزن تو رو خدا بزار چند وقت دیگه بریم" علی کله" من تا حالا " علی کله" رو ندیدم و نرفتم...بزار پایان نامه مو تحویل بدم قرار گذاشتن با من

رادیوتراپیست کانسریته شده 18 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://mehmankadeye-khoda.blogfa.com/

مرسی عزیز دلم
مریییییییییییییییمممممممممممم
بازم پست رمز دار گذاشتییییییییی؟؟؟؟؟؟؟
یالا رمزشو بده ببینم چی نوشتییییی
یه بار که بهم قول دادی بدی ولی...

سلام آبجی گل خودم
دیگه پستهای رمز دار ما هم تموم شد..موضوعشم بماند تا قیامت...

لیلا 19 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

یاد شهدا ما را به این سوال وا می دارد که ما بعد از شهدا چه کرده ایم.

هیچی بخدااااااااااااااااااااااااا....

حدیث آرزومندی 19 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام عزیزم
دستت درد نکنه بابت اون کد لطف کردی. تو آرشیوم نگه می دارم تا اگه لازم شد ازش استفاده کنم الان با اون کدی که سری پیش دادی کارمون راه افتاد.
در مورد شهدا هم حق با توهست و فقط می تونیم بگیم شهدا شرمنده ایم...
التماس دعا
یاعلی

حدیث آرزومندی 19 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

راستی منکه وبت آهنگی نمی شنوم؟؟؟ شایدم منظورم کامنتتو نفهمیدم!! نمی دونم

سلام
نه عزیزم منظورمو درست متوجه شدی.من دیشب بخاطر این پست آهنگ رو برداشتم .بعدا میزارمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد