.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

زبان برنامه نویسی جدید گوگل

 سلام دوستای عزیز 

چند وقت پیش یه مطلب لاتین میخوندم که مربوط به پایان نامه بود که یه گوشه از اون سایت در مورد زبان برنامه نویسی که جدیدا گوگل معرفی کرده به نام Go نوشته بود چون اسم این زبان واسم تازگی داشت یه کوچولو از مطلب رو خوندم و گفت بعدا سرفرصت ترجمه ش میکنم و میزارمش تو وبم...ولی از اونجایی که سرم شلوغه اونم وحشناک در حد المپیک(فکرا جاهای انحرافی نره...درس نمیخونم...هرکاری انجام میدم بغیر از درس و پایان نامه م) چندتا لینک واستون میزارم خودتون نیم نگاهی بندازید و اگه دوست داشتید میتونید یادگیری اونو از همینجا دنبال کنید...یادم رفت در موردش تو وبم بنویسم تا دیروز که دوباره چِشَم به همون مطلب خورد... 

میدونید این زبان جدید ابداعی گوگل به نام Go اصلا چیه؟؟؟؟ 

شاید اسمشو شنیده باشید.. 

ممکنه اصلا همه چی تموم باشید خبر من خیلی قدیمی باشه و دسته هزارم... 

ولی این مطلب هدیه به همون دوستایی که مث خودم چیزی از این زبان نمیدونستن و دوست دارن که بدونن...ناقابله....

 

گوگل در کنار دهها سرویس منحصر به فرد پا به قلمروی جدیدی گذاشته و زبان برنامه نویسی تازه ای موسوم به Go طراحی کرده است.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از فارس، ادعا شده که این زبان بسیار سریع و خلاقانه بوده و استفاده از آن برای کاربران و علاقه‌مندان ساده است. مقامات گوگل می گویند این زبان یک زبان آزمایشگاهی و تجربی است و با الگوبرداری از زبان های برنامه نویسی پیشرفته ای همچون Python و C++ نوشته شده است.
مقامات گوگل امیدوارند با بهره گیری از این زبان کار طراحی خدمات و سرویس های تحت وب راحت تر شده و کاربران نیز راحت تر بتوانند در این زمینه به گوگل کمک کنند.
این زبان هنوز در دست تکمیل است و گوگل امیدوار است آن را به برترین زبان برنامه نویسی سیستم ها مبدل کند. پشتیبانی از پردازش های موازی و همزمان، حجم کم و امنیت بالا از دیگر مزایای این زبان است.
گوگل در چندین ماه گذشته نیز زبان برنامه نویسی Noop را طراحی کرده بود که شباهت زیادی به جاوا داشت. 

لینکهای مربوطه:  

www.youtube.com/watch?v=rKnDgT73v8s 

http://blog.golang.org/
http://en.wikipedia.org/wiki/Go_%28programming_language%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Go!_%28programming_language%29
http://www.eweek.com/c/a/Application-Development/12-Things-to-Know-About-Googles-Go-Programming-Language-859839


 پ.ن.۱: 

شهر من غربت ؛ دیارِ بی کسی
اندکی پایینتر از دلواپسی
چند متری مانده تا آوارگی
ده قدم پایینتر از بیچارگی
جنب یک ویرانه میپیچی به راست
میرسی در کوچه ای کز آنِ ماست
داخل بن بست تنهایی و درد
هست منزلگاه چندین دوره گرد
خسته و وامانده از این ماجرا
در میان اطراف میبینی مرا...
****  

ایمان داشته باش که کوچک ترین محبت ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود. 

پ.ن.۲: 

نمیدونم تا حالا حرم بی بی فاطمه ی معصومه رفتید یا نه؟!زمانی حرف منو باور میکنید که خودتون اونجا برید و .... 

حرمشون چنان صفایی داره که هیجا نداره...خوشابه سعادت مجاورین حرم بانو...التماس دعا  

پ.ن.۳: 

بهترین گردش دوستانه ی ۸۹...زیارت دانیال نبی چقد بهمون خوش گذشت بخصوص من و زینب... 

ناهار مهمون امل مهربونم...آب هویچ بستنی مهمون زینب جونم...بلبل زبونی مهمون لیلای عزیزم...صفای دل مهمون مریم گلی....چه روزی بود امروز 

پ.ن.۴: 

پنجشنبه ی آخر سال و زیارت اهل قبور....روحشان شاد...یادشان گرامی

نظرات 6 + ارسال نظر
me 23 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
گوگل هم دیگه داره مدعی میشه و برا مایکروسافت شاخ میشه!
سیستم عامل موبایل و بعدش سیستم عامل برا کامپبوتر (گوگل کروم)و مروگر اینترنت ..........
حالا هم زبان برنامه نویسی .

سلام
هرکاری کنه نمیتونه حریف مایکروسافت شه...ولی واسه خودی نشون دادن بدک نیست.
مایکروسافت واسه رو کم کنی گوگل سال ۲۰۱۲ ویندوز ۸ رو که روانه ی بازار کنه گوگل خودش حساب کار دستش میاد...منکه اصلا از مرورگرش خوشم نیومد

حدیث آرزومندی 23 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام بر بی معرفت خوزستانی!!!!!!! خوبی مریم گلی؟ ما هم خوبیم اما بی معرفت نیستیما گفته باشم...

سلام با معرفت مشهدی
نفسی میاد و میره.....شکرخداااااااااااااااااااااا
میدونم سرت شلوغه پس گله ای نیست

سوگند 24 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام چه طوری خوبی؟
بازم مثل همیشه مطلب خوبی زدی
فقط گلم یه سوال ؟در چه تقویمی نوشتن امروز شهادت بوده که من خبر نداشتم

سلام
قابل نداشت...
باورت نمیشه خودم هم شک دارم تقویم ۸۹ ندارم که ببینم حتما فردا شهادته یا نه ولی امشب چندتا برنامه از شبکه ی یک و جام جم در مورد شهادت بانو نشون داد ...ولی مطمئنم همین روزاست...
مهم نیست چه روزی شهادتشونه مهم توسل به بانوی پاکدامنیه که دست رد به سینه ی کسی نمیزنه بخصوص دلشکسته ها
نهم یا دهم ربیع الثانی روز شهادت بی بی فاطمه معصومه ست

ایمان داشته باش که کوچک ترین محبت ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود.
جمله ی قشنگی بود مریم جونیییی
من یه مدت میخوام از نت دور باشم
ولی شما دوست جونیای من دارین میترکونین با این نوشته های بهاریتون
دوست دارم

سلام عزیز دلم
کار خوبی میکنی....نمیدونم چرا از وقتی که این وبو ایجاد کردم از نت و محیط وبم بدم اومده؟!...وقتی شروع به درس خوندن کنم باید از این محیط دور بشم...
هرجا باشی ایشالله خوش و سلامت باشی.
دوست دارم

حدیث آرزومندی 26 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

دلم برات یه ذره شده مریم گلی....

لیلا 28 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

چه صفای دلی هم داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب عجبا تشریف فرما شدین؟
صفای دلللللللل...چیه حسودیت شد؟؟؟...صفای دل ما زمانی صرف شد که شما همایش تشریف داشتین...نصف صفای دلمو به زینب دادم و یه ذره به امل و یه کوچولو هم به لیلای عزیزم...همینکه من حضور داشتم یعنی صفای دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد